Entertainment alle pijlers

Promenade — langs de actualiteit

19-01-2020 23:20 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook naar Promenade? Of heeft het vanavond (en of eerder al) gezien?

Ik ben sinds vorige week vaste kijker, nadat ik de eerste afleveringen heb teruggekeken. Nogal geniaal en pijnlijk ongemakkelijk al zeg ik het zelf!

Promenade is de Latenighttalkshow van Diederik Ebbinge met vaste gasten: Ton Kas, Eva Crutzen en Henry van Loon. Te zien op NPO 3 zondagavond om 21.15uur
ronja_de_roversdochter wijzigde dit bericht op 20-01-2020 00:19
25.96% gewijzigd
Doei Pippi Langkous!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik. Was het weer vergeten vanavond en heb vorige week ook de andere afleveringen gezien.
Geweldig is het! Ton Kas, hoe hij zijn excuus voorlas van de autocue :biggrin:

Het is allemaal erg pijnlijk ongemakkelijk inderdaad.
Zo vol geniale grappen ook dat het zelfs iets te vol is, geloof ik.

Hier is de link van de aflevering van vanavond voor wie nog wil kijken https://www.npostart.nl/promenade/19-01 ... ON_1298099
nounou
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
19-01-2020 23:44
Ja, ik. Was het weer vergeten vanavond en heb vorige week ook de andere afleveringen gezien.
Geweldig is het! Ton Kas, hoe hij zijn excuus voorlas van de autocue :biggrin:

Het is allemaal erg pijnlijk ongemakkelijk inderdaad.
Zo vol geniale grappen ook dat het zelfs iets te vol is, geloof ik.

Hier is de link van de aflevering van vanavond voor wie nog wil kijken https://www.npostart.nl/promenade/19-01 ... ON_1298099
Jaaaaa, die autocue briljant! Zijn outfit was trouwens ook erg goed gekozen gezien zijn ‘excuses’. Daarop is op Twitter al aan gerefereerd. Martien Meiland had nl een soortgelijk pak aan bij het gala van de Televizier-ring
Ik vond het herhalen van wat Philip Huff had gezegd ook hilarisch.
En verder wat ik zo goed vind, is dat ze zo scherp neerzetten hoe niemand elkaar wil horen of zien. Dat mensen geen oor lijken te hebben voor elkaars standpunt en alleen lijken te willen scoren. Dat komt elke week in een net iets andere vorm terug.
Doei Pippi Langkous!
Alle reacties Link kopieren
Deze aflevering vond ik echt het beste tot nu toe. Het is lang geleden geweest dat ik moest huilen van het lachen. Toen ik die race-sim zag en Ton als een Robert Doornbos in die stoel zat (influsief termen als downforce), heb ik niet meer geademd.

Wat de pret alleen maar groter maakt is dat je dan van die Annies hebt op Twitter die niet snappen wat satire is. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Goeie tip, ik ga even terug kijken. Sowieso vind ik Henry van Loon super leuk.
Het debat ging ook weer lekker, met de niet zo onafhankelijke, pittig opgefokte debatleider.

Ton Kas vervulde weer eens een glansrol met zijn persoonlijk record.

En hoe Eva en Henri elkaar plots Eef en Hen noemen. En dan die groeiende irritatie bij Diederik.

:heart:
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
20-01-2020 03:22
Het debat ging ook weer lekker, met de niet zo onafhankelijke, pittig opgefokte debatleider.

Ton Kas vervulde weer eens een glansrol met zijn persoonlijk record.

En hoe Eva en Henri elkaar plots Eef en Hen noemen. En dan die groeiende irritatie bij Diederik.

:heart:
Jaaa, heerlijk!
Doei Pippi Langkous!
Alle reacties Link kopieren
Blijdoener schreef:
20-01-2020 01:23
Deze aflevering vond ik echt het beste tot nu toe. Het is lang geleden geweest dat ik moest huilen van het lachen. Toen ik die race-sim zag en Ton als een Robert Doornbos in die stoel zat (influsief termen als downforce), heb ik niet meer geademd.

Wat de pret alleen maar groter maakt is dat je dan van die Annies hebt op Twitter die niet snappen wat satire is. :rofl:
Die race-Sim en dat ie ook lekker doorging terwijl ze al moesten zingen, whahaha en die blik van Eva toen🤣
Doei Pippi Langkous!
Alle reacties Link kopieren
En kunnen we Tijl Beckand al de Leo Blokhuis van de klassieke muziek noemen?
Doei Pippi Langkous!
Wij zijn fan vanaf aflevering 1! Vind het geweldig dat mensen het nu weten te vinden, had ik eigenlijk niet verwacht.

Ik kijk het in mijn hoofd altijd door de ogen van de partner van mijn moeder, die is groot fan van Ivo Niehe, en heeft werkelijk waar geen flauw idee dat Promenade satire is. Dat vind ik dus echt hilarisch.

Lekker die niet subtiele mansplaining van Diederik bij het debat.
Alle reacties Link kopieren
DeKenau schreef:
20-01-2020 10:51
Wij zijn fan vanaf aflevering 1! Vind het geweldig dat mensen het nu weten te vinden, had ik eigenlijk niet verwacht.


nu kun je wel samen genieten!

Ik kijk het in mijn hoofd altijd door de ogen van de partner van mijn moeder, die is groot fan van Ivo Niehe, en heeft werkelijk waar geen flauw idee dat Promenade satire is. Dat vind ik dus echt hilarisch.


Dat kan ik me helemaal indenken ;-D
Lekker die niet subtiele mansplaining van Diederik bij het debat.
Gisteren was ie goed op dreef! En Henry van Loon die het allemaal maar ok vindt elke keer. Ik zit te wachten op het moment dat ie uit zijn vel springt en schreeuwt: “EN NU IS HET GENOEG!!!!”
Doei Pippi Langkous!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de oliebollen met oudjaar ook zo lekker ongemakkelijk. Echt mooie parodie op de kaasstengels op tafel. Diederik Ebbinge die m als enige wel eet en de rest die er maar mee staat te zwaaien en stuntelen, vooral omdat ze m niet kwijt kunnen (op tafel!!! Want die is er niet😆). Love it!
Doei Pippi Langkous!
Alle reacties Link kopieren
Kijken jullie al uit naar morgen? Naar het haar van Ton Kas, de outfits van ‘Hen en Eef’? Naar... naar...naar...

Ik wel, ik kan bijna niet wachten.
Doei Pippi Langkous!
Ik vooral naar Ton Kas. Geweldig grappig figuur is dat.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie nog gekeken? Ik zag de aflevering vanavond pas, ik heb mijn man nu ook overtuigd van het programma. Tegelijkertijd was deze aflevering wel een stuk minder subtiel, dat vond ik wel jammer. Maar toch, het was een leuke aflevering.
Doei Pippi Langkous!
Alle reacties Link kopieren
Ik was het weer vergeten, zondag. Stom. Je had nota bene een seintje gegeven, Ronja, zaterdagavond :)
Gisteren gekeken en inderdaad was deze aflevering wat minder subtiel, al werd Henry van Loon met de wijn ook in de kleine details laveloos.
Het werd af en toe een beetje een slechte aflevering van 'Ook dat nog'.
Maar Ton Kas met zijn groentehakherrie en onhandige interessantdoenerij, geweldig.
Ik vind het jammer dat Eva Crutzen tamelijk ééndimensionale typetjes doet en weinig hoofdrol neemt.
De verwijzingen snap ik niet altijd omdat ik niet zoveel tv zie.
Dat Promenade --> Boulevard had ik niet eens door :roll:

Laatst zag ik een stukje Jensen online. Zit dat er ook in bij Diederik Ebbinge, wat denken jullie?
nounou
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat dacht ik eerst ook over Eva Crutzen, maar ze kan wel veel meer. Kijk maar eens naar klikbeet, daar doet ze oa een geweldige dronken fitgirl. Wat ik nu denk is dat ze het expres doen. De vrouw als flat character, kijk maar eens naar idd programma’s als boulevard. Zogenaamd zijn het experts, maar stiekem mogen ze er -nog steeds- alleen staan om mooi te zijn en ‘ja en amen’ te zeggen.

Ik vond de dronken Henry erg grappig, hoe hij na zijn lied zo half van het podium af struikelt ;-D
En aan het begin van de show zei ik al tegen mijn lief, let op dat gerecht is niet klaar aan het eind! En ja hoor😆 Dat logo op de koksbuis van Ton Kas vond ik ook geweldig!
We hebben iig weer zitten lachen😂😂
Doei Pippi Langkous!
Alle reacties Link kopieren
ronja_de_roversdochter schreef:
28-01-2020 15:16
Ja, dat dacht ik eerst ook over Eva Crutzen, maar ze kan wel veel meer. Kijk maar eens naar klikbeet, daar doet ze oa een geweldige dronken fitgirl. Wat ik nu denk is dat ze het expres doen. De vrouw als flat character, kijk maar eens naar idd programma’s als boulevard. Zogenaamd zijn het experts, maar stiekem mogen ze er -nog steeds- alleen staan om mooi te zijn en ‘ja en amen’ te zeggen.


Ja, dat zou goed kunnen. Al vind ik dat wel wat sleets en uitgekauwd inmiddels. Bij Klikbeet heeft Eva Crutzen inderdaad een steviger rol.
Toch zou ze ook best iets kunnen doen met de Eva Jineks en Angela de Jongs van deze wereld. Ik had het idee dat ze vorige week zijdelings een persiflage van Nadia Moussaïd deed, naar aanleiding van de eerste aflevering van Mondo.

Jammer dat ze over twee weken al weer stoppen. Zijn er plannen voor meer afleveringen?
nounou
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
29-01-2020 15:13
Ja, dat zou goed kunnen. Al vind ik dat wel wat sleets en uitgekauwd inmiddels. Bij Klikbeet heeft Eva Crutzen inderdaad een steviger rol.
Toch zou ze ook best iets kunnen doen met de Eva Jineks en Angela de Jongs van deze wereld. Ik had het idee dat ze vorige week zijdelings een persiflage van Nadia Moussaïd deed, naar aanleiding van de eerste aflevering van Mondo.

Jammer dat ze over twee weken al weer stoppen. Zijn er plannen voor meer afleveringen?
Mee eens, ik denk ook dat ze het ruimer zouden mogen nemen dan alleen het love it met het hartje gebaar. Met idd ook het op de hak nemen van Jinek en Angela de Jong. Dat van Nadia Moussaid dat zou kunnen, die persiflage waarin ze samen de tekst van Philip Huff deden vond ik sowieso erg goed.

Ik heb geen idee of ze weer terugkomen met dit programma. Afwachten denk ik..
Doei Pippi Langkous!
Alle reacties Link kopieren
Promenade, nu op NPO3 :D
https://www.npostart.nl/live/npo-3zapp
nounou
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
02-02-2020 21:10
Promenade, nu op NPO3 :D
https://www.npostart.nl/live/npo-3zapp
Wij waren helaas ziek, dus net pas teruggekeken, maarr....

Ohhhhh, ik heb me kapotgelachen! De mystery guest en onthulling was zo geweldig over de top!! #hartje #slimmemenshenryvanloon #omg!

Oh ik ga het programma straks echt missen!
Doei Pippi Langkous!
Alle reacties Link kopieren
Nog heel even! En ‘Camera?’ ‘Loopt!’
Doei Pippi Langkous!
Alle reacties Link kopieren
2 augustus beginnen ze weer!!
Doei Pippi Langkous!
Alle reacties Link kopieren
ronja_de_roversdochter schreef:
14-07-2020 23:18
2 augustus beginnen ze weer!!

Ah leuk! Hopelijk komt er ook het één en ander aan coronabriefings en -persconferenties voorbij :biggrin:
Ton Kas zou een leuke Jaap van Dissel kunnen zijn.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
15-07-2020 18:55
Ah leuk! Hopelijk komt er ook het één en ander aan coronabriefings en -persconferenties voorbij :biggrin:
Ton Kas zou een leuke Jaap van Dissel kunnen zijn.
Ik ben ook benieuwd hoe ze daar op in gaan spelen
Doei Pippi Langkous!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven