Entertainment alle pijlers

Katja Schuurman zwanger op 44 jarige leeftijd

14-02-2020 18:48 257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ze wilde graag een 2e kind, maar daarvoor moest ze stoppen met bepaalde medicijnen, dit interview was ergens vorig jaar, en nu is ze zwanger, en dat op haar leeftijd, ik vind het geweldig, zeker omdat hiermee weer veel theorieën en kansberekeningen omtrent 40+ vrouwen die zwanger willen worden zo de prullenbak in kunnen.

Dus Viva dames het kan wel zwanger worden rond je 45e.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Dus als het 1 iemand lukt kunnen alle theorieën over boord?

Het lijkt mij verschrikkelijk om als kind zo'n oude moeder te hebben. Het had je oma kunnen zijn.
ja natuurlijk kan het
maar wat komt er straks uit?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik vind het super leuk voor haar met zulke ouders kan het niet anders dan een knappe baby worden.
En Freek die is zelf pas 31 jaar.
Te oud wat mij betreft
..
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 14-02-2020 18:55
97.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De eerste 3 maanden zijn ook al voorbij?

Arm kind, vader altijd aan het werk en moeder is niet erg stabiel.
Mooi voor en haar partner.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
14-02-2020 18:50
ja natuurlijk kan het
maar wat komt er straks uit?
🤣
S-Meds schreef:
14-02-2020 18:50
ja natuurlijk kan het
maar wat komt er straks uit?
Wat wil je lezen horen? Het klinkt zo onvriendelijk
Alle reacties Link kopieren
Diamond1983 schreef:
14-02-2020 18:51
Nou ik vind het super leuk voor haar met zulke ouders kan het niet anders dan een knappe baby worden.
En Freek die is zelf pas 31 jaar.
Wat een onzin.
Er zijn heel wat risico's verbonden aan zwanger zijn op zo'n leeftijd. Leeftijd van de vader heeft geen invloed op mogelijke complicaties.
Alle reacties Link kopieren
Het kan wel,maar het is niet perse een goed idee om het aan te moedigen. Het zal ook heel vaak niet meer kunnen.

Hier in de straat kreeg iemand per ongeluk nog een 7e kind op haar 46e. (Dacht dat ze in de menopauze was) zit 3 dagen per week bij artsen, peuten en istes met hun zorgenkind dat vanalles mankeert.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er een hoop (jongere )mensen op de wereld zijn die niet aan kinderen hadden moeten beginnen. Zeker als je al die problemen hier leest.
Alle reacties Link kopieren
De bekrompenheid ten top weer om hier een topic over te openen.
Mijn schoonmoeder was 46 toen ze beviel van haar jongste, mijn ene oma 44 en mijn andere 41.
Allemaal heel normale kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, en andere keren verloopt zo'n zwangerschap weer probleemloos. Dit is het leven mensen.
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
14-02-2020 18:59
De bekrompenheid ten top weer om hier een topic over te openen.
Mijn schoonmoeder was 46 toen ze beviel van haar jongste, mijn ene oma 44 en mijn andere 41.
Allemaal heel normale kinderen.
Dus de waarschuwende artsen praten allemaal onzin omdat de kinderen in jouw geval gezond zijn?
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
14-02-2020 18:59
De bekrompenheid ten top weer om hier een topic over te openen.
Mijn schoonmoeder was 46 toen ze beviel van haar jongste, mijn ene oma 44 en mijn andere 41.
Allemaal heel normale kinderen.

Precies.
Ik ken ook meerdere vrouwen die rond die leeftijd zijn bevallen van een kind. Allemaal prima moeders met leuke kinderen.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Zielig voor het kind...
*2020* schreef:
14-02-2020 18:56
Wat wil je lezen horen? Het klinkt zo onvriendelijk
we zullen het zien over enkele maanden
Alle reacties Link kopieren
Ja precies allemaal van die jaloerse types die met hun 30 al zwanger moesten worden met hormonen en rotzooi.
Wat natuurlijk heel erg sneu is...
Maar gun een ander ook eens een keertje wat joh.


girasole3 schreef:
14-02-2020 18:59
De bekrompenheid ten top weer om hier een topic over te openen.
Mijn schoonmoeder was 46 toen ze beviel van haar jongste, mijn ene oma 44 en mijn andere 41.
Allemaal heel normale kinderen.
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
14-02-2020 18:57
Wat een onzin.
Er zijn heel wat risico's verbonden aan zwanger zijn op zo'n leeftijd. Leeftijd van de vader heeft geen invloed op mogelijke complicaties.
Het schijnt wel dat een kind met een oudere vader meer kans heeft op autisme.
granny71 schreef:
14-02-2020 18:57
Wat een onzin.
Er zijn heel wat risico's verbonden aan zwanger zijn op zo'n leeftijd. Leeftijd van de vader heeft geen invloed op mogelijke complicaties.
is ook niet waar, hele oude vaders met hun oude zaad kunnen ook problemen veroorzaken. En eigenlijk is dat pas echt zielig. Vrouwen blijven namelijk langer fit en actief. Mannen zijn na hun 50e wel op. Dan zit zo’n kind opgescheept met een zitzak als vader
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die bipolaire stoornis van Katja een groter probleem dan haar leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Doelde meer op het feit dat het kindje wel een jongere vader heeft.
Niet dat dat wat zegt ken oude wijven van 30 en hippe oudere moeders van 40 dus.
granny71 schreef:
14-02-2020 18:57
Wat een onzin.
Er zijn heel wat risico's verbonden aan zwanger zijn op zo'n leeftijd. Leeftijd van de vader heeft geen invloed op mogelijke complicaties.
Mijn mamsie was 41 en ik heb nooit last van haar leeftijd. Heel leuk voor ze hoor, hoop dat alles gezond en wel is want dat kent natuurlijk wel wat risico’s.

Wat een gezeik over haar leeftijd en het had je oma kunnen zijn, ze is vlotter dan ik zelf ben op mijn 30e. En stabiel, wat oneerlijk om dat na te dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven