Entertainment alle pijlers

Married at first sight (RTL4) 2020

05-01-2020 22:08 1745 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maandag 6 januari begint het nieuwe seizoen.
Wie kijkt er met me mee?

Geen spoilers plaatsen graag.
cateye wijzigde dit bericht op 09-01-2020 14:25
Reden: Goede tip van een medeforummer gekregen.
25.79% gewijzigd
deenje schreef:
14-01-2020 21:24
Henk maakt een grapje. Chantal wordt bijna agressief O_O
Heb dat grapje gemist, wat zei hij? Trouwambtenaar keek ontzettend ongemakkelijk terwijl Henk helemaal stuk ging om zijn eigen grap.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
14-01-2020 21:12
Hm. Ik zie toch een hele enthousiaste Sanne die hem telkens wil zoenen en een Thierry die wat afhoudend lijkt.

Die moeder van Chantal vindt hem niks geloof ik?
Vind je het gek, zonder make up was ze niet echt aantrekkelijk..
En nog steeds niet getrouwd.... Man man man.....
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik ga afhaken. Het is zoooooo traag, duurt allemaal zoooo lang, zoooooveel reclame ertussen en er gebeurt amper iets. Jammer dat het zo verprutst wordt......
Alle reacties Link kopieren
Maloochem schreef:
15-01-2020 00:47
Heb dat grapje gemist, wat zei hij? Trouwambtenaar keek ontzettend ongemakkelijk terwijl Henk helemaal stuk ging om zijn eigen grap.
1 brood, dat was de grap. Verkeerde briefje.
Alle reacties Link kopieren
En toch lijkt Henk me best een leuke kerel eigenlijk, ik vind de band die hij met zijn dochter heeft heel warm, heel lief, heel close, dat zegt toch wel iets over hem is mijn indruk.
jooppie schreef:
15-01-2020 07:23
Ik denk dat ik ga afhaken. Het is zoooooo traag, duurt allemaal zoooo lang, zoooooveel reclame ertussen en er gebeurt amper iets. Jammer dat het zo verprutst wordt......
Ik kijk de dag erop terug via RTL gemist. Geen reclames en je kunt skippen wat je niet wil zien.
Dolfijn911 schreef:
15-01-2020 08:33
En toch lijkt Henk me best een leuke kerel eigenlijk, ik vind de band die hij met zijn dochter heeft heel warm, heel lief, heel close, dat zegt toch wel iets over hem is mijn indruk.
Daarom denk ik ook dat dit huwelijk niet gaat lukken. En dat baseer ik niet eens op de spoiler aan het begin van aflevering 1, als ze terug komen op Schiphol.
Volgens mij hebben deze twee mensen hele verschillende normen en waarden.
Alle reacties Link kopieren
Die make-up van Kimberly! Het lijkt wel of ze gehuild heeft en dat haar mascara uitgelopen is.
Sjetal heeft een waslijst aan eisen. Hij mag geen lichaamshaar hebben, hij moet zittend plassen, hij moet zijn handen wassen na het toilet (duh), hij mag niet smakken, hij mag geen chips uit de zak eten en zo zal er nog veel meer zijn.
Maar wat heeft ze te bieden dan? Een kleine keffer die in de gang piest, alles moet op haar manier, ze is emotioneel zo labiel als maar kan zijn, twee kinderen die gedrild zijn om hun moeder alleen maar te pleasen want anders wordt ze boos, nephaar, nepborsten, Edding-stift wenkbrauwen.
En een hele horde aan plastic-fantastic vriendinnen die Henk bij voorbaat waarschijnlijk al afbranden want hij is niet groot en breed.
Tsja.... Ik wens Sjetal veel succes in haar zoektocht.
Geloof dat ze bij RTL ook nog niet door hebben dat al die spoilers tussendoor niet echt aantrekkelijk zijn. Maak gewoon een programma van 40 minuten ipv iedere keer vooruit en terugblikken.

Maar die Chantal is psychisch niet helemaal in orde denk ik🙄. Run Henk run...
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
14-01-2020 20:37
Henk heeft intussen overal haar gekregen van het wachten ...
:applause: hahahah hier moest ik om lachen
Dolfijn911 schreef:
15-01-2020 08:33
En toch lijkt Henk me best een leuke kerel eigenlijk, ik vind de band die hij met zijn dochter heeft heel warm, heel lief, heel close, dat zegt toch wel iets over hem is mijn indruk.

Yep. Ik vrees alleen dat Sjan niet voorbij de zeiloren kan kijken.
Julus schreef:
14-01-2020 21:12
Hm. Ik zie toch een hele enthousiaste Sanne die hem telkens wil zoenen en een Thierry die wat afhoudend lijkt.

Ochtendmeur?
Alle reacties Link kopieren
ik vind Thierry en Sanne wel echt een goede match, maar ben bang dat ze mss bezwijken onder de druk van "Jullie zijn echt de perfecte match!"
Dat een van de twee (of allebei) het daardoor té graag wil voelen, maar dat niemand weet of dat gevoel dan komt omdat ze ook echt een match zijn of omdat de hele omgeving zo graag wil dat ze een match zijn en zij daar in mee proberen te gaan.

RTL verziekt t programma wel hoor
Nu Chantal weer niet getrouwd en dan op het laatste hoor je "WACHT!" op de achtergrond. Maar in het voorstukje zie je ze dan wel samen champagne drinken, dus het lijkt er op dat ze gewoon ja gaan zeggen.
Heerlijk de reacties hier :D Veel van wat ik dacht, lees ik hier terug. Inclusief de humor :biggrin:

Ik denk nog steeds dat het een alle sof niets is met Chantal en Henk. Ze hebben best wat gemeen met elkaar. Beiden rijden hun trouwgeloften, eindigen hun kaart aan elkaar met aantal puntjes voor letters van hun voornaam. En als je hun trouwgeloften hoort, veel overeenkomsten ook. Het is met name Chantal die haar beeld moet van ideale man moet aanpassen. Met Henk kan ze veel lachen en zijn nuchtere insteek levelt haar pieken en dalen wat. Hopelijk ziet ze dat in.

En anders hoop ik dat Henk anders inziet dat Chantal veels te heftig is voor hem. Er past een lieve, energieke vrouw bij hem.
En inderdaad. RTL stop met die spoilers in de vorm van voorstukjes >:-(
Alle reacties Link kopieren
Dolfijn911 schreef:
15-01-2020 08:33
En toch lijkt Henk me best een leuke kerel eigenlijk, ik vind de band die hij met zijn dochter heeft heel warm, heel lief, heel close, dat zegt toch wel iets over hem is mijn indruk.
Eens.

Wat ik trouwens heel vies vond was dat shot van achter het raam waarbij Chantal buiten haar oksels stond te deppen. Denk de combinatie van zweet, de rook en de regen dat het me erg vies leek :rofl:
Alle reacties Link kopieren
vrijenblij20220 schreef:
15-01-2020 09:29
Die make-up van Kimberly! Het lijkt wel of ze gehuild heeft en dat haar mascara uitgelopen is.
Nou inderdaad, hopelijk gaan ze dat nog een beetje fixen. Ik vind Kimberly ouder lijken dan 34 trouwens. Ik had verwacht dat ze veertiger is. Ik ben benieuwd of Robin en Kimberly een match gaan zijn. Het grijze pak van Robin vind ik erg stijlvol trouwens, veel mooier dan die blauwe pakken.
liliane13 wijzigde dit bericht op 15-01-2020 13:54
0.43% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
jooppie schreef:
15-01-2020 07:23
Ik denk dat ik ga afhaken. Het is zoooooo traag, duurt allemaal zoooo lang, zoooooveel reclame ertussen en er gebeurt amper iets. Jammer dat het zo verprutst wordt......
Heel irritant inderdaad!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Chantal heeft ook echt n ouwe rokerskop met die lelijke dikke zwarte makeup.

Wat heeft zij n mega slechte gezichtshuid.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die Robin wel een lekker ding trouwens. Dat zou wel een man zijn waar ik in de kroeg een praatje mee zou gaan maken.
Alle reacties Link kopieren
ja? oh nee, veel te Alfa male vind ik.
Zo'n haantje....daar hou ik niet zo van haha. Ieder z'n ding

Maar ik zie de match met Kimberley ook nog niet zo eerlijk gezegd....

Hoeveel koppels doen er in totaal eigenlijk mee? Volgende week wordt stel nummer 4 aangekondigd zag ik
Alle reacties Link kopieren
De mening van AD columniste Angela de Jong:
https://www.ad.nl/show/geen-filter-geen ... ~a852a3c0/
Alle reacties Link kopieren
vlokkenopjebrood schreef:
15-01-2020 15:23

Hoeveel koppels doen er in totaal eigenlijk mee? Volgende week wordt stel nummer 4 aangekondigd zag ik
In totaal 6 koppels:
4x m/v
1x m/m
1x v/v

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven