Entertainment alle pijlers

Jennifer Rush

02-09-2019 22:53 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vond ik haar krachtig en mooi.. Jennifer Rush.
Ja, zij is die dame die met typisch jaren '80 kapsel en te grote schoudervullingen 'the power of love' zong!
Wat aanbad ik die vrouw met haar enorme stemvolume en prachtige cheekbones..
Nu zag ik net een vrij recentelijk intervieuw met haar.. en ik zou haar haast niet herkennen als ik niet wist wie ze was..
Wat wil ik dit met dit topic?.. niks.
Misschien was ik even geschrokken dat ook bij mijn iccoon de tijd niet stil staat.. en dat fillers en botox daar niks tegen doen.
Even gegoogled naar aanleiding van deze post en zag een interview uit 2015.
Ze zag er toen al vreselijk uit, en dat heeft niets te maken met de tijd die niet stilstaat, maar alles met de fillers, botox en plastische chirurgie. Als ze dat niet had laten doen had ze er nu heus heel veel beter uitgezien.
Alle reacties Link kopieren
Het heeft eigenlijk alles te maken met de tand des tijds, want die heeft ze overduidelijk geprobeerd tegen te houden met fillers en botox.
Net als Priscilla Presley.
Alle reacties Link kopieren
Ken haar niet, voor mij tijd. Maar ook toen ze jong was had ze een oude uitstraling zeg. Niet bepaald prachtig. Maar nu is het natuurlijk een drama. Als het alleen om Botox en fillers gaat zou ze wel weer kunnen terug keren naar haar echte uiterlijk maar er zal ook wel een facelift gedaan zijn oid.
Mwah ik vond haar eigenlijk vroeger ook al niet zo mooi en fris en vind haar nu ook niet zo gruwelijk opgespoten als bijvoorbeeld Taylor uit Bold & Beautiful of, dichter bij huis, Monique van de Ven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven