Entertainment alle pijlers

Je idool ontmoeten....ieks!

07-12-2019 07:12 191 berichten
Morgen is het zover! Dan ga ik naar comic con en ga ik op de foto met Nick Carter van The Backstreet Boys. Al 23 jaar is het mijn grote droom om de mannen eens te ontmoeten! En nu gaat het gebeuren met mijn all time favoriet van de band. En ik vind het echt doodeng!! :facepalm:

Al vanaf mijn 12e ben ik ontzettend fan. Ben naar veel concerten geweest en volg alles rondom ze. Afgelopen jaar nog 3 keer geweest bij hun wereldtournee. En al 23 jaar hoop ik ooit eens een meet & Greet te doen. Maar ik vind het eigenlijk altijd teveel geld. En nu is het relatief goedkoop en met mijn favoriet. Dus ik ga! Met een vriendin die net zo gek is :mrgreen:
Maar echt, ik ben zo gespannen! Heb er de afgelopen 2 nachten al over gedroomd :rofl: en ik weet het, het is ook maar gewoon een mens. Niks om me druk over te maken. Maar toch! Ik voel me echt zo’n 16-jarige bakvis die in katzwijm valt bij het zien van hem... :flirting:

En ergens baal ik van mezelf, want ik wil een leuke indruk maken (waarom? Hij is me 3 seconden later toch alweer vergeten) en ik ben bang dat ik niet uit mijn woorden kom of iets stoms doe ofzo. Ik wordt gek van mezelf. En dan heb ik nog niet eens nagedacht over mijn outfit! Ik heb ook geen idee hoe zo’n fotoshoot gaat op comic con. Is er überhaupt tijd om iets te zeggen tegen hem?

Wat ik met dit topic wil? Eigenlijk geen idee :biggrin: mijn ei kwijt...herkenning vinden misschien? Zijn er nog dames van half 30 en ouder die zich ook zo voelen als ze hun idool gaan ontmoeten? Of ben ik echt zo raar? :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet meer zo onder de indruk van iemand, het zijn gewoon mensen. Er zijn best veel beroemde mensen die ik een keer zou willen spreken, maar er gespannen voor zijn, nee.
Maar veel plezier! Geniet ervan.
Het klinkt nogal puberaal in mijn oren. Maar joh, geniet er van!
Geniet ervan en grijp hem even stevig vast :yes:
Alle reacties Link kopieren
Leuk Whomi! Komt goed joh, en een beetje stotteren hoort erbij ;-)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Peritau schreef:
07-12-2019 07:18
Het klinkt nogal puberaal in mijn oren. Maar joh, geniet er van!
Zo voel ik me ook weer :mrgreen:
Gatekeeper* schreef:
07-12-2019 07:22
Geniet ervan en grijp hem even stevig vast :yes:
Ik hoop dat dat mag! :) staat wel op de planning haha!
Nouschi schreef:
07-12-2019 07:23
Leuk Whomi! Komt goed joh, en een beetje stotteren hoort erbij ;-)
Ik overleef het vast wel ja :yes: zit al te bedenken wat ik ga zeggen en hoop dat ik het ga onthouden.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
07-12-2019 07:27
Ik overleef het vast wel ja :yes: zit al te bedenken wat ik ga zeggen en hoop dat ik het ga onthouden.
Spiekbriefje op je hand :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben waarschijnlijk van jouw leeftijd. Hier totaal geen herkenning. Veel plezier hoor, maar ik kan me werkelijk niet voorstellen wat er leuk is om iemand in zo’n setting te ontmoeten, al wachtend in de rij op een artiest die zijn beste tijd gehad heeft.

Maar goed, have fun!
Gatinmijnsok schreef:
07-12-2019 07:17
Ik ben niet meer zo onder de indruk van iemand, het zijn gewoon mensen.
Maar veel plezier! Geniet ervan.
Dit :) Je maakt jezelf helemaal gek met eigen gedachten.
Nergens voor nodig. Als je zo hysterisch bent als hier, dan ga je in elk geval niet opvallen gok ik zo. Wees gewoon jij, jij bent goed genoeg net als hij, met jouw eigen kwaliteiten die je ook een prachtig mens maken.

Plaats hem niet op dat voetstuk.
Nitflex schreef:
07-12-2019 07:36
Ik ben waarschijnlijk van jouw leeftijd. Hier totaal geen herkenning. Veel plezier hoor, maar ik kan me werkelijk niet voorstellen wat er leuk is om iemand in zo’n setting te ontmoeten, al wachtend in de rij op een artiest die zijn beste tijd gehad heeft.

Maar goed, have fun!
Haha en dit..
Whomi schreef:
07-12-2019 07:12

En ergens baal ik van mezelf, want ik wil een leuke indruk maken (waarom? Hij is me 3 seconden later toch alweer vergeten) en ik ben bang dat ik niet uit mijn woorden kom of iets stoms doe ofzo.

Dat is dan één voordeel: dan vergeet hij je in ieder geval nooit meer. :clown:

Eerlijk gezegd was ik al lang weer vergeten wie de Backstreet Boys waren. Maar wens je veel plezier! Komt vast goed; het zijn mensen net als jij en ik en ook gewoon in hun blote kont geboren. ;)
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 07-12-2019 07:47
1.02% gewijzigd
Nitflex schreef:
07-12-2019 07:36
Ik ben waarschijnlijk van jouw leeftijd. Hier totaal geen herkenning. Veel plezier hoor, maar ik kan me werkelijk niet voorstellen wat er leuk is om iemand in zo’n setting te ontmoeten, al wachtend in de rij op een artiest die zijn beste tijd gehad heeft.

Maar goed, have fun!
Een hele succesvolle show op de strip in Las Vegas, een zowat volledig uitverkochte wereldtournee die in 2020 verlengt gaat worden, een nieuwe cd die het best verkochte album in de vs was afgelopen jaar. Mensen die geen fan zijn hebben geen idee hoe groot ze nog zijn :) dat ze hun beste tijd hebben gehad valt heel erg mee hoor.

En zoals ik al zei, ik vind het ook best suf van mezelf. Maar het fan zijn zit echt heel diep en ik denk dat het voor mensen die zoiets niet hebben lastig te begrijpen is. :)
anoniem_63b9a19091605 wijzigde dit bericht op 07-12-2019 07:48
11.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp dat zó idolaat van iemand zijn nooit zo. Dat begreep ik als puber al niet.
Maar goed, ik kan me voorstellen dat het spannend is als je dat wel al jaren bent. Veel plezier! Wees gewoon je normale zelf, dan val je meer op dan wanneer je de zoveelste hysterische fan bent gok ik zo, en dan krijg je er zelf vast ook wat meer van mee.
S0LEIL schreef:
07-12-2019 07:46
Ik begrijp dat zó idolaat van iemand zijn nooit zo. Dat begreep ik als puber al niet.
Maar goed, ik kan me voorstellen dat het spannend is als je dat wel al jaren bent. Veel plezier! Wees gewoon je normale zelf, dan val je meer op dan wanneer je de zoveelste hysterische fan bent gok ik zo, en dan krijg je er zelf vast ook wat meer van mee.
Ik ga ook echt proberen te genieten van het moment inderdaad! Heel hysterisch doen was ik niet van plan. Het gillen bij het zien van ze is wel afgenomen in de jaren haha! Maar ik krijg wel echt klotsende oksels en zweethandjes bij de gedachte aan morgen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Het zijn maar mensen. Mensen die een bepaald kunstje heel goed kunnen. Vaak meerdere kunstjes tegelijk, bijvoorbeeld zingen, presenteren en van hun mooie moeder hebben ze ook nog het uiterlijk geërfd en van hun vader het sporttalent!

Al dat talent doet absoluut iets met je zelfzekerheid en dan krijg je ook een enorme uitstraling waarvan anderen meteen onder de indruk zijn.

Later zie je vrij vaak hoe verschillend hun jeugd was van die van leeftijdgenoten en dan worden het gedrochten die zich duidelijk nooit normaal hebben kunnen ontwikkelen. Dan gaan ze jonge vrouwen of kinderen verdoven en verkrachten, hebben hun eigen hondengevechtarena's of ze eindigen met een absurde dosis aan pillen voorgeschreven door hun eigen arts.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
07-12-2019 07:56
Het zijn maar mensen. Mensen die een bepaald kunstje heel goed kunnen. Vaak meerdere kunstjes tegelijk, bijvoorbeeld zingen, presenteren en van hun mooie moeder hebben ze ook nog het uiterlijk geërfd en van hun vader het sporttalent!

Al dat talent doet absoluut iets met je zelfzekerheid en dan krijg je ook een enorme uitstraling waarvan anderen meteen onder de indruk zijn.

Later zie je vrij vaak hoe verschillend hun jeugd was van die van leeftijdgenoten en dan worden het gedrochten die zich duidelijk nooit normaal hebben kunnen ontwikkelen. Dan gaan ze jonge vrouwen of kinderen verdoven en verkrachten, hebben hun eigen hondengevechtarena's of ze eindigen met een absurde dosis aan pillen voorgeschreven door hun eigen arts.
:nut:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Het jammeren aan zo'n meet & greet is, het is gewoon werk voor de artiesten.
Er is niks spontaan aan.
De hele entourage eromheen zorgt er wel voor dat het niet te gezellig wordt.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier en goede reis!

Probeer je zenuwen aan de kant te zetten en van het moment te genieten. Momentje. Want dat half uur vliegt om.

Ga je in cosplay of als jezelf?
Even een tip, want op de foto gaat echt zo vreselijk snel. Mijn zoons zijn ook met iemand op CC op de foto geweest en het duurde nog geen 5-10 sec.

Probeer even je spanning de baas te zijn en loop met open armen op hem af.
Vaak geven ze je die extra tijd voor een knuffel wel.

Wil je wat tegen hem zeggen, oefen dan even 10 keer thuis nog.

I have been a fan since i was 12. Thank you for this photo (ik weet dat je ervoor betaald).

De kans dat je hem een knuffel kan geven in de komende 23 jaar is misschien weer heel erg klein, dus huppa, angst overwinnen en gaan.

De 10 sec zijn zo voorbij, letterlijk.

Het is echt werk voor hem, en lopende band werk.

Voor jou moet je er dus uithalen wat er in zit. Hij is je (helaas) dus na die 10 sec. echt vergeten.
anoniem_659524b8adbd8 wijzigde dit bericht op 07-12-2019 08:21
11.06% gewijzigd
yette schreef:
07-12-2019 08:14
Veel plezier en goede reis!

Probeer je zenuwen aan de kant te zetten en van het moment te genieten. Momentje. Want dat half uur vliegt om.

Ga je in cosplay of als jezelf?
Een half uur is het niet eens, het is alleen een foto. Ik vraag me dus ook af of er tijd is voor een knuffel en om iets te zeggen :rofl: maar goed, dichterbij dan dit ga ik niet snel meer komen.
Ik ga niet in cosplay, heb echt niks met comic con verder :mrgreen: het is dat Nick daar komt, anders was ik er nooit naartoe gegaan. Maar ik twijfel dus nog. Ik heb een varsity jacket met Carter 80 (geboortejaar van Nick) achterop. Denk toch dat ik die aan doe :) past wel bij de setting denk ik.
retrostar schreef:
07-12-2019 07:56
Het zijn maar mensen. Mensen die een bepaald kunstje heel goed kunnen. Vaak meerdere kunstjes tegelijk, bijvoorbeeld zingen, presenteren en van hun mooie moeder hebben ze ook nog het uiterlijk geërfd en van hun vader het sporttalent!

Al dat talent doet absoluut iets met je zelfzekerheid en dan krijg je ook een enorme uitstraling waarvan anderen meteen onder de indruk zijn.

Later zie je vrij vaak hoe verschillend hun jeugd was van die van leeftijdgenoten en dan worden het gedrochten die zich duidelijk nooit normaal hebben kunnen ontwikkelen. Dan gaan ze jonge vrouwen of kinderen verdoven en verkrachten, hebben hun eigen hondengevechtarena's of ze eindigen met een absurde dosis aan pillen voorgeschreven door hun eigen arts.
De #metoo heeft ie al lang geleden aan zijn broek gekregen, het drank- en drugsgebruik is momenteel weer onder controle en hij heeft een leuk gezin met 2 kinderen. De problemen met zijn ouders en uit zijn jeugd zijn redelijk opgelost inmiddels. Alleen zijn broertje ligt nog dwars de laatste tijd. Dus het valt allemaal wel mee hoor met hem :)
Felidaes schreef:
07-12-2019 08:19
Even een tip, want op de foto gaat echt zo vreselijk snel. Mijn zoons zijn ook met iemand op CC op de foto geweest en het duurde nog geen 5-10 sec.

Probeer even je spanning de baas te zijn en loop met open armen op hem af.
Vaak geven ze je die extra tijd voor een knuffel wel.

Wil je wat tegen hem zeggen, oefen dan even 10 keer thuis nog.

I have been a fan since i was 12. Thank you for this photo (ik weet dat je ervoor betaald).

De kans dat je hem een knuffel kan geven in de komende 23 jaar is misschien weer heel erg klein, dus huppa, angst overwinnen en gaan.

De 10 sec zijn zo voorbij, letterlijk.

Het is echt werk voor hem, en lopende band werk.

Voor jou moet je er dus uithalen wat er in zit. Hij is je (helaas) dus na die 10 sec. echt vergeten.
Bedankt voor de tips!! Ik had me er idd al niet veel meer bij voorgesteld dan een snelle foto en weer door. Dat is bij de meet & Greet met bsb ook zo helaas. Het is echt gewoon werk, geld verdienen. En als dat zo simpel kan dan begrijp ik het ook wel dat je dit doet eigenlijk. Ik ga idd even mijn tekstje oefenen en mijn lach :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
07-12-2019 08:20
Een half uur is het niet eens, het is alleen een foto. Ik vraag me dus ook af of er tijd is voor een knuffel en om iets te zeggen :rofl: maar goed, dichterbij dan dit ga ik niet snel meer komen.
Ik ga niet in cosplay, heb echt niks met comic con verder :mrgreen: het is dat Nick daar komt, anders was ik er nooit naartoe gegaan. Maar ik twijfel dus nog. Ik heb een varsity jacket met Carter 80 (geboortejaar van Nick) achterop. Denk toch dat ik die aan doe :) past wel bij de setting denk ik.
Oh jammer, ik dacht dat je een meet&greet had! Zo'n fotobooth is maar heel kort. Zorg dat je op tijd bent!

Jasje klinkt inderdaad prima!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven