Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 5!

25-12-2019 21:25 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
maleficent wijzigde dit bericht op 17-02-2020 11:40
17.54% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Deze al geweest?
https://www.mediacourant.nl/2019/12/rtl ... te-houden/
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
26-12-2019 13:59
Iets waaruit blijkt dat je dit niet volledig zelf verzonnen hebt. ik kan ook wel iets beweren.
Dit inderdaad. Ik heb deze lezing van het verhaal nog nooit gehoord namelijk. En ook niet dat Katja en John de Mol sr. ooit iets zouden hebben gehad. Geloof ik niks van.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
https://www.instagram.com/p/B6fxPXnJXc1/
Die vrienden van die Hazes lijken toch ook niet helemaal compos mentis als je het mij vraagt... mijn hemel wat een volk :facepalm:
(en dan die laatste reactie, over de twee "zwakste schakels"... zeker ertussen door geglipt :proud: )
Nothing happens for a reason
:woa: dat klinkt beschamend.
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
27-12-2019 00:25
Dit inderdaad. Ik heb deze lezing van het verhaal nog nooit gehoord namelijk. En ook niet dat Katja en John de Mol sr. ooit iets zouden hebben gehad. Geloof ik niks van.
Nee joh, dat is natuurlijk ook gewoon gelul over John Sr. en Katja.

Johnny en Katja weet ik niet, maar volgens mij niet. Wel zijn dat al heel lang vrienden. Volgens mij vormden ze met Guusje Nederhorst en Dinand Woesthoff een vriendengroep.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
26-12-2019 15:34
Ik denk dat ze enorm zuipen samen.
Staat nu ook een filmpje van Andre op instagram. Katjelam is ie. Schaamteloos. Wat zetten die mensen zich voor lul zeg .
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
26-12-2019 15:34
Ik denk dat ze enorm zuipen samen.
Overal en altijd maar alcohol afgelopen dagen op insta’s van hun. Ik was er vroeger ook niet vies van hoor maar dat was vroeger. Nu trek ik dat niet maar Bridget kennelijk wel.
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Dat filmpje. Ik moet er wel om lachen hoor, hoe laat je je zo gaan en dit post op insta.. Ik zou me dood schamen achteraf. Hoe zou hij nu wakker worden?
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Nou. En daar sta je dan. In een of andere kroeg met je dronken puber met aanstellerig gedrag, en je kauwgomkauwende schoonmoeder die bijna net zo oud is als jij. Je moet er maar zin in hebben.
oh wow nou Bridget zal ook blij zijn dat ze zo vereeuwigd is. Katjelam nou ben er trots op .
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk, plaats zoiets nou gewoon niet! @(
Zowel als moeder als oudere vriendin heb je hier toch geen zin in.
Hoe heeft Monique het in hemelsnaam uitgehouden?
(Yildizlar: :hello: )
Dat filmpje :rofl:
Let vooral ook op die gast die achter dreetje op een barkruk zit. Die denkt er het zijne van :wtf:
Nimue_iparis :cheer:

Erg he en dat hij dan over zijn moeder zegt je bent er weer ouwe , hoop dat ze elkaar nuchter ook zo in de amen sluiten .
Had Bridget echt een klasse hoger ingeschat ook.
poppetje2006 schreef:
27-12-2019 07:35
Overal en altijd maar alcohol afgelopen dagen op insta’s van hun. Ik was er vroeger ook niet vies van hoor maar dat was vroeger. Nu trek ik dat niet maar Bridget kennelijk wel.
Ja maar Bridget is in haar hoofd nog 25 hè. Dat scheelt natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan alleen maar denken, hoe heeft Monique dit zolang vol gehouden met dit over het paard getilde jochie.
Alle reacties Link kopieren
Bridget lijkt het ook niet leuk te vinden en probeert zijn hand los te krijgen (insta filmpje Andre)
Lijkt me vreselijk om daar tussen te staan.
Monique lijkt me meer een gezellige huismus, maar Andre is daar in deze fase van zijn leven niet aan toe, ook het krijgen van een zoon heeft daar geen verschil in gemaakt.
Voor Bridget is het allemaal wat makkelijker, haar zoon zit de helft van de tijd bij zijn vader en Nathalie Hoop plus zijn halfzusje. Zij heeft meer tijd zonder kind dan Monique.
Maar los daarvan, ik zou op die leeftijd echt niet mee kunnen in al dat gezuip en gefeest en een vriend die zich continue lam zuipt....
mabido wijzigde dit bericht op 27-12-2019 10:41
2.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat filmpje 🤯🤯😂😂
Ik heb het 2 keer moeten kijken om te beseffen wat er daar gebeurt.
Ik ben jonger dan Bridget maar hier word ik denk ik te oud voor.
Oei wat een gênant filmpje....volgens mij vind Bridget het niet leuk, hij heeft haar bijna in een soort houdgreep en zij kan geen kant op. Ze kijkt er ook niet heel blij bij.

Dat je je zo laat gaan moet je zelf weten, maar waarom wil je jezelf persé enorm voor paal zetten door dit filmpje met heel Nederland te delen?
Alle reacties Link kopieren
Meteen naar Insta gerend voor dit filmpje, maar
:rofl: :rofl:
Echt, ik kan er naar blijven kijken. Wat een wandelende treinramp deze mensen, fascinerend.
En inderdaad die gast die erachter zit, onbetaalbaar, die blik.
Bijzonder trouwens dat Rach daar gewoon staat te roken binnen.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Dat viel me ook op, dat ze binnen aan het roken was.
Alle reacties Link kopieren
Hoe hij B ook vastpakt in haar gezicht. Ziet er niet echt comfi uit😏
Dit wil bridget toch niet echt, dat ze nu zo op insta heel Nederland overgaat.
En ja, ik moet stiekem wel lachen om André maar het is ook treurig want hij lijkt toch wel zijn pa achterna te gaan.
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
27-12-2019 10:39
Meteen naar Insta gerend voor dit filmpje, maar
:rofl: :rofl:
Volgens mij is het er af? Ik zie het niet staan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Jill, de ex van Kjeld Nuis, hoeft zich nu in ieder geval niet meer af te vragen waarom Kjeld haar verlaten heeft, zonder reden te geven. Het is nu Instagramofficieel :facepalm:

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... ld-nuis-te
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
27-12-2019 11:16
Volgens mij is het er af? Ik zie het niet staan.
Inderdaad!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven