Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 5!

25-12-2019 21:25 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
maleficent wijzigde dit bericht op 17-02-2020 11:40
17.54% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Het is er inderdaad af. Waarschijnlijk niet lam meer.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
27-12-2019 11:16
Volgens mij is het er af? Ik zie het niet staan.
Ja, het is verwijderd inderdaad! Echt nét gedaan dus, 10 minuten geleden stond het er nog.
Misschien lezen ze mee hier :proud:
Nothing happens for a reason
Maleficent schreef:
27-12-2019 11:18
Jill, de ex van Kjeld Nuis, hoeft zich nu in ieder geval niet meer af te vragen waarom Kjeld haar verlaten heeft, zonder reden te geven. Het is nu Instagramofficieel :facepalm:

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... ld-nuis-te
Wat een zak hooi. Want die geruchten gingen al voordat hij bij zijn ex weg ging. Bah bah
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
27-12-2019 11:18
Jill, de ex van Kjeld Nuis, hoeft zich nu in ieder geval niet meer af te vragen waarom Kjeld haar verlaten heeft, zonder reden te geven. Het is nu Instagramofficieel :facepalm:

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... ld-nuis-te
Vieze homewrecker dat wijf
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie een link naar dat filmpje? Ik kan 't niet vinden.
Alle reacties Link kopieren
O mosterd.
beetjegek schreef:
27-12-2019 11:23
Vieze homewrecker dat wijf
Het grietje was 19. Die kun je dat nauwelijks kwalijk nemen
Alle reacties Link kopieren
Oh-happy-day schreef:
27-12-2019 11:24
Hebben jullie een link naar dat filmpje? Ik kan 't niet vinden.
Hier is het nog te zien:
https://www.rtlboulevard.nl/video/onlin ... kerstfeest

Snel :-D !
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Mosterd..
apppie wijzigde dit bericht op 27-12-2019 11:36
94.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind vooral die Kjeld een egoïstische sneuneus. Hij belazert de moeder van zijn kind en vertrekt zonder te zeggen waarom. En dan laat hij het ook nog maanden doorsudderen, zonder dat zij de reden weet. Dat is toch vreselijk.

Een poosje geleden zei hij nog in een interview:

Sinds Kjeld Nuis en Jill uit elkaar zijn, gaan er al geruchten rond dat de schaatser het wel érg gezellig zou hebben met zijn ploeggenootje Joy Beune (19). Hoewel hij hier liever niet op in gaat, is hij wel openhartig over wat de berichten met zijn ex Jill doen.

“Elke keer als er over mij en Joy wordt gepraat of geschreven, is alles weer in rep en roer,” zo vertelt de schaatser in een interview met Viva. Hoe het nu precies tussen de twee zit, houdt Kjeld dan ook liever in het midden. “Ik wil eerst alles met Jill achter de rug hebben. Elke keer als er over mij en Joy wordt gepraat of geschreven, is alles in rep en roer. Dan belt Jill me weer huilend op.” Dat er zoveel mensen een mening hebben over zijn liefdesleven, vindt hij maar lastig. “Al die mensen die daar wat van vinden… Pijnlijk, maar ik denk steeds makkelijker: ik doe toch waar ik zin in heb.” Voor zijn 2-jarige zoontje is dit moeilijker: “Het is verdrietig om hem op te halen en te brengen naar degene van wie je zo veel hebt gehouden. Naar het huis waar we samen woonden. Dat is superheftig, maar het was mijn eigen keuze”, aldus Kjeld.

Jill had het volgens hem vooral moeilijk met zijn carrière als schaatser. “Ik denk dat Jill lange tijd het gevoel heeft gehad dat ze in mijn schaduw leefde, alles ging volgens míjn plan. Als ik terugkwam van trainingskamp wilde zij leuke dingen doen, maar thuis moest ik trainen en rusten. Ze zei weleens dat ze liever had gehad dat ik caissière was in plaats van topsporter. De komende jaren wil ik alles op alles zetten voor het schaatsen en dat is moeilijk als je het idee hebt dat je partner altijd aan het wachten is.”

Iets wat hij wél begrijpt: “Ik zou me ook ondergesneeuwd voelen als ik met iemand was die maar af en toe tijd voor mij heeft.” Volgens de topsporter is het te makkelijk om te zeggen dat Jill zijn levensstijl niet aankon, aangezien zij hem altijd gesteund heeft. “Maar we zijn er nog steeds niet over uit wie er gelijk heeft. We zitten nog midden in de afhandeling van onze breuk.”
maleficent wijzigde dit bericht op 27-12-2019 11:37
0.13% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Wow.... echt heftig gewoon.
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
27-12-2019 11:32
Hier is het nog te zien:
https://www.rtlboulevard.nl/video/onlin ... kerstfeest

Snel :-D !
O dat ziet er wel awkward uit.

Waar is Roxanne in dit hele verhaal eigenlijk? Ik weet dat ze geen contact met haar broer wil, maar Rasjel lijkt ook alleen nog maar oog voor haar zoon + aanhang te hebben nu.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Voor wie is Bridget aan het dansen?? Want de rest kijkt niet op of om naar haar :facepalm:
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
27-12-2019 11:32
Hier is het nog te zien:
https://www.rtlboulevard.nl/video/onlin ... kerstfeest

Snel :-D !

Check :proud:

Wat is dat voor ziekelijke neiging om mensen bij hun gezicht vast te pakken en in hun gezicht te brullen??
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
poppetje2006 schreef:
27-12-2019 11:42
Voor wie is Bridget aan het dansen?? Want de rest kijkt niet op of om naar haar :facepalm:

Ik zie haar ook nergens dansen...
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
27-12-2019 11:52
Ik zie haar ook nergens dansen...
Dat korte stukje op haar stoel. Ook weer zo overdreven.
It's 5 o'clock somewhere
poppetje2006 schreef:
27-12-2019 11:42
Voor wie is Bridget aan het dansen?? Want de rest kijkt niet op of om naar haar :facepalm:

Waar zie jij Bridget dansen?

Ik zie alleen in dat filmpje dan Dreetje iedereen recht de snuit in walmt met zijn vast niet meer pepermuntjesfrisse adem.
poppetje2006 schreef:
27-12-2019 11:53
Dat korte stukje op haar stoel. Ook weer zo overdreven.

Kijken we naar hetzelfde filmpje?
Alle reacties Link kopieren
Iets met Bridget en volgers Laat maar, ik snap het al.
Such fun!1
PoesinBoots schreef:
27-12-2019 11:54
Waar zie jij Bridget dansen?

Ik zie alleen in dat filmpje dan Dreetje iedereen recht de snuit in walmt met zijn vast niet meer pepermuntjesfrisse adem.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
27-12-2019 11:54
Waar zie jij Bridget dansen?

Ik zie alleen in dat filmpje dan Dreetje iedereen recht de snuit in walmt met zijn vast niet meer pepermuntjesfrisse adem.
Oh dan heb ik het over een ander filmpje. Dat zag ik net op de site van Shownieuws.
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
27-12-2019 11:54
Waar zie jij Bridget dansen?

Ik zie alleen in dat filmpje dan Dreetje iedereen recht de snuit in walmt met zijn vast niet meer pepermuntjesfrisse adem.
:rofl:
Dat filmpje waarin Bridget danst kun je dan weer hier zien:
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... -verloofd/

Tenminste, ik neem aan dat dat bedoeld wordt.
Het is bijna niet meer bij te houden, zoveel als die lui op social media plempen.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Mabido schreef:
27-12-2019 10:40
Dat viel me ook op, dat ze binnen aan het roken was.
Kan ook dat het afgehuurd is, dan mag er binnen gerookt worden, een besloten feest.
Zolang er geen andere gasten binnen kunnen komen mag dat.
Alle reacties Link kopieren
OldWood schreef:
27-12-2019 12:21
Kan ook dat het afgehuurd is, dan mag er binnen gerookt worden, een besloten feest.
Zolang er geen andere gasten binnen kunnen komen mag dat.
Oh dat wist ik niet maar dat zou ik als niet roker ook niet kunnen waarderen eigenlijk.
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Denk dat dit filmpje exit relatie wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven