Entertainment alle pijlers

The Masked Singer

27-09-2019 20:40 1168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is de BN-er achter het masker? Kom hier speculeren.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
02-11-2019 18:11
Dat geldt (voor zover ik weet) voor Nederlandse zenders, en niet voor RTL dus, want die is gezeteld in Luxemburg. En ik weet wel zeker dat er méér dan 12 minuten reclame per klokuur was gedurende de laatste uitzending van dat programma. Sterker nog, het eerste reclameblok verscheen al ná de aankondiging van het programma... dus je zag 1 minuut presentator, en paf, reclame...

In Europa is het sinds -ik meen- begin dit jaar zo, dat er tussen 7.00 en 23.00 uur gemiddeld 12 minuten per uur reclame mag zijn. Dus als ze eerder op de dag minder lange reclameblokken hebben gehad, kan het nu inderdaad meer geweest zijn.
Alle reacties Link kopieren
Rivermoana schreef:
02-11-2019 17:01
Chantal Janzen reageert helemaal niet ad rem. Het zijn wat standaarddingetjes en dat is het dan

Er zijn veel leukere mensen die echt veel leuker zijn bv Lieke van Lexmond.
Lieke van Lexmond?!? Nee die is grappig :confused:
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Ik volg Chantal Janzen op Instagram, en de dingen die ze daar schrijft vind ik ongelofelijk grappig. Ze heeft een vilein randje, en dat zie je ook terug in haar presentatie. Moet je van houden. Ik doe dat.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
04-11-2019 11:38
Ik volg Chantal Janzen op Instagram, en de dingen die ze daar schrijft vind ik ongelofelijk grappig. Ze heeft een vilein randje, en dat zie je ook terug in haar presentatie. Moet je van houden. Ik doe dat.
Ik ook. En daarbij vind ik haar een multi-talent en beeldschoon.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
04-11-2019 12:17
Ik ook. En daarbij vind ik haar een multi-talent en beeldschoon.


Mee eens.
You don't have to fit into the format
Sabeltandcavia schreef:
04-11-2019 12:17
Ik ook. En daarbij vind ik haar een multi-talent en beeldschoon.

Mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Nienke Plas heeft een “achter de schermen” filmpje gemaakt.
Wel grappig om te zien.

https://youtu.be/KVniEPwNnes
Ik heb de oorwurmen nog steeds in mijn oor.
Die duetten waren prachtig. Komen echt uit de MUSICALS.

Chantal Janzen is daar groot door geworden.
Ze moet er voor waken dat ze niet zoals Paul de Leeuw gaat irriteren door veel te vaak in beeld te komen.

Voor mij mogen ze dit soort programma's wel vaker doen.
Om even jong en oud te combineren.

The Golden Earring is er een bewijs voor. Heb ik hem zelf horen vertellen in DWDD. Die muziek blijft gewoon mooi. Zag je ook niet té vaak.

Vanaf nu ga ik NIET meer op dit forum. Ik heb er een kater aan over gehouden. Ik hoop dat die over gaat.
Degenen die dat op hun geweten hebben. Ik wens ze hun eigen lekkere borrels toe.
Alle reacties Link kopieren
Tim Douwsma heeft het nummer Someone you loved (wat hij in de finale zong) uitgebracht als single.

Best apart dat dat zomaar mag, aangezien het origineel (van Lewis Capaldi) ook gewoon in de top 40 staat op het moment.

Ik vind de versie van Tim mooier.
Veel fijnere stem om naar te luisteren.
You don't have to fit into the format
Lotte35 schreef:
11-11-2019 20:04
Tim Douwsma heeft het nummer Someone you loved (wat hij in de finale zong) uitgebracht als single.

Best apart dat dat zomaar mag, aangezien het origineel (van Lewis Capaldi) ook gewoon in de top 40 staat op het moment.

Ik vind de versie van Tim mooier.
Veel fijnere stem om naar te luisteren.
Ja ik heb hem van de week op youtube ontdekt. Tim heeft echt een mooie stem, van mij mag hij wel vaker in het Engels zingen.
Alle reacties Link kopieren
Was weer leuk!
Ik hoorde wel dat het Willeke was.

Verder geen idee wie het zijn.
Jullie?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
We zitten hier Lotte: entertainment/the-masked-singer-seizoen ... #p31945918
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
25-09-2020 23:16
We zitten hier Lotte: entertainment/the-masked-singer-seizoen ... #p31945918

Oh, dank je!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
S0LEIL schreef:
03-11-2019 04:39
In Europa is het sinds -ik meen- begin dit jaar zo, dat er tussen 7.00 en 23.00 uur gemiddeld 12 minuten per uur reclame mag zijn. Dus als ze eerder op de dag minder lange reclameblokken hebben gehad, kan het nu inderdaad meer geweest zijn.
Vandaag de Masked Singer van gisteren teruggekeken. Het concept van het programma vind ik best leuk, maar vond weer dat er vreselijk veel reclame in zat. Het programma zónder reclame duurt minder dan een uur, en dan drie ellenlange reclameblokken tussendoor vind ik best veel (en stomvervelend).
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
26-09-2020 16:45
Vandaag de Masked Singer van gisteren teruggekeken. Het concept van het programma vind ik best leuk, maar vond weer dat er vreselijk veel reclame in zat. Het programma zónder reclame duurt minder dan een uur, en dan drie ellenlange reclameblokken tussendoor vind ik best veel (en stomvervelend).
Ja daarom neem ik zulke programmas op en spoel de reclame door of kijk op Videoland.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
26-09-2020 17:13
Ja daarom neem ik zulke programmas op en spoel de reclame door of kijk op Videoland.
Ga ik voortaan ook doen. Had net gedurende een reclameblok koffie gehaald, en die was nog niet eens afgekoeld en toen begon het volgende reclameblok alweer. Laat maar.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
We zitten in het andere topic!
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik had niet verder gekeken. Dacht dat ik daar ook zat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven