Entertainment alle pijlers

Over mijn lijk nieuw seizoen

09-01-2020 14:13 441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond gaat een nieuw seizoen van Over Mijn Lijk van start. In deze indrukwekkende serie worden jongeren die ongeneeslijk ziek zijn gevolgd door Tim Hofman.

Wie gaat er naar kijken?
keuken1987 wijzigde dit bericht op 13-01-2020 22:27
0.54% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Ik ga kijken.
Alle reacties Link kopieren
Denk jij dat Tim Hofman het goed zal doen? Of had je liever nog Valerio gehad?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Ik ga ook kijken.
Ik denk dat Tim het goed gaat doen.
Alle reacties Link kopieren
Dat denk ik ook wel.
Lijkt mij zwaar programma om te presenteren.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Ik ga ernaar kijken als het seizoen is afgelopen. Het raakt me altijd zo dat ik het liefst de afleveringen snel achter elkaar zie.
Wat ik zag in de voorstukjes denk ik dat Tim het wel goed gaat doen.
Ik ga ook kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ook.
Ben altijd wel fan van Tim dus ben erg benieuwd hoe hij dit gaat doen...ik denk wel OK.
Gisteravond trouwens mooi stukje in DWDD, het gedicht van Nico Dijkshoorn is te bekijken via de insta van Tim (broervanroos)
dikkoppie wijzigde dit bericht op 09-01-2020 14:35
Reden: typefout
1.13% gewijzigd
Ik vind OML altijd erg heftig, maar ook mooi. Ik wacht tot het einde van het seizoen en kijk dan alle afleveringen achter elkaar. Elke week een aflevering vind ik te heftig...
Alle reacties Link kopieren
*TanteSjaan* schreef:
09-01-2020 14:34
Ik vind OML altijd erg heftig, maar ook mooi. Ik wacht tot het einde van het seizoen en kijk dan alle afleveringen achter elkaar. Elke week een aflevering vind ik te heftig...
Hoezo is elke week een aflevering heftiger dan alles achter elkaar kijken?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Keuken, ik denk omdat je bij wekelijks kijken in spanning blijft hoe het afloopt. Als je alles in één keer kijkt loopt het vlot door. (Niet dat ik dat doe, maar kan het me voorstellen)

Ik sta er beetje dubbel in, het woelt oude pijn om.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een watje denk ik, maar hoe mooi ik dit programma ook vind, het maakt me te verdrietig om het te willen kijken.
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
09-01-2020 14:21
Dat denk ik ook wel.
Lijkt mij zwaar programma om te presenteren.
er was gisteren een radio-interview en dat ging over het presenteren.
En dat eerdere presentatoren aangaven, dat ze veranderden van het presenteren. Dat je anders tegen het leven aan gaat kijken
Blijvend veranderd

Ik kijk zelf niet, ben een watje
Alle reacties Link kopieren
Mooi programma alleen word ik er altijd wel erg somber van zeker als dat je nu weet dat er al aantal dood zijn.
Ik kijk niet elk seizoen, want wat een verdriet. Maar dit seizoen kijk ik mee. Weet niet hoe lang, nu ik zwanger ben ben ik sneller emotioneel. Ben benieuwd hoe Tim het oppakt.
Alle reacties Link kopieren
ik ga zeker kijken, ook al is het heftig, het is het leven en ik wil niet missen wat deze mensen willen delen. Ik denk dat Tim het goed zal doen, al vond ik de andere presentatoren ook prima.
Ik kijk elke week gewoon 1 aflevering; kan niet wachten omdat ik wil weten hoe het afloopt en vind het fijn om het eerst wat te verwerken voordat de volgende aflevering komt.
Ik ga ook kijken. Heb alle seizoenen tot nu toe gezien. Op de website van OML staat een overzicht van alle deelnemers vanaf het eerste seizoen in 2006. Ik "ken" ze vrijwel allemaal nog. Zoveel jonge mensen die er inmiddels niet meer zijn. Ik kan me best voorstellen dat het programma je zo raakt dat je liever alles in één keer ziet in plaats van elke week een deel.
Tim Hofman gaat het vast goed doen. Lijkt me voor hem inderdaad ook zwaar. Ik zag een interview waarin hij zei dat hij de gesprekken in het begin nog ervoer als interviews, maar dat dat al snel veranderde in gesprekken van mens tot mens over de wezenlijke dingen in het leven.
Ik kijk niet meer, omdat ik het té confronterend vond. Zelf heb ik op 17 jarige leeftijd kanker gehad en met dit programma kwam alles weer terug. Een paar seizoenen gezien, maar veroorzaakte alleen maar tranen en verdriet.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk sinds een paar jaar, daarvoor vond ik het te confronterend.
Ben altijd onder de indruk van de presentatie, lijkt me heel moeilijk.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gaan kijken toen een bekende eraan heeft meegedaan. Ik vind het een mooi programma, en ben van plan om dit seizoen weer te kijken. Gek genoeg word ik er bij anderen altijd heel verdrietig van, maar van haar beelden word ik juist vrolijk. Het geeft natuurlijk ook een weemoedig gevoel, maar het is fijn om zoveel beelden terug te kunnen zien.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Ik ga hem zo terug kijken. Ben benieuwd.
Tim ken ik eigenlijk niet
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik ben dol op Tim zijn manier van aanpakken, zijn oprechtheid en directheid. Hij deed het ook heel goed vond ik, deze eerste aflevering.

Het blijft een heftige serie waar ik altijd verschrikkelijk om moet huilen en het me nog tijden achtervolgd.

Deze eerste aflevering was zo lief, die bruiloft. Als er kinderen in het spel zijn doet het me altijd denken aan een bekende... Net haar tweede kindje gehad en ging voor een bultje naar de huisarts. Uitgezaaide huidkanker. 2e kindje was een paar maanden oud toen ze overleed.
Die onrechtvaardigheid, het feit dat dit mensen overkomt. Zomaar. Blijf ik moeilijk vinden.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik vooral heel erg mooi vind is dat de mensen in het programma gewoon proberen te genieten en nog een leuk leven ervan proberen te maken.
En het is zo raar.... zo ook in mijn directe omgeving.... als je naar de mensen zelf kijkt, zie je zo gauw er niets of weinig aan... in ieder geval niet dat ze heel ernstig ziek zijn.

Zo zie je maar weer dat je niet zomaar aan iemand kunt zien hoe het écht met iemand gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven