Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 3

09-01-2020 14:09 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het vorige topic vol is hebben we een nieuw topic aangemaakt.

Zie hieronder de link naar het vorige topic:

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Een column met een aardige analyse:

https://www.express.co.uk/comment/colum ... -Blackburn
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Dit is deel 3

Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 19-04-2020 11:11
94.55% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
09-01-2020 14:17
Dit is deel 3
Inderdaad :-D
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Harry kijkt wat beteuterd:

Afbeelding

Meghan Markle shines in shades of brown for Canada House visit https://pagesix.com/2020/01/07/meghan-m ... %20buttons
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
@Fleurtje_5: Van Meghan mag je als echtgenote van Harry natuurlijk verwachten dat ze op de hoogte is van hoe de troonopvolging binnen de monarchie geregeld is. Dat die foto van de vier generaties nu gebruikt wordt als vals narratief om zichzelf in een soort slachtofferrol te manoeuvreren en de manier te rechtvaardigen waarop ze nu een breuk forceren, zegt alles. IMHO.
Alle reacties Link kopieren
forsyth schreef:
09-01-2020 14:22
@Fleurtje_5: Van Meghan mag je als echtgenote van Harry natuurlijk verwachten dat ze op de hoogte is van hoe de troonopvolging binnen de monarchie geregeld is. Dat die foto van de vier generaties nu gebruikt wordt als vals narratief om zichzelf in een soort slachtofferrol te manoeuvreren en de manier te rechtvaardigen waarop ze nu een breuk forceren, zegt alles. IMHO.

Klopt, Harry en Meghan zijn ook op de hoogte hoe het een en ander werkt in de monarchie. En toch zetten ze eerst hun mededeling op Instagram nog voordat ze de koningin inlichten over hun plannen om hun koninklijke taken te halveren.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Meghan had alleen op Wikipedia hoeven kijken, Fleurtje
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
09-01-2020 14:19
Harry kijkt wat beteuterd:

Afbeelding

Meghan Markle shines in shades of brown for Canada House visit https://pagesix.com/2020/01/07/meghan-m ... %20buttons

Even tussendoor maar die schoenen zijn wel prachtig passend bij die rok.
Alle reacties Link kopieren
Harry was altijd heel populair. Ik kan me niet voorstellen dat hij minder populair is geworden omdat hij met Meghan is getrouwd want Meghan was toch die frisse wervelwind door de gangen van het paleis.
Eerder vanwege hypocrisie.


Bij de speech van die Britse komiek Ricky Gervais op de Golden Globes moest ik echt wel aan prins Harry en Meghan denken.

Klein stukje uit de speech vertaald:

.......... hun schijnheiligheid. Mensen die alles hebben, geld, luxe leventje, faam, fysieke schoonheid. Dat alles gunnen we ze. Maar voor hen is dat niet genoeg. Ze willen ook betere mensen zijn dan de rest. Dus lezen ze ons de les over bijvoorbeeld het klimaat terwijl ze zelf in privéjets de wereld rondvliegen".
.............
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
En de Britse tv-presentator Piers Morgan vond de openingsmonoloog alvast geweldig

Na brutale openingsspeech van Ricky Gervais: https://vrtnws.be/p.83x0GnoDl
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
09-01-2020 14:31
Even tussendoor maar die schoenen zijn wel prachtig passend bij die rok.

Die schoenen zijn allerprachtigst.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Ik vind Meghan prachtig in deze outfit!

Wat ik van Engelse kennissen begrepen heb is dat zij niet blij zijn met hoe zij zich gedraagt. Voor Meghan in de picture kwam vonden zij Kate een zeurpiet, maar vergeleken met Meghan vinden ze haar een zonnestraaltje.

Ik weet niet wat ik van deze move van Harry en Meghan vind. Het lijkt mij dat vooral Harry goed weet wat wenselijk is in koninklijke kringen en dat ze goed hebben nagedacht over deze stap.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
09-01-2020 14:36
En de Britse tv-presentator Piers Morgan vond de openingsmonoloog alvast geweldig


Piers Morgan eist in de Daily Mail alvast ingrijpen van de majesteit. Ze ruiken nu echt bloed. Ik vraag me af of de pers de draagmoedertheorie ook van stal gaat halen.
Benieuwd welke lijken er van weerszijden uit de kast gaan vallen inderdaad.


:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
09-01-2020 14:38
... Ik vraag me af of de pers de draagmoedertheorie ook van stal gaat halen.
???

Hoe zit die theorie in elkaar Hamer?
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
09-01-2020 14:41
???

Hoe zit die theorie in elkaar Hamer?
Let wel: ik zeg niet dat ik het geloof.

Bij elke beroemdheid duikt tegenwoordig de theorie op dat ze geen zin hebben om zelf zwanger te worden en een draagmoeder (surrogate) inhuren. Bij Kate en Meghan was dat ook zo. Tot zover niets bijzonders.
Bij Meghan wisselde haar buik in dikte. Soms 's ochtends dik en 's avonds nauwelijks zichtbaar, uiteraard afhankelijk van de fotokwaliteit. De geruchten kwamen al snel dat ze een prosthetische buik droeg, die soms leek af te zakken of waarvan de omvang niet overeenkwam met de fase van de zwangerschap en de wisselingen op één dag. Rond 7,5 maand had ze een afspraak waarbij ze hurkte. Bij het opstaan is een geluid te horen, volgens sommigen de buik die zichzelf weer vulde met lucht. Voeg daaraan toe dat er geen dokter of verloskundige is die de officiële verklaring heeft getekend van de geboorte (bij de kinderen van Kate waren de koninklijke gynaecologen aanwezig en tekenden wel), en de 'moon bump' theorie was geboren.
IN de laatste kersttoespraak van majesteit vielen ook de woorden bumpy en moon (ivm het 50-jarig jubileum van de maanlanding) en de theorie leek volgens sommigen bewezen.
hamer wijzigde dit bericht op 09-01-2020 15:31
Reden: spelling
0.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heeft zou nou een zweetplek onder haar oksel op die foto?
Alle reacties Link kopieren
*TanteSjaan* schreef:
09-01-2020 14:38
Ik vind Meghan prachtig in deze outfit!

Wat ik van Engelse kennissen begrepen heb is dat zij niet blij zijn met hoe zij zich gedraagt. Voor Meghan in de picture kwam vonden zij Kate een zeurpiet, maar vergeleken met Meghan vinden ze haar een zonnestraaltje.

Ik weet niet wat ik van deze move van Harry en Meghan vind. Het lijkt mij dat vooral Harry goed weet wat wenselijk is in koninklijke kringen en dat ze goed hebben nagedacht over deze stap.

Afbeelding
£89.95
Massimo Dutti satin midi skirt

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... anada.html
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
vivagirl schreef:
09-01-2020 15:05
Heeft zou nou een zweetplek onder haar oksel op die foto?

Dat is menselijk. Die koltrui was misschien wel te warm.

Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
@Positivevibes. Je schreef op 09-01-2020 om 01:11
Wat een ontzettend rare conclusie. Uit alles blijkt juist dat hij blij is om verder weg van de troon te komen. Het heeft hem alleen maar in de weg gezeten. ..........etc. etc.

Ik vind het geen rare conclusie. Ik heb zo net nóg een link gevonden waarin staat:
..............
Sources said that friends of the couple say they have been 'sidelined' by the monarchy, as they continue on their 'unique path'.
...........

Palace dismisses 'speculation' that couple 'could work from Canada' https://mol.im/a/7862531
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 09-01-2020 23:41
6.90% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
09-01-2020 15:16
Dat is menselijk. Die koltrui was misschien wel te warm.

Afbeelding
Is zeker menselijk hoor.
Viel me gewoon op.
Alle reacties Link kopieren
Er is trouwens een verjaardagsfeestje gaande voor Kate, met daarbij veel leden van de koninklijke familie. Ik ben benieuwd of we de komende dagen nog besluiten gaan horen.



Nog een link naar de foto die volgens een hoveling de druppel was die de emmer zou hebben laten overlopen.

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... l#comments
hamer wijzigde dit bericht op 09-01-2020 15:39
Reden: link toegevoegd
37.93% gewijzigd
Fleurtje_5 schreef:
09-01-2020 14:19
Harry kijkt wat beteuterd:

Afbeelding

Meghan Markle shines in shades of brown for Canada House visit https://pagesix.com/2020/01/07/meghan-m ... %20buttons
Vreemd. Kijk eens naar de schoenen en de achtergrond. Het lijkt net of die achtergrond er op gefotoshopt is.
Alle reacties Link kopieren
@hamer: dankjewel voor de toelichting; ik had hem nog niet gelezen! Wat een bedenksel zeg :-o Farfetched

Naar aanleiding van die zweetplek; Meghan had haar mantel uitgedaan (omdat het warm was dus), maar ik las gisteren al in de kranten dat ze zelf haar mantel over de arm droeg, ipv dat iemand dit voor haar deed. Een “bewijs” (aldus de pers) dat HenM al van plan waren later op de dag bekend te maken dat ze de hun positie als vooraanstaande royal zouden ‘verlaten’.
De toekomst is niet meer wat het was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven