Entertainment alle pijlers

The L-Word (Generation Q)

09-12-2019 22:38 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de L-Word liefhebbers, er is weer een nieuw seizoen!! :blob: :blob:

Afbeelding
Gister uitgekomen op de Amerikaanse zender Showtime, maar in NL ook te zien (via een link waarvan ik niet weet of ik deze mag noemen...?)

Toen ik net mn coming out gehad had kwam de serie The L-Word op tv (zo rond 2004) . Ik heb de serie in de replay wel tig keer gezien. De eerste serie met bijna alleen maar lesbische en biseksuele verhaallijnen :love: met stomende v-v sexscenes, met karakters om verliefd op te worden (Beth, Alice, Dana :kwijl: :love:) of niet (Jenny :frusty: )

Wie was nog meer fan en kijkt nu weer mee?
boarn wijzigde dit bericht op 09-12-2019 23:50
15.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Me! Je verhaal heel herkenbaar.
Ik heb nog niet gekeken maar ga het wel doen :D
Not my circus, not my monkeys
Alle reacties Link kopieren
Yay! Eindelijk! Ga zeker kijken - staan alle afleveringen online of is het eens per week? Voor mij waren de eerste 6 series ook een deel van mijn bewustwording dat ik (ook) op vrouwen verliefd werd. Inmiddels toch weer een prille relatie met een man, maar kijk ernaar uit te kijken. Doen behalve Beth nog meer "oude bekenden" mee?
Ik ben zo blij dat Jenny niet terug is (6)
Alle reacties Link kopieren
Janis_Ian schreef:
09-12-2019 23:24
Yay! Eindelijk! Ga zeker kijken - staan alle afleveringen online of is het eens per week? Voor mij waren de eerste 6 series ook een deel van mijn bewustwording dat ik (ook) op vrouwen verliefd werd. Inmiddels toch weer een prille relatie met een man, maar kijk ernaar uit te kijken. Doen behalve Beth nog meer "oude bekenden" mee?
Ja Beth, Alice en Shane zitten er alleen van de oude cast nog in. En volgens mij zijn dat ook de enige oude bekenden die voorbij komen. Ben daarom bijv. wel benieuwd hoe en of ze Tina nog terug laten komen? De puberdochter van Beth&Tina speelt bijv. ook mee.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij mag ik de site wel noemen toch? Ik heb gegoogled en kom nergens tegen dat het om een illegale site zou gaan. Mag dat hier nog of wordt ik dan geband?
Alle reacties Link kopieren
Jaa ik wil het ook graag kijken.. kan de link geplaatst worden? Of via privé bericht
Alle reacties Link kopieren
Ooooh dat zou ik ook wel willen kijken. Destijds vertoonde De Balie in Amsterdam de eerste twee afleveringen op groot scherm, voor een heel publiek vol lesbische / biseksuele vrouwen, dat was zo geweldig. En daarna was iedereen natuurlijk verslaafd.

Ik maak met vriendinnen nog steeds wel grappen dat we net als in the L-word gewoon elke dag samen urenlang moeten lunchen in plaats van werken :rofl:
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Boarn schreef:
09-12-2019 22:38
met karakters om verliefd op te worden (Beth, Alice, Dana :kwijl: :love:) of niet (Jenny :frusty: )
Ach ja al die Shane en Beth fans, nee doe mij maar Dylan (gespeeld door Alexandra Hedison, in het echt de vrouw van Jodie Foster! en een ex van Ellen DeGeneres). :heart: :love:

Afbeelding

:heart: :love:

En ik kon altijd erg lachen om Helena (Rachel Shelley), die verwende dochter, en ook om haar moeder.

Haha en ik kom in het rijtje van de cast ook Papi tegen, weten jullie die nog? Die alle vrouwen haar busje in sleepte en nog erger was dan Shane.

Oja en Jenny was afschuwelijk, soms wilde ik het bijna uit zetten maar dan was je toch nieuwsgierig naar de rest. Even afzien altijd met die Jenny.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Bollie08 schreef:
10-12-2019 00:05
Jaa ik wil het ook graag kijken.. kan de link geplaatst worden? Of via privé bericht
Check je inbox.
Alle reacties Link kopieren
Helena Peabody, ja dat was ook een figuur. En dr moeder, had die niet een fling met Shane gehad?

Kit en haar Ivan vond ik ook altijd een bijzondere verhaallijn.

Mijn eerste liefde was toch wel echt Dana, tranen met tuiten heb ik gehuild toen ze dood ging. En hoe heette haar kat ook al weer?
En die dame met wie Alice een relatie had, die in het leger zat "dont ask, don't tell"'. Zij waren samen ook echt super hot... :flirting: :love:
Alle reacties Link kopieren
Ohja en de chart, van wie het nou met wie gedaan had

https://en.wikipedia.org/wiki/The_L_Wor ... _Chart.svg
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat wil ik ook wel weten waar ik dat kan zien :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Dat wil ik ook zien. Lijkt me tof.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Oh leuk! Alice is mijn favoriete karakter. En idd fijn dat Jenny er niet meer is.
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbare OP 😀😀😀 delfde jaar, zelfde herinneringen.

Ik weet ook niet of de link een ban oplevert, maar zou heel graag weten waar ik dit kan zien 🥰 misschien in een pb?

Ik moet ook even m'n geheugen opfrissen hoor, weet niet alles precies meer wat jullie schrijven, maar ooooh wat was ik fan!
Boarn schreef:
10-12-2019 00:30
Helena Peabody, ja dat was ook een figuur. En dr moeder, had die niet een fling met Shane gehad?

Kit en haar Ivan vond ik ook altijd een bijzondere verhaallijn.

Mijn eerste liefde was toch wel echt Dana, tranen met tuiten heb ik gehuild toen ze dood ging. En hoe heette haar kat ook al weer?
En die dame met wie Alice een relatie had, die in het leger zat "dont ask, don't tell"'. Zij waren samen ook echt super hot... :flirting: :love:
Ik ken meerdere vrouwen die idd onder de indruk waren van Dana, ik vond daar nou werkelijk niets aan. Net als Shane, waren er ook veel die haar geweldig vonden. Had ik ook weinig mee.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben een PB!
Alle reacties Link kopieren
NYC schreef:
10-12-2019 09:48
Ik ken meerdere vrouwen die idd onder de indruk waren van Dana, ik vond daar nou werkelijk niets aan. Net als Shane, waren er ook veel die haar geweldig vonden. Had ik ook weinig mee.
Nee Shane had ik ook niet zo veel mee. Wie was dan wel jouw favoriet?
Boarn schreef:
10-12-2019 14:13
Nee Shane had ik ook niet zo veel mee. Wie was dan wel jouw favoriet?
Alice.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa ik wil ook weer kijken. Alice en Beth! Ze hebben de leukste er wel ingehouden.

Die scène met Kit in die parkeergarage op dat liedje I'm your man *zwijmel*.
...
Alle reacties Link kopieren
Heerlijke serie! Ik hoop dat een streamdienst deze aan gaat bieden. Ik kwam er pas in 2010 achter hoe geweldig deze serie was... Die aflevering waar Dana dood ging of was heb ik niet kunnen kijken. Te veel emoties en dat heb ik niet bij TWD (ok, Denise dan, dat was onverwachts).
Alle reacties Link kopieren
Super dat de serie vervolgd wordt! Zou ik ook de link kunnen krijgen Boarn?
Alle reacties Link kopieren
Boarn schreef:
10-12-2019 14:12
Jullie hebben een PB!
Kan ik de link ook krijgen a.u.b.?
Alle reacties Link kopieren
Boarn schreef:
10-12-2019 14:12
Jullie hebben een PB!
Kan ik de link ook krijgen a.u.b.?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven