Entertainment alle pijlers

Beau

02-09-2019 19:10 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er ook benieuwd naar de nieuwe talkshow op RTL4?
Vind Beau een leuke kerel die prachtige programma's maakt, ik hoop dat dit hem ook gaat lukken.
Ik ben ook benieuwd. Aardige man met veel karakter, hoop dat het uit de verf komt.
Ik ook, maar als ze elke week weer dezelfde BNers aan tafel gaan zetten denk ik niet dat het wat wordt.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond Baudet en Hiddema. Niet de meest makkelijke gasten denk ik...
Ik vind Beau echt een leuk persoon en heeft een echtheid in zijn eigen programma's die ik fijn vind.

Maar de formats en de content van de talkshows van RTL gewoon echt helemaal niks.
Heb niet de illusie dat dit heel anders gaat zijn.


Het is dan misschien wat minder tenenkrommend omdat Beau leuk is en zijn best gaat doen. Of Peter van der Vorst gaat ineens wel inhoudvolle programma's maken. Kan.

Ik ga morgen de herhaling kijken.
Alle reacties Link kopieren
Hij is wel eens ingevallen voor Humberto toch? Dat was goed. Ik ga kijken want ben gek op Beau.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Beau geweldig! Ik hoop dat hij dezelfde passie en maatschappelijke betrokkenheid laat zien die hij de afgelopen jaren heeft laten zien. Een terechte televizier winnaar!

Ik kan helaas niet kijken.. vrijdag pas weer.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook kijken, ik vind Beau geweldig!
Licht uit.
Zelfspot aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niet kijken want ik heb een hekel aan talkshows, maar Beau :heart:
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat hij weg kan blijven van de 'ons kent ons'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft eens de hele zomer ingevallen voor Humberto (dacht ik). Ik vond toen dat hij dat zo goed deed! Ik heb nooit begrepen waarom Twan ipv Beau gekozen werd.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
02-09-2019 19:17
Hij is wel eens ingevallen voor Humberto toch? Dat was goed. Ik ga kijken want ben gek op Beau.
Ja klopt. Dat deed ie leuk. Maar hij wil van die tafel met gasten af geloof ik. Begreep dat ie achter een bureau zit, de vergelijking met Jan Lenferink (ik verraad mijn leeftijd :mrgreen: ) is al gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Ik herinner me dat eerdere talkshow pogingen van Beau niet erg geslaagd waren. Hij moet op locatie gaan, onderzoeken, ondergaan, meedraaien.... Vooral met "gewone" mensen. Dáár is hij goed in. Niet aan een tafel vraag & antwoord met the usual suspects doen.

Ik verwacht er dus niet veel van, eerlijk gezegd...
Alle reacties Link kopieren
Als iemand t kan is het beau... Ik ga zeker kijken vanavond, maar echt vaak zal t me niet lukken want heel vaak slaap ik dan al.. Maar gun het hem zooo dat het m lukt!
:heart: beau
.
Alle reacties Link kopieren
Ik :heart: Beau ik ga zeker kijken. Ben benieuwd.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem het op want denk niet dat ik vandaag zo lang wakker kan blijven maar ben wel erg benieuwd. Denk dat hij het wek goed kan maar het zal er op aan komen wie er als gast komen.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben het nu aan het kijken maar ik ben eigenlijk al afgehaakt. Saai, en een nog veel saaier decor.
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Die desk is volgens mij veel te klein o_o
Alle reacties Link kopieren
Vooralsnog valt het niet tegen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van Beau, gun hem het beste.
Maar op dit moment vind ik het fiets verhaal niet interessant, Jinek begint dus ik ga zappen.
Alle reacties Link kopieren
Flowerspowers schreef:
02-09-2019 22:45
Nou ik ben het nu aan het kijken maar ik ben eigenlijk al afgehaakt. Saai, en een nog veel saaier decor.
Dit vind ik dus ook. Jammer. Het lijkt erg op Jensen, (decor) maar dan met wat serieuzere zaken.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Een tafel is veel gezelliger
Die desk is ook veel te klein.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, veel te stijf decor. Beau komt meer tot zijn recht in een wat dynamischere setting.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toch nog wakker en kijk ook maar vind het een beetje saai.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
02-09-2019 19:48
Ja klopt. Dat deed ie leuk. Maar hij wil van die tafel met gasten af geloof ik. Begreep dat ie achter een bureau zit, de vergelijking met Jan Lenferink (ik verraad mijn leeftijd :mrgreen: ) is al gemaakt.
Glaasje melk?
Everything you see I owe to spaghetti!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven