Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 3

09-01-2020 14:09 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het vorige topic vol is hebben we een nieuw topic aangemaakt.

Zie hieronder de link naar het vorige topic:

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
10-01-2020 00:28
Dan moeten ze dat ook vooral doen.
Geen koninklijke lasten, en daarom ook geen koninklijke lusten.
Dit. Als ze los willen komen dan ook niet teren op het geld van de kroon/papa.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, Fleurtje, wat heb jij toch tegen H&M? Je gaat maar door in negatieve zin. Daardoor lees ik niet graag meer mee terwijl ik het eigenlijk onwijs leuk vind om over die 2 te lezen.
Ik geef ze trouwens groot gelijk. Zelfs hier schijnen mensen alles van ze te weten en hoe alles reilt en zeilt. Dat is toch geen leven..
Alle reacties Link kopieren
Dus dan ben je geboren als prins. De geeft je lusten maar ook lasten. Dat maakt, o.a., dat je niet zonder beveiliging kunt. Dus je besluit: die kosten laat ik daar waar ze horen. En vervolgens wordt je daarop aangekeken.

Nee hoor, helemaal gelijk: wat een fantastisch leven hebben ze toch.
Ik vind t topic een hoog bash gehalte hebben. Onwijs zuur.
Veel plezier ermee.
Alle reacties Link kopieren
Net als alle andere beroemdheden moet Meghan ook leren om te gaan met de keerzijde van roem.
Alle reacties Link kopieren
moonlight schreef:
10-01-2020 15:16
Net als alle andere beroemdheden moet Meghan ook leren om te gaan met de keerzijde van roem.

Ik denk dat zij die zijde juist gaan benutten. Harry's prinsentitel (ook al roept hij dat hij de HRH-titel inlevert) brengt een fortuin op in de producten-promoot-wereld. Zie:

mdh schreef:
09-01-2020 16:49
Er zijn bedrijven die erop azen dat Harry en Meghan influencers worden en hun producten promoten.
Er worden bedragen genoemd per Instagram-post, die de bedragen die Kylie Jenner per post ontvangt flink overstijgen:

https://www.google.nl/amp/s/www.thesun. ... ncers/amp/


Ik ben benieuwd hoe ze financieel onafhankelijk denken te worden met de hoge beveiligingskosten die alleen maar zullen stijgen als ze buiten GB gaan wonen. Edit: Foutje; vergoeding voor beveiliging willen ze blijven ontvangen.
Dus de omschrijving “financieel onafhankelijk” is eigenlijk niet van toepassing.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
10-01-2020 13:11
Jeetje, Fleurtje, wat heb jij toch tegen H&M? Je gaat maar door in negatieve zin. Daardoor lees ik niet graag meer mee terwijl ik het eigenlijk onwijs leuk vind om over die 2 te lezen.
Ik geef ze trouwens groot gelijk. Zelfs hier schijnen mensen alles van ze te weten en hoe alles reilt en zeilt. Dat is toch geen leven..

Jeetje Billy-Mean, Is het dan wel verantwoord dat je hier leest?
Zijn mijn kritische vraagtekens erger dan jouw beledigende reacties over Marco B op dat andere topic ?
Ik zal proberen het niet meer erg jammer te vinden dat Harry zijn familie afvalt. Oké? :bigkiss:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels heeft een vriend van Harry, ITV journalist Tom Bradby (ook wel bekend vd documentaire H&M; An African Journey) hen publiekelijk verdedigd.

Er schijnt gedurende de kerstvakantie al sprake te zijn geweest van een “uitgedund koninklijk huis”, waar HenM “niet echt” deel van zouden uitmaken.
Toen zijn HenM “gesprongen” ipv “eruit gezet” te worden.

Daarnaast stel Tom Bradby dat er vanaf het huwelijk al “gemene dingen” zijn gezegd en dat er binnen de koninklijke familie “ernstige breuken tussen personen” bestaan.
“De rest vd koninklijke familie vindt HenM erg moeilijk en HenM hebben het gevoel dat ze uit het koningshuis worden verdreven”.
De situatie kan “nog meer verslechteren” tenzij er een “vredesovereenkomst wordt uitonderhandeld.”

https://www.thesun.co.uk/news/10711161/ ... -monarchy/

Ik vind het wel vreemd dat HenM nu een journalist het publiekelijk voor hen op laten nemen, daar hebben ze toch woordvoerders ed voor?
Deze journalist is natuurlijk officieus (handig) en niet officieel. Daartegen kan en hoeft Buckingham Palace zich niet te verdedigen.
Maar HenM hangen nu de vuile familiewas buiten en verwachten een vredesovereenkomst te sluiten, anders wordt het nog erger??? Klinkt bijna als een soort dreigement om nóg meer familieproblemen te openbaren.
Geen goed uitgangspunt.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
10-01-2020 15:54
Inmiddels heeft een vriend van Harry, ITV journalist Tom Bradby (ook wel bekend vd documentaire H&M; An African Journey) hen publiekelijk verdedigd.

Er schijnt gedurende de kerstvakantie al sprake te zijn geweest van een “uitgedund koninklijk huis”, waar HenM “niet echt” deel van zouden uitmaken.
Toen zijn HenM “gesprongen” ipv “eruit gezet” te worden.

Daarnaast stel Tom Bradby dat er vanaf het huwelijk al “gemene dingen” zijn gezegd en dat er binnen de koninklijke familie “ernstige breuken tussen personen” bestaan.
“De rest vd koninklijke familie vindt HenM erg moeilijk en HenM hebben het gevoel dat ze uit het koningshuis worden verdreven”.
De situatie kan “nog meer verslechteren” tenzij er een “vredesovereenkomst wordt uitonderhandeld.”

https://www.thesun.co.uk/news/10711161/ ... -monarchy/

Ik vind het wel vreemd dat HenM nu een journalist het publiekelijk voor hen op laten nemen, daar hebben ze toch woordvoerders ed voor?
Deze journalist is natuurlijk officieus (handig) en niet officieel. Daartegen kan en hoeft Buckingham Palace zich niet te verdedigen.
Maar HenM hangen nu de vuile familiewas buiten en verwachten een vredesovereenkomst te sluiten, anders wordt het nog erger??? Klinkt bijna als een soort dreigement om nóg meer familieproblemen te openbaren.
Geen goed uitgangspunt.

Zo jammer dit. Harry en Meghan gaven toch zelf aan dat ze met kerst andere plannen hadden. Iemand schreef op deel 2 nog dat het triest was dat hij zijn oma zou teleurstellen omdat zij zo naar dat kerst met familie uitkijkt en ze niet meer de jongste is.

Met pa Markle gebeurde ook zoiets. Toen stapten die anonieme vriendinnen naar de media om vuile was buiten te hangen over een brief. Als pa Markle dan zijn verweer doet door de brief waar de vriendinnen het over hadden te laten zien word die uitgever aangeklaagd.

Harry zei destijds op de radio dat Meghan het naar haar zin had en nu de familie had die ze nooit heeft gehad.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Klopt ook niet helemaal met de allang voorbereidde website en het dit voorjaar al patenteren van merchandise op de naam Sussexroyal.
mdh wijzigde dit bericht op 10-01-2020 20:45
6.45% gewijzigd
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
10-01-2020 15:54
Inmiddels heeft een vriend van Harry, ITV journalist Tom Bradby (ook wel bekend vd documentaire H&M; An African Journey) hen publiekelijk verdedigd.

Er schijnt gedurende de kerstvakantie al sprake te zijn geweest van een “uitgedund koninklijk huis”, waar HenM “niet echt” deel van zouden uitmaken.
Toen zijn HenM “gesprongen” ipv “eruit gezet” te worden.

Daarnaast stel Tom Bradby dat er vanaf het huwelijk al “gemene dingen” zijn gezegd en dat er binnen de koninklijke familie “ernstige breuken tussen personen” bestaan.
“De rest vd koninklijke familie vindt HenM erg moeilijk en HenM hebben het gevoel dat ze uit het koningshuis worden verdreven”.
De situatie kan “nog meer verslechteren” tenzij er een “vredesovereenkomst wordt uitonderhandeld.”

https://www.thesun.co.uk/news/10711161/ ... -monarchy/

Ik vind het wel vreemd dat HenM nu een journalist het publiekelijk voor hen op laten nemen, daar hebben ze toch woordvoerders ed voor?
Deze journalist is natuurlijk officieus (handig) en niet officieel. Daartegen kan en hoeft Buckingham Palace zich niet te verdedigen.
Maar HenM hangen nu de vuile familiewas buiten en verwachten een vredesovereenkomst te sluiten, anders wordt het nog erger??? Klinkt bijna als een soort dreigement om nóg meer familieproblemen te openbaren.
Geen goed uitgangspunt.

In dat artikel staat: “a lot of harsh things were said around time of the wedding”. :-o

Dit verbaast zelfs mij. Ik had het nog niet eerder ergens gelezen.
hamer wijzigde dit bericht op 10-01-2020 16:46
Reden: Aanvulling
0.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
10-01-2020 16:37
Harry zei destijds op de radio dat Meghan het naar haar zin had en nu de familie had die ze nooit heeft gehad.
Inderdaad, nu lijkt deze opmerking alleen maar als sneer bedoeld naar Meghan’s familie en niet als oprechte blijdschap om een hartelijke onthaal door Harry’s familie.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
10-01-2020 15:45
Jeetje Billy-Mean, Is het dan wel verantwoord dat je hier leest?
Zijn mijn kritische vraagtekens erger dan jouw beledigende reacties over Marco B op dat andere topic ?
Ik zal proberen het niet meer erg jammer te vinden dat Harry zijn familie afvalt. Oké? :bigkiss:
Nou ja, daar heb je wel een punt voor wat betreft mijn Marco B allergie.
Je hebt gelijk. 🙏
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
10-01-2020 16:43
In dat artikel staat: “a lot of harsh things were said around time of the wedding”. :-o

Dit verbaast zelfs mij. Ik had het nog niet eerder ergens gelezen.
Ik kan alleen maar denken dat er gedoeld wordt op het gedoe om de diadeem (Meghan wilde een andere geloof ik) en kritiek v Meghan op het vocht in St George’s Chapel waarop Elizabeth geantwoord zou hebben dat de kapel ook volstaat voor de Queen. En de huilbui v Kate nav het passen vd bruidsmeisjesjurk door Charlotte.
Maar of dit waar is weten we niet natuurlijk. Tot die tijd leek Meghan van harte welkom bij de Windsors, Charles gaf Meghan weg in afwezigheid van haar vader.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
10-01-2020 16:53
Ik kan alleen maar denken dat er gedoeld wordt op het gedoe om de diadeem (Meghan wilde een andere geloof ik) en kritiek v Meghan op het vocht in St George’s Chapel waarop Elizabeth geantwoord zou hebben dat de kapel ook volstaat voor de Queen. En de huilbui v Kate nav het passen vd bruidsmeisjesjurk door Charlotte.
Maar of dit waar is weten we niet natuurlijk. Tot die tijd leek Meghan van harte welkom bij de Windsors, Charles gaf Meghan weg in afwezigheid van haar vader.


Dat is waar maar tot nu toe was dat nieuws alleen gelekt door anonieme hovelingen. Dit is de eerste keer dat iemand het openlijk vertelt.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
10-01-2020 17:01
Dat is waar maar tot nu toe was dat nieuws alleen gelekt door anonieme hovelingen. Dit is de eerste keer dat iemand het openlijk vertelt.
Er is in ieder geval duidelijk sprake van een conflictsituatie tussen HenM en de royals.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
10-01-2020 09:32
door dit soort uitspraken willen ze dus weg. alsof zij minderwaardig is aan hen? halloo!! meghan is 10x mooier dan die roodharige nazi.

meghan wordt genadeloos gebullied door de britse pers.
Je kunt een ijzeren bank vermommen als comfortabele sofa, maar als je erop gaat zitten, blijft het een "pain in the arse".

Meghan heeft een leuk uiterlijk (niet bloedmooi, maar leuk), ze kan mensen om haar vinger winden als ze ze nodig heeft met een lieve glimlach en andere trucjes, maar net als een ijzeren bank die nooit een comfortabele sofa wordt, ook al ziet hij er zo uit, is Meghan een lief uiterlijk met een ijzeren innerlijk - kijk alleen maar hoe ze in haar leven is omgegaan met familie, vrienden en haar vorige echtgenoot. Zodra Meghan niet meer in het middelpunt staat of Meghan mensen niet meer nodig heeft om tot aandacht te geraken, worden ze afgedankt als oud vuil.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
:roll:
Samantha laat van zich horen:

Samantha Markle haalt uit naar halfzus Meghan http://a.msn.com/07/nl-nl/BBYQX0O?ocid=st

..................................
“Ze stapten in de schijnwerpers, goed wetende wat hun taken waren én wetende hoe de media hen zouden behandelen", vertelt ze daarover. “Als ze zo’n privéleven wil, dan moet ze niet naar Wimbledon gaan met 40 lege zitjes rondom haar. Ze weet dat ze met haar gedrag de aandacht trekt", aldus Samantha.
.........................

etc.etc.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze Archie niet hadden meegenomen omdat ze eigenlijk toestemming moet vragen als Archie het Koninkrijk verlaat. Net zoals Charles destijds (na het overlijden van Diana) toestemming aan de queen moest vragen om met William en Harry naar Afrika te reizen. Wat ik een beetje van de zotte vind. Want mijn kind is mijn kind. Toch?
Maar het woordje 'vlucht' in onderstaande link vind ik 'drama aandikken' want ojeetje Meghan moet nu ook vluchten. Terwijl er geen kip in de buurt van hun huis kan komen :facepalm:
Vuurtje aanwakkeren en het manlief alleen laten opsoppen.


Meghan Markle vlucht opnieuw naar Canada
https://grazia.nl/showbizz/meghan-markl ... aar-canada
...........
Meghan en Harry verbleven eind vorig jaar een aantal weken in Canada om de feestdagen door te brengen en keerden vorige week terug naar Engeland.

Baby Archie zou echter in Canada bij een nanny zijn gebleven. “Meghan liet hem daar achter bij een nanny, omdat ze wist dat ze snel zou terugkeren”, schrijven de Britse kranten.

.............
.....................
Harry blijft voorlopig nog in Engeland. “Harry is nog steeds in Groot-Brittannië, om te onderhandelen met zijn familie. Meghan had echter geen zin om de gevolgen van hun ingrijpende beslissing van dichtbij mee te maken. Het is nog niet bekend wanneer - en of - ze zal terugkomen", klinkt het.

Royalty-experts vinden de snelle terugkeer van Meghan maar vreemd. “Na zes weken afwezigheid laat ze een spreekwoordelijke bom vallen op het land, om daarna na amper drie dagen weer te vertrekken. Dat is ongezien, en eigenlijk ook ongehoord.”
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
10-01-2020 19:03
Je kunt een ijzeren bank vermommen als comfortabele sofa, maar als je erop gaat zitten, blijft het een "pain in the arse".

Meghan heeft een leuk uiterlijk (niet bloedmooi, maar leuk), ze kan mensen om haar vinger winden als ze ze nodig heeft met een lieve glimlach en andere trucjes, maar net als een ijzeren bank die nooit een comfortabele sofa wordt, ook al ziet hij er zo uit, is Meghan een lief uiterlijk met een ijzeren innerlijk - kijk alleen maar hoe ze in haar leven is omgegaan met familie, vrienden en haar vorige echtgenoot. Zodra Meghan niet meer in het middelpunt staat of Meghan mensen niet meer nodig heeft om tot aandacht te geraken, worden ze afgedankt als oud vuil.
Hoe denk jij dit zo goed te weten?
Fleurtje_5 schreef:
11-01-2020 13:05
Ik denk dat ze Archie niet hadden meegenomen omdat ze eigenlijk toestemming moet vragen als Archie het Koninkrijk verlaat. Net zoals Charles destijds (na het overlijden van Diana) toestemming aan de queen moest vragen om met William en Harry naar Afrika te reizen. Wat ik een beetje van de zotte vind. Want mijn kind is mijn kind. Toch?
Maar het woordje 'vlucht' in onderstaande link vind ik 'drama aandikken' want ojeetje Meghan moet nu ook vluchten. Terwijl er geen kip in de buurt van hun huis kan komen :facepalm:
Vuurtje aanwakkeren en het manlief alleen laten opsoppen.


Meghan Markle vlucht opnieuw naar Canada
https://grazia.nl/showbizz/meghan-markl ... aar-canada
...........
Meghan en Harry verbleven eind vorig jaar een aantal weken in Canada om de feestdagen door te brengen en keerden vorige week terug naar Engeland.

Baby Archie zou echter in Canada bij een nanny zijn gebleven. “Meghan liet hem daar achter bij een nanny, omdat ze wist dat ze snel zou terugkeren”, schrijven de Britse kranten.

.............
.....................
Harry blijft voorlopig nog in Engeland. “Harry is nog steeds in Groot-Brittannië, om te onderhandelen met zijn familie. Meghan had echter geen zin om de gevolgen van hun ingrijpende beslissing van dichtbij mee te maken. Het is nog niet bekend wanneer - en of - ze zal terugkomen", klinkt het.

Royalty-experts vinden de snelle terugkeer van Meghan maar vreemd. “Na zes weken afwezigheid laat ze een spreekwoordelijke bom vallen op het land, om daarna na amper drie dagen weer te vertrekken. Dat is ongezien, en eigenlijk ook ongehoord.”
Ik las dat dat al eerder stond gepland en dus staat het er compleet los van.
Alle reacties Link kopieren
De titel suggereert meer dan er in het artikel staat.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... met-disney
Alle reacties Link kopieren
Charles heeft gezegd dat hij ‘no matter what’ zijn zoon Harry steunt bij het besluit samen met zijn vrouw Meghan uit het koninklijk huis te stappen, maar dat zaken wel goed vastgelegd dienen te worden. Hij vreest dat Harry zich op een omslagpunt bevindt nav alle onenigheid, en als ik het juist interpreteer, doelt hij daarbij op een geestelijk omslagpunt.

https://www.google.nl/amp/s/www.dailyma ... p-him.html

Meghan heeft zich in de nadagen van haar eerste huwelijk, samen met Trevor Engelson ook al eens teruggetrokken op Vancouver Island, in een laatste poging hun huwelijk te redden.

https://www.google.nl/amp/s/www.dailyma ... egxit.html

Inmiddels zijn er verschillende televisiezenders die hebben verzocht om een “tell-all” interview. De eer schijnt te gaan naar CBS, naar vriendin Gayle King, ook aanwezig op de babyshower.

https://www.thesun.co.uk/news/10716395/ ... ry-future/

Oprah Winfrey, inmiddels goed bevriend met moeder Doria Ragland, is ook achter Harry en Meghan gaan staan, evenals de Obama's, die helpen HenM ook met hun afterlife als royal.

https://pagesix.com/2020/01/09/oprah-wi ... on-megxit/

De Queen wil binnen 72 uur een deal, en wil de gelegenheid aangrijpen om een crisis om te zetten naar een opportunity; ze wil dat alles ook voor de toekomstige senior royals (William’s kinderen) duidelijk wordt vastgelegd.

https://www.thesun.co.uk/news/10716395/ ... ry-future/
mdh wijzigde dit bericht op 11-01-2020 14:17
10.41% gewijzigd
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mabelle schreef:
11-01-2020 13:21
Hoe denk jij dit zo goed te weten?
Door alle krantenartikelen die geschreven zijn met behulp van anonieme bronnen met “inside info”.
En natuurlijk de halfzus van Meghan die geen kans onbenut laat om haar helemaal zwart te maken.
Alle reacties Link kopieren
Over opportunities gesproken; er zijn blijkbaar ook erg gewiekste lezers van alle verhalen rondom Harry en Meghan; want nadat The Guardian afgelopen donderdag meldde dat het merk “Sussexroyal” al wel in de UK was geregistreerd naar nog niet in de EU, heeft iemand vanuit ItaIië (in het duits) bij het Europees Bureau voor Intellectueel Eigendom (EUIPO) de rechten van het merk Sussexroyal vastgelegd voor toiletartikelen, alcoholische drankjes etc.
De Sussexes kunnen direct door naar de rechtbank om dit uit te vechten.

https://www.theguardian.com/uk-news/202 ... oyal-brand
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me dan af waarom je op allerlei zenders interviews gaat geven als je niet meer zo in de spotlights wil staan. En openbare marketing van de titel vind ik ook niet erg chic.
blauwe_emmer wijzigde dit bericht op 11-01-2020 15:01
20.81% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven