Entertainment alle pijlers

Making a supermodel met Yolanda Hadid

03-09-2019 11:40 11 berichten
Momenteel teveel tijd over dus ga dit ook maar kijken :)
Meer mensen die gekeken hebben gisteren ?
Alle reacties Link kopieren
Oh dat ga ik even terug kijken als ik een verloren uurtje heb.

Zag net toevallig een stukje over die Bella, ik wist niet dat die zo aan zich zelf had laten sleutelen... Althans zo ziet het er wel uit.
Alle reacties Link kopieren
Nee niet gezien , staat volgens mij ook op Videoland. Zal het eens een keer kijken als ik tijd heb. Is het wat?
Nee heb het opgenomen. Is het wat?
dolfje schreef:
03-09-2019 11:50
Nee niet gezien , staat volgens mij ook op Videoland. Zal het eens een keer kijken als ik tijd heb. Is het wat?
Ja leuk vermaak van die pusherige moeders en verwende dochters
Alle reacties Link kopieren
o dat was met die kinderen van 13-16 en hun moeders toch.Moeders die alles voor de carrière van kind over hebben(ook het kind zelf) . Kinderen al in tranen als er maar iets gezegd wordt wat ze niet aanstaat, omdat ze verwachten altijd geprezen te worden. Dat soort tv
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
03-09-2019 11:58
o dat was met die kinderen van 13-16 en hun moeders toch.Moeders die alles voor de carrière van kind over hebben(ook het kind zelf) . Kinderen al in tranen als er maar iets gezegd wordt wat ze niet aanstaat, omdat ze verwachten altijd geprezen te worden. Dat soort tv
Precies moeders die alles goed praten dat soort werk.
Er zit er een bij met sociale angsten dan denk ik wat doe je je kind aan.
Alle reacties Link kopieren
Moest wel lachen trouwens toen ze zagen dat ze op stapelbedden lagen met de hele groep, terwijl ze een eigen kamer hadden verwacht. Hoe moet dat dan met die 9 koffers kleding die we meegenomen hebben (voor 8 weken)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Kan het zijn dat ik dit op Videoland ofzo al een keer helemaal heb gezien? Een stil meisje met sociale fobie inderdaad en wat meisjes die vreselijk gepusht worden. Zitten heel jonge kinderen bij. Ik vond het heftig, vooral de moeders.
Alle reacties Link kopieren
Vikhui schreef:
03-09-2019 12:50
Kan het zijn dat ik dit op Videoland ofzo al een keer helemaal heb gezien? Een stil meisje met sociale fobie inderdaad en wat meisjes die vreselijk gepusht worden. Zitten heel jonge kinderen bij. Ik vond het heftig, vooral de moeders.
zou kunnen maar ik heb geen Videoland en geen netflix dus moet het met de tv doen ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Vikhui schreef:
03-09-2019 12:50
Kan het zijn dat ik dit op Videoland ofzo al een keer helemaal heb gezien? Een stil meisje met sociale fobie inderdaad en wat meisjes die vreselijk gepusht worden. Zitten heel jonge kinderen bij. Ik vond het heftig, vooral de moeders.
Klinkt hetzelfde meisjes zijn 13 ongeveer piepjong inderdaad .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven