Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 10

07-09-2019 09:37 3000 berichten
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!

AnnA_C

Afbeelding

Motto van AnnA;
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
anoniem_374681 wijzigde dit bericht op 07-09-2019 09:51
47.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
:heart: Anna. Zo blijft ze er altijd een beetje bij.
Ja, precies.

Ik vond het best een ding om dit topic te openen. Voelde vreemd.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat geloof ik. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan Rubble. :thumbsup:
En happy nee topic iedereen ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een uitnodiging voor een exraid vandaag. Ook altijd leuk.
Verder nu dus nog 5x aan pokestops draaien en dan is de special quest klaar.

Shiny Gligar en Sentret en Electridinges nog niet gezien hier maar dat is zo vaak met zulke evenementen. Ik zie ze dan nooit.
Alle reacties Link kopieren
Present!
Goed gedaan Rubble.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Een nieuw topic, waar AnnA toch nog een beetje aanwezig is. Gisteren nog een Swampert in een gym geplaatst en aan haar gedacht.

Gisteravond een shiny Sentret gevangen! Had er totaal niet meer op gerekend. De andere nieuwe shiny’s niet gezien helaas.

En op de valreep heb ik nog een 10 km-ei gedraaid. Hopelijk wordt het een Unown L, T, R of A :fortune:
Alle reacties Link kopieren
:heart: mooi
Ik heb laatst een swampert shiny kunnen maken, die is ook voor AnnA.


Heb ik een bug gemist of kan ik geen plaatjes meer zien? Sowieso zag ik al langer geen ava's meer, maar ik dacht dat dit aan mijn foon lag. Dus ik heb even de laptop erbij gepakt omdat ik een shiny swampert in de OP wilde zetten, maar ik zie ook op de laptop geen ava's...
:couple: wauw, deel 10 alweer.
Rubble schreef:
07-09-2019 10:03
Heb ik een bug gemist of kan ik geen plaatjes meer zien? Sowieso zag ik al langer geen ava's meer, maar ik dacht dat dit aan mijn foon lag. Dus ik heb even de laptop erbij gepakt omdat ik een shiny swampert in de OP wilde zetten, maar ik zie ook op de laptop geen ava's...

Ik zie ook geen plaatjes en ava’s, maar dat komt door mijn ad-blocker die ik speciaal voor dit forum op standje streng heb staan :whip:
Alle reacties Link kopieren
Mooi Rubble! :heart:

Gisteren heb ik zowaar weer een 10-km-ei gekregen. Daaruit kwam.... Nincada! Ook niet verkeerd. Ik heb nog een nieuw 10km-ei er in zitten. Hopelijk wordt dat een Unown.

En ik hoef ook nog maar 12 km te lopen om de 50 km te halen. Dankzij de Adventure Sync wat nu heel goed werkt :)
Poppy_del_Rio schreef:
07-09-2019 10:08
Ik zie ook geen plaatjes en ava’s, maar dat komt door mijn ad-blocker die ik speciaal voor dit forum op standje streng heb staan :whip:

Oh dan zal dat het zijn!
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
07-09-2019 09:59
:heart: mooi
Nou idd, heel erg mooi!
Mooi met het plaatje Rubble!

@streepjessokken ik was ook blij met bloemetjes eevee omdat ik die nog niet had. Maar ik hoef niet 2 maanden lang bloemetjes eevee te krijgen. Ik hoef niet perse alle evolves met bloemetjes. Moet ook maar net lukken dan. Of telt hier de name truc weer opnieuw?
Alle reacties Link kopieren
Anna :hug:

Ik ben langzaamaan weer begonnen met Pokémon.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
07-09-2019 10:22
Mooi met het plaatje Rubble!

@streepjessokken ik was ook blij met bloemetjes eevee omdat ik die nog niet had. Maar ik hoef niet 2 maanden lang bloemetjes eevee te krijgen. Ik hoef niet perse alle evolves met bloemetjes. Moet ook maar net lukken dan. Of telt hier de name truc weer opnieuw?
Helemaal eens, het is geen doos - waardige beloning.
Ik bedenk nu pas dat ik die ook geen raichu met bloemetjes heb, gelukkig is die evolve niet afhankelijk van trucjes.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
07-09-2019 11:10
Helemaal eens, het is geen doos - waardige beloning.
Eens. Ik vind het een tegenvaller.
Is die bloemetjes-Eevee de enige die de komende twee maanden in de doos zit?
Dat zou mijn motivatie voor die taakjes toch wel aanzienlijk doen afnemen.
Alle reacties Link kopieren
Ja volgens mij wel. Ze hadden beter een palkia erin kunnen gooien, die heb ik nog niet :P toen met de raids een paar keer gespeeld maar kreeg hem niet te pakken.
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
07-09-2019 11:17
Is die bloemetjes-Eevee de enige die de komende twee maanden in de doos zit?
Dat zou mijn motivatie voor die taakjes toch wel aanzienlijk doen afnemen.
Ja 2 hele maanden die saaie eevee met een bloemetje. En als je geluk hebt een shiny. Niet echt een inhoud die je graag wil na 7 dagen ploeteren. Ze hadden er beter een heatran in kunnen stoppen. Die is al heel lang niet meer geweest in het spel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook zo raar dat het er maar 1 is. Een Eevee met bloemetjes en kans op shiny. Waarom dan niet ook de evoluties van Eevee erin? Beetje variatie.
Mooie begin van het nieuwe deel.
De afgelopen periode werd ik al helemaal gallisch van alle Latios en Latias (ik heb er daar 6 en 4 van gekregen :frusty: )

En dan nu dit :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven