Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 4 (ZONDER SPOILERS)

22-12-2019 22:43 3007 berichten
Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Geen spoilers s.v.p.

Gezinnen van seizoen 2019-2020
  • Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
  • Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 7 kinderen en 1 op komst.
  • Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
- Familie Baumgard, bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordi.
- Familie Adema, het gezin met de vierling
- Nadine Quaedackers en haar kinderen
- Familie Nagelkerke, bekend als Nagelkerke BV
- Papa Pay en zijn 5 lieve kinderen
- Familie Vink
Alle reacties Link kopieren
Joh laten we gewoon die gast negeren en met onze bevindingen verder gaan. Zielig ventje met zijn gezemel. Geeft weer aan hoe zielig die hele familie is.
doktervanderploeg schreef:
05-04-2020 17:16
Het is al eens in de vlog verteld: Eline, Merel, Stan en Noud beheren zélf hun Instagram-accounts, bij de overige kinderen wordt nadrukkelijk vermeld in de biografie-tekst op de profielpagina dat hun moeder het account beheert. Sofie hoeft voor Merel geen opdrachten te regelen: voorgestelde 'samenwerkingen' verschijnen al rechtstreeks bij Merel in de DM.
Toch bijzonder.
Welk bedrijf gaat nou willekeurige tieners berichten over een product wat helemaal niet voor hen bestemd is. Überhaupt hoeft die Merel helemaal geen opdrachten. Laat dat kind, gewoon kind zijn. Evenals de rest van de nagelbreukjes.

Ik heb (samen met mijn partner) ook een eigen bedrijf, en zelf meer dan zat volgens op instagram. Maar heb nog nooit pubers benaderd of ze "reclame" voor me wilde maken. Zelf respecterende bedrijven laten dat over aan marketingbureaus, en deze komen met marketingplannen welke gepast zijn bij mijn bedrijf. En een puber past niet bij een tandenbleeksalon...

En als je nu begint over jaloezie dokter. Ja dat ben ik zeker. Maar niet op de navelbreuken of hun geld. Want dat heb ik zelf meer dan genoeg. Wel op mensen die gezond zijn, en niet iedere 3 weken naar de chemo moeten, en als eind twintiger kaler zijn dan een eierschil...

Maar op de nagelkerkjes? Ammenooitniet.
Cookielover schreef:
05-04-2020 21:47
Nog een vraagje dokter, hoe kwam het dat je je op 11 juli 2019 aanmeldde op dit forum en precies op 13 januari 2020 met ons mee kwam kletsen, net toen hier een hele discussie gaande was met Andrieske en een nep-Sofie? Wel toevallig, maar leuk!

Volgens mij is hier al maanden een hele discussie gaande. Hoewel, een echte discussie is het hier niet. Het is vooral eenzijdig mensen afzeiken of zoals jullie het noemen: kritisch zijn. Misschien is dat wel een typisch VIVA-doelgroep-ding.


Zoals jij zelf doet Cookielover... met je "kritische bijdragen":

Ik hoop echt dat mensen nog meer van die haatbrieven gaan sturen en dat het echt een keer ophoud.
Jezus wat is Junior een ontzettende debiel met die stofzuiger.
Oh, zo dom is ze echt wel hoor.
En Junior mag wel een hap van Madelief haar American cookie omdat hij als een debiel er naar aan het wijzen was en aan het jengelen.

Je had nog een vraag zie ik.

Cookielover schreef:
05-04-2020 21:47
Edit: Ik vergeet iets cruciaals: tussen 11-07 en 13-01 reageerde je in geen enkel topic, je eerste reactie was dus op 13-01. Werd je toen getipt door ene Sofie N?

Geen idee wat hierop een voor jou bevredigend antwoord gaat zijn. Waarschijnlijk geen enkel antwoord. Misschien kan ik dat ontdekken door jou eenzelfde vraag te stellen: hoe kwam het dat je je op 22 december 2018 aanmeldde op dit forum en precies op diezelfde dag er ook een account genaamd Sofienagelkerke (memberlist.php?mode=viewprofile&u=380446) aangemeld werd?


Hebben we nu samen vastgesteld dat jij als voormalig projectleidster, sporadisch vertaalster en moeder van drie volwassen kinderen, een dochter van 17 en een huwelijk van ruim 26 jaar (voor de moderators: deze informatie is hier op het forum door Cookielover vrijwillig zelf gedeeld) je op dit forum hebt voorgedaan als Sofie Nagelkerke?

Utakar schreef:
05-04-2020 22:35
Welk bedrijf gaat nou willekeurige tieners berichten over een product wat helemaal niet voor hen bestemd is.

Waarschijnlijk geen willekeur, maar specifiek tieners met substantieel bereik die andere tieners kunnen beïnvloeden. Moreel gezien inderdaad vreemd dat ze zich op een te jonge doelgroep richten. Als je de reviews op de bijbehorende website bekijkt zal je dat waarschijnlijk wat minder verbazen.

Utakar schreef:
05-04-2020 22:35
Überhaupt hoeft die Merel helemaal geen opdrachten. Laat dat kind, gewoon kind zijn.

Daar kiest ze zelf voor... al dan niet aangemoedigd door haar omgeving.

Nog wat langer kind zijn en wat minder jong aan volwassen dingen beginnen, dat zou inderdaad al een verbetering kunnen zijn, voor alle jeugd. Het geeft zeker te denken wat het met je wereldbeeld doet als je zo jong al aan het "influencen" bent.
anoniem_63b434e265d55 wijzigde dit bericht op 05-04-2020 23:17
Reden: wat witregels toegevoegd
0.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waarom windt jij je zo op over wat hier getypt wordt over de Nagelmerkjes doktervanderploeg ?
Het is eng hoeveel jij weet van hun. Ik weet ook wel wat van hun omdat ik de vlogs eerst keek en dan 100x wordt gezegd wie wat doet op elke dag . Maar hoe hun (vakantie)huis is ingedeeld bv , ik weet het niet ,weet wel dat daar een groep katten zit alleen en dat vind ik ruk. :(
Om vast wederantwoord te geven op de vraag die jij gaat stellen : omdat ik het forum leuk vind , even afstand van mijn werk en nog een paar zaken die spelen .
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Utakar schreef:
05-04-2020 22:35


En als je nu begint over jaloezie dokter. Ja dat ben ik zeker. Maar niet op de navelbreuken of hun geld. Want dat heb ik zelf meer dan genoeg. Wel op mensen die gezond zijn, en niet iedere 3 weken naar de chemo moeten, en als eind twintiger kaler zijn dan een eierschil...

:hug: sterkte !
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
doktervanderploeg schreef:
05-04-2020 23:17
Volgens mij is hier al maanden een hele discussie gaande. Hoewel, een echte discussie is het hier niet. Het is vooral eenzijdig mensen afzeiken of zoals jullie het noemen: kritisch zijn. Misschien is dat wel een typisch VIVA-doelgroep-ding.


Zoals jij zelf doet Cookielover... met je "kritische bijdragen":











Je had nog een vraag zie ik.





Geen idee wat hierop een voor jou bevredigend antwoord gaat zijn. Waarschijnlijk geen enkel antwoord. Misschien kan ik dat ontdekken door jou eenzelfde vraag te stellen: hoe kwam het dat je je op 22 december 2018 aanmeldde op dit forum en precies op diezelfde dag er ook een account genaamd Sofienagelkerke (memberlist.php?mode=viewprofile&u=380446) aangemeld werd?


Hebben we nu samen vastgesteld dat jij als voormalig projectleidster, sporadisch vertaalster en moeder van drie volwassen kinderen, een dochter van 17 en een huwelijk van ruim 26 jaar (voor de moderators: deze informatie is hier op het forum door Cookielover vrijwillig zelf gedeeld) je op dit forum hebt voorgedaan als Sofie Nagelkerke?





Waarschijnlijk geen willekeur, maar specifiek tieners met substantieel bereik die andere tieners kunnen beïnvloeden. Moreel gezien inderdaad vreemd dat ze zich op een te jonge doelgroep richten. Als je de reviews op de bijbehorende website bekijkt zal je dat waarschijnlijk wat minder verbazen.





Daar kiest ze zelf voor... al dan niet aangemoedigd door haar omgeving.

Nog wat langer kind zijn en wat minder jong aan volwassen dingen beginnen, dat zou inderdaad al een verbetering kunnen zijn, voor alle jeugd. Het geeft zeker te denken wat het met je wereldbeeld doet als je zo jong al aan het "influencen" bent.
:blabla: Klinkt als iemand die zelf weet hoe marketing werkt. Hoi , meneer de Rooij :bye:
klopt dat ?
Met de opmerking typisch VIVA-doelgroep-ding en onderzoek naar onze koekie Cookie . Ga je aardig op de man vrouw af .
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Cookielover is uiteraard een verwijzing naar koekendag.
Expreszo verwijst naar de koffie die de Nagelkerkjes schenken.

Drvanderploeg probeert beter te maken wat Sofie verknoeit ofzo?
Byrma schreef:
05-04-2020 23:27
Waarom windt jij je zo op over wat hier getypt wordt over de Nagelmerkjes doktervanderploeg ?
Ik wind me gelukkig nergens over op, ik neem alleen maar uitgebreid de moeite om te reageren. Je kunt het zien als vermaak op een forum. Ongeveer (of precies) hetzelfde als de rest hier. Puur tijdverdrijf. Even iets anders dan de dagelijkse beslommeringen en COVID-19-berichten.

Of... is elke reactie die jij hier plaatst bewijs van dat jij je opwindt? In dat geval: denk aan je hart!
Byrma schreef:
05-04-2020 23:27
Het is eng hoeveel jij weet van hun. Ik weet ook wel wat van hun omdat ik de vlogs eerst keek en dan 100x wordt gezegd wie wat doet op elke dag . Maar hoe hun (vakantie)huis is ingedeeld bv , ik weet het niet
Als je regelmatig de vlogs kijkt... wat nogal veel forummers hier misschien wel stiekem doen en ikzelf openlijk... dan kun je vlot concluderen dat er al heel veel informatie gedeeld is in al die honderden video's. Je kunt tenslotte maar zoveel filmen totdat alle routines, kamerindelingen en gewoontes een keer voorbij gekomen zijn.

Indeling van de caravan: https://www.youtube.com/watch?v=Fu8XFADvVGM
Alle reacties Link kopieren
of de directeur van de hele ploeg
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Andrieske1976 schreef:
05-04-2020 13:42
Ondanks de negatieve posts hier heb ik altijd geprobeerd de youtube-vlogs van het gezin Nagelkerke vanuit een positieve blik te bekijken. Maar als het klopt dat Merel als 14-jarige een doe-het-zelf-pakket voor tanden bleken promoot op haar Instagram dan is voor mij de maat vol.

Merel weet niet beter, maar haar ouders zijn daar verantwoordelijk voor.
vorm van kindermishandeling
Alle reacties Link kopieren
doktervanderploeg schreef:
05-04-2020 23:39
Ik wind me gelukkig nergens over op, ik neem alleen maar uitgebreid de moeite om te reageren. Je kunt het zien als vermaak op een forum. Ongeveer (of precies) hetzelfde als de rest hier. Puur tijdverdrijf. Even iets anders dan de dagelijkse beslommeringen en COVID-19-berichten.

Of... is elke reactie die jij hier plaatst bewijs van dat jij je opwindt? In dat geval: denk aan je hart!



Als je regelmatig de vlogs kijkt... wat nogal veel forummers hier misschien wel stiekem doen en ikzelf openlijk... dan kun je vlot concluderen dat er al heel veel informatie gedeeld is in al die honderden video's. Je kunt tenslotte maar zoveel filmen totdat alle routines, kamerindelingen en gewoontes een keer voorbij gekomen zijn.

Indeling van de caravan: https://www.youtube.com/watch?v=Fu8XFADvVGM
Maar waarom neem je het op voor deze onbekenden dan ? Er zijn zoveel topics over andere mensen bv Hazes , Barbie ..Ik heb gekeken maar dat soort dingen blijven niet hangen hoor, dat boeit toch geen hond waar hun een kamer hebben en wie er slaapt en waar de wc is of de keuken ?
Wat bij mij blijft hangen is dat ik een verdrietig kleuter meisje zag dat aandacht wilde maar waar alle aandacht steeds naar haar broertje ging.
En ik zag ouders die hun eigen kinderen voor schut zetten bv. katten waarvan ze de naam niet eens weten die nu natuurlijk weer maanden alleen in dat huis zijn .Dat vind ik zielig .
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Zo ken ik er ook nog een paar:
Sushilover --> Vast een van de vaste plekjes waar Jan en aanhang graag komen op "datenight"
Byrma --> Myanmar, en de onwijs wereldse kijk :sick: van de breuken op de wereld.
Utakar --> een stapelbed van Ikea, Onwijs handig als je je gedraagt als broedkip.

(en thanks @Byrma, het gaat de goede kant op qua behandelingen, dus er is hoop. Ookal zal ik nooit wennen aan mn eierschil)
heeft sofie eigenlijk wel vriendinnen?
Alle reacties Link kopieren
Utakar schreef:
05-04-2020 23:48
Zo ken ik er ook nog een paar:
Sushilover --> Vast een van de vaste plekjes waar Jan en aanhang graag komen op "datenight"
Byrma --> Myanmar, en de onwijs wereldse kijk :sick: van de breuken op de wereld.
Utakar --> een stapelbed van Ikea, Onwijs handig als je je gedraagt als broedkip.

(en thanks @Byrma, het gaat de goede kant op qua behandelingen, dus er is hoop. Ookal zal ik nooit wennen aan mn eierschil)
gelukkig !

Oh de nicks..
en S- Meds is een stofzuigertype voor Junior
Pingu de favoriete serie van de kinderen
Lieverdanlief is een vervorming van #Doeslief
Rosalind verwijst naar Rosamunde waar Jan zijn kapsel weer van afstamt https://youtu.be/FvoB8Prt9bI
Doorenvogel is Merel
Nanny_Gytha_Ogg is the nanny ..

De TV kantine kan beginnen .
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
05-04-2020 23:51
heeft sofie eigenlijk wel vriendinnen?
Volgens mij 1 ; die moeder van dat meisje dat altijd daar aan tafel zit.
Of ze hebben ruzie inmiddels want met oud op nieuw of kerst heeft ze iets gepost over het jaar dat nieuwe vriendschappen bracht en oude vervaagde oid. Je zag in elk geval geen vrienden daar op dat stel na.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Allemachtig, het lijkt wel een beerput die opengetrokken wordt. Tussen de regels door heb ik inmiddels begrepen dat Merel een test heeft gedaan met een bitje met normale tandpasta met trilfunctie, hahahaha..zoals ik al vermoed had. Geen lasertoestanden die het glazuur kunnen aantasten.

Ik snap ook wel dat jonge meisjes (zogenaamde influencers) verleid worden om producten aan te prijzen voor wat zakcenten en daardoor misschien naast hun schoenen gaan lopen.

Door het gedraaikont van dr van der ploeg vermoed ik inderdaad dat hij tot de betaalde editters behoort van de familie.

Let er dan eens een beetje op HOE je edit en begeleidt dit gezin eens fatsoenlijk voor hun eigen bestwil svp

En voor alle reageerders voor de honderdste keer: ik ben slechts een volger van hun familievlogjes op youtube.
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
05-04-2020 23:57
gelukkig !

Oh de nicks..
en S- Meds is een stofzuigertype voor Junior
Pingu de favoriete serie van de kinderen
Lieverdanlief is een vervorming van #Doeslief
Rosalind verwijst naar Rosamunde waar Jan zijn kapsel weer van afstamt https://youtu.be/FvoB8Prt9bI
Doorenvogel is Merel
Nanny_Gytha_Ogg is the nanny ..

De TV kantine kan beginnen .
:cheer: :high5:
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
06-04-2020 00:00
Allemachtig, het lijkt wel een beerput die opengetrokken wordt. Tussen de regels door heb ik inmiddels begrepen dat Merel een test heeft gedaan met een bitje met normale tandpasta met trilfunctie, hahahaha..zoals ik al vermoed had. Geen lasertoestanden die het glazuur kunnen aantasten.





Ik heb net gekeken , citroenzuur zit er in !
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Byrma schreef:
06-04-2020 00:18
Ik heb net gekeken , citroenzuur zit er in !
Dat is ook slecht, maar kennelijk heeft ze de test nu ineens weer niet gedaan volgens dr van der ploeg, tsssssk. Redden wat er te redden valt, dit was een enorme knoeiboel. Arm kind.

Te verwijten zijn die onnozele ouders plus hun editters!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel nog gezien dat ze van die adventkalenders kregen . Daar zaten grote dingen in ,speelgoed en cosmetica geloof ik .
Dat soort dingen krijg je dan om elke dag een vakje open te maken ,leuk voor de vlog.
Ik zag dat ze drie dingen eruit haalden en terug deden ,daarna niet meer gezien in de vlogs. Respectloos ook zoiets.En speelgoed uitpakken maar er dan niks meer mee doen of afraffelen.
Dat gaat hun niet goed af ,ze hebben dat ook niet nodig voor het hebben maar meer voor de publiciteit en kick
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Byrma schreef:
05-04-2020 23:46
Maar waarom neem je het op voor deze onbekenden dan ? Er zijn zoveel topics over andere mensen bv Hazes , Barbie ..Ik heb gekeken maar dat soort dingen blijven niet hangen hoor, dat boeit toch geen hond waar hun een kamer hebben en wie er slaapt en waar de wc is of de keuken ?
Wat bij mij blijft hangen is dat ik een verdrietig kleuter meisje zag dat aandacht wilde maar waar alle aandacht steeds naar haar broertje ging.
En ik zag ouders die hun eigen kinderen voor schut zetten bv. katten waarvan ze de naam niet eens weten die nu natuurlijk weer maanden alleen in dat huis zijn .Dat vind ik zielig .
Verschillende mensen zien verschillende dingen. Kijk maar eens op de website moviemistakes.com: allerlei vergissingen en continuïteitsfouten die aan de meeste mensen voorbij gaan. En toch hebben die mensen dezelfde film gekeken. Zo is het ook met vlogs van deze bakker en zijn vrouw en hun gezin met behoorlijk wat kinderen. De een meent verwaarlozing te zien, de ander denkt dat er ook opgevoed en aandacht geschonken wordt als de camera uit staat. Iedereen ziet en interpreteert het op zijn of haar eigen manier.

Ik neem het voor niemand op. Ik probeer hier en daar onderscheid te maken tussen meningen die hier als feiten gebracht worden en geef hier en daar ook m'n eigen mening en interpretatie van wat ik in de vlogs zie. Als ik kan reageren in een topic over Hazes of Wendy van Dijk, waarom zou het dan niet kunnen in een topic over dit gezin? Wat Hazes en Van Dijk doen, geen idee. Van Dijk is weg bij The Voice las ik ergens. Wat doet ze nu? De vlogs waarover het in dit topic gaat, kijk ik wél regelmatig.
Andrieske1976 schreef:
06-04-2020 00:26
Dat is ook slecht, maar kennelijk heeft ze de test nu ineens weer niet gedaan volgens dr van der ploeg, tsssssk.
Lezen is een vak apart... Volgens mij heb ik een bericht geplaatst waarin Merel... vrij onduidelijk maar toch... aangeeft dat ze het product uitgeprobeerd heeft.
In een van de vlogs van de afgelopen week (en ja, ik kijk nog steeds) riep Jan op naar de kijkers om te abonneren, want er was geconstateerd dat er heel veel kijkers waren die geen abonnee waren.

WTF

Dat weet hij helemaal niet, dat weten zijn editters en die hebben hem opgedragen dit te zeggen.

Te triest voor woorden.

Nou Herr van der Ploeg, ik ben inmiddels abonnee af van dit gezin, maar blijf wel kijken.

LOL
Alle reacties Link kopieren
doktervanderploeg schreef:
06-04-2020 00:34
Verschillende mensen zien verschillende dingen. Kijk maar eens op de website moviemistakes.com: allerlei vergissingen en continuïteitsfouten die aan de meeste mensen voorbij gaan. En toch hebben die mensen dezelfde film gekeken. Zo is het ook met vlogs van deze bakker en zijn vrouw en hun gezin met behoorlijk wat kinderen. De een meent verwaarlozing te zien, de ander denkt dat er ook opgevoed en aandacht geschonken wordt als de camera uit staat. Iedereen ziet en interpreteert het op zijn of haar eigen manier.

Ik neem het voor niemand op. Ik probeer hier en daar onderscheid te maken tussen meningen die hier als feiten gebracht worden en geef hier en daar ook m'n eigen mening en interpretatie van wat ik in de vlogs zie. Als ik kan reageren in een topic over Hazes of Wendy van Dijk, waarom zou het dan niet kunnen in een topic over dit gezin? Wat Hazes en Van Dijk doen, geen idee. Van Dijk is weg bij The Voice las ik ergens. Wat doet ze nu? De vlogs waarover het in dit topic gaat, kijk ik wél regelmatig.
Veel plezier met teruglezen hier ,er staan behoorlijk wat verwijzingen nml. Met feiten .
Ik denk aan een Noud die op de wc zit .Ik denk aan een Madelief die een knuffelbeest krijgt per post en hem direct aan haar broertje moet geven .Ik hoor een vader die zijn kinderen kleineert. Dat zijn feiten .
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Byrma schreef:
06-04-2020 00:32
Ik heb wel nog gezien dat ze van die adventkalenders kregen . Daar zaten grote dingen in ,speelgoed en cosmetica geloof ik .
Dat soort dingen krijg je dan om elke dag een vakje open te maken ,leuk voor de vlog.
Ik zag dat ze drie dingen eruit haalden en terug deden ,daarna niet meer gezien in de vlogs. Respectloos ook zoiets.En speelgoed uitpakken maar er dan niks meer mee doen of afraffelen.
Ik kan me die adventkalenders (die dozen) wel herinneren. Ze verschenen op meerdere Nederlandse YouTube-kanalen en social media. Die worden niet opgestuurd uit liefde van PR-meisjes... zou nogal duur zijn als ongerichte liefdadigheid... maar om in beeld te komen. Waarom zou het respectloos zijn dat ze meerdere vakjes gelijk openen? Het product is langer in beeld. Wat vervelend voor het merk. (https://www.youtube.com/watch?v=tgjxJrfsbpc&t=916s)

Deze mevrouw spaart pakketjes zelfs op om dan aan het uitpakken ervan geld te verdienen met de views: https://www.youtube.com/watch?v=FYNeZ_aAHYI. En tóch zijn de merken blij dat ze in de video voorbijkomen. Is zij dan respectloos of... verdient ze geld en krijgen de merken wat ze willen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven