Entertainment alle pijlers

Niets liever dan een kind.

11-09-2019 22:46 249 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijkt iemand dit?

Ik heb het toevallig net terug gezien. Beetje combi van babyboom en draagmoeder gezocht...

Zag dat er ook een donatie pagina is voor een van de stellen.
Alle reacties Link kopieren
Kletskous11 schreef:
08-10-2019 22:35
Wauw, wat een mooie uitzending. Moest echt tranen wegvegen bij de beelden van Chantal en haar zoon en denk bijna dat ik er nog 1 wil haha. Wat blijft het toch een wonder.

Zo blij dat dat stel nu zwanger is en hoop zo dat alles goed blijft gaan.

En erg benieuwd wat ze voor Jane geregeld hebben!
Leek wel een huwelijks aanzoek voor Jane.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik denk dat Jane ten huwelijk gevraagd gaat worden.

Tja wat is egoïstisch? Een kind krijgen is per definitie egoïstisch. Zo kan je bij elk geval die vraag stellen. Bijv: de vriend van Jane heeft al 3! kinderen, waarom dan nog een kind met Jane?
Alle reacties Link kopieren
SanPellegrino schreef:
09-10-2019 14:48
Ja, ik denk dat Jane ten huwelijk gevraagd gaat worden.

Tja wat is egoïstisch? Een kind krijgen is per definitie egoïstisch. Zo kan je bij elk geval die vraag stellen. Bijv: de vriend van Jane heeft al 3! kinderen, waarom dan nog een kind met Jane?
Omdat Jane persee moeder wilt worden.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Vraag me af wat de ouders van Jane er van vinden dat ze zo obsessief bezig is met een kind krijgen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik maak me vooral nog steeds zorgen om de geestelijke gesteldheid van Jane, en ook die van hun aankomende kindje. Ik vind het alles behalve stabiel allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
09-10-2019 16:27
Ik maak me vooral nog steeds zorgen om de geestelijke gesteldheid van Jane, en ook die van hun aankomende kindje. Ik vind het alles behalve stabiel allemaal.

Nou echt he, het kindje komt met een taak van hier tot en met ter wereld.
.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
09-10-2019 16:27
Ik maak me vooral nog steeds zorgen om de geestelijke gesteldheid van Jane, en ook die van hun aankomende kindje. Ik vind het alles behalve stabiel allemaal.
Inderdaad en die kerel heeft de ruggengraat van een octopus. Hoe die Leonie ook steeds doorvraagt en hij nergens echt op in lijkt te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
09-10-2019 16:27
Ik maak me vooral nog steeds zorgen om de geestelijke gesteldheid van Jane, en ook die van hun aankomende kindje. Ik vind het alles behalve stabiel allemaal.
Eens!! Het is daarnaast ook wel echt een simpel stel..
Alle reacties Link kopieren
lolanu schreef:
09-10-2019 19:08
Eens!! Het is daarnaast ook wel echt een simpel stel..

Dat "simpel" maakt me weinig uit, want dat hoeft helemaal niks te zeggen over liefdevol gezin, opvoed kwaliteiten of stabiliteit.
In het kader van de gunfactor: ik ben zo blij dat Dewi en Mike een positieve test hadden. En ik hoop zo enorm dat dit uitgroeit tot een gezonde baby. Wat een leuk setje en wat een leuke ouders zullen zij zijn!
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
09-10-2019 23:31
In het kader van de gunfactor: ik ben zo blij dat Dewi en Mike een positieve test hadden. En ik hoop zo enorm dat dit uitgroeit tot een gezonde baby. Wat een leuk setje en wat een leuke ouders zullen zij zijn!
Ik was al even aan het Google geslagen of ik iets over ze kon vinden geen succes nog.

Leonie trouwens complimenten ze doet het leuk.. komt oprecht betrokken over.
Alle reacties Link kopieren
Een stel had familie die voor hun een crowdfunding actie had opgezet.
Ik zelf zou dat niet zo gauw doen , voelt toch als bedelen om geld.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
10-10-2019 17:02
Een stel had familie die voor hun een crowdfunding actie had opgezet.
Ik zelf zou dat niet zo gauw doen , voelt toch als bedelen om geld.
Ik weet oprecht niet wat ik zou doen als ik niet makkelijk kinderen zou kunnen krijgen.. Denk dat je je grenzen steeds verder verlegt
Alle reacties Link kopieren
SanPellegrino schreef:
10-10-2019 17:12
Ik weet oprecht niet wat ik zou doen als ik niet makkelijk kinderen zou kunnen krijgen.. Denk dat je je grenzen steeds verder verlegt
Dat zei dat stel ook ja.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me als ouder ook heel moeilijk. Dat je je kind zo ziet lijden omdat ze geen kinderen kunnen krijgen. Ik geloof wel dat je dan als ouder zo iets gaat opzetten om hun te kunnen helpen.
Alle reacties Link kopieren
BescheidenBilspleet schreef:
10-10-2019 20:23
Het lijkt me als ouder ook heel moeilijk. Dat je je kind zo ziet lijden omdat ze geen kinderen kunnen krijgen. Ik geloof wel dat je dan als ouder zo iets gaat opzetten om hun te kunnen helpen.
Hopelijk wel in goed overleg. Het lijkt mij best gênant als een ander voor jou gaat bedelen om geld zonder dat je het weet. Is gelijk iedereen op de hoogte van je privésituatie.
Ik ken namelijk een situatie waar mensen uit goedwillendheid ook een actie op gingen zetten voor mensen waar brand was geweest. En dit viel niet in goede aarde, want ze zagen zelf de noodzaak er niet van in om bij anderen te gaan bedelen. Want a) ze waren verzekerd, b) goede baan/zelf geld, c) desnoods zelf oplossen in familie en d) serieuze privacyschending...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
BescheidenBilspleet schreef:
10-10-2019 20:23
Het lijkt me als ouder ook heel moeilijk. Dat je je kind zo ziet lijden omdat ze geen kinderen kunnen krijgen. Ik geloof wel dat je dan als ouder zo iets gaat opzetten om hun te kunnen helpen.
Dat denk ik inderdaad ook. Bovendien hoeven mensen niet te geven. Maar het is wel handig om de ontvanger eerst in te lichten inderdaad, niet iedereen zit hierop te wachten natuurlijk.

Een van mijn vriendinnen moet nu zelf haar IVF/ICSI behandeling gaan betalen in Duitsland. Haar 4 puncties in NL zijn binnen een jaar verbruikt en helaas niet tot een zwangerschap geleid.
Totale kosten voor een IVF behandeling zijn zo'n 5500,- in de kliniek waar ze nu onder behandeling staan.
Haar ouders springen bij, omdat ze zien hoe diep de wens is en ze willen er alles aan doen om hun dochter ( en schoonzoon) gelukkig te zien.
Het lijkt me vreselijk moeilijk om je kind zo verdrietig te zien, omdat iets wat zo natuurlijk zou moeten zijn, totaal niet natuurlijk is. Als je kunt helpen door een bijdrage te doen ( als je het geld er natuurlijk voor hebt), dan zou ik dat ook doen voor mijn kind.

En ja, ze loopt daarnaast bij de psycholoog om haar te ondersteunen in dit alles en haar mogelijk alvast handvatten te bieden, mocht het allemaal niet zo lopen zoals we allemaal voor hen hopen.
Even een tvp. Ik kijk ook en heb dit topic nu helemaal gelezen.

Ik maak me zorgen om Jane. Ik hoop echt dat ze een baby aankan en dat ze het niet een beetje heeft over-geromantiseerd.
Van haar vriend kan ik niet echt hoogte krijgen. In het begin dacht ik dat hij vooral voor haar nog een keer aan kinderen wilde beginnen, maar hij was wel oprecht blij bij de tweede positieve test. Wellicht heb ik me vergist.

Bij dat stel dat al zo lang bezig is, kan het nog wel eens heel erg moeilijk worden onderling. Ik denk dat zij bereid is véél verder te gaan dan hij. Of hij blijft met haar meegaan, dat kan ook.

Ik hoop dat het ze allemaal lukt om zwanger te worden en te blijven.
Ik vind het moeilijk maar ook interessant wat voor wegen sommigen bewandelen. Dat echt geheel anonieme donorschap kan nog een groot ding worden voor de kinderen later (zoals hier al vaak is genoemd).

Wij willen ook graag een kindje. Daarom vind ik dit programma misschien nog wel extra interessant; omdat het nu zo actueel is voor ons.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
10-10-2019 20:39
Hopelijk wel in goed overleg. Het lijkt mij best gênant als een ander voor jou gaat bedelen om geld zonder dat je het weet. Is gelijk iedereen op de hoogte van je privésituatie.
Ik ken namelijk een situatie waar mensen uit goedwillendheid ook een actie op gingen zetten voor mensen waar brand was geweest. En dit viel niet in goede aarde, want ze zagen zelf de noodzaak er niet van in om bij anderen te gaan bedelen. Want a) ze waren verzekerd, b) goede baan/zelf geld, c) desnoods zelf oplossen in familie en d) serieuze privacyschending...
Ja wel in goed overleg natuurlijk. Ik zou ook niet zo blij zijn met een crowdfunding trouwens vanwege de privacy. Maar geld van m'n ouders aannemen zou ik denk ik wel doen.
Alle reacties Link kopieren
Arme Jane, ik heb echt zo'n medelijden met haar! Wat moet zij zich ellendig voelen, zo ziek.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me nog steeds alleen maar zorgen maken. Ik vind het zo instabiel en geforceerd ofzo
Wat fijn dat het zo goed gaat met Dewi en Michael.
:heart:

En nu ga ik heel hard duimen voor het ene stel dat nog altijd geen positieve test heeft.
:redrose:
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
16-10-2019 00:17
Wat fijn dat het zo goed gaat met Dewi en Michael.
:heart:

En nu ga ik heel hard duimen voor het ene stel dat nog altijd geen positieve test heeft.
:redrose:
Ja ik vind het zo sneu voor ze en hoop dat t binnenkort alsnog lukt!
Ik ben zo benieuwd naar hoe het met Jane en de baby gaat. Ik heb al op social media gezocht maar kon niks vinden. Kwam wel Marleen tegen, schattig meisje, Juul. :heart:
Alle reacties Link kopieren
BescheidenBilspleet schreef:
11-10-2019 10:37
Ja wel in goed overleg natuurlijk. Ik zou ook niet zo blij zijn met een crowdfunding trouwens vanwege de privacy. Maar geld van m'n ouders aannemen zou ik denk ik wel doen.
Normaal zou ik zeggen nee, maar ja, zoals meerdere mensen aangegeven hebben, je grenzen verschuiven...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven