Entertainment alle pijlers

Films en series algemeen (geen spoilers!)

12-11-2019 12:40 2149 berichten
Er is al een Netflix topic, maar er zijn natuurlijk nog veel meer films en series te vinden.

Waar kijk jij momenteel naar, wat raad je anderen aan en waar kijk je naar uit?

Geen spoilers s.v.p., en geef ook even aan wáár je de film of serie kunt kijken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-11-2019 13:49
Reden: Vraag van schrijver
11.18% gewijzigd
RikM schreef:
12-11-2019 19:42
O, dat lag niet aan mij dus. :proud:
Zeker niet! We zaten elke aflevering weer te hopen dat ze dood zou gaan, maar helaas. Toen zijn we afgehaakt.
Alle reacties Link kopieren Quote
vivagirl schreef:
12-11-2019 12:49
This is Us.
Gaat over een gezin met een drieling in de jaren 70, met ook een tijdslijn van nu en de toekomst.
Heel meeslepend.
Met Mandy Moore en Milo Vente-nog wat. (Jess van Gilmore Girls)
Iedere aflevering janken
Waar is deze te kijken, aangezien ik deze wekelijks illegaal download zonder subs.
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
12-11-2019 19:42
O, dat lag niet aan mij dus. :proud:
Nee ik had het ook. Het begon zo leuk maar zoals zoveel series kakte het in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Account2 schreef:
12-11-2019 20:27
Waar is deze te kijken, aangezien ik deze wekelijks illegaal download zonder subs.
Fox
dolfje schreef:
12-11-2019 20:31
Nee ik had het ook. Het begon zo leuk maar zoals zoveel series kakte het in.

Dat gedrocht heeft nog een spin-off gekregen ook hè: Once Upon a Time in Wonderland.
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
12-11-2019 19:42
O, dat lag niet aan mij dus. :proud:
Nope.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
12-11-2019 20:36
Dat gedrocht heeft nog een spin-off gekregen ook hè: Once Upon a Time in Wonderland.
Ja daar ben ik niet eens aan begonnen.
Alle reacties Link kopieren Quote
_melon schreef:
12-11-2019 14:17
Ik wacht op een nieuw seizoen van The Handmaid's Tale (Videoland) en ik kijk op dit moment voornamelijk Grey's Anatomy, The Walking Dead (Fox) en Law & Order SVU via torrents. Gelijk met Amerika dus.
Verder wacht ik op het nieuwe seizoen van Station 19, ook via torrents.
Grey's die download ik ook illegaal en loop gelijk op met America. Net als This is us dus. Greys duurde in Nederland veel te lang voor dat het door liep.
Deze film kijk ik wel naar uit. Bedoeling is dat het een echte sequel wordt, met dezelfde jaren '80 vibe. :heart:
Hopelijk kunnen we dan die reboot met die vrouwen snel vergeten, want dat was echt drie keer niks.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Op Netflix nu bezig met Mindhunter, net begonnen met seizoen 2. Vind het goede serie.

Kijk ook uit naar S3 van de Crown, komt gelukkig binnenkort uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
12-11-2019 20:31
Fox
Ah ik zie het al, maar daar lopen ze achter. Ik zit nu in seizoen 4 afl. 5 of 6 (weet het even niet meer uit mijn hoofd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Account2 schreef:
12-11-2019 20:47
Grey's die download ik ook illegaal en loop gelijk op met America. Net als This is us dus. Greys duurde in Nederland veel te lang voor dat het door liep.
Ja niks aan zolang wachten.
Alle reacties Link kopieren Quote
gizzmo-returns schreef:
12-11-2019 18:12
Ik vind het een zeer saaie serie, ik haak af.
Wordt beter ( vind ik dan).
Alle reacties Link kopieren Quote
gizzmo-returns schreef:
12-11-2019 18:12
Ik vind het een zeer saaie serie, ik haak af.
Wordt beter ( vind ik dan).
Seizoen 1 van True Detective af. Potverdorie wat spelen die mannen toch goed. Allebei in een andere rol dan gebruikelijk. Zeer goed gedaan!

Seizoen 2 is zonder McConaughey en Harrelson toch?
Sudrì schreef:
13-11-2019 16:05
Seizoen 1 van True Detective af. Potverdorie wat spelen die mannen toch goed. Allebei in een andere rol dan gebruikelijk. Zeer goed gedaan!

Seizoen 2 is zonder McConaughey en Harrelson toch?

Werd nog best spannend op het eind hè? B)

Elk seizoen heeft een ander verhaal en een andere cast. Seizoen twee (met o.a. Colin Farrell en Vince Vaughn) vond ik geen reet aan, seizoen 3 was wel aardig. Er komt ook nog een vierde seizoen als het goed is.

Heb je Fargo al gezien? (is op Netflix geloof ik)
Alle reacties Link kopieren Quote
_melon schreef:
12-11-2019 14:17
Ik wacht op een nieuw seizoen van The Handmaid's Tale (Videoland) en ik kijk op dit moment voornamelijk Grey's Anatomy, The Walking Dead (Fox) en Law & Order SVU via torrents. Gelijk met Amerika dus.
Verder wacht ik op het nieuwe seizoen van Station 19, ook via torrents.
Seizoen 21 van Law & Order is weer goed. Station 19 volg ik ook en Greys Anatomy.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren Quote
charlottew88 schreef:
13-11-2019 16:17
Seizoen 21 van Law & Order is weer goed. Station 19 volg ik ook en Greys Anatomy.
Ja klopt, blijft een steengoede serie. :worship:
RikM schreef:
13-11-2019 16:13
Werd nog best spannend op het eind hè? B)

Elk seizoen heeft een ander verhaal en een andere cast. Seizoen twee (met o.a. Colin Farrell en Vince Vaughn) vond ik geen reet aan, seizoen 3 was wel aardig. Er komt ook nog een vierde seizoen als het goed is.

Heb je Fargo al gezien? (is op Netflix geloof ik)
Ooit aan begonnen, vond er niets aan.
Sudrì schreef:
13-11-2019 16:36
Ooit aan begonnen, vond er niets aan.

The Killing dan? (US versie)
RikM schreef:
13-11-2019 16:39
The Killing dan? (US versie)
Allang gezien!
Sudrì schreef:
13-11-2019 16:05
Seizoen 1 van True Detective af. Potverdorie wat spelen die mannen toch goed. Allebei in een andere rol dan gebruikelijk. Zeer goed gedaan!

Seizoen 2 is zonder McConaughey en Harrelson toch?
Achter de schermen zijn ze erbij ;-)

Maar niet meer als acteurs. Ik vond 2 ook nog heel erg goed. Net wat minder maar hee, zij waren van het scherm af.

En 3 is wel oke. Heb slechtere series gezien.
Lucifer2018 schreef:
13-11-2019 16:46
Achter de schermen zijn ze erbij ;-)

Maar niet meer als acteurs. Ik vond 2 ook nog heel erg goed. Net wat minder maar hee, zij waren van het scherm af.

En 3 is wel oke. Heb slechtere series gezien.
Ga er ook zeker we verder mee hoor :) Als het niets is kan uitzetten alsnog.
RikM schreef:
12-11-2019 17:53
Is dat een serie?
WAR OF THE WORLDS.
Ja, is nu op FOX. Op zondag dubbele aflevering en op donderdag een herhaling.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond komt op NPO 1 de Nederllandse "This is us" ik ben benieuwd, ben sceptisch, kunnen ze bijna niet evenaren. Maar ik vind Fockelien wel leuk.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven