Entertainment alle pijlers

Naar de film met dochtertje

08-11-2019 15:16 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil heel graag naar de film met dochterlief. Ze wil graag naar “White star” maar ik vraag mij af of die wel geschikt is? Ze word bijna 5, adviesleeftijd is 6 jaar. Iemand deze film gezien?

Ik neig toch meer naar “ Trouble” of “Yetie”.🤔
Alle reacties Link kopieren
Bijna 5 = 4 jaar.
Adviesleeftijd is 6 jaar.

Daar zit 13 maanden verschil tussen.
Beter kun je / veiliger is het om te gaan naar een film die een alle leeftijden advies heeft.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Ligt een beetje aan je dochter: de ene (bijna) 5 jarige kan prima naar een 6+ film, de andere niet.

Een nichtje van mij is ruimschoots 7, maar die vindt sommige 6+ nog te eng.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben met mijn dochter van 6 halverwege weggegaan bij de Everest de jonge Yeti, ze zat huilend op schoot omdat ze het zo spannend vond en bang was dat hij gepakt zou worden. Ze vond het verschrikkelijk.
Ze kijkt soms best andere "spannende" dingen, maar dit greep haar blijkbaar enorm aan, dus het ligt aan het kind en daarnaast ook gewoon aan de film. En soms kun je dat als ouder gewoon niet inschatten.
Alle reacties Link kopieren
Als ze al niet aan de bioscoop gewend is, zal ik sowieso niet naar een film gaan waar ze te jong voor is. Zorg dat haar eerste ervaring(en) met de bios leuk is(zijn).
Verder hangt het af per kind. Zoon is bijna tien en durft nog geen Disney film te kijken, vindt die veel te spannend en emotioneel. Anderen van 4 zouden daar wellicht geen probleem mee hebben.
Hoe is zij zelf bij die film gekomen dan? Heb even de trailer gekeken, ik kan mij bijna niet voorstellen dat een 4 jarige dat leuk vind. Maar goed mijn net 5 jarige kijkt het liefst de hele dag power rangers, wat me in het begin ook een beetje verbaasde.

Ik zou gewoon naar een leuke animatie film gaan.
Nee, dat lijkt me echt geen film om een 6 jarige mee naartoe te nemen. Ik ben gister naar de nieuwe sinterklaasfilm geweeest (het boek van sinterklaas dat weg is). Dat was erg leuk, misschien ook nog eentje die je zou kunnen kiezen. EN er zit ook een paard in ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ze is gek met paarden en ze had een voorstukjes gezien. Deze leek haar leuk. Ze is wel eerder in de bios geweest dus ze weet wel hoe het gaat.

Ik ga even kijken of ze de sinterklaas film ook leuk vind, of trouble...over dat hondje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven