Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 6!

19-02-2020 08:45 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic zat al op de 2999, dus hier vast een nieuwe, de OP foto kan nog wel eventjes mee :P
Stressed is just desserts spelled backwards
Ah gevonden!
Dat is hard gegaan met het vorige topic!
Alle reacties Link kopieren
Leukleukleuk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
:jump:
¡Apagando las luces!
Dat er nog vele break ups mogen volgen voor ons die geen leven hebben :cheers:
Alle reacties Link kopieren
Mooie openingspost !
Alle reacties Link kopieren
Tvp
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Sjee... alweer een! Lekker hoor. :)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Jeey, nieuw topic. Gaat hard!
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Ik kon niet meer reageren op een bericht van het vorige topic over de vergelijking tussen Sylvie en Yolanthe. Ik denk dat het allebei uitgekookte dames zijn die vooraf hun strategie bepaald hebben. De carrières van beide dames waren nooit van de grond gekomen zonder bekende partners, want behalve het hebben van goede looks zijn het niet bepaald talentvolle presentatrices of actrices. Aan een kleding- of sieradenlijn je naam verbinden, wil helemaal niet zeggen dat je zelf druk bezig bent met ontwerpen. Het gaat om de naamsbekendheid, die je hebt omdat je je beweegt in het societyleven met je bekende partner en iedere scheet op social media plaatst.

Yolanthe had zonder haar relatie met Jan Smit nooit programma's bij de TROS gepresenteerd (wat ze heel beroerd deed met haar snerpende stem) en Sylvies presentatieklussen in Duitsland had ze nooit gekregen zonder haar relatie met Vd Vaart. Het werk dat Yolanthe in Turkije kreeg, kwam door haar man Wesley Sneijder die daar voetbalde. Veel geld hebben helpt natuurlijk ook om ergens een voet tussen de deur te krijgen.

Ik ben ervan overtuigd dat beide vrouwen nooit zo aan de weg zouden hebben getimmerd als zij getrouwd waren geweest met een doorsnee accountant of timmerman.

Wel moet ik ze nageven dat ze talent hebben om de juiste mannen aan de haak te slaan.
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic was net nog niet gesloten, dus mijn belangrijke bijdrage staat nu daar nog, als laatste post :-D
Iemand interview van Bridget op radio 538 gehoord?

Ze vertelde dat het prima met haar ging, echt niets gebeurd was op Curaçao en dat het uit is gegaan door alle hectiek en bedreigingen op social media.
Daarna gaf ze toch ook wel toe dat hun levens te verschillend zijn.

Jammer dat de presentator zo met haar mee kwijlde.. hij had een goed inkoppertje kunnen maken toen Bridget zei dat mensen niet zo druk om haar en André moesten maken want wie zijn zij nou helemaal en er zijn toch wel belangrijker dingen op de wereld..

Ahum, wat doe jij dan in Boulevard? En waarom plaats je zelf allerlei foto's op social media?
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk nu een topic zonder gekat en gesneer naar elkaar :heart:
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
19-02-2020 09:08
Hopelijk nu een topic zonder gekat en gesneer naar elkaar :heart:
Kan dat?
:HA:

en eens!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
yajes schreef:
19-02-2020 09:05
Iemand interview van Bridget op radio 538 gehoord?

Ze vertelde dat het prima met haar ging, echt niets gebeurd was op Curaçao en dat het uit is gegaan door alle hectiek en bedreigingen op social media.
Daarna gaf ze toch ook wel toe dat hun levens te verschillend zijn.

Jammer dat de presentator zo met haar mee kwijlde.. hij had een goed inkoppertje kunnen maken toen Bridget zei dat mensen niet zo druk om haar en André moesten maken want wie zijn zij nou helemaal en er zijn toch wel belangrijker dingen op de wereld..

Ahum, wat doe jij dan in Boulevard? En waarom plaats je zelf allerlei foto's op social media?
Ja gehoord net!
Frank is matties met Dre2 en bridge, dus tsjaaaaa! Hij praat sowieso vaak mee en zoekt weinig confrontatie op. Beetje soft.
Alle reacties Link kopieren
yajes schreef:
19-02-2020 09:05
Iemand interview van Bridget op radio 538 gehoord?

Ze vertelde dat het prima met haar ging, echt niets gebeurd was op Curaçao en dat het uit is gegaan door alle hectiek en bedreigingen op social media.
Daarna gaf ze toch ook wel toe dat hun levens te verschillend zijn.

Jammer dat de presentator zo met haar mee kwijlde.. hij had een goed inkoppertje kunnen maken toen Bridget zei dat mensen niet zo druk om haar en André moesten maken want wie zijn zij nou helemaal en er zijn toch wel belangrijker dingen op de wereld..

Ahum, wat doe jij dan in Boulevard? En waarom plaats je zelf allerlei foto's op social media?
Niemand is verplicht om die foto’s of het programma te volgen natuurlijk. Dus in zoverre snap ik wat ze zegt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
https://www.nu.nl/achterklap/6031856/br ... ingen.html
Bizar dat je bedreigingen krijgt.
Maar goed het is uit met Bridget en Andre kan zijn ex n**ken in de wchokjes.
ouder1980 schreef:
19-02-2020 09:10
Ja gehoord net!
Frank is matties met Dre2 en bridge, dus tsjaaaaa! Hij praat sowieso vaak mee en zoekt weinig confrontatie op. Beetje soft.
Moest hij heel hard FOEI gaan roepen?
Alle reacties Link kopieren
Als ze gewoon die eerste periode thuisbezorgd.nl hadden gebruikt, en gezellig Netflix hadden gekeken, had er nu geen haan naar gekraaid als ze als stel naar buiten zouden treden. Zo belangrijk zijn ze inderdaad niet. Maar de manier waarop, gadverdamme. Vreemdgangers en homewreckers zijn nou eenmaal niet zo populair.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
19-02-2020 09:03
Ik kon niet meer reageren op een bericht van het vorige topic over de vergelijking tussen Sylvie en Yolanthe. Ik denk dat het allebei uitgekookte dames zijn die vooraf hun strategie bepaald hebben. De carrières van beide dames waren nooit van de grond gekomen zonder bekende partners, want behalve het hebben van goede looks zijn het niet bepaald talentvolle presentatrices of actrices. Aan een kleding- of sieradenlijn je naam verbinden, wil helemaal niet zeggen dat je zelf druk bezig bent met ontwerpen. Het gaat om de naamsbekendheid, die je hebt omdat je je beweegt in het societyleven met je bekende partner en iedere scheet op social media plaatst.

Yolanthe had zonder haar relatie met Jan Smit nooit programma's bij de TROS gepresenteerd (wat ze heel beroerd deed met haar snerpende stem) en Sylvies presentatieklussen in Duitsland had ze nooit gekregen zonder haar relatie met Vd Vaart. Het werk dat Yolanthe in Turkije kreeg, kwam door haar man Wesley Sneijder die daar voetbalde. Veel geld hebben helpt natuurlijk ook om ergens een voet tussen de deur te krijgen.

Ik ben ervan overtuigd dat beide vrouwen nooit zo aan de weg zouden hebben getimmerd als zij getrouwd waren geweest met een doorsnee accountant of timmerman.

Wel moet ik ze nageven dat ze talent hebben om de juiste mannen aan de haak te slaan.

Ja, dat denk ik ook hoor. Dat 'op eigen kracht' is natuurlijk discutabel. Maar goed, uiteindelijk hebben veel mensen kruiwagens nodig, in alle lagen van de bevolking.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Maar natuurlijk is er wel ‘iets’ gebeurd, want je hebt niet het ene moment een geweldige relatie en de volgende dag besluit je samen dat het eindigt. Maar goed. Mogen ze ook lekker voor zichzelf houden natuurlijk.

En dat zou Arie ook moeten doen, z’n mening voor zich houden over Jan dan. Althans, via de media. Als ie z’n mening wil delen doe je dat thuis of anoniem via een leuk forum.
Alle reacties Link kopieren
En verder moet ik weer werken, dus hou het een beetje binnen de perken! Ik hou het allemaal niet bij anders. Aub.
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven