Entertainment alle pijlers

Katja Schuurman zwanger op 44 jarige leeftijd

14-02-2020 18:48 257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ze wilde graag een 2e kind, maar daarvoor moest ze stoppen met bepaalde medicijnen, dit interview was ergens vorig jaar, en nu is ze zwanger, en dat op haar leeftijd, ik vind het geweldig, zeker omdat hiermee weer veel theorieën en kansberekeningen omtrent 40+ vrouwen die zwanger willen worden zo de prullenbak in kunnen.

Dus Viva dames het kan wel zwanger worden rond je 45e.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
In het Facebook bericht stond niet dat ze Zwanger was toch? Maat de ze ouders worden is nogal breed, kan ook adoptie zijn of pleegouders.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
14-02-2020 19:05
is ook niet waar, hele oude vaders met hun oude zaad kunnen ook problemen veroorzaken. En eigenlijk is dat pas echt zielig. Vrouwen blijven namelijk langer fit en actief. Mannen zijn na hun 50e wel op. Dan zit zo’n kind opgescheept met een zitzak als vader
https://www.nemokennislink.nl/publicati ... -mutaties/
Alle reacties Link kopieren
Dat wil je inderdaad als moeder niet doorgeven nee.
Maar dan kan niemand die kanker en hartklachten in de familie heeft zitten zich meer voortplanten. Omdat het zorgwekkend voor een kind is.
Fizz schreef:
14-02-2020 19:06
Ik vind die bipolaire stoornis van Katja een groter probleem dan haar leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet dat Katja niet de eerste 3 maanden afwacht voordat ze hoera roept.


Leeftijd van Katja is minder belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
Ze is in ieder geval weer in het nieuws, want volgens mij timmert ze verder niet erg aan de weg. Een getalenteerde actrice is ze niet en wat ze verder nog kan behalve bekende Nederlander zijn, is mij nog steeds ontgaan.
kerst schreef:
14-02-2020 19:10
Ik begrijp niet dat Katja niet de eerste 3 maanden afwacht voordat ze hoera roept.


Leeftijd van Katja is minder belangrijk.
Maar er stond toch niet hoe ver ze is?
Alle reacties Link kopieren
staafmixer schreef:
14-02-2020 19:08
In het Facebook bericht stond niet dat ze Zwanger was toch? Maat de ze ouders worden is nogal breed, kan ook adoptie zijn of pleegouders.
Hier staat dat haar manager bevestigt dat Katja zelf zwanger is: https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... n-een-kind
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
kerst schreef:
14-02-2020 19:10
Ik begrijp niet dat Katja niet de eerste 3 maanden afwacht voordat ze hoera roept.


Leeftijd van Katja is minder belangrijk.
RTL zegt 12 weken
Ik vind het leuk, en het kind is heel gewenst. Hier op het forum lopen mensen rond die ik heel wat bijzonderder vind als opvoeders dan het beeld dat ik van Katja en Freek heb.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
14-02-2020 19:15
Hier staat dat haar manager bevestigt dat Katja zelf zwanger is: https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... n-een-kind
Ah ok, ze bleken namelijk ook niet voor de wet getrouwd. Prima maar er werd zo'n ding gemaakt van het huwelijk en dat bleek dus niet voor de wet.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
14-02-2020 19:15
RTL zegt 12 weken
Dan had ik met haar leeftijd wel even gewacht nog met het vertellen. Maar joh iedereen is anders. Uiteindelijk gaat het erom of het kindje liefdevol ter wereld komt in een goed nest.
Alle reacties Link kopieren
staafmixer schreef:
14-02-2020 19:19
Ah ok, ze bleken namelijk ook niet voor de wet getrouwd. Prima maar er werd zo'n ding gemaakt van het huwelijk en dat bleek dus niet voor de wet.

Dat soort informatie archiveer ik altijd onmiddellijk in de categorie 'Whatever'. Dat is toch echt een zaak tussen hun en de wet. Who cares of er ook een handtekening staat als iemand een huwelijksfeestje wil vieren.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het te oud. Sneu voor dat kind.
Maar zoals eerder gezegd: hun leven hun keuze.
Alle reacties Link kopieren
Heel leuk! Ik vind 44 ook nog een prima leeftijd. Als je op die leeftijd op een natuurlijke manier zwanger kan worden, dan is het toch goed. Ik hoop voor ze dat er verder niet al te veel complicaties zijn en ik wens ze een gezond kindje.
Here I am - now what are your other two wishes...
Vroeger was het heel normaal, zolang je vruchtbaar was kwamen er kinderen.

Oma kreeg op haar 47e nog een tweeling. :sigh:

De jongste kwam op mijn 39e en dat vond ik oud genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Hoe dacht je dat het vroeger voor de voorbehoedsmiddelen ging? Dan werd je ook als 40 plusser gewoon zwanger. dat was dan misschien wel de 12e ofzo, maar toch. En ja, hoe ouder hoe meer kans op complicaties, zowel bij oude mannen als oude vrouwen. Maar nog steeds een prima kans op een gezond kind.

Ik vind het raar dat oudere moeders aan alle kanten afkeuring krijgen maar de 50 of zelfs 60 plus vader, daar hoor je dan eigenlijk niemand over.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
In het radioprogramma van Ruud de Wild vertelt Schuurman vrijdagmiddag dat ze inmiddels twaalf weken zwanger is en een echo heeft laten maken.

bron: nu.nl

Dus niet alleen haar management bevestigt het.
Nou, leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg de jongste toen ik 45 was, kan prima hoor.
ik geef mn bek ook maar een douw
lolapaloeza schreef:
14-02-2020 19:28
Hoe dacht je dat het vroeger voor de voorbehoedsmiddelen ging? Dan werd je ook als 40 plusser gewoon zwanger. dat was dan misschien wel de 12e ofzo, maar toch. En ja, hoe ouder hoe meer kans op complicaties, zowel bij oude mannen als oude vrouwen. Maar nog steeds een prima kans op een gezond kind.

Ik vind het raar dat oudere moeders aan alle kanten afkeuring krijgen maar de 50 of zelfs 60 plus vader, daar hoor je dan eigenlijk niemand over.
Vind ik net zo verschrikkelijk, echter haar partner is in de 30 dus dat is hier niet aan de orde toch?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
14-02-2020 19:05
is ook niet waar, hele oude vaders met hun oude zaad kunnen ook problemen veroorzaken. En eigenlijk is dat pas echt zielig. Vrouwen blijven namelijk langer fit en actief. Mannen zijn na hun 50e wel op. Dan zit zo’n kind opgescheept met een zitzak als vader
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
Ja het kan nog op je 44 ste maar dat moet je niet willen . Veel te oud.
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
14-02-2020 19:02
Dus de waarschuwende artsen praten allemaal onzin omdat de kinderen in jouw geval gezond zijn?
Dit dus!

Ik vind het ook te oud, zou er zelf niet voor kiezen.
Ook leuk zo’n oudere zus, ben ik ook blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Wat een negatief gedoe hier zeg.
Alsof we in de jaren 50 leven. De veertigers en vijftigers van nu staan veel meer in het actieve leven dan de generaties voor ons.
Mensen werden gemiddeld ook minder oud dan nu, met vijftig was je destijds bijna bejaard. Ik vind het heel leuk voor Katja en Freek! :heart:
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
14-02-2020 19:32
Vind ik net zo verschrikkelijk, echter haar partner is in de 30 dus dat is hier niet aan de orde toch?
Dat is dan bijzonder, dat jij dat ook bij mannen verschrikkelijk vindt. Mijn mannelijke collega van 45 die vader wordt heeft echt geen gefronste wenkbrauw gezien hoor, alleen maar felicitaties.
En daar gaat dit topic volgens mij wel over, dat je als oudere vrouw over het algemeen geacht wordt geen kinderen meer te krijgen ook al ben je gewoon vruchtbaar.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven