Entertainment alle pijlers

Films en series algemeen (geen spoilers!)

12-11-2019 12:40 2150 berichten
Er is al een Netflix topic, maar er zijn natuurlijk nog veel meer films en series te vinden.

Waar kijk jij momenteel naar, wat raad je anderen aan en waar kijk je naar uit?

Geen spoilers s.v.p., en geef ook even aan wáár je de film of serie kunt kijken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-11-2019 13:49
Reden: Vraag van schrijver
11.18% gewijzigd
Ik kijk ook graag The Resident.

Een ziekenhuisserie op Fox. Iedere woensdagavond 2 afleveringen.

https://www.foxtv.nl/programmas/fox/the-resident

(maar als iemand weet waar het helemaal te bingen is hoor ik het graag.
Joker heeft inmiddels al een miljard dollar opgebracht! Niet slecht voor een film die 60 miljoen kostte om te maken.

https://www.filmtotaal.nl/nieuws/68791
_melon schreef:
12-11-2019 14:19
Oh en per vandaag De 12 van Schouwendam (Videoland).
Kijkt iemand deze serie? Ik heb hem, op 2 afleveringen na, gezien. ben reuzebenieuwd naar de afloop.
Net aflevering 1 gekeken via Videoland. Ga de andere afleveringen ook zeker kijken, staan er allemaal op.
Ik moet echt inkomen bij seizoen 2 van True Detectives. Zo totaal anders dan seizoen 1.
Sudrì schreef:
17-11-2019 17:01
Ik moet echt inkomen bij seizoen 2 van True Detectives. Zo totaal anders dan seizoen 1.

Ja, het verschilt nogal. Seizoen 3 is wel meer in lijn met het eerste seizoen. Betere acteurs ook.
RikM schreef:
17-11-2019 17:15
Ja, het verschilt nogal. Seizoen 3 is wel meer in lijn met het eerste seizoen. Betere acteurs ook.
Kan ik 2 overslaan en 3 kijken zonder wat te missen?
Sudrì schreef:
17-11-2019 17:50
Kan ik 2 overslaan en 3 kijken zonder wat te missen?

Ja hoor. Het zijn opzichzelfstaande verhalen.
RikM schreef:
17-11-2019 17:53
Ja hoor. Het zijn opzichzelfstaande verhalen.
Ga ik dat proberen.
Alle reacties Link kopieren Quote
lolly-pop schreef:
17-11-2019 00:53
Kijkt iemand deze serie? Ik heb hem, op 2 afleveringen na, gezien. ben reuzebenieuwd naar de afloop.
Ik kijk ook, zo spannend! De 12 van Oldenheim heb ik ook gekeken, was blij dat er een nieuwe reeks verscheen, goede serie!
Alle reacties Link kopieren Quote
Juanita1987 schreef:
17-11-2019 19:13
Ik kijk ook, zo spannend! De 12 van Oldenheim heb ik ook gekeken, was blij dat er een nieuwe reeks verscheen, goede serie!
Ja die zijn we ook vorige week begonnen, nadat we op Netflix "Line of duty"helemaal afgekeken hadden. Als deze klaar is hoppen we naar de Th Crown.
Ik vind sowieso Nederlandse series wel leuk. Maar van This is us hebben ze een gedrocht gemaakt. Die houd ik op Amerikaans.
Meisje van plezier vond ik ook erg leuk!
The War of the Worlds (zondagavond op Fox) vind ik wel goed te pruimen. Bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
18-11-2019 13:16
The War of the Worlds (zondagavond op Fox) vind ik wel goed te pruimen. Bedankt voor de tip!
Ah, mss toch eens proberen dan.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen liefhebbers hier van Outlander? Kwam op 5 november op Netflix en ik heb me netjes ingehouden; pas gisteren de laatste aflevering gezien.
Nu heb ik de boeken ook al 4 keer gelezen dus ik ben wel een fan. Prachtige combinatie van feit en fictie en subliem geacteerd en gefilmd.
Vervolgens begonnen aan de nieuwe serie van The Crown, ook op Netflix. Ook mooie mengeling van feit en fictie en subliem geacteerd en gefilmd ;-)
Juanita1987 schreef:
17-11-2019 19:13
Ik kijk ook, zo spannend! De 12 van Oldenheim heb ik ook gekeken, was blij dat er een nieuwe reeks verscheen, goede serie!
Wij hebben hem afgekeken. Echt bizar, totaal niet aan zien komen, dit einde :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarschijnlijk als een van de weinigen op deze aardbol maar net begonnen met Game of Thrones.
Snap niet dat ik zo lang heb gewacht :-?
Alle reacties Link kopieren Quote
Schriftje schreef:
18-11-2019 14:20
Geen liefhebbers hier van Outlander? Kwam op 5 november op Netflix en ik heb me netjes ingehouden; pas gisteren de laatste aflevering gezien.
Nu heb ik de boeken ook al 4 keer gelezen dus ik ben wel een fan. Prachtige combinatie van feit en fictie en subliem geacteerd en gefilmd.
Vervolgens begonnen aan de nieuwe serie van The Crown, ook op Netflix. Ook mooie mengeling van feit en fictie en subliem geacteerd en gefilmd ;-)
Ik ben ooit eens begonnen aan Outlander maar het kon mij niet echt boeien dus ergens in het eerste of tweede seizoen afgehaakt. Ik vind haar gewoon niet zo leuk maar misschien moet ik het toch eens een nieuwe kans geven want in theorie is het echt iets wat ik leuk vind.

Gisteren ben ik met het nieuwe seizoen van The crown begonnen en heb nu 3 afleveringen gezien, wil ook niet te snel weer klaar zijn.

Daarna ga ik verder met Greenleaf , zag dat daar ook weer een nieuw seizoen van op Netflix staat.

Is er iemand hier die de serie Keizersvrouwen op NPO 3 kijkt? Ik heb het nog niet gezien maar wel opgenomen.
WAR of the Worlds wordt ook op donderdag op FOX herhaalt.
Kan je terug kijken en reclame doorspoelen en terug (als er een interessante commercial tussen zit.)

Ik vind die iets te traag gaan. Ik vind die op Tin Star lijken. Die was op BBC first.
Pas het laatste seizoen dat ik zag. Daar komt de ontknoping. Wordt het opeens heel anders wat je eerder zag. Daar past het trage heel goed in.

OUTLANDER ben ik na seizoen 2 afgehaakt. Het eerste seizoen vond ik erg mooi. Seizoen 2 heeft een mooi einde.
Seizoen 3 was zo totaal anders en dus afgehaakt. Maar misschien kijk ik die ooit nog eens.
Ergens is een speciaal topic over OUTLANDER, geloof ik.
fretra schreef:
18-11-2019 14:46
Waarschijnlijk als een van de weinigen op deze aardbol maar net begonnen met Game of Thrones.

Jaloers!
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
18-11-2019 16:56
Jaloers!
Ja ik ook!
Alle reacties Link kopieren Quote
fretra schreef:
18-11-2019 14:46
Waarschijnlijk als een van de weinigen op deze aardbol maar net begonnen met Game of Thrones.
Snap niet dat ik zo lang heb gewacht :-?
Zo gemeen dit. Wacht tot Su dit leest. :cry:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren Quote
fretra schreef:
18-11-2019 14:46
Waarschijnlijk als een van de weinigen op deze aardbol maar net begonnen met Game of Thrones.
Snap niet dat ik zo lang heb gewacht :-?
oh leuk! Veel plezier!! Wij hebben toen we aan het wachten waren op het laatste seizoen alle oude seizoenen weer achter elkaar terug gekeken, geweldig vond ik dat!
Heb vorige week heerlijk mijn was opgevouwen en wat admin gedaan tijdens de Serie Divorce. HBO-Ziggo.
OUTLANDER heeft een seizoen 4. Amerika. Seizoen 3 Frankrijk.

Ja. ergens op dit forum zit een topic waarin de lezers de boeken ook stuk gelezen hebben.

POLDARK is ook al op DVD van 1 t/m 4 te leen. Niet alleen te koop.
Pumps_italiaans schreef:
18-11-2019 18:12
OUTLANDER heeft een seizoen 4. Amerika. Seizoen 3 Frankrijk.

Ja. ergens op dit forum zit een topic waarin de lezers de boeken ook stuk gelezen hebben.

POLDARK is ook al op DVD van 1 t/m 4 te leen. Niet alleen te koop.
Misschien lekker daar tikken en blijven, aangezien we toch niet op je mogen reageren van jou.
Dank.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven