Entertainment alle pijlers

Films en series algemeen (geen spoilers!)

12-11-2019 12:40 2149 berichten
Er is al een Netflix topic, maar er zijn natuurlijk nog veel meer films en series te vinden.

Waar kijk jij momenteel naar, wat raad je anderen aan en waar kijk je naar uit?

Geen spoilers s.v.p., en geef ook even aan wáár je de film of serie kunt kijken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-11-2019 13:49
Reden: Vraag van schrijver
11.18% gewijzigd
Sudrì schreef:
12-11-2019 13:32
Waarom?
Erg langdradig. Ik heb de eerste paar afleveringen gekeken en viel steeds in slaap.
Lucifer2018 schreef:
12-11-2019 13:10
Ik ben BBC detective fan en kijk nu op NPO (plus) Vera, elke paar dagen 1 of 2. Heerlijk.

Ik ben ook een die-hard Britse detective-fan maar Vera vind ik eerlijk gezegd ontzettend saai. Die stem van die vrouw ook, ik kan er niet naar luisteren.
De Vera serie vind ik geweldig!
Alle reacties Link kopieren Quote
herfstappeltaart schreef:
12-11-2019 13:38
Ik ben ook een die-hard Britse detective-fan maar Vera vind ik eerlijk gezegd ontzettend saai. Die stem van die vrouw ook, ik kan er niet naar luisteren.
Ik vind het ook verschrikkelijk en dat geldt voor veel van de nieuwe Britse series die hier op lijken. Tenenkrommend irritante hoofdpersonen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
doornroosje9 schreef:
12-11-2019 13:03
The Handmaid's Tale. Deze serie is fantastisch. Geen woorden voor.

Edit: Videoland.
Vanaf 6 dec ook op ziggo movies en series xl
Je hoeft geen Vera te kijken. :roll:

Djeez.
Alle reacties Link kopieren Quote
gizzmo-returns schreef:
12-11-2019 13:53
Vanaf 6 dec ook op ziggo movies en series xl
Die gaat op mijn watchlist!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
2019 schreef:
12-11-2019 13:34
Erg langdradig. Ik heb de eerste paar afleveringen gekeken en viel steeds in slaap.
Dat is er juist zo mooi aan :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Avatar-netflix. Jeugdnostalgie,
Lucifer2018 schreef:
12-11-2019 13:57
Je hoeft geen Vera te kijken. :roll:

Djeez.

Mag ik mijn mening over de serie niet geven?
Ik zag gisteren dat er ook een 3e seizoen No Offence op Videoland staat (1 en 2 vorig jaar al gekeken maar die staan er uiteraard ook nog op)

Een politiedramaserie over een team politieagenten van de Manchester Metropolitan Police.

Ik vind de hoofdrolspeelster echt geweldig!

Afbeelding
anoniem_387962 wijzigde dit bericht op 12-11-2019 14:14
24.37% gewijzigd
Misschien een beetje overbodig dit maar zijn jullie bekend met de HBO misdaadseries The Sopranos en The Wire? Ze zijn al oud maar worden nog steeds gezien als twee van de beste series ooit gemaakt. Als je ze nog niet kent, zeker de moeite waard!
Beide zijn te zien bij Ziggo Movies & Series XL.
PoesinBoots schreef:
12-11-2019 14:13
Ik zag gisteren dat er ook een 3e seizoen No Offence op Videoland staat (1 en 2 vorig jaar al gekeken maar die staan er uiteraard ook nog op)

Een politiedramaserie over een team politieagenten van de Manchester Metropolitan Police.

Ik vind de hoofdrolspeelster echt geweldig!

Afbeelding


No Offence is geweldig!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wacht op een nieuw seizoen van The Handmaid's Tale (Videoland) en ik kijk op dit moment voornamelijk Grey's Anatomy, The Walking Dead (Fox) en Law & Order SVU via torrents. Gelijk met Amerika dus.
Verder wacht ik op het nieuwe seizoen van Station 19, ook via torrents.
Alle reacties Link kopieren Quote
tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh en per vandaag De 12 van Schouwendam (Videoland).
PoesinBoots schreef:
12-11-2019 14:13
Ik zag gisteren dat er ook een 3e seizoen No Offence op Videoland staat (1 en 2 vorig jaar al gekeken maar die staan er uiteraard ook nog op)

Een politiedramaserie over een team politieagenten van de Manchester Metropolitan Police.

Ik vind de hoofdrolspeelster echt geweldig!

[img]htps://popcornentertainment.files.wordpress.com/2018/04/no-offense.jpg[/img]
Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren Quote
yasmijn schreef:
12-11-2019 13:13
17 nov 🤩
Oh zo snel al! Leuk!
The night shift en New Amsterdam vond ik beide goede series. HBO ziggo
2019 schreef:
12-11-2019 14:58
The night shift en New Amsterdam vond ik beide goede series. HBO ziggo

New Amsterdam vond ik ook leuk.
the_Wicked_Witch schreef:
12-11-2019 15:06
New Amsterdam vond ik ook leuk.
Is dat die ziekenhuisserie?
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
12-11-2019 13:24
Binnenkort komt op Disney+ de nieuwe Star Wars serie The Mandalorian. Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Disney schijnt zich na de laatste film (december a.s.) voorlopig op series te willen concentreren. Dat zijn dan series met een groot budget, dus meestal wel om aan te gluren.

Ik had Disney 2 maanden op proef, en ik heb afgelopen zaterdag opgezegd omdat ik het aanbod niet denderend vond.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
2019 schreef:
12-11-2019 14:58
The night shift en New Amsterdam vond ik beide goede series. HBO ziggo

New Amsterdam vind ik ook leuk. Staat ook op Videoland (1e seizoen)
Sudrì schreef:
12-11-2019 15:34
Is dat die ziekenhuisserie?
ja, heel mooi.
Ik vond New Amsterdam allemaal nogal veel en soms hysterisch en toch heel mooi en verslavend kijken. Ook zo uitgekeken dat eerste seizoen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven