Entertainment alle pijlers

Temptation Island 2020 (Geen spoilers!)

06-02-2020 19:18 445 berichten
Let op: dit is het topic wat de afleveringen op tv volgt. Kijk je via Videoland (loopt 1 aflevering voor)? Dan kun je beter in dit topic posten: entertainment/temptation-island-2020/li ... p=31020480

Ja ja het is weer zover. Temptation Island 2020!

Afbeelding

Welke koppels weten dit seizoen de verleiding te weerstaan?

Christian (28) & Angela (26) uit Wilrijk
Afbeelding
Christian en Angela zijn al acht jaar samen, waarvan ze al zeven jaar samenwonen. Angela is momenteel aan het doctoreren en Christian werkt als development operations engineer. Ze doen mee aan Temptation Island omdat Angela trust issues heeft en erin gelooft dat elke man het ontrouw zijn in zich heeft. Temptation Island is dus een test voor Christian om te bewijzen of hij de verleiding kan weerstaan. Angela kan snel boos worden uit jaloezie en uit haar jaloersheid ontstaan vaak ruzies. Angela vraagt zich soms af of hij degene is waarmee ze oud zal worden. Zowel Christian als Angela gaan de verleiding aan met hun zwoele dansmoves.

Gianni (27) & Melissa (23) uit Weert
Afbeelding
Gianni en Melissa zijn ondertussen een jaar samen. Na drie maanden hebben ze meteen beslist om samen te gaan wonen. Beide werken ze als energie-adviseurs. Vanaf dag één is het vertrouwen bij Melissa in Gianni niet groot en speelt haar jaloezie een grote rol in hun relatie. Niet geheel onterecht aangezien hij in het begin van hun relatie vreemd is gegaan met zijn ex. Gianni gaat regelmatig met vrienden op stap en drinkt dan een glas te veel, natuurlijk verzekert hij Melissa dat er niets gebeurt, al is hij vaak de laatste vier uur van zo’n avond kwijt. Aan Gianni nu om het vertrouwen van Melissa terug te winnen.

Arda (26) & Elke (23) uit Hasselt
Arda en Elke hebben een relatie van één jaar en wonen al zeven maanden samen in Hasselt. Arda werkt elke dag als personal trainer, Elke is op zoek naar een nieuwe uitdaging. Elke was vroeger een losbol die vaak uitging en daarbij dan ook een glaasje te veel op had. Wanneer ze te veel gedronken had, werd Elke losser en speelser naar mannen toe. Nu ze Arda heeft gaat ze bewust minder uit, omdat ze weet dat Arda haar moeilijk kan vertrouwen. Arda hoopt dan ook te zien op Temptation Island dat Elke zich onder controle kan houden wat betreft alcohol en verleiding. Arda heeft Elke een beloftering gegeven. Maar hij wil eerst een goed inkomen hebben en zijn eigen sportschool opstarten. Daarna staan een huis kopen, trouwen en kinderen krijgen op de planning.

Karim (23) & Roshina (27) uit Someren
Karim en Roshina zijn gek op elkaar, maar het wil hen maar niet lukken om een stabiele relatie op te bouwen. Karim werkt als personal trainer en ook hier wordt Roshina haar vertrouwen vaak op de proef gesteld. Roshina zelf is commercieel ondersteuner. Ze zijn al tweeënhalfjaar samen, maar hun relatie liep niet altijd over rozen. Vanwege enkele misstappen van Karim in het verleden is het voor Roshina bijna onmogelijk geworden om hem nog te vertrouwen. In het begin van hun relatie at Karim namelijk van twee walletjes. Roshina heeft Karim daarenboven ook betrapt op een online datingprofiel en webcamseks. Karim wil Roshina laten zien dat ze echt wel de ware is voor hem. Ze zien Temptation Island dan ook als een kans om het vertrouwen in de relatie terug op te bouwen. Karim mag zelf bepalen hoe ver hij gaat, Roshina wil alleen maar dat hij respect toont naar haar toe.

Temptation Island is vanaf 26 februari elke woensdag om 20.30 uur bij RTL 5 te zien.
anoniem_387931 wijzigde dit bericht op 26-02-2020 18:44
96.18% gewijzigd
Top al mijn foto's doen het niet! Even fixen.
2 hele korte relaties, 1 semi-kort en 1 lang.
Ik denk dat ze allemaal de fout in gaan en dat de onderste 3 uit elkaar aan, alleen 1e stel blijft samen. Tot zover mijn voorspelling haha.
anoniem_387931 wijzigde dit bericht op 06-02-2020 19:39
43.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
“Arda heeft Elke een beloftering gegeven”. 😂😂

Ben benieuwd naar dit nieuwe seizoen.
Alle reacties Link kopieren
Tvp voor my guilty pleasure :heart: :proud:

Zin in!!
Not my circus, not my monkeys
Alle reacties Link kopieren
wanneer begint dit?
Belladonna- schreef:
06-02-2020 19:50
wanneer begint dit?
Goeie, vanaf 26 feb op RTL 5 en Vijf. Zal het in de OP zetten.
Alle reacties Link kopieren
Wel jammer dat ze het op woensdag uitzenden, maar in ieder geval zenden ze het uit op RTL en niet op videoland.
Dat wordt opnemen :popcorn:
Niet iedereen heeft een briljant motto
Ik ben ook weer van de partij :yes:
Alle reacties Link kopieren
Yessss :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Zin in! Ben nu ook wel benieuwd of er het een en ander is aangepast. Het ging best ver...hoe de heren en dames der verleiding hun tentakels uitgooiden op hun prooi. Aangezien er nu best veel om te doen is geweest. (Qua seks ed)
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat het niet meer kwam vanwege dat gedoe in the Villa?
Alle reacties Link kopieren
Ja de villa was geloof ik wel de aanleiding om temp Island niet uit te zenden .
Maar goed schijnbaar werd het in België wel gewoon uitgezonden tzt zag ik na een Google rondje .
Heb geen Videoland dus moest wel een plan B zoeken maar dit is ideaal nu gewoon op rtl
Leuk, leuk leuk!
Ik kijk ook weer !
Alle reacties Link kopieren
Zin in!!
Alle reacties Link kopieren
Yeahhhhh :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Tvp :popcorn: :popcorn:
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Mijn “Belgisch” is niet zo goed, wat is doctoreren :?:
Ik gok iets als promoveren ? Of co-schappen lopen?
Best een slimme meid blijkbaar.

Maakt niet uit, zo te lezen wordt het weer een seizoen waarin veel te beleven valt.
Kom maar op :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
26e worden er drie uitzendingen achter elkaar uitgezonden😄😄
Alle reacties Link kopieren
nienkejj schreef:
19-02-2020 21:21
Mijn “Belgisch” is niet zo goed, wat is doctoreren :?:
Ik gok iets als promoveren?
Goed gegokt. 👍
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
19-02-2020 22:16
26e worden er drie uitzendingen achter elkaar uitgezonden😄😄
Serieus? Wordt een lange rit dan. :cheer2:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Tvp! Ik heb er zin in :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
19-02-2020 22:16
26e worden er drie uitzendingen achter elkaar uitgezonden😄😄
Twee op RTL 5, drie op Videoland.
Alle reacties Link kopieren
In dit topic ook maar even de vraag: in welk topic mag wel en welke niet worden gespoilerd? Misschien van 1 topic de titel laten aanpassen voor de duidelijkheid?
Wilhetnietweten schreef:
26-02-2020 15:11
In dit topic ook maar even de vraag: in welk topic mag wel en welke niet worden gespoilerd? Misschien van 1 topic de titel laten aanpassen voor de duidelijkheid?
Goeie. Dit wordt het niet-spoiler topic dan. Dus dat je de tv uitzendingen volgt. Maar lopen die niet gewoon gelijk of zeg ik iets doms?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven