Entertainment alle pijlers

Telvizierring wie kijkt mee.

09-10-2019 21:44 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie praat er mee?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Ik wil best op vakantie naar een kasteeltje in Frankrijk, maar wel graag als die mensen op vakantie zijn naar Nederland.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
09-10-2019 22:44
Ik had het leuk gevonden als Expeditie Robinson had gewonnen, na zoveel jaar.
ik had het die presentator zo gegund
mevrouwiglesias schreef:
09-10-2019 22:45
+1.
En Dione, zoek een andere kapster.
Ik vond die jurk nog een graadje erger.
Alle reacties Link kopieren
Wat góéd!! Heerlijk toch, dat die geijkte programma's eens niet winnen. Nederland is botoxmoe. Ofzo.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
09-10-2019 22:44
Wat verschrikkelijk!!
Idd. Veel lager kan het nivo niet
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
09-10-2019 22:46
Ik heb het nog nooit gezien 😬
1 x en binnen 5 minuten afgehaakt. Dat stomme hysterische gedoe van hem. Echt. Zó irritant mannetje.

Past perfect qua niveau bij SBS6 publiek. Dat dan weer wel. Wat een vreselijke zender is het toch. Kan geen programma noemen wat ik wil kijken.


Ik vond beste zangers het best maar gunde het expeditie robinson. Of eigenlijk Dennis
Alle reacties Link kopieren
Wat een aanfluiting zeg. Hoewel ik het programma best leuk vind, vind ik het niet echt ringwaardig had het robinson maar vooral Dennis Weening meer gegund.
Alle reacties Link kopieren
Wat een bitcherige speech van Martien.
Bah.
Licht uit.
Zelfspot aan.
Alle reacties Link kopieren
Dikkoppie schreef:
09-10-2019 22:51
Wat een aanfluiting zeg. Hoewel ik het programma best leuk vind, vind ik het niet echt ringwaardig had het robinson maar vooral Dennis Weening meer gegund.

Omdat ie daar is weggestuurd. Dat is toch geen stem voor het programma? Dat is een gunfactor. ER is lang zo leuk niet meer als in het begin, geen ring waardig nu. Vind ik.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Tróia schreef:
09-10-2019 22:52
Wat een bitcherige speech van Martien.
Bah.
Verschrikkelijk inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Wat goeddddd.


Goede 2e is voor mij, beste zangers.

Expeditie Robinson vind ik echt een vreselijk programma.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
09-10-2019 22:08
Zal dan toch eens kijken of ik haar ergens voorbij zie komen. Wel leuk om weer eens echt goede actrices te zien.
Op zondagavond: fam Kruys, als Ruxandra.
Op You Tube staan wat fragmenten.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen fan van alle drie de genomineerde programma’s maar het minst van Chateau Meiland. Die speech van Martien was vreselijk en het programma is 1 grote reclame voor de slijterijbranche.
Wel fijn en imo terecht dat Beau in zijn categorie won.
Is die Britt nou zo klein of stond de rest op een verhoging bij de interviews voor de show?

En ik ken die Nienke Plas ook helemaal niet, ken haar wel van naam maar nog nooit een vlog van haar gezien maar van mij had #Boos mogen winnen. Dat kijk ik wel af en toe en daar heb je nog wat aan als je zo'n soort gelijk probleem hebt.
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
09-10-2019 22:50
Past perfect qua niveau bij SBS6 publiek. Dat dan weer wel.
Wat een zure en denigrerende reactie. Moet alles intellectueel zijn? En wat is volgens jou wel intellectueel?
Overigens vind ik zelf de afwisseling van allerlei soorten programma’s erg leuk.
MarindaH schreef:
09-10-2019 22:53
Omdat ie daar is weggestuurd. Dat is toch geen stem voor het programma? Dat is een gunfactor. ER is lang zo leuk niet meer als in het begin, geen ring waardig nu. Vind ik.

Ik vind ER ook minder dan in het begin, maar desondanks wel ringwaardig. Als er geen ruimte is voor verbetering, kun je die ring beter afschaffen. Geen programma zal ooit perfect zijn. En dat lijkt me ook alleen maar goed.
Alle reacties Link kopieren
Wijnen, wijnen, wijnen :cheer2:
ik geef mn bek ook maar een douw
Tróia schreef:
09-10-2019 22:52
Wat een bitcherige speech van Martien.
Bah.

+100
simbalabimba schreef:
09-10-2019 23:03
Op zondagavond: fam Kruys, als Ruxandra.
Op You Tube staan wat fragmenten.

Bedankt voor de tip! Zal dat voorlopig nog niet gaan zien; is mijn expeditie robinson avond ;)
simbalabimba schreef:
09-10-2019 23:03
Op zondagavond: fam Kruys, als Ruxandra.
Op You Tube staan wat fragmenten.

Bedankt voor de tip! Zal dat voorlopig nog niet gaan zien; is mijn expeditie robinson avond ;)
TsumTsum schreef:
09-10-2019 23:24
Is die Britt nou zo klein of stond de rest op een verhoging bij de interviews voor de show?

En ik ken die Nienke Plas ook helemaal niet, ken haar wel van naam maar nog nooit een vlog van haar gezien maar van mij had #Boos mogen winnen. Dat kijk ik wel af en toe en daar heb je nog wat aan als je zo'n soort gelijk probleem hebt.
Google zegt 1.64 m
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
10-10-2019 00:25
Bedankt voor de tip! Zal dat voorlopig nog niet gaan zien; is mijn expeditie robinson avond ;)
Het komt na expeditie robinson, is namelijk ook op RTL
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
In verhouding tot de winnaar vorig jaar vallen ze in het niet. Maar dit is een prijs die gegeven wordt door het publiek. Het gaat niet om hem maatschappelijk meest verantwoorde programma of die het beste iets verteld.
De kijker mag stemmen, en dan verrast dit me niet echt.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
09-10-2019 23:41
Wat een zure en denigrerende reactie. Moet alles intellectueel zijn? En wat is volgens jou wel intellectueel?
Overigens vind ik zelf de afwisseling van allerlei soorten programma’s erg leuk.

Ach ja. Ik kijk ook verder niks van SBS6, geen idee ook wat er uitgezonden wordt. Maar dit kijk ik wel. Heel verfrissend, mensen die zichzelf zijn! De meesten van ons zijn wel een beetje klaar met BN'ers die overal in opduiken, waardoor het format opgerekt wordt tot onnatuurlijke proporties.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
10-10-2019 00:20
Ik vind ER ook minder dan in het begin, maar desondanks wel ringwaardig. Als er geen ruimte is voor verbetering, kun je die ring beter afschaffen. Geen programma zal ooit perfect zijn. En dat lijkt me ook alleen maar goed.

Ik vind het vreemd om een programma te willen prijzen dat minder van kwaliteit wordt.
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven