Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 4 (ZONDER SPOILERS)

22-12-2019 22:43 3007 berichten
Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Geen spoilers s.v.p.

Gezinnen van seizoen 2019-2020
  • Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
  • Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 7 kinderen en 1 op komst.
  • Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
- Familie Baumgard, bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordi.
- Familie Adema, het gezin met de vierling
- Nadine Quaedackers en haar kinderen
- Familie Nagelkerke, bekend als Nagelkerke BV
- Papa Pay en zijn 5 lieve kinderen
- Familie Vink
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
mienbillekesjeuken schreef:
23-12-2019 07:54
Ja die is ook weer zwanger. En Thaila dus ook, met d’r dikke huis en Kinderbargeld in Duitsland. Bi-zar. Soort Münchausen by Pregnancy. Alles voor de aandacht.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-12-2019 10:00
Reden: spoilen
9.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Uhm Doorenvogels55...... zie topictitel :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Doorenvogels55 schreef:
23-12-2019 08:17
Baby van Thaila is al geboren en ja weer een jongen.
Goh, is dat al op tv geweest?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
23-12-2019 08:25
Goh, is dat al op tv geweest?
Nee!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
23-12-2019 08:25
Goh, is dat al op tv geweest?
Alleen de 'gender reveal-party'
Als mensen hier willen praten over de Nagelkerke BV, dan mag dat. Ik hou niemand tegen. Beetje gek om hier alles over de gezinnen te bespreken en dan Sophie uit te sluiten. Het ging ook pagina's lang over Marcel.
Nouschi schreef:
23-12-2019 08:25
Goh, is dat al op tv geweest?
Nee, maar wel vanaf november al in de social media. Ze hebben de berichten weer weggehaald, maar ik heb foto's gezien van de jongen, de naam gezien, broertjes met de baby, oma met de baby.
Ik hoop vooral voor de kindjes Nagelkerke dat de ouders in gaan zien hoe veel schade ze bij hun kinderen berokkenen. Niet alleen met het filmen en alles maar de wijde wereld in gooien, maar ook met betrekking tot de hechting. Die zorgen heb ik trouwens ook over de kindjes BB. De houding van de ouders naar de kinderen is grillig.
Nouschi schreef:
23-12-2019 08:25
Goh, is dat al op tv geweest?
Het is in de uitzending bekend gemaakt dat het een jongen is.
Alle reacties Link kopieren
Idris schreef:
23-12-2019 09:20
Nee, maar wel vanaf november al in de social media. Ze hebben de berichten weer weggehaald, maar ik heb foto's gezien van de jongen, de naam gezien, broertjes met de baby, oma met de baby.
Prima, maar hier is het een spoiler.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
23-12-2019 09:29
Prima, maar hier is het een spoiler.
We hebben dit in november in het vorige topic al wel uitgebreid besproken, omdat het via de sociale media naar voren kwam (ongeveer pagina 76, deel 3). Net zoals alle andere berichten over de gezinnen die via sociale media iets laten weten.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Idris schreef:
23-12-2019 09:34
We hebben dit in november in het vorige topic al wel uitgebreid besproken, omdat het via de sociale media naar voren kwam (ongeveer pagina 76, deel 3). Net zoals alle andere berichten over de gezinnen die via sociale media iets laten weten.
Waarom staat er dan 'niet spoileren' boven dit topic?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
We hadden toen niet kunnen weten dat ze zo geheimzinnig zouden doen over de zwangerschap en de geboorte. Dus het is wat dubieus of het echt een spoiler is.
Nouschi schreef:
23-12-2019 09:36
Waarom staat er dan 'niet spoileren' boven dit topic?
Omdat het storend is dat er wordt verwezen naar het verdere verloop van de gezinnen door degenen die het hele seizoen al hebben gekeken via NPO Plus.

Wat mij betreft mag je alles uit het nieuws, sociale media hier plaatsen, dus alles wat al toegankelijk is of was. Alles wat nog niet toegankelijk is, niet laten weten.
Alle reacties Link kopieren
Idris schreef:
23-12-2019 09:37
We hadden toen niet kunnen weten dat ze zo geheimzinnig zouden doen over de zwangerschap en de geboorte. Dus het is wat dubieus of het echt een spoiler is.
Als je het nou gewoon beperkt tot de reguliere uitzendingen komt er ook geen onenigheid.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Idris schreef:
23-12-2019 09:40
Omdat het storend is dat er wordt verwezen naar het verdere verloop van de gezinnen door degenen die het hele seizoen al hebben gekeken via NPO Plus.

Wat mij betreft mag je alles uit het nieuws, sociale media hier plaatsen, dus alles wat al toegankelijk is of was. Alles wat nog niet toegankelijk is, niet laten weten.
Huh? Er zijn toch genoeg forummers die niet hun sociale media volgen maar alleen tv kijken?
nouschi wijzigde dit bericht op 23-12-2019 09:43
0.21% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Idris schreef:
23-12-2019 09:19
Als mensen hier willen praten over de Nagelkerke BV, dan mag dat. Ik hou niemand tegen. Beetje gek om hier alles over de gezinnen te bespreken en dan Sophie uit te sluiten. Het ging ook pagina's lang over Marcel.

Marcel! Die was ik alweer vergeten.
Nouschi schreef:
23-12-2019 09:40
Als je het nou gewoon beperkt tot de reguliere uitzendingen komt er ook geen onenigheid.
Het is lastig hoor, zo met reality-serie, sociale media en de mogelijkheid tot vooruitkijken. Dat vooruitkijken kon vorig jaar nog niet, dus toen was dat probleem er niet. Dit topic loopt namelijk het hele jaar door, maar de serie niet.
Alle reacties Link kopieren
*
nouschi wijzigde dit bericht op 23-12-2019 09:44
0.00% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
23-12-2019 09:40
Als je het nou gewoon beperkt tot de reguliere uitzendingen komt er ook geen onenigheid.
Dit idd. En als de serie afgelopen is kunnen zij die de families volgen via de socials gewoon verder kletsen.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
23-12-2019 09:29
Prima, maar hier is het een spoiler.
Maar dat het een jongen is weet je als je de serie volgt he. GENDER REVEAL PARTY muhahahahahah. Het zal tussentijds niet in een ander geslacht veranderen, en doorgaans komt het er na een maand of negen ook wel weer uit.
Alle reacties Link kopieren
mienbillekesjeuken schreef:
23-12-2019 09:44
Maar dat het een jongen is weet je als je de serie volgt he. GENDER REVEAL PARTY muhahahahahah. Het zal tussentijds niet in een ander geslacht veranderen, en doorgaans komt het er na een maand of negen ook wel weer uit.
SNAP IK, het gaat mij om het principe. Gewoon niet spoileren als het nog niet op tv is geweest. Er kan natuurlijk van alles mis zijn gegaan met de zwangerschap, kan hè kan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven