Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 4 (ZONDER SPOILERS)

22-12-2019 22:43 3007 berichten
Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Geen spoilers s.v.p.

Gezinnen van seizoen 2019-2020
  • Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
  • Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 7 kinderen en 1 op komst.
  • Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
- Familie Baumgard, bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordi.
- Familie Adema, het gezin met de vierling
- Nadine Quaedackers en haar kinderen
- Familie Nagelkerke, bekend als Nagelkerke BV
- Papa Pay en zijn 5 lieve kinderen
- Familie Vink
https://www.1limburg.nl/eerste-kerst-zo ... uaedackers
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
23-12-2019 14:07
Dus je moet eerst alle vorige topics lezen om te weten of iets wel of niet een spoiler is. Haal spoiler van de tt af, dan is het duidelijk.
Nee, je moet gewoon de serie volgen.
Er wordt hier doorgezeurd over het onthullen van het geslacht van baby BB (dat dat een spoiler zou zijn) terwijl dat gewoon in de serie te zien is geweest vorige week, dus GEEN spoiler.
Alle reacties Link kopieren
De kinderen van Linda mogen niet zeggen dat ze honger hebben. Ze hebben ‘trek’.
minnimouse schreef:
23-12-2019 14:50
De kinderen van Linda mogen niet zeggen dat ze honger hebben. Ze hebben ‘trek’.

Dat mocht ik ook niet als kind. Honger hadden de kindjes in Biafra.
Dikkoppie schreef:
23-12-2019 11:52
Zo dik is dat huis nou ook weer niet. Ja het is ruim maar de inrichting is jaren 70 met het roze badkamer meubilair en de vreselijke trapleuningen.
Ik zou het nog niet willen hebben al kreeg ik geld toe.
Anyco schreef:
23-12-2019 15:05
Ik zou het nog niet willen hebben al kreeg ik geld toe.
Als ik genoeg geld om het aan te passen zou ik het gelijk doen.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
23-12-2019 14:50
De kinderen van Linda mogen niet zeggen dat ze honger hebben. Ze hebben ‘trek’.
Mocht ik ook niet zeggen, honger hebben de vogeltjes in Afrika, zegt mijn vader.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
Ik las het geslacht van de baby van de BB's hier al na de eerste of tweede uitzending, dat vond ik wel jammer.

Voor Linda:

hon·ger (de; m)
1
behoefte aan voedsel
Geen motto
Alle reacties Link kopieren
Vlinder1963 schreef:
23-12-2019 15:10
Als ik genoeg geld om het aan te passen zou ik het gelijk doen.
Mwah misschien wel, maar denk dat er wel mooiere huizen op de markt zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nadiaah79 schreef:
23-12-2019 13:43
Marcel heeft afgelopen weekend op facebook ook weer van zich laten horen.

Hij blijft maar zeggen dat zij en de Baumgards de serie groot hebben gemaakt. Verder weer vele foto's van Jordy. Jordy naar het kerstdiner van school en uiteraard weer vele oude foto's van Jordy. Tussendoor 1 foto van kleinzoon Aiden, de zoon van dochter Melissa.
Grootheidswaanzin
Alle reacties Link kopieren
Dat haat gedoe vind ik zo not done ..
minnimouse schreef:
23-12-2019 14:50
De kinderen van Linda mogen niet zeggen dat ze honger hebben. Ze hebben ‘trek’.
Zo gek is dat toch niet? Mocht ik ook niet. En veel van mijn leerlingen ook nog steeds niet, getuige hun verveeld klinkende koortje als ik er een corrigeer (honger? Weet je wie honger hebben?)als hij/zij vraagt of er iets gegeten mag worden, want honger.
Echt nog zo’n uitspraak met zijn oorsprong in de hongerwinter. Honger is voor een maaltijd, trek is voor wat lekkers, bij mij thuis.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
23-12-2019 17:28
Zo gek is dat toch niet? Mocht ik ook niet. En veel van mijn leerlingen ook nog steeds niet, getuige hun verveeld klinkende koortje als ik er een corrigeer (honger? Weet je wie honger hebben?)als hij/zij vraagt of er iets gegeten mag worden, want honger.
Het is gewoon semantische onzin om dat soort dingen te gaan lopen corrigeren. Ontzettend achterhaald.
Sudrì schreef:
23-12-2019 17:51
Echt nog zo’n uitspraak met zijn oorsprong in de hongerwinter. Honger is voor een maaltijd, trek is voor wat lekkers, bij mij thuis.

Nou niet zozeer in de hongerwinter maar meer de beelden van Biafra toen ik klein was. Die maakten veel indruk op mijn ouders. Dus...honger hadden die kinderen, ik had trek.
Roseaux schreef:
23-12-2019 17:55
Het is gewoon semantische onzin om dat soort dingen te gaan lopen corrigeren. Ontzettend achterhaald.

Nou ik vind eigenlijk van niet. Ik heb in elk geval nooit echte honger gekend.
Alle reacties Link kopieren
mienbillekesjeuken schreef:
23-12-2019 07:46
Ik vraag me altijd of je niet een soort psychische stoornis hebt als je met al 10 of 11 kids in the pocket voor de camera nóg een zwangerschap aankondigt. En dan nog huilen ook als het geen tweeling blijkt.
En dan ook nog zeuren dat de vorige zwangerschappen zo zwaar waren en dat het nogal een ding is. Als je nu nog niet weet hoe je geen kinderen krijgt.... en dat je überhaupt nog zin in sex hebt met zo gezin zou knetter worden
herfstappeltaart schreef:
23-12-2019 17:56
Nou niet zozeer in de hongerwinter maar meer de beelden van Biafra toen ik klein was. Die maakten veel indruk op mijn ouders. Dus...honger hadden die kinderen, ik had trek.
Zal best, ik vind het gezemel.
Sudrì schreef:
23-12-2019 18:07
Zal best, ik vind het gezemel.
Ik ook.
Dikkoppie schreef:
23-12-2019 15:54
Mwah misschien wel, maar denk dat er wel mooiere huizen op de markt zijn.
Alleen al voor de tuin zou ik het doen, de vele slaapkamers komt mooi uit voor mijn kinderen en hun kinderen ;-)
Vladimiertje schreef:
23-12-2019 17:10
Dat haat gedoe vind ik zo not done ..
2weken gelede was er ook een idioot bezig. Heel triest voor die mensen.
Vlinder1963 schreef:
23-12-2019 18:13
Alleen al voor de tuin zou ik het doen, de vele slaapkamers komt mooi uit voor mijn kinderen en hun kinderen ;-)
Je zal het allemaal schoon moeten maken o_o
Sudrì schreef:
23-12-2019 18:07
Zal best, ik vind het gezemel.

Dat mag hoor.
Alle reacties Link kopieren
Nadiaah79 schreef:
23-12-2019 13:41
Haha, voordat het werd uitgezonden wist Ivan het vast wel, die aflevering is maanden geleden opgenomen.
bedoelt werd dat ze dat stiekem gaat filmen op de badkamer en dat die man niet bij de uitslag is van de test maar de camera (kijkers) wel .. het kan ook zijn dat het na nummer ikbendetelkwijt niet meer zo boeiend is voor die man .
Sudrì schreef:
23-12-2019 18:25
Je zal het allemaal schoon moeten maken o_o
Je verveeld je in elkgeval niet en het hoeft niet in 1dag dat scheelt, muziek aan en knallen met die hap ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven