Entertainment alle pijlers

Katja Schuurman zwanger op 44 jarige leeftijd

14-02-2020 18:48 257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ze wilde graag een 2e kind, maar daarvoor moest ze stoppen met bepaalde medicijnen, dit interview was ergens vorig jaar, en nu is ze zwanger, en dat op haar leeftijd, ik vind het geweldig, zeker omdat hiermee weer veel theorieën en kansberekeningen omtrent 40+ vrouwen die zwanger willen worden zo de prullenbak in kunnen.

Dus Viva dames het kan wel zwanger worden rond je 45e.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Het schaap heet Coco LouLou. Ok.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Leuke naam!
Miskotto schreef:
08-08-2020 22:21
Katja is bevallen van een kerngezonde dochter, Katja is het levende bewijs dat het WEL kan om op 45 jarige leeftijd een kind ter wereld te brengen.
Haha wat is dit nu weer voor onzin. Alsof men tot aan vandaag altijd heeft gedacht dat het onmogelijk was om kinderen te krijgen op je 45ste.

Katja is echt niet de eerste. Daarnaast doet dit niks af aan het feit dat er grotere risico's zijn wanneer de moeder een hogere leeftijd heeft.
Ik vraag me trouwens ook af waarom het onderwerp jou zo hoog zit dat je na een halfjaar stilte dit topic weer nieuw leven in wil blazen. Of moet ik daarvoor alle pagina's teruglezen?
Miskotto schreef:
08-08-2020 22:21
Katja is bevallen van een kerngezonde dochter, Katja is het levende bewijs dat het WEL kan om op 45 jarige leeftijd een kind ter wereld te brengen.
Natuurlijk kan het, maar kijk eens naar dit:

Afbeelding

Het aantal babies met down syndrome neemt aanzienlijk toe wanneer de moeder boven de 40 is.

Nu ben ik geen vrouw maar volgens mij kunnen vrouwen altijd nog kinderen krijgen als ze nog niet in de overgang zijn. denk ik.
anoniem_386559 wijzigde dit bericht op 08-08-2020 23:04
26.09% gewijzigd
Miskotto schreef:
08-08-2020 22:21
Katja is bevallen van een kerngezonde dochter, Katja is het levende bewijs dat het WEL kan om op 45 jarige leeftijd een kind ter wereld te brengen.
Dat het kan is nog geen reden om het ook te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven