Entertainment alle pijlers

Ver van huis

03-09-2019 21:11 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook? Nieuw programma met Angela Groothuizen, waarin 2 gezinnen uit Nederland die elkaar "kwijt zijn geraakt" door oa social media een aantal weken bij de Amish in Amerika gaan wonen.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk mee :cheer:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
gezellig!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ja! Ik was er middenin gevallen maar wel net voor ze erachter kwamen dat ze bij de Amish terecht kwamen.
Wauw, ik vind dat ‘kleine’ gezin wel een beetje onbeleefd eigenlijk.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Wat is die familie met 2 zoons ongelofelijk onbeleefd! Willen de kleding niet aan, willen niet bij die familie aan tafel! Echt :@
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook! Ik vind het ook onbeleefd, zeker het niet aan tafel willen zitten, absurd!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze erg onbeleefd. Doe dan niet mee aan het programma als je nergens voor open staat.
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
03-09-2019 21:13
Ja! Ik was er middenin gevallen maar wel net voor ze erachter kwamen dat ze bij de Amish terecht kwamen.
Wauw, ik vind dat ‘kleine’ gezin wel een beetje onbeleefd eigenlijk.
Een beetje? Ik vind het ronduit onbeschoft. Niet mee willen eten aan tafel, geen kleding willen dragen...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook te kijken maar verbaas me over dat gezin met die 2 jongens. Wat onbeschoft en welk voorbeeld geef je je kinderen op deze manier.

Zal vast wel beetje geknipt en geplakt zijn maar vind het echt heel onbeschoft kan natuurlijk dat het niet je levensstijl is godsdienst is maar om op deze manier bij voorbaat jezelf boven die mensen te stellen vind ik echt absurd.
Ze hebben zich toch ingeschreven met een doel elkaar weer terug te vinden....Wat hadden ze verwacht een county eiland of zo o_o
Alle reacties Link kopieren
Dat andere gezin vind ik ook erg onbeleefd aan tafel met dat stomme gegrinnik... :wtf:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
03-09-2019 21:16
Dat andere gezin vind ik ook erg onbeleefd aan tafel met dat stomme gegrinnik... :wtf:
Ja klopt maar kan me wel.voorstellen dat het ongemakkelijke over gaat in giechelen al is het natuurlijk ook erg onbeschoft.
Alle reacties Link kopieren
Djeez nog steeds geen andere kleding aan... wat geef je voor voorbeeld en helemaal haar jurkje is tja, niet oké in die gemeenschap... :steam:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn te gast daar! Pas je dan even 2 weken aan.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
"de kleding is niet zoals wij zijn" ja, en daardoor zitten jullie nu daar.....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
gordijn87 schreef:
03-09-2019 21:18
Ja klopt maar kan me wel.voorstellen dat het ongemakkelijke over gaat in giechelen al is het natuurlijk ook erg onbeschoft.
Oh ja, snap waar het heen komt hoor. Maar ik zou als ouder mijn kind ook aanspreken. Maarja, moeders lachte ook...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
03-09-2019 21:20
Oh ja, snap waar het heen komt hoor. Maar ik zou als ouder mijn kind ook aanspreken. Maarja, moeders lachte ook...
Ja daar heb je gelijk in. Zit ook echt nu te kijken naar die andere familie..Ik denk dat ik als.moeder toch het voorbeeld zou geven. Weet nu niet wat voor kleding het is of hoe het zit maar ziet er niet echt uit alsof ze er überhaupt moeite voor doen.
Alle reacties Link kopieren
Het grote gezin spreekt goed Engels, dat is mooi. Toch jammer dat de kinderen weer in hun eigen kleding verschijnt. Ik had mijn kinderen gezegd dat ze zich weer moesten omkleden in de Amishkleding.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
tsssssk gaan ze weer apart eten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
03-09-2019 21:23
tsssssk gaan ze weer apart eten
Onbeschofte mensen zeg. Met der "we zijn hier voor ons gezin".
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Oh! Ik zou van mijn stoel springen van blijdschap als ik de kalfjes mocht voeren :love:
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
ik zou heel graag in de hoofden van de Amish-gezinnen willen kijken, die denken volgens mij dat er een buitenaards gezin in hun huis is geland
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Hufters.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
03-09-2019 21:25
Oh! Ik zou van mijn stoel springen van blijdschap als ik de kalfjes mocht voeren :love:
ik ook!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ik heb t afgezet. Irriteer me wild aan die gezinnen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
O my... het wordt wel steeds ongemakkelijker om naar te kijken. Vind die Amish mensen super vriendelijk en dan op deze onbeschofte manier worden benaderd.

Die vader van dat grote gezin is wel eerlijk.... hoop dat hij zn kids even terecht gaat spreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven