Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 4 (ZONDER SPOILERS)

22-12-2019 22:43 3007 berichten
Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Geen spoilers s.v.p.

Gezinnen van seizoen 2019-2020
  • Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
  • Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 7 kinderen en 1 op komst.
  • Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
- Familie Baumgard, bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordi.
- Familie Adema, het gezin met de vierling
- Nadine Quaedackers en haar kinderen
- Familie Nagelkerke, bekend als Nagelkerke BV
- Papa Pay en zijn 5 lieve kinderen
- Familie Vink
Byrma schreef:
06-04-2020 00:48
Veel plezier met teruglezen hier ,er staan behoorlijk wat verwijzingen nml. Met feiten .
Ik denk aan een Noud die op de wc zit .Ik denk aan een Madelief die een knuffelbeest krijgt per post en hem direct aan haar broertje moet geven .Ik hoor een vader die zijn kinderen kleineert. Dat zijn feiten .
Madelief is de reden dat ik de vlogs ben gaan volgen, zij lijkt sprekend op mijn kleindochtertje qua uiterlijk en doen en laten, Madelief is alleen een jaar ouder. Mijn kleindochter zit in lock-down met haar ouders in Frankrijk en ik kan haar alleen volgen via de foon nu, dat is al behoorlijk k.u.t.

Toch denk ik, dat je niet te hard mag oordelen, Byrma, het zijn maar momenten die het gezin laat zien en momenten zijn geen feiten.
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
06-04-2020 00:55
Madelief is de reden dat ik de vlogs ben gaan volgen, zij lijkt sprekend op mijn kleindochtertje qua uiterlijk en doen en laten, Madelief is alleen een jaar ouder. Mijn kleindochter zit in lock-down met haar ouders in Frankrijk en ik kan haar alleen volgen via de foon nu, dat is al behoorlijk k.u.t.

Toch denk ik, dat je niet te hard mag oordelen, Byrma, het zijn maar momenten die het gezin laat zien en momenten zijn geen feiten.
Dat is zeker vervelend, gelukkig zijn er wel communicatiemiddelen tegenwoordig ,schrale troost maar wel goed dat ze er zijn.

Dat zijn slechts enkele voorbeelden die ik zo herinner. Er zijn veel van dat soort momenten te zien in de vlogs en dan vraag ik me af wat we niet te zien krijgen. Wat we wel zien ,zien we toch echt ? ik kan er niks anders van maken.
Hoe hij tegen zijn kinderen praat ( de grond indrukt) zijn zijn woorden ,die horen we toch. Stan is een bange poeperd , Eline heeft de cakejes laten mislukken en Guusje kleurde niet mooi .
En Noud op de wc of Eline in onderbroek waarom zou je zoiets laten zien aan anderen ,laat staan op youtube ? Kinderen die zeggen "mij niet filmen nu" , extra in beeld pakken en inzoomen.
Dat is vastgelegd door hunzelf. Ik verzin het niet en het zijn momenten ja ,geen leuke momenten. Ik zie het als feiten .Hoe je het ook noemt ; het is gewoon triest.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Byrma schreef:
06-04-2020 01:04

Dat is vastgelegd door hunzelf. Ik verzin het niet en het zijn momenten ja ,geen leuke momenten. Ik zie het als feiten .Hoe je het ook noemt ; het is gewoon triest.
Maar dat is dan toch niet het totale beeld? Afgelopen week was er een mooi momentje in een vlog, Sofie filmde Eline die aan het bakken was, geen idee meer wat, maar Sofie met een hoog stemmetje PIEPPIEP en ineens Eline: " mam, zo klink je echt heel onnatuurlijk."

WHAHAHAHAHAHAHAHA
Byrma schreef:
06-04-2020 00:48
Ik denk aan een Noud die op de wc zit .Ik denk aan een Madelief die een knuffelbeest krijgt per post en hem direct aan haar broertje moet geven .Ik hoor een vader die zijn kinderen kleineert. Dat zijn feiten .
Misschien zijn wat jij hier omschrijft wel feiten. Die zien we niet vaak voorbij komen in dit topic, dus je krijgt van mij een pluim voor je goede intentie!

Het is wel een misvatting... en dit is niet aan jou gericht Byrma... om te denken dat ik denk... of denk te weten... dat de ouders van dit gezin geen fouten maken of geen dingen doen in de vlogs waar je terecht of onterecht vraagtekens bij kunt zetten. Misschien wel het grootste verschil met dit gezin en onze eigen gezinnen is dat wat er bij ons gebeurt niet 10 of 20 minuten per dag terug te zien is op you tube waarna er topics over geopend worden die vollopen met kritiek.

In elk gezin worden er opvoedkundige beslissingen gemaakt die misschien wel onverstandig of af te raden zijn. Iedereen... ook ik, jullie en dus ook elk lid van dit gezin heeft zijn of haar eigen eigenaardigheden vervelende eigenschappen en tekortkomingen. Ik kies ervoor om daar niet blind voor te zijn en... best uniek hier... niet bij alles wat ik zie uit te gaan van slechte motieven. En ja ik weet ook... goede motieven .hebben. betekent niet meteen dat wat je .doet. ook goed is.

Ik maak binnen mijn gezin en voor mijn gezin niet dezelfde keuzes als wat ik in de vlogs over die Brabantse familie voorbij zie komen. Dat maakt mij niet moreel beter of slechter, hooguit niet hetzelfde.
Hulde! Herr editter.

btw, een hele goede afleiding voor de huidige toestand is dit.


https://www.youtube.com/watch?v=S4PUjUF ... &index=138
Alle reacties Link kopieren
doktervanderploeg schreef:
06-04-2020 01:21
Misschien zijn wat jij hier omschrijft wel feiten. Die zien we niet vaak voorbij komen in dit topic, dus je krijgt van mij een pluim voor je goede intentie!

Dankje ,ik zal me even bukken
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
06-04-2020 01:11
Maar dat is dan toch niet het totale beeld? Afgelopen week was er een mooi momentje in een vlog, Sofie filmde Eline die aan het bakken was, geen idee meer wat, maar Sofie met een hoog stemmetje PIEPPIEP en ineens Eline: " mam, zo klink je echt heel onnatuurlijk."

WHAHAHAHAHAHAHAHA
Poeh poeh als je dat al zo grappig vindt.
Alle reacties Link kopieren
Is er een dokter in de zaal ? relax !
Dat hoge stemgeluid dat de ouders produceren met uithaal op het end van elk woordJE is al aanbod geweest toen ze in een huis vol waren en daar mocht niemand zich aan storen hoe zij praten of doen volgens Sofie.
Bovenal zijn ze zichzelf dus Eline jokt hier dat haar moeder een rol speelt /stem opzet die ze normaal niet heeft . Ze zijn zo nep dat ze zelf niet meer weten wat nu echt is en wat niet . Het wordt de hoogste tijd dat ze dit soort vlogs verbieden met minderjarige niet alleen van hun .Er zijn zoveel meer kinderen die er voor ingezet worden door hun ouders
Je kon't altaid nog bakker worre
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit topic niks meer aan nu de editor van De Nagelkerkjes zich ermee blijft bemoeien....
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
06-04-2020 09:16
Ik vind dit topic niks meer aan nu de editor van De Nagelkerkjes zich ermee blijft bemoeien....
Sofie kennende zal ze ales in de strijd gooien om dit topic de mond te snoeren.
De persoonlijke aanval op Cookielover vind ik ver gaan en wat ziekelijk over komen.
Hier wordt gewoon geschreven/mening gegeven aan de hand wat wij te zien krijgen.
Dat is niet verboden Zo speciaal zijn ze niet. Gebeurt wel vaker bij vloggers.
De Nagelkerkjes lijken zeer overtuigd van zichzelf te zijn. Ze vinden dat ze het geweldig doen, en hun vele (kind)fans zijn het met hen eens. Daarom begrijp ik niet waarom ze zo ontzettend hard tegen het beetje kritiek dat ze krijgen in gaan en hun keuzes continue overal goed praten. Zo maken ze het alleen maar erger.

De aanval op Cookielover is gewoon laag.
Alle reacties Link kopieren
Sushibar36 schreef:
05-04-2020 22:14
Dokter, ik had op een reactie gehoopt.
Niets voor jou om hier niet op te reageren. Moet je Sofie niet verdedigen?
Jullie moeten onze dokter effe skippen...heb ik ook gedaan
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is al vaker gemeld door Sofie en co
Maar we doen niks fout . Dat Viva het niet weghaalt dat is zuur voor hun .
Je mag gewoon je mening geven over iets wat op tv komt of op youtube.
Anders kunnen er heel veel topics dicht . Dat is de tol van roem noemen ze dat ,de keerzijde van de medaille.
En in mijn ogen doen ze het hun eigen kinderen zelf aan , dat mensen kritiek hebben op die kinderen zoals nu bij Merel het geval is . Zij gaan openbaar dan kun je reacties verwachten die niet in je straatje passen.
Alle reacties Link kopieren
Je pakt nu wel precies die stukjes dokter, maar niet de stukjes waarin ik wèl kritisch ben over dit gezin. Bovendien zou je van bijna iedereen die hier meeschrijft zulke voorbeelden kunnen vinden.

Haha, ik had er geen idee van dat er op die dag ook een account Sofienagelkerke werd aangemaakt, ik schrijf hier pas mee sinds oktober ofzo. Ik heb sowieso heel lang niks met dit account gedaan, ik zit hier enkel door mijn zusje, die wilde graag dat ik ook hier op het forum kwam.

En ik ga je nog wel even verbeteren, want hoewel het redelijk klopt, heb je je huiswerk niet helemaal goed gedaan: ik ben vertaalster en heb een tijdje geen opdrachten gehad maar ga nu weer als een trein, ik heb vier volwassen kinderen en die 26 jaar is niet heel ruim (want vandaag 26 jaar en 1 dag). Kan je allemaal lezen, maar zoveel moeite heb je dus kennelijk niet genomen. Maar wel jammer dat je nog steeds geen antwoord hebt gegeven op mijn vraag.

Vervelende situatie met je kleindochter, sterkte ermee, Andrieske. Ze hebben trouwens vorig jaar ook op Instagram een bericht geplaatst met de vraag of mensen konden gaan abonneren, omdat ze zagen dat veel mensen dus de vlogs wel kijken maar niet geabonneerd zijn:

WILLEN JULLIE ABONNEREN?
Kijken jullie onze vlogs op YouTube? Dagelijks om 16 uur plaatsen we een vlog. Statistieken laten zien dat 1/3 van onze kijkers geabonneerd is. YouTube kijkt heel erg naar het aantal abonnees i.p.v. naar de views ivm het zien van leeftijdscategorieën, het plaatsen van bepaalde advertenties enz. Helpen jullie ons mee naar meer abonnees door op abonneren te klikken? Abonneren betekent eigenlijk niks anders dan dat je graag de vlogs ziet, je “fan” bent. Het kost niks en je zit nergens aan vast. Je vindt de vlogs dan gemakkelijk in je YouTube account onder het kopje abonnementen. Onze dank is groot 😊.

De echte reden zal wel zijn dat ze daardoor meer geld verdienen. Dit is ook wel interessant: https://www.intermediair.nl/beroepen-fu ... gle.com%2F

En inderdaad Byrma, dat was heel sneu dat ze die knuffel meteen aan Junior af moest geven. Ook best respectloos dat er een keer een knuffel gestuurd werd voor Junior (Pompom ofzo?) en verder zie je hem er nooit meer mee. Een oma had dat voor hem gebreid en het is even oooo waaa leeukk en verder zie je hem alleen met die Bumba. Die nicks van je waren geniaal :-)

Thx, Sushibar en Rosalind!

En sterkte voor Utakar!
Alle reacties Link kopieren
Zo is dat .
Dùss Sofie òf je slikt alles voor zoete koek of je bijt even door de zure mat heen.

Wie in the picture wil kan commentaar verwachten en dat is niet altijd even soft en meegaand. Dat had je van tevoren kunnen bedenken ,mocht je dat niet hebben ingezien dan was je wel uit beeld gegaan na de eerste vervelende ervaringen maar het is duidelijk wat belangrijker is voor jullie . En dat is niet het belang van de kinderen .
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Vladimiertje schreef:
06-04-2020 10:57
Jullie moeten onze dokter effe skippen...heb ik ook gedaan
Precies dat.
Vladimiertje schreef:
06-04-2020 10:57
Jullie moeten onze dokter effe skippen...heb ik ook gedaan
Misschien is negeren inderdaad gewoon het beste.
Alle reacties Link kopieren
Vladimiertje schreef:
06-04-2020 10:57
Jullie moeten onze dokter effe skippen...heb ik ook gedaan
Beste inderdaad. Zal ik vanaf nu ook doen.
deze dan 22 kinderen : https://www.ad.nl/buitenland/britse-vro ... ~a7fa4c7a/
Alle reacties Link kopieren
Oh De Radfords, tijd niks over gehoord. Zij hebben ook een bakkerij volgens mij , maar dan in pasteitjes, bakker zijn verdiend kennelijk erg goed 🙂

Ik heb net ook gelezen dat hun 18-jarige dochter zwanger is en ze dus hun zesde kleinkind verwachten in september.
Alle reacties Link kopieren
Ik negeer Dokter vanaf nu ook.
Ivo Niehe had gisteravond een item over De Radfords.
Alle reacties Link kopieren
lieverdanlief schreef:
06-04-2020 13:22
Ik negeer Dokter vanaf nu ook.
Ivo Niehe had gisteravond een item over De Radfords.
Leuk, ga het straks even terugkijken.
Alle reacties Link kopieren
lieverdanlief schreef:
06-04-2020 13:22
Ik negeer Dokter vanaf nu ook.
Ivo Niehe had gisteravond een item over De Radfords.
Bedankt voor de tip, ik zal het later even terugkijken.
Alle reacties Link kopieren
BRUGKLASSER STAN VERKERING MET IEMAND UIT DE VIERDE KLAS!?

De titel van de vlog van vandaag :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
06-04-2020 16:11
BRUGKLASSER STAN VERKERING MET IEMAND UIT DE VIERDE KLAS!?

De titel van de vlog van vandaag :facepalm:
Nee, fak, echt? Dit is nog nooit vertoond! Ouders die het privéleven van hun EIGEN KIND zitten te Evert Santegoedsen!

En de dokter heb ik ook geblockt, héérlijk.
't Is al met al een heel gedoe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven