Entertainment alle pijlers

Bioscoopfilm Downton Abbey

05-09-2019 14:08 30 berichten
Ik was groot fan van de serie. Helaas zal ik alleen naar de bios moeten want ik ken niemand die ook fan is. :cry:
Hopelijk komt hij uit op dvd.

Nog meer fans hier?
Alle reacties Link kopieren
Zeker! Mijn man gelukkig ook. Maar anders was ik ook alleen naar de bios gegaan. Vind ik niet zo'n probleem.
Alle reacties Link kopieren
Vl-inder schreef:
05-09-2019 14:10
Zeker! Mijn man gelukkig ook. Maar anders was ik ook alleen naar de bios gegaan. Vind ik niet zo'n probleem.
Dito
Alle reacties Link kopieren
Je durft niet alleen naar de bios??
Such fun!1
Ik ga altijd alleen naar de film. Ik begrijp nooit zo waarom je met iemand zou gaan, voor mij is het echt iets dat ik juist doe als ik niets met anderen af wil spreken.
MarindaH schreef:
05-09-2019 14:14
Je durft niet alleen naar de bios??

Nee ik ben op m'n dood. :facepalm:
Natuurlijk wel. Maar samen vind ik gezelliger.
Nitflex schreef:
05-09-2019 14:14
Ik ga altijd alleen naar de film. Ik begrijp nooit zo waarom je met iemand zou gaan, voor mij is het echt iets dat ik juist doe als ik niets met anderen af wil spreken.

Echt? Nee ik vind het juist gezelliger om zoiets samen te doen. Kun je ook lekkerder nakaarten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga wel eens alleen, maar vind samengaan ook echt leuker
Alle reacties Link kopieren
Ik ga 9 van de 10 keer alleen, met mn cineville. Heerlijk!

Je gaat toch niet op de dvd wachten (doen ze dan nog??) als er niemand met je mee wil?
Such fun!1
MarindaH schreef:
05-09-2019 14:29
Ik ga 9 van de 10 keer alleen, met mn cineville. Heerlijk!

Je gaat toch niet op de dvd wachten (doen ze dan nog??) als er niemand met je mee wil?

Wat bedoel je " doen ze dat nog"
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
05-09-2019 14:16
Echt? Nee ik vind het juist gezelliger om zoiets samen te doen. Kun je ook lekkerder nakaarten.
Kun je met die dvd of netflix of wat dan ook toch ook niet als je alleen kijkt, of heb je dan wel mensen die mee willen kijken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
05-09-2019 14:32
Kun je met die dvd of netflix of wat dan ook toch ook niet als je alleen kijkt, of heb je dan wel mensen die mee willen kijken

Daar heb je gelijk in maar toch vind ik samen gaan gezelliger. Kan toch? Moet ik me daarvoor verantwoorden?

Ik wandel bijvoorbeeld ook liever samen dan alleen. Terwijl ik dezelfde frisse lucht heb en dezelfde omgeving zie.
Is dat een sociale afwijking?
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
05-09-2019 14:33
Daar heb je gelijk in maar toch vind ik samen gaan gezelliger. Kan toch? Moet ik me daarvoor verantwoorden?

Als de volgende optie is 'ik ga niet' vind ik dat wel opmerkelijk ja. Zonde ook, omdat je hem graag wil zien. En ik vraag me af of ze nog zoveel dvd's maken uberhaupt.

Je mag wel naast mij komen zitten hoor, als ik ga.
Such fun!1
MarindaH schreef:
05-09-2019 14:36
Als de volgende optie is 'ik ga niet' vind ik dat wel opmerkelijk ja. Zonde ook, omdat je hem graag wil zien. En ik vraag me af of ze nog zoveel dvd's maken uberhaupt.

Je mag wel naast mij komen zitten hoor, als ik ga.

Zie mijn toevoeging. Nee ik denk dat ik inderdaad wel alleen ga hoor, maar dvd's worden nog volop gemaakt hoor. Er komen toch hele boxen van series uit e.d. Mediamarkt ligt er vol mee.
MarindaH schreef:
05-09-2019 14:29
Ik ga 9 van de 10 keer alleen, met mn cineville. Heerlijk!

Je gaat toch niet op de dvd wachten (doen ze dan nog??) als er niemand met je mee wil?
Haha! Ik hoor ook echt nooit meer iemand over dvd’s.
Oh bedankt voor de tip! ik wist helemaal niet dat deze uitkwam. Ik heb een man die het wel leuk vindt (samen de hele serie gekeken) dus ik ga kijken of ik oppas kan regelen zodat we er op zijn verjaardag heen kunnen :)
(En ja, als hij echt zelf mocht kiezen werd het wellicht een andere film maar dan wil ik niet meer mee... ;) )
Nitflex schreef:
05-09-2019 14:38
Haha! Ik hoor ook echt nooit meer iemand over dvd’s.

Toch gaan de dvd-boxen als warme broodjes bij de mediamarkt.
Welke regio zit je? Er zijn vast legio mensen die gezellig met je meegaan :)
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
05-09-2019 14:33
Daar heb je gelijk in maar toch vind ik samen gaan gezelliger. Kan toch? Moet ik me daarvoor verantwoorden?

Ik wandel bijvoorbeeld ook liever samen dan alleen. Terwijl ik dezelfde frisse lucht heb en dezelfde omgeving zie.
Is dat een sociale afwijking?
Ik zit met hetzelfde 'probleem'. Als enige in mijn omgeving de volledige reeks gezien. Alleen naar de cinema zie ik ook niet zitten.

Zullen we samen gaan? ;-) Ik vrees alleen dat de afstand erg groot is, ik woon nl in België
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
MrsNiceGuy schreef:
05-09-2019 14:40
Ik zit met hetzelfde 'probleem'. Als enige in mijn omgeving de volledige reeks gezien. Alleen naar de cinema zie ik ook niet zitten.

Zullen we samen gaan? ;-) Ik vrees alleen dat de afstand erg groot is, ik woon nl in België

Hahah ja denk het ook.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
05-09-2019 14:33
Daar heb je gelijk in maar toch vind ik samen gaan gezelliger. Kan toch? Moet ik me daarvoor verantwoorden?

Ik wandel bijvoorbeeld ook liever samen dan alleen. Terwijl ik dezelfde frisse lucht heb en dezelfde omgeving zie.
Is dat een sociale afwijking?
Ja natuurlijk kan dat. Vaak is het leuker om met 2 te gaan, maar ik zou heel wat mooie avonden in de schouwburg gemist hebben als ik had zitten wachten tot er iemand mee zou gaan. De pauzes zijn vaak wat saai dan, maar die duren gelukkig niet zo lang
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
herfstappeltaart schreef:
05-09-2019 14:39
Toch gaan de dvd-boxen als warme broodjes bij de mediamarkt.
Ah oké, daar kom ik inderdaad nooit.

Ik heb DA trouwens wel een tijd fanatiek gevolgd, maar ben afgehaakt rond dat gedoe met Mr Bates in de gevangenis en die Anna. Daar kwam ik echt niet doorheen, haha!
Alle reacties Link kopieren
Is ie al uit?
Leuk om met mijn familie te doen :hyper: . We keken allemaal :mrgreen: . Je mag ook wel mee hoor
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
suzyqfive schreef:
05-09-2019 14:59
Is ie al uit?
Leuk om met mijn familie te doen :hyper: . We keken allemaal :mrgreen: . Je mag ook wel mee hoor

Half september dacht ik.

Net even gecheckt. Hier 11 september.
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 05-09-2019 15:03
Reden: toevoeging
8.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nooit een aflevering van de serie gezien. Mijn moeder is fan van de serie dus ik ga gezellig met haar naar de bios

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven