Entertainment alle pijlers

Katja Schuurman zwanger op 44 jarige leeftijd

14-02-2020 18:48 257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ze wilde graag een 2e kind, maar daarvoor moest ze stoppen met bepaalde medicijnen, dit interview was ergens vorig jaar, en nu is ze zwanger, en dat op haar leeftijd, ik vind het geweldig, zeker omdat hiermee weer veel theorieën en kansberekeningen omtrent 40+ vrouwen die zwanger willen worden zo de prullenbak in kunnen.

Dus Viva dames het kan wel zwanger worden rond je 45e.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Zou ze niet al testen hebben gedaan voor ze het nieuws naar buiten brachten? Of kan dat niet onder de 12 weken?
Ach, in het geval van Katja: ze wil toch het eeuwige leven? Alle andere dames zou ik het afraden.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
14-02-2020 19:32
Vind ik net zo verschrikkelijk, echter haar partner is in de 30 dus dat is hier niet aan de orde toch?
Maakt het alleen maar nog gekker.

Hele bosjes mannen worden op hun 44e vader. Hoor je nooit wat over. Zeker niet als hun vrouw 31 is.

Nu is het andersom en doet iedereen alsof Katja al met 1 been in het graf staat.
Alle reacties Link kopieren
Wat een walgelijke, bekrompen reacties hier.
Neem aan dat ze goed in de gaten word gehouden en de stoornis van Katja is voor haar eerste kind ook geen probleem.
Laten we eerst eens even lekker kijken hoe 'perfect ' we allemaal zelf zijn voor we met zijn allen weer gaan oordelen over iets waar we niets mee te maken hebben. Bah!!
Alle reacties Link kopieren
En inderdaad, vroeger was het doodnormaal dat de jongste ergens tussen de 40-46 kwam.

Gelukkig wonen we in een vrij land en mag iedereen lekker zelf bedenken of ze daar zin in hebben.
Alle reacties Link kopieren
Marloesjuh51 schreef:
14-02-2020 19:42
Zou ze niet al testen hebben gedaan voor ze het nieuws naar buiten brachten? Of kan dat niet onder de 12 weken?
Nou volgens mij kan je een vlokken test vruchtwater punctie pas later doen.. maar mischien eerder.
Ik vind het niet perse te oud hoor maar de risico's zijn wat groter.
Net rtl boulevard gezien en ik geloof het hoor :)
Alle reacties Link kopieren
Diamond1983 schreef:
14-02-2020 19:10
Dat wil je inderdaad als moeder niet doorgeven nee.
Maar dan kan niemand die kanker en hartklachten in de familie heeft zitten zich meer voortplanten. Omdat het zorgwekkend voor een kind is.
Het gaat niet alleen om het doorgeven, maar om het functioneren als moeder met zo'n stoornis.
Persoonlijk zou ik het niet willen, ben even oud als Katja. Maar gun het haar van harte.
Je ziet toch nu weer veel vaker oudere ouders, ik ben bijlange na niet de oudste moeder op het schoolplein.
Wat leuk! Van die meneer uit het vliegtuig?
Dat was toch al wijd en zijd bekend, dat het helemaal niet onmogelijk is om je op je 44e met kind te laten schoppen? Wat een non-nieuws weer.
Fizz schreef:
14-02-2020 19:46
Het gaat niet alleen om het doorgeven, maar om het functioneren als moeder met zo'n stoornis.
Ze kan toch weer aan de medicatie als de baby eruit is?

Ik zou er zelf niet meer aan beginnen op die leeftijd, maar dat is meer omdat ik bang ben voor complicaties.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet negatief, maar realistisch....
Ook al staan we anders in het leven. Dit betekent niet dat er de verhoogde kansen op complicaties tijden s de zwangerschap, of hoger risico op genetische afwijkingen er minder op zijn geworden.
Dit zijn gewoon de feiten en daarom zeggen nu veel vrouwen dat ze het te oud vinden. Helemaal niet gek, kortzichtig, bekrompen en wat er hier nu allemaal geroepen wordt.

Ik gun katja een fijne zwangerschap en een gezond kindje.
Theoneandonlyme schreef:
14-02-2020 19:37
Wat een negatief gedoe hier zeg.
Alsof we in de jaren 50 leven. De veertigers en vijftigers van nu staan veel meer in het actieve leven dan de generaties voor ons.
Mensen werden gemiddeld ook minder oud dan nu, met vijftig was je destijds bijna bejaard. Ik vind het heel leuk voor Katja en Freek! :heart:
Lady*Voldemort schreef:
14-02-2020 19:49
Dat was toch al wijd en zijd bekend, dat het helemaal niet onmogelijk is om je op je 44e met kind te laten schoppen? Wat een non-nieuws weer.
Janet was 50 geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
14-02-2020 19:48
Persoonlijk zou ik het niet willen, ben even oud als Katja. Maar gun het haar van harte.
Je ziet toch nu weer veel vaker oudere ouders, ik ben bijlange na niet de oudste moeder op het schoolplein.
Misschien zijn dat wel oma's wat je tegenwoordig vaak ziet. Een vriendin van mij gaat ook wel eens haar kleindochter ophalen en dat men dacht dat zij de moeder was.
DeeMiep schreef:
14-02-2020 19:43
Wat een walgelijke, bekrompen reacties hier.
Neem aan dat ze goed in de gaten word gehouden en de stoornis van Katja is voor haar eerste kind ook geen probleem.
Laten we eerst eens even lekker kijken hoe 'perfect ' we allemaal zelf zijn voor we met zijn allen weer gaan oordelen over iets waar we niets mee te maken hebben. Bah!!
Inderdaad gênant sommige bijdrages.
Alle reacties Link kopieren
Een politica (sharon Dijksma ) was toch laatst bevallen met 48? Dus het kan altijd nog ouder.

En Karin Swerink was ook eind 40.
groentuintje wijzigde dit bericht op 14-02-2020 19:54
15.84% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
vrijenblij20220 schreef:
14-02-2020 19:51
Misschien zijn dat wel oma's wat je tegenwoordig vaak ziet. Een vriendin van mij gaat ook wel eens haar kleindochter ophalen en dat men dacht dat zij de moeder was.
De meeste ken ik wel, dat zijn niet de oma's.
Alle reacties Link kopieren
Marloesjuh51 schreef:
14-02-2020 19:50
Ze kan toch weer aan de medicatie als de baby eruit is?

Ik zou er zelf niet meer aan beginnen op die leeftijd, maar dat is meer omdat ik bang ben voor complicaties.
Als ik af en toe de verhalen over haar in de media lees, dan vraag ik mij af of haar medicatie wel toereikend is.
Dat mensen hier een mening over hebben O_o
BeaTea schreef:
14-02-2020 19:54
Dat mensen hier een mening over hebben O_o
Dat ook ja. Je moet zelf maar niks kunnen bedenken om over na te denken zeg.
Ik dacht dat Nederlanders vrij tolerant waren maar blijkbaar heb ik verkeerd gedacht. Katja heeft een dochtertje die leest straks als ze wat ouder is al dit soort topics over haar moeder.
Alle reacties Link kopieren
*2020* schreef:
14-02-2020 19:57
Ik dacht dat Nederlanders vrij tolerant waren maar blijkbaar heb ik verkeerd gedacht. Katja heeft een dochtertje die leest straks als ze wat ouder is al dit soort topics over haar moeder.
Ja dan weet ze gelijk dat haar moeder heel publiciteitsgeil was.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
14-02-2020 19:06
Ik vind die bipolaire stoornis van Katja een groter probleem dan haar leeftijd.
Dit dus.
Oudere moeders vind ik niet zo,n probleem, Maar haar bipolaire stoornis .hoeveel ongemak kan kan dat nog voor haarzelf .en de baby .veroorzaken.
Hij is nog jong.of hij zo veel verantwoording aankan.?
chrisjoh wijzigde dit bericht op 14-02-2020 20:05
38.85% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vrijenblij20220 schreef:
14-02-2020 20:00
Ja dan weet ze gelijk dat haar moeder heel publiciteitsgeil was.
Dit topic is de schuld van haar moeder? Had ze maar niet?...
Alle reacties Link kopieren
Met een bipolaire stoornis kan je goed leven. Met medicatie is het goed onder controle te houden en soms kan iemand maanden of zelfs jaren geen episode(s) krijgen. Een manische episode kan dan wel voor veel problemen zorgen, maar als ze goed is ingesteld op de medicatie is die kans niet erg aanwezig. Ik neem aan dat dat in de gaten wordt gehouden door haar artsen. Belangrijkste is dat het kindje gezond ter wereld komt en het komt in een warm nest terecht. Wat een negatieve comments hier zeg, man man man..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven