Entertainment alle pijlers

Vier handen op een buik 2020

07-01-2020 15:53 1005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond nieuw seizoen van vier handen op een buik.
Wie gaat er kijken?

Het programma Vier Handen Op Eén Buik is weer terug van weggeweest. Nadat het programma in 2018 voor de nodige ophef zorgde, staan enkele bekende moeders weer in de startblokken om aanstaande moeders te helpen.
De makers van het programma zijn de afgelopen tijd druk bezig geweest met het veranderen van de contracten van de deelnemers. Een belangrijk aspect hiervan is dat de boeteclausules compleet zijn verdwenen, zo vertelde Gerke Nauta van BNNVARA al in 2018 in de NRC. Reden genoeg om een nieuwe en frisse start te maken.
Ook dit keer zijn er verschillende bekende moeders die graag hun ervaringen willen delen met de aanstaande moeders. Zo zullen dit seizoen Nienke Plas, Monica Geuze en Isa Hoes de dames begeleiden tijdens de zwangerschap. Ook Kim Kötter, Bobbi Eden, Tatum Dagelet, Victoria Koblenko en Toprak Yalciner zijn te zien in de nieuwe reeks.
keuken1987 wijzigde dit bericht op 07-01-2020 15:55
0.11% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Volg
Leuk! :-D
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ben heel erg benieuwd naar dit nieuwe seizoen.
Kijken 👀
Regenboogdame schreef:
07-01-2020 15:56
Leuk! :-D
??

Heb ooit eens een keer of twee gekeken, en dat was allesbehalve leuk.
Diep en diep triestig.
Tienermoeders die nog thuis wonen en de vader is een petjesjongen die een scooter belangrijker vindt dan z’n eigen kind.
Wonen ze zelfstandig, dan is er sprake van twee honden, drie katten, een pappegaai en twee tamme konijnen die los door de kamer zwerven en overal hun vuil achterlaten.
En ja, iedereen rookt en zit voornamelijk op de bank.
Dergelijke uitzendingen zijn een triest dieptepunt van wat er allemaal in Nederland mogelijk is.
Sorry dat ik het zo opschrijf, maar leuk is anders....
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand wat voor boeteclaucules zaten er in zaten? Ik ben wel benieuwd.
Ik ga kijken
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook kijken, ben benieuwd :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Ik volg graag. Wereldje wat ik van dichtbij ken en daardoor extra interesse heb. Benieuwd wat dit seizoen te bieden heeft!
Alle reacties Link kopieren
Yes, ik kijk ook!
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
kaartje1 schreef:
07-01-2020 16:09
Weet iemand wat voor boeteclaucules zaten er in zaten? Ik ben wel benieuwd.
Ik ga kijken
De wijzigingen zijn doorgevoerd na publicaties van de krant in juni over gebrekkige hulp en deelnemers die niet mochten stoppen vanwege verregaande contracten. "De gevolgen hebben ons overvallen. Wij hebben vrijwel meteen, maar niet zonder grondig overleg, besloten de boeteclausule uit het contract te schrappen", zegt Gerke Nauta van BNNVARA in de krant. Volgens hem worden nu ook meer meisjes afgewezen. "Met name de gevallen waarin er een opeenstapeling van problemen is."
-
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Phloxx!
Alle reacties Link kopieren
Kan je het vooruit kijken?
Alle reacties Link kopieren
Volgt :popcorn:
I don't care, i love it!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga kijken. Er zijn een paar schrijnende gevallen geweest die, naar mijn mening, niet op tv hadden moeten komen. Ik ben erg benieuwd naar dit seizoen zowel naar de meiden als sommige moeders. De moeders vond ik ook niet allemaal een succes namelijk.
Aristophanes schreef:
07-01-2020 16:06
??

Heb ooit eens een keer of twee gekeken, en dat was allesbehalve leuk.
Diep en diep triestig.
Tienermoeders die nog thuis wonen en de vader is een petjesjongen die een scooter belangrijker vindt dan z’n eigen kind.
Wonen ze zelfstandig, dan is er sprake van twee honden, drie katten, een pappegaai en twee tamme konijnen die los door de kamer zwerven en overal hun vuil achterlaten.
En ja, iedereen rookt en zit voornamelijk op de bank.
Dergelijke uitzendingen zijn een triest dieptepunt van wat er allemaal in Nederland mogelijk is.
Sorry dat ik het zo opschrijf, maar leuk is anders....
Ja ik vind het leuk dat dit programma er weer op is. Dat mag toch? En er zitten best wat meiden/stellen tussen die echt wat proberen te maken van hun leven en dat van hun kind. Dat vind ik best knap als je nog maar 15/16/17 jaar bent.
Kan je het ook ergens terugkijken???
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook kijken :hyper:
Alle reacties Link kopieren
:popcorn: liggen de bingo kaarten klaar ?
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
E-lise schreef:
07-01-2020 20:09
Kan je het ook ergens terugkijken???
Op npostart waarschijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
uitzendinggemist.nl
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Isa is leuk zeg, open en zacht.
Ik vond Isa altijd een beetje hard overkomen maar hier vind ik haar juist heel open, oprecht en verbinding maken.
nimue_iparis schreef:
07-01-2020 20:43
Isa is leuk zeg, open en zacht.
Vind ik ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven