Entertainment alle pijlers

Waarom kijken mensen naar Dancing with the stars?

08-09-2019 11:16 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zelf ben ik totaal niet van ''de sterren'' en dat ''Amerikaanse'' maar meer van Scandinavische series en meer inhoud.
Maar ik ben wel benieuwd waarom zoveel mensen naar zoiets kijken.
Moet je dan iets met sterren hebben? En hadden jullie ook gekeken als het onbekende mensen waren?
Alle reacties Link kopieren
Omdat soms iets kijken zonder inhoud of betekenis leuk en ontspannend is.
Niet alles hoeft een verantwoorde reden te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook met plezier naar dansprogramma's met onbekenden gekeken. Dat zijn vaak wel jongere mensen met betere vaardigheden.

Ik ben het nu aan het terugkijken. Gewoon entertainment.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Om dezelfde reden waarom jij voor Scandinavische series gaat. Omdat ze het leuk vinden dus. PS: definieer de term : inhoud. Wanneer heeft een programma dan ‘inhoud’ volgens jouw richtlijnen? Die richtlijnen zullen waarschijnlijk per persoon verschillen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik kijk er niet naar omdat ik het een stom concept vind.
Zie liever danstalentenshows met getalenteerde dansers. En dan wel vrijstaande dansen, geen koppeltjesdans.
Wat een hautain topic. Laat mensen lekker entertainment kijken.
Alle reacties Link kopieren
Soms lezen mensen literatuur en soms een bouquetreeks.
Het een sluit het ander niet perse uit.
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
08-09-2019 12:05
Wat een hautain topic. Laat mensen lekker entertainment kijken.
En dit.
Nu vind ik Dancing with the Stars toevallig niets aan, maar ik ga wel weer met veel plezier naar Dance Dance Dance kijken. Dat programma is goed gemaakt, en ik vind het leuk om mensen die je alleen van andere dingen kent ineens (goed) te zien dansen.
Met onbekende mensen zou me dat toch iets minder boeien.
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je met Scandinavische series die moordfilms waar dan een politieke reden achter zit? Is ook maar gewoon vermaak. Oke je moet het iets beter volgen dan alle talentenjachten, kookwedstrijden en ander vermaak, maar het blijft vermaak
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik kijk het liefst programma's zonder inhoud. In het dagelijks leven ervaar ik al een overvloed aan inhoud, dus geen zin in moeilijk onverstaanbaar regenachtig gedoe.
nlies schreef:
08-09-2019 12:09
Bedoel je met Scandinavische series die moordfilms waar dan een politieke reden achter zit? Is ook maar gewoon vermaak. Oke je moet het iets beter volgen dan alle talentenjachten, kookwedstrijden en ander vermaak, maar het blijft vermaak
Ja die zijn heel hoogstaand :-[
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
08-09-2019 12:05
Wat een hautain topic. Laat mensen lekker entertainment kijken.
Yup draai de OP maar om:
Zelf ben ik totaal niet van ''Misdaad series '' en dat ‘’Scandinavische’’ maar meer van Amerikaanse series en meer inhoud.
Maar ik ben wel benieuwd waarom zoveel mensen naar zoiets kijken.
Moet je dan iets met Scandinavië hebben? En hadden jullie ook gekeken als het Amerikaanse mensen waren?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind al die programma’s ook helemaal niks. Maar ben toch al niet zo van de televisie. Alleen quizzen .
Maar laat iedereen lekker kijken wat ie kijken wil.als je maar lekker ontspannen zit .daar gaat het tenslotte om. Geef mij dan maar n boek. Ieder zijn ding,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Enn schreef:
08-09-2019 12:00
Om dezelfde reden waarom jij voor Scandinavische series gaat. Omdat ze het leuk vinden dus. PS: definieer de term : inhoud. Wanneer heeft een programma dan ‘inhoud’ volgens jouw richtlijnen? Die richtlijnen zullen waarschijnlijk per persoon verschillen.
Inhoud is als er Scandinavisch gesproken wordt blijkbaar.

Wat een gezeik TO, laat mensen lekker kijken wat ze willen.
Als jij je lekker intellectueel voelt met je series met inhoud dan kijk je dat.
Laat de ander dan gewoon gemakkelijk vermaak kijken.
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
08-09-2019 12:23
Ik vind al die programma’s ook helemaal niks. Maar ben toch al niet zo van de televisie. Alleen quizzen .
Maar laat iedereen lekker kijken wat ie kijken wil.als je maar lekker ontspannen zit .daar gaat het tenslotte om. Geef mij dan maar n boek. Ieder zijn ding,
Yup

En het gaat mij hier om de insteek van TO. Haar liefde voor de Scandinavische series deel ik.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nog niet gezien maar wil het graag terugkijken. ik ben aan het onderzoeken welke sporten ik nog kan doen in mijn rolstoel en tot nu toe blijkt dat helaas heel weinig voor me te zijn. Nu las ik dat er ook rolstoeldans was en wil dat graag even terugkijken.
Voor de rest volg ik dat soort programma's niet zo.
apiejapie wijzigde dit bericht op 08-09-2019 12:30
30.04% gewijzigd
Ik heb het niet gezien, maar ik kijk soms naar dit soort shows om me te ergeren en dooie opmerkingen te plaatsen op Twitter.
Het is wel bewezen dat programma’s met BN’ers als kandidaat hogere kijkcijfers krijgen. Daarom is Wie Is De Mol al jaren niet meer met onbekenden en was Robinson ook jaren alleen maar met BN’ers. Het is voor de kijker makkelijker om zich te hechten aan kandidaten die ze al enigszins denken te kennen.

Verder eens met de rest, een beetje een hautain topic. Ik kijk zowel Zomergasten en Scandinavische series, als Robinson. Mijn ouders zijn echte VPRO documentaire-types en kijken alles van Het Uur van de Wolf, tot Andere Tijden, Noorderlicht of Buitenhof, maar ook De Beste Zanger van Nederland (brrrr) en kookshows. Het is gewoon wat je aanspreekt en wat je leuk vindt.
Het door jouw topic denk ik oh ja kan ik lekker even terug kijken vanmiddag :) dank je

On topic soms is gedachteloos tv kijken heerlijk
Ik ben totaal geen fan van dit soort shows en kijk ze dan ook niet. Ik kijk echter wel say yes to yes dress...ook een programma zonder inhoud. Soms wil ik gewoon een relaxed wegkijkertje.
Vraag ik me ook vaak af. Nou ja, niet per se omdat ik wil/vind dat het verantwoord moet zijn, maar wel waarom de ene vorm van ontspanning/entertainment zoveel beter aanslaat dan de andere. Dans/zang/talentenshows is inderdaad zo’n voorbeeld en die voel ik zelf niet goed aan (waarom het leuk is dus). Is het de bewondering dan vooral wat iemand kan? Sport voel ik al wat beter aan, maar ook daarbij vraag ik me vaak af: waarom slaat voetbal (hier) beter aan dan bijvoorbeeld rugby of ijshockey? Zowel om te kijken als om te beoefenen? Is het een kwestie van met de paplepel ingieten? Best interessant.
Alle reacties Link kopieren
Omdat Dan Karaty in de jury zit :love:
You don't have to fit into the format
Lotte35 schreef:
08-09-2019 12:40
Omdat Dan Karaty in de jury zit :love:
:-D
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk heel veel Scandinavische series, maar vooral omdat ik dan ‘lekker op de bank kan hangen’ en een verhaaltje kan volgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven