Entertainment alle pijlers

Johnny Depp toch mishandeld?

03-02-2020 19:57 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Ben toch benieuwd of er nu daadwerkelijk sprake is van mishandeling vanuit Johhny Depp's kant of vanuit Amber Heard's kant.

Dit voornamelijk omdat er dan eigenlijk sprake is van misbruik van de situatie. Als Amber niet mishandeld werd, heeft zij (met opzet) een onschuldig iemand door haat en beschuldigingen moeten laten gaan. Johnny heeft daardoor ook een paar rollen moeten opgeven en heeft een slechte reputatie gekregen.

In 2015 zijn Amber Heard en Johnny Depp getrouwd, een jaar later zijn ze weer gescheiden,
Kort daarna heeft Amber, Johnny beschuldigd van mishandeling, bewijs kon niet gevonden worden en er was sprake van een schikking.

Twee jaar later heeft Amber (zonder Johnny's naam te noemen) laten weten dat ze slachtoffer was van huiselijk geweld.
Waardoor Johnny een rechtszaak aanspon vanwege laster. Daarnaast beweerde hij mishandeld te zijn door Amber. Dit bewees hij door foto's van bijvoorbeeld een vinger waar het topje vanaf is en nu is er zelfs een tape gelekt van hun relatietherapie waar je hoort dat Amber Johnny mishandelde.

Nu vraag ik mij af of het mishandeling vanuit Amber of vanuit Johnny was.
Ik ben tegen onwijs mishandeling, maar als Johnny onterecht beschuldigd wordt, vraag ik mij toch wat de weging van zo'n beschuldiging is.

Wat denken jullie?

https://www.nu.nl/achterklap/6027846/am ... tapes.html
ik ken die mensen niet
Ik weet het niet. boeit me ook niet eigenlijk.
Ik was altijd al team Johnny. Ik had begrepen dat zijn exen en zijn kinderen deze beschuldigingen niet herkende.
Maargoed, ik was er allemaal niet bij.
Ik denk dat ze beiden wat bijzonder zijn. Mishandeling is fout. Slagroomtaart is lekker.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha nee dat snap ik, maar het gaat mij meer om dat het best makkelijk is om iemand zo te beschuldigen en door het slijk te halen.
Alle reacties Link kopieren
" een rechtszaak aanspon" ??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Iertjepiertje schreef:
03-02-2020 20:02
Hahaha nee dat snap ik, maar het gaat mij meer om dat het best makkelijk is om iemand zo te beschuldigen en door het slijk te halen.
Wederzijdse vrienden hebben verklaart dat Amber heeft beloofd om hem door het slijk te halen.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
03-02-2020 20:02
Ik was altijd al team Johnny. Ik had begrepen dat zijn exen en zijn kinderen deze beschuldigingen niet herkende.
Maargoed, ik was er allemaal niet bij.
Ik denk dat sowieso beiden fout zijn.
Alleen weten zij het als enigen.

Dit gaat waarschijnlijk nog wel even door met het vinger wijzen.
Ik ga ze even bellen, momentje....
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
03-02-2020 20:04
Wederzijdse vrienden hebben verklaart dat Amber heeft beloofd om hem door het slijk te halen.
Oh dat heb ik nergens gezien, ben alleen benieuwd wat haar beweegredenen dan zijn.
Waarom zou je zoiets doen? Verveling?
Iertjepiertje schreef:
03-02-2020 20:07
Oh dat heb ik nergens gezien, ben alleen benieuwd wat haar beweegredenen dan zijn.
Waarom zou je zoiets doen? Verveling?
Sommige vrouwen zijn nou eenmaal geboren kutwijven.
Nouschi schreef:
03-02-2020 20:04
" een rechtszaak aanspon" ??
Ja zo deden ze dat vroeger

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Iertjepiertje schreef:
03-02-2020 20:07
Oh dat heb ik nergens gezien, ben alleen benieuwd wat haar beweegredenen dan zijn.
Waarom zou je zoiets doen? Verveling?
Wraak.
Iertjepiertje schreef:
03-02-2020 20:07
Oh dat heb ik nergens gezien, ben alleen benieuwd wat haar beweegredenen dan zijn.
Waarom zou je zoiets doen? Verveling?
Met dergelijke vragen wordt dit een topic vol speculaties.
Sjulia schreef:
03-02-2020 20:12
Wraak.
Ze zei dat toen alles nog goed was tussen die twee, tijdens een etentje.
Ik geloof er geen snars van dat zij een slachtoffer zou zijn.

Laatst toevallig een en ander over gezien, iemand die die hele zaak heeft zitten uitpluizen. Volgens mij is het hele een berekenende tante.

Sowieso een hele enge trend dat 'believe all victims' geroep. Enig bewijs hoeft er kennelijk niet te zijn, gewoon geloven want misbruik en mishandeling zijn slecht.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
03-02-2020 20:13
Ze zei dat toen alles nog goed was tussen die twee, tijdens een etentje.
Welke beweegredenen zou een vrouw nog meer kunnen hebben? Niet zozeer deze zaak, maar in het geval van valse beschuldigingen naar exen op zich. Ik kan alleen op wraak komen eigenlijk. Puur om verveling kan ik me lastig voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
Iertjepiertje schreef:
03-02-2020 19:57

Ik ben tegen onwijs mishandeling, maar als Johnny onterecht beschuldigd wordt, vraag ik mij toch wat de weging van zo'n beschuldiging is.

Wat denken jullie?

https://www.nu.nl/achterklap/6027846/am ... tapes.html
Geen idee. Maar ik ben sowieso ook tegen onwijs mishandeling.
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat zij het slechtste in elkaar naar boven brachten. In ieder geval goed dat zij nu al jaren uit elkaar zijn. Jammer dat dit gezeik nog steeds in de media is en dat één of beide hier mee blijven doorgaan.
Ik was een Johnny fan. Leek mij een ook een fijne man.

Er zijn echt een paar jaar geleden beelden opgedoken beelden van een razende Johnny die met spullen naar haar aan het gooien is, zwaar dronken en intimiderend gedrag.

Maar zij lijkt hem uit te lokken en te provoceren terwijl ze hem aan het filmen is.

Zij hadden samen een giftige relatie en hij dronk ook echt te veel.
Zij zou hem uitlokken en ook wel eens geslagen hebben. Hij liet zich uitlokken en zoop en zou hebben geslagen.

Soms moeten mensen gewoon niet bij elkaar zijn en normaal doen. Beiden.

Gok in dit geval dat ze beiden boter op hun hoofdje hebben. En veel ook. Verder zoeken ze het maar uit.
Tja, eerst je camera aanzetten voordat je vraagt, heb je gedronken vandaag, is niet echt liefdevolle zuivere koffie te noemen.
Alle reacties Link kopieren
Een giftige relatie, dat is zeker duidelijk. In de opnames hoor je dat Johnny zich terugtrekt als ze slaande ruzie hebben, en dat zij hem daarom een sukkel noemt. Het lijkt me juist een hele goede reactie als je bang bent dat je te ver gaat in een ruzie.
Als ik uitga van het beste in de mens.. dan denk ik dat Amber Heard gewend is om weg te kopen met haar agressieve gedrag. Ze is een bloedmooie vrouw, waarvan temperamentvol gedrag in het verleden misschien veel geaccepteerd is. Er zijn nog steeds vrouwen die vinden dat een man nóóit een vrouw mag slaan, ook absoluut niet als zij hém geslagen heeft. Het geweld zal ongetwijfeld soms van beide kanten gekomen zijn, ik kan me indenken dat zij het gevoel heeft dat zij alsnog het gelijk aan haar kant heeft. Hij is een wifebeater, het maakt niet uit wat zij gedaan heeft.
Hier ben ik het persoonlijk totaal niet mee eens, Een vrouw heeft ook verantwoordelijkheid voor haar gedrag en kan net zo goed de dader zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
03-02-2020 20:04
" een rechtszaak aanspon" ??
“ door haat en beschuldigingen moeten laten gaan “ ??
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
De waarheid zal wel ergens in 't midden liggen, zeker?

Dat ze allebei geen katjes zijn om zonder handschoenen aan te pakken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven