Entertainment alle pijlers

Films en series algemeen (geen spoilers!)

12-11-2019 12:40 2149 berichten
Er is al een Netflix topic, maar er zijn natuurlijk nog veel meer films en series te vinden.

Waar kijk jij momenteel naar, wat raad je anderen aan en waar kijk je naar uit?

Geen spoilers s.v.p., en geef ook even aan wáár je de film of serie kunt kijken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-11-2019 13:49
Reden: Vraag van schrijver
11.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Net klaar met Mr Robot nu door met Tales from the loop op Amazon. Aangezien ik nu in de vage serie mood ben. Tot nu toe leuk.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
Station 19 is dinsdag weer begonnen, helaas geen dubbele afleveringen. Ik ben nu even dat Nurses aan net kijken wat er na komt. Heeft wel wat. Moet even wennen, ik dacht dat het Brits was. Maar het is Canadees.
Alle reacties Link kopieren Quote
"11.22.63" , 8-delige miniserie gebaseerd op de bestseller van Stephen King.
Leraar Jake Epping (James Franco) reist terug in de tijd en probeert de aanslag op John F. Kennedy te voorkomen. Maar het verleden laat zich niet makkelijk veranderen.
Uitstekend gespeeld en spannend verhaal.De moord op JFK blijft een boeiend gegeven.Wat als die verhinderd was,hoe zou Amerika er dan nu uitzien? :-o
Vraag blijft,why is the rum gone?
Alle reacties Link kopieren Quote
Society op Netflix, ik vond het eerst mwah maar nu boeit het toch wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nighttripper schreef:
07-06-2020 00:04
"11.22.63" , 8-delige miniserie gebaseerd op de bestseller van Stephen King.
Leraar Jake Epping (James Franco) reist terug in de tijd en probeert de aanslag op John F. Kennedy te voorkomen. Maar het verleden laat zich niet makkelijk veranderen.
Uitstekend gespeeld en spannend verhaal.De moord op JFK blijft een boeiend gegeven.Wat als die verhinderd was,hoe zou Amerika er dan nu uitzien? :-o
Waar is het te zien?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
Lollypopje,ik heb 'm op dvd gekocht,kon hem online nergens vinden.En ik heb zelf geen netflix of zo.Maar hij was een paar jaar geleden al eens op,ik dacht FOX.En maakte toen grote indruk.Is zo'n serie die ik iedere paar jaar wel weer's wil zien,dus hem maar gekocht.Bij Bookspot, maar echt z'n geld waard (vind ik ;-) )
Vraag blijft,why is the rum gone?
Alle reacties Link kopieren Quote
The Good Fight : Nadat advocaat Diane Lockhart al haar spaargeld heeft verloren sluit ze zich aan bij het advocatenkantoor van haar voormalige werknemer Lucca Quin. Vervolg op The Good Wife.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Nighttripper schreef:
07-06-2020 00:04
"11.22.63" , 8-delige miniserie gebaseerd op de bestseller van Stephen King.
Leraar Jake Epping (James Franco) reist terug in de tijd en probeert de aanslag op John F. Kennedy te voorkomen. Maar het verleden laat zich niet makkelijk veranderen.
Uitstekend gespeeld en spannend verhaal.De moord op JFK blijft een boeiend gegeven.Wat als die verhinderd was,hoe zou Amerika er dan nu uitzien? :-o

O ja, die was ik al helemaal vergeten. Goeie serie was dat.
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
07-06-2020 10:53
O ja, die was ik al helemaal vergeten. Goeie serie was dat.
Idd RikM,ik vind vooral knap hoe ze feiten,fictie en vermoedens door elkaar heen laten lopen.Terwijl het een boeiend en spannend verhaal blijft.Dat zie je wel eens minder. :cheers:
Vraag blijft,why is the rum gone?
Ik vond het ook zo'n typisch Stephen King verhaal, hoe kom je erop. En die man schudt dat zo uit z'n mouw. Volgens mij verzint hij die verhalen gewoon op zondagochtend, in de tijd dat ik nog niet eens uit m'n nest ben. :nut:
Alle reacties Link kopieren Quote
staat 11.22.63 niet op amazon?
4 seizoenen Cardinal op ziggo gekeken, mooie Detective serie. Speelt zich af in een winters Canada.
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand nog een goede tip voor een fijne romantische serie? Ik heb net Virgin River gekeken. Sweet Magnolia's ook al gezien. Ook films als After en To all the boys I love before. Ik heb gewoon een slechte smaak ;-D en zin om met dit druilerige weer lekker op de bank te hangen
Alle reacties Link kopieren Quote
creabea2punt0 schreef:
07-06-2020 14:41
Iemand nog een goede tip voor een fijne romantische serie? Ik heb net Virgin River gekeken. Sweet Magnolia's ook al gezien. Ook films als After en To all the boys I love before. Ik heb gewoon een slechte smaak ;-D en zin om met dit druilerige weer lekker op de bank te hangen
Cheasapeake shores
When calls The heart
Northern rescue
Vanaf woensdag 10 juni op Pathé Thuis:
Little Women (2019), met Saoise Ronan, Emma Watson (voorheen: Hermione) en Meryl Streep.
Timothee Chalamet als Laurie

Smullen!
Alle reacties Link kopieren Quote
@RikM,inderdaad,meer dan 200 titels op z'n naam waarvan het merendeel bestsellers O_O Die heeft niet stilgezeten...
@Lizenlotte,zou kunnen idd.Heb even gekeken maar niet zo kunnen vinden.Maar ben er ook niet zo handig in,heb zelf nl geen Amazon.Maar mss Lollypopje wel.Zelf zoek en koop ik,als oldskool filmjunk al m'n favo films/series nog steeds op dvd voor m'n verzameling :sherlock: Maar ok,niet iedereen heeft zo'n rare (en dure) manie :euro: :proud:
Vraag blijft,why is the rum gone?
Op BBCF1 is en wordt Downton Abbey herhaald. Enkele mooie plaatjes van de natuur en kastelen. Maar het was ook een reclame voor het gebied om de landgoederen te redden en in stand te houden.
Ze zijn nu bij aflevering 1 van 4e seizoen.
op zaterdag en zondag zijn enkele afleveringen in marathon.

Sanditon is dus wel van Jane Austen. Gewoon als geheel via "on demand".
Dat is de onvoltooide roman; kwam ik niet door heen.
Serie Is een samenraapsel van alle verhalen van Jane Austen.
Verder bevat het details die echt niet in haar eigen werk zouden zitten.
Het einde van seizoen 1 lijkt een open einde. Mogelijk komt er een tweede seizoen.
Seizoen heeft 8 afleveringen.
TRAILER: https://www.imdb.com/title/tt8685324/

Game of thrones seizoen 5 werd herhaald op RTL7. Dat zit zo vol met verhaallijnen.
Groot deel leek wel nieuw, maar ik had hem al gezien. Is wel spannend. Ik hoop dat ze seizoen 6 ook gedoseerd gaan tonen.
Peixe schreef:
24-05-2020 12:15
Gisteren begonnen aan The Durrels in Corfu. Ik vind het nu al leuk. Wat een fijne sfeer en lekkere humor en mooie beelden.

Het speelt zich af in de jaren 30 en gaat over een Engelse weduwe met haar 4 kinderen die naar Corfu emigreren.

(Ik kijk via NPO plus)

https://www.imdb.com/title/tt5014882/

Afbeelding
Ze beginnen weer een nieuwe herhaling vanaf aflevering 1 seizoen 1 op BBCF1.
Die wordt daar meerdere keren uitgezonden.
Op BBC F1 gaat The Split met Barry Atsma verder met een tweede seizoen.
De herhalingen van Downton Abbey kijk ik met net zoveel plezier als de eerste keer.
Deze week sluiten ze het 4e seizoen af. Het zijn er 6 seizoenen, maar de finale van de serie viel niet zo in de smaak. Ik kan het me niet meer zo goed herinneren.
Ik heb hem nog niet genoemd zien worden, See met oa Jason Momoa.
Een beetje GoT achtig. Na een enorme virusuitbraak zijn er nog maar 2 miljoen mensen over, allemaal blind.

https://www.npo3.nl/film-en-serie/reviews/see

Niet alles is even logisch (mensen zien er tip top uit, blind en wel, hoe dan en waarom als je elkaar toch niet ziet en overal brand licht :proud: ) maar kijkt wel heel lekker weg met geweldige plottwists.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pumps_italiaans schreef:
09-06-2020 02:04
Ze beginnen weer een nieuwe herhaling vanaf aflevering 1 seizoen 1 op BBCF1.
Die wordt daar meerdere keren uitgezonden.
Ooit een stuk van de eerste aflevering gezien omdat ik er langs zapte. Vond het wel grappig. Al riep ik bij die bikini toch wel naar het scherm dat dat niet klopt :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
Momenteel Mozart in the Jungle aan het kijken op Amazone. Ik vind het leuk. Fijne lengte afleveringen ook. half uur zie je meestal alleen bij comedies
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Net de (voorlopig) laatste aflevering van Outlander gezien. Dit is de tweede keer dat ik in de aftiteling van een tv-serie het telefoonnummer van een hulplijn zie staan. Wat zijn die shows van Starz soms toch snoeihard, zeg. :-?
RikM schreef:
20-06-2020 16:55
Net de (voorlopig) laatste aflevering van Outlander gezien. Dit is de tweede keer dat ik in de aftiteling van een tv-serie het telefoonnummer van een hulplijn zie staan. Wat zijn die shows van Starz soms toch snoeihard, zeg. :-?
Ja , gruwelijk spannend, met de nadruk op gruwelijk. Ik vond in een eerder seizoen die scenes met Jamie en Jack Randall ook erg naar om te zien, die heb ik af gezet toen puberzoon door het huis liep, totaal ongeschikt voor die leeftijd.
Sugar¹ schreef:
20-06-2020 23:16
Ja , gruwelijk spannend, met de nadruk op gruwelijk. Ik vond in een eerder seizoen die scenes met Jamie en Jack Randall ook erg naar om te zien, die heb ik af gezet toen puberzoon door het huis liep, totaal ongeschikt voor die leeftijd.

Ik ben toen zelfs afgehaakt. Later toch weer gaan kijken, en daar ben ik wel blij om want het is alles bij elkaar toch mooi gemaakt en best vermakelijk. Maar af en toe gaan ze wel erg ver. Daar heeft Starz een handje van, met Black Sails had ik ook af en toe moeite. Dat je denkt: moet dat nou? Waarom zit ik hier nog naar te kijken? Maar ja, dan wil je toch weten hoe het afloopt hè... :$

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven