Entertainment alle pijlers

tegenvallende top2000-titels bij andere mensen

02-12-2019 19:49 275 berichten
Het schaduwtopic, al valt me de populariteit van het top 2000-topic een beetje tegen.
Hier heb ik goede hoop van, want het is een zuur topic.
De komende dagen deelt iedereen en zijn moeder en haar hond zijn top 2000-lijstje. Hartstikke leuk natuurlijk, ware het niet dat lang niet iedereen zo'n goede smaak heeft als jij. Welk liedje vind jij echt een tegenvaller op elk lijstje? Van welk nummer begrijp je niet dat iemand het geselecteerd heeft?

Niet voor gevoelige zielen, dit topic. Dat zeg ik er maar bij voor er weer eens een fan van Keane moet huilen.
Ik zit op mijn werk en ik weet niet in hoeverre mijn collega's de muziek gaan waarderen :)
Ik kan absoluut niet tegen Whitney Houston, Celine Dion en Glennis Grace. Als een nagel over een schoolbord komt dat bij mij binnen! :@@:
quattro-stagioni schreef:
03-12-2019 15:33
Ik kan absoluut niet tegen Whitney Houston, Celine Dion en Glennis Grace. Als een nagel over een schoolbord komt dat bij mij binnen! :@@:

Bij mij ook.Echt vreselijke zangeressen. Ook Mariah Carry trek ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Roxanne van The Police, nu weten we wel dat ze het rode licht niet aan hoeft te doen... maar ze doet het lekker toch.

Verder kan ik echt geen coldplay meer horen... vooral het "nieuwere" werk van Coldplay vind ik vre-se-lijk.
Kate Bush, kan ik ook niet zo goed hebben... Karma Police van Radiohead word ik ook niet vrolijk van, eerder depressief.
Adele, Amy Winehouse, Duffy, nee dank je (gewoon niet mijn genre)

Van mij mag Black omhoog van Pearl Jam, en ik zou het leuk vinden om een keer een top 15 te zien met meer Foo Fighters, Pearl Jam, Smashing Pumpkings, Qotsa etc. Misschien gebeurt dat nog wel aangezien er steeds meer mensen van eind 30 beginnen te stemmen
Alle reacties Link kopieren
Oh ja en wat betreft Keane, Kane, Kensington (en Krezip)
vooral bij Kensington heb ik altijd het gevoel van wat zingt ie nou????
Echt ik versta die zanger 9 van de 10 keer niet.... (of je hoort een mama appelsapje)
herfstappeltaart schreef:
03-12-2019 15:35
Bij mij ook.Echt vreselijke zangeressen. Ook Mariah Carry trek ik niet.
Oh, die vergat ik erbij te zetten. Krijsers.
Kensington vind ik klereherrie. Snerpt in mijn oren.

Keane heeft een irritante zangstem.

Ik heb een tijdje ergens gewerkt waar de godganse dag Sky Radio aanstond. Ik kan daarom ook Ed Sheeran niet meer aanhoren, terwijl ik die aanvankelijk wel aardig vond.
Alle reacties Link kopieren
Glennis Grace, vreselijke schreeuwerd.
Davina Michelle, evenzo
Kane, vanwege het gruwelijke stemgeluid van de zanger
Queen, sowieso Queen.
Marco B, wegens een combinatie van al het bovenstaande.
Alle reacties Link kopieren
Och ja, Davina Michelle, niet te doen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Ik haat haat haat Bohemian Rhapsody. En Muse! Staat Muse erin? Wat een aanstellers, echt Queen 2.0.
't Is al met al een heel gedoe
Pingu schreef:
03-12-2019 17:23
Leuk topic! Ik haat haat haat Bohemian Rhapsody. En Muse! Staat Muse erin? Wat een aanstellers, echt Queen 2.0.
Oeh Muse! Zou ze bijna vergeten op mijn lijst te zetten :mrgreen:
Pingu schreef:
03-12-2019 17:23
Leuk topic! Ik haat haat haat Bohemian Rhapsody. En Muse! Staat Muse erin? Wat een aanstellers, echt Queen 2.0.
Oeh Muse! Zou ze bijna vergeten op mijn lijst te zetten :mrgreen:
pamelacourson schreef:
03-12-2019 09:39
De vijftigers van nu die ik ken zijn opgegroeid met muziek van de jaren 80 en echt niet into Boudewijn de Groot. Ik denk dat je dan eerder over 60+ of zelfs 70+ moet praten.
50plus als in de politieke partij
Alle reacties Link kopieren
Ik gruwel van dat zeiknummer Hotel California. Brrrrr. Meest uiteenlopende luitjes ook, die dat leuk vinden. Ik verwacht dan uitgezakte 60'ers met cowboyhoeden, danwel laarzen, die massaal stemmen op The Eagles. Mensen die Henk heten. Maar nee. Ik heb ook gewoon frisse collega's die dat "zo'n lekker nummer" vinden. Hoezo een lekker nummer? Je luistert normaal gesproken naar Adele. Of Avicii. Hoezo dan ineens The Eagles. BRRRRR.
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
Flymania schreef:
03-12-2019 14:51
Enjoy: :-D
https://www.youtube.com/watch?v=siHVxNhuz-s

Gelukkig draaien ze het op 3FM echt bijna nooit.
:'( op mijn werk staat de hele dag 100% NL aan en daar komt dit 3x per uur voorbij
anoniem_64c147b399965 wijzigde dit bericht op 03-12-2019 17:51
1.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
02-12-2019 20:00
Zoutelande, en eigenlijk alles van Bløf. Verschrikkelijk.
ja!!!
Alle reacties Link kopieren
En Africa. Van Toto. Hoe dan? Ieder jaar heb ik de illusie dat muziekliefhebbers hun top zoveel inleveren. Ik kan me als ik me heeeeeeel erg inleef in een ander voorstellen dat het misschien een guilty pleasure is. Maar dat er mensen zijn die denken "Whoaaaa weet je wat een goede band is. Toto!" Gewoon niet. Toto is een band waarop je tante na teveel wijntjes luidkeels uit haar dak gaat op je bruiloft. (Komen we gelijk bij Meatloaf. Gewoon nee!) En dat je denkt hoe is dit in mijn playlist terecht gekomen?
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
-Simone- schreef:
03-12-2019 11:00
Alle Nederlandstalige popnummers, zoals van Bløf, Borsato, alle Volendammers, Hazes etc etc. Echt om te janken zo slecht.
De 3 J’s hebben heel mooie liedjes. Ik denk dat je er nog nooit naar hebt geluisterd.
MinkeDeWit schreef:
03-12-2019 17:49
De 3 J’s hebben heel mooie liedjes. Ik denk dat je er nog nooit naar hebt geluisterd.
Ik wel helaas, niet vrijwillig. :-D En vreselijk.

Mensen kunnen gewoon een andere smaak hebben he?
MinkeDeWit schreef:
03-12-2019 17:49
De 3 J’s hebben heel mooie liedjes. Ik denk dat je er nog nooit naar hebt geluisterd.
Voor mooie liedjes is dit het verkeerde topic
Alle reacties Link kopieren
Hoppípolla schreef:
03-12-2019 12:58
Oké dat nummer duurt schijnbaar maar 5 minuten, maar in mijn herinnering is het echt veel langer. Kun je nagaan hoe erg ik het vind.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Al dat ge-aar-en-bie. Vreselijk! Word er bijna agressief van :@@:

Maar ik ben dan weer wel gek op Phillie, t/m z'n Disney nummers aan toe :calimero:
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
03-12-2019 10:50
Eens met dit allebei! Je had naar de top 1500 van Kink moeten luisteren een paar weken geleden, Black op 1 en Tool stond er meerdere keren in.
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
03-12-2019 17:49
De 3 J’s hebben heel mooie liedjes. Ik denk dat je er nog nooit naar hebt geluisterd.
Ze komen weleens voorbij op Spotify. Ik zal ook echt niet beweren dat ik alle liedjes ken van alle NL artiesten, maar het is gewoon echt mijn smaak niet.
Alle reacties Link kopieren
NoPepsiPlease schreef:
03-12-2019 17:43
Ik gruwel van dat zeiknummer Hotel California. Brrrrr. Meest uiteenlopende luitjes ook, die dat leuk vinden. Ik verwacht dan uitgezakte 60'ers met cowboyhoeden, danwel laarzen, die massaal stemmen op The Eagles. Mensen die Henk heten. Maar nee. Ik heb ook gewoon frisse collega's die dat "zo'n lekker nummer" vinden. Hoezo een lekker nummer? Je luistert normaal gesproken naar Adele. Of Avicii. Hoezo dan ineens The Eagles. BRRRRR.
Haha, ik vind Adele en Avicci juist heel erg goed passen bij Hotel California. Vind het alledrie ruk en een beetje ‘middle of the road’.
Maar ja, snap ook wel dat veel mensen mijn muzieksmaak niet trekken.
Wanna grow up to be
Be a debaser

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven