Entertainment alle pijlers

Katja Schuurman zwanger op 44 jarige leeftijd

14-02-2020 18:48 257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ze wilde graag een 2e kind, maar daarvoor moest ze stoppen met bepaalde medicijnen, dit interview was ergens vorig jaar, en nu is ze zwanger, en dat op haar leeftijd, ik vind het geweldig, zeker omdat hiermee weer veel theorieën en kansberekeningen omtrent 40+ vrouwen die zwanger willen worden zo de prullenbak in kunnen.

Dus Viva dames het kan wel zwanger worden rond je 45e.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
juliadenders schreef:
14-02-2020 19:50
Het is niet negatief, maar realistisch....
Ik snap wat je zegt, maar:
Vroeger hadden we geen (pret)echo’s, nekplooimetingen, vlokkentesten etc.
De kans dat een oudere moeder een gezond kind krijgt is m.i. dus groter dan vroeger. En natuurlijk ben je geen jonge meid meer op je 44 ste. Maar vroeger was je op die leeftijd al middelbaar en dat is nu toch echt anders.
chrisjoh schreef:
14-02-2020 20:02
Dit dus.
Oudere moeders vind ik niet zo,n probleem, Maar haar bipolaire stoornis .hoeveel ongemak kan kan dat nog voor haarzelf .en de baby .veroorzaken.
Hij is nog jong.of hij zo veel verantwoording aankan.?
Ik kreeg mijn eerste toen ik 24 was, ging prima hoor. Dus een man van in de dertig kan zeker de verantwoording aan. Het is niet dat hij net puber af is oid.
chrisjoh schreef:
14-02-2020 20:02
Dit dus.
Oudere moeders vind ik niet zo,n probleem, Maar haar bipolaire stoornis .hoeveel ongemak kan kan dat nog voor haarzelf .en de baby .veroorzaken.
Hij is nog jong.of hij zo veel verantwoording aankan.?
Jong? Wie is jong, Freek? Je bedoelt die ruim volwassen kerel met restaurant?

Waar hebben we het in godsnaam over? :facepalm:

Ze lijkt me een hartstikke leuke en lieve moeder voor Sammie en dat wordt ze ongetwijfeld ook voor dit tweede kind.
Ze is pas 44 en fit. Gefeliciteerd, zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
*2020* schreef:
14-02-2020 19:57
Ik dacht dat Nederlanders vrij tolerant waren maar blijkbaar heb ik verkeerd gedacht. Katja heeft een dochtertje die leest straks als ze wat ouder is al dit soort topics over haar moeder.
Dit topic lijkt mij dan weer veel minder erg dan de verhalen die Katja zelf de wereld in heeft geholpen.
Alle reacties Link kopieren
Ja door al die testen kan je het idd eerder opsporen of het kind iets mankeert. Maar de kans is niet kleiner dan vroeger.

Maar ieder zn ding, ik zou zelf dat risico niet durven nemen Blijkbaar was de kinderwens bij hun heel groot.
Verder vind ik er niet zo veel van. Ik denk dat ze beiden het ouderschap prima aankunnen. Ik vind katja een leuk mens.
Theoneandonlyme schreef:
14-02-2020 20:07
Ik snap wat je zegt, maar:
Vroeger hadden we geen (pret)echo’s, nekplooimetingen, vlokkentesten etc.
De kans dat een oudere moeder een gezond kind krijgt is m.i. dus groter dan vroeger. En natuurlijk ben je geen jonge meid meer op je 44 ste. Maar vroeger was je op die leeftijd al middelbaar en dat is nu toch echt anders.
Fizz schreef:
14-02-2020 20:12
Dit topic lijkt mij dan weer veel minder erg dan de verhalen die Katja zelf de wereld in heeft geholpen.
Welke verhalen?
Over seks in de jacuzzi? En dat is erg omdat? Seks is vies ofzo?
Fizz schreef:
14-02-2020 20:12
Dit topic lijkt mij dan weer veel minder erg dan de verhalen die Katja zelf de wereld in heeft geholpen.
Omdat ze van sex houdt of wat?
BeaTea schreef:
14-02-2020 19:54
Dat mensen hier een mening over hebben O_o
Je wil niet weten wat mensen durven te zeggen over iemands kinderwens/zwangerschap. Toen ik begin 20 was was ik te jong en nu weer te oud. Alsof iedereen dit maar precies kan plannen wanneer die daar zin in heeft :facepalm:

Ik hoop dat Katja een goede zwangerschap heeft en een gezond kindje mag krijgen zoals ik iedere zwangere vrouw toewens.
eva-luna schreef:
14-02-2020 20:15
Welke verhalen?
Over seks in de jacuzzi? En dat is erg omdat? Seks is vies ofzo?
Wil jij dat lezen over je moeder?
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
14-02-2020 20:23
Wil jij dat lezen over je moeder?
Niet per sé, maar het is ook niks 'ergs'.

En iig een stuk minder erg dan aanmatig geoordeel over andermans zwangerschap en medische situatie.
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor haar. Ik wist niet dat ze alweer zo oud was.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
chrisjoh schreef:
14-02-2020 20:02
Dit dus.
Oudere moeders vind ik niet zo,n probleem, Maar haar bipolaire stoornis .hoeveel ongemak kan kan dat nog voor haarzelf .en de baby .veroorzaken.
Hij is nog jong.of hij zo veel verantwoording aankan.?


WIe is nog zo jong?
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Ze ziet er goed uit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Snoetje-80 schreef:
14-02-2020 20:31
WIe is nog zo jong?

De foetus gok ik.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
nachtvlinder1977 schreef:
14-02-2020 20:21
Je wil niet weten wat mensen durven te zeggen over iemands kinderwens/zwangerschap. Toen ik begin 20 was was ik te jong en nu weer te oud. Alsof iedereen dit maar precies kan plannen wanneer die daar zin in heeft :facepalm:

Ik hoop dat Katja een goede zwangerschap heeft en een gezond kindje mag krijgen zoals ik iedere zwangere vrouw toewens.


Echt hè.. O_o

Het enige wat ik ontzettend jammer vind is dat die prachtige borsten, die perfecte hangende volle meloenen, die sappige jetsers met de tepels net iets te hoog waardoor ze zo vrolijk de wereld in kijken, nooit meer zo perfect zullen worden. Ze zouden eigenlijk nog eens in brons gegoten moeten worden.

Voor de rest ben ik hetero maar die borsten zijn zo mooi :love:
Serengeti schreef:
14-02-2020 20:34
De foetus gok ik.


Oh oke, dan is het goed.

Ik dacht even dat ze Freek bedoelde, die 30 jaar is. Maar nee, gelukkig de foetus
Oke, maar als 44 niet te oud is ( ikheb er geen oordeel over), wanneer mag je dan wel oordelen dat iemand te oud is?
Bij 48? 50? 52?
BeaTea schreef:
14-02-2020 20:35
Echt hè.. O_o

Het enige wat ik ontzettend jammer vind is dat die prachtige borsten, die perfecte hangende volle meloenen, die sappige jetsers met de tepels net iets te hoog waardoor ze zo vrolijk de wereld in kijken, nooit meer zo perfect zullen worden. Ze zouden eigenlijk nog eens in brons gegoten moeten worden.

Voor de rest ben ik hetero maar die borsten zijn zo mooi :love:

Zijn nep. Kun jij dus ook zo krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Overigens is al lang en breed bekend dat qua vruchtbaarheid en risico's de leeftijd van de man een cruciale rol speelt.

Katja heeft een jonge vent dus wat dat betreft ook gewoon een gunstige situatie.
Alle reacties Link kopieren
petra123456 schreef:
14-02-2020 18:57
Het kan wel,maar het is niet perse een goed idee om het aan te moedigen. Het zal ook heel vaak niet meer kunnen.

Hier in de straat kreeg iemand per ongeluk nog een 7e kind op haar 46e. (Dacht dat ze in de menopauze was) zit 3 dagen per week bij artsen, peuten en istes met hun zorgenkind dat vanalles mankeert.
Ja en ik ken iemand die op haar 52 e een kerngezonde dochter kreeg , en nu ?
Snoetje-80 schreef:
14-02-2020 20:36
Oke, maar als 44 niet te oud is ( ikheb er geen oordeel over), wanneer mag je dan wel oordelen dat iemand te oud is?
Bij 48? 50? 52?

Gewoon niet oordelen misschien een optie?

Persoonlijk moet ik er niet aan dénken om op die leeftijd nog een kind te krijgen, maar als iemand dat wel wil moet ze dat toch helemaal zelf weten?
Alle reacties Link kopieren
Whahahahahaha
Mooi omschreven. Niet mee eens trouwens maar daar ga ik maar nier verder over uitwijden;)
BeaTea schreef:
14-02-2020 20:35
Echt hè.. O_o

Het enige wat ik ontzettend jammer vind is dat die prachtige borsten, die perfecte hangende volle meloenen, die sappige jetsers met de tepels net iets te hoog waardoor ze zo vrolijk de wereld in kijken, nooit meer zo perfect zullen worden. Ze zouden eigenlijk nog eens in brons gegoten moeten worden.

Voor de rest ben ik hetero maar die borsten zijn zo mooi :love:
Alle reacties Link kopieren
Snoetje-80 schreef:
14-02-2020 20:36
Oke, maar als 44 niet te oud is ( ikheb er geen oordeel over), wanneer mag je dan wel oordelen dat iemand te oud is?
Bij 48? 50? 52?
In ieder geval niet als het natuurlijk gebeurt. En ook niet als 'te oud' alleen voor vrouwen geldt.
rascalles schreef:
14-02-2020 20:40
Ja en ik ken iemand die op haar 52 e een kerngezonde dochter kreeg , en nu ?


Nu heeft dat kind hele oude ouders. Hebben de ouders minder energie dan wanneer ze 20 jaar jonger waren.
Verliest dat kind op relatief jonge leeftijd zijn ouders.
Enzovoort.
Positivevibes schreef:
14-02-2020 20:41
In ieder geval niet als het natuurlijk gebeurt. En ook niet als 'te oud' alleen voor vrouwen geldt.


En als het kunstmatig gebeurt dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven