Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame deel 3

19-02-2020 21:17 2187 berichten
Wat vind jij de meest irritante reclame en mag direct verbannen worden van tv, radio enz.

Kan helaas geen link maken naar vorige deel. Sorry
De laatste tijd is de reclame van de Ronald MC Donald huizen er weer.
Het is goed dat ze er zijn, maar dat muziekje, om gek van te worden. Gaat ook zo snel mogelijk op andere zender of op mute. Tenminste als de afstandsbediening in de buurt ligt.
nartjie schreef:
19-02-2020 21:19
De laatste tijd is de reclame van de Ronald MC Donald huizen er weer.
Het is goed dat ze er zijn, maar dat muziekje, om gek van te worden. Gaat ook zo snel mogelijk op andere zender of op mute. Tenminste als de afstandsbediening in de buurt ligt.
Oh hier ook! Bloedirritant pingelmuziekje.
M&m Scott is home Early. En de Jumbo met zijn kaartjes waarin die man zo kinderachtig doet. Verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Teletwee vind ik zo beledigend voor je intelligentie. Maar ze schijnen ervan overtuigd te zijn dat ze daarmee de meeste klanten krijgen. Ik ga altijd naar een vergelijkingssite voor een nieuw abonnement. En de raclame speelt geen enkele rol in mijn keus.

En een poos geleden was er ook een dommige reclame op de radio: "veranderen móet". Incentro (of zoiets). En dan vroeg ik me serieus af waarom ze het juist zo verdomd onaantrekkelijk voor de toehoorders maakten om te veranderen. Als je dat zo hoorde wilde je maar één ding: juist niet veranderen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren Quote
Een van beste reclames vond ik altijd die van Old Amsterdam kaas. Vond ik echt heel sfeervol.

Toch heeft de reclame nul invloed op mijn keus: ik heb weleens in het koelschap gekeken wat die kaas kostte en ik dacht zoiets als 3 euro per ons. Verder heel sjiek verpakt in zwart plastic, in een soort fusieverpakking; een kruising tussen kunststof en papier die mij milieuonvriendelijk leek. Maar dat laatste weet ik niet zeker.

Maar ik betaal nu eenmaal nooit 3 euro voor kaas. Ook geen 2 euro. Vermoedelijk ook geen 1 euro.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Net als je denkt dat Vinted niet nog erger kan, trekken ze weer een blik overenthousiaste imbeciele wijven open. Man man wat een ellende.
Bol.com met kak kak kak.
Eggo schreef:
22-02-2020 20:06
Net als je denkt dat Vinted niet nog erger kan, trekken ze weer een blik overenthousiaste imbeciele wijven open. Man man wat een ellende.
Volgens mij steeds vanuit dezelfde kamer.
Alle reacties Link kopieren Quote
De Katja-reclame.
"ieder leven is waardevol dus ik snoep veggie"
en dan een hond met drie pootjes, alsof het de schuld van andere snoepjesfabrikanten is dat dat hondje een pootje mist.
Alle reacties Link kopieren Quote
SOS-kinderdorpen

Met die 2 kleine meisjes uit donker Afrika, die voor hun bedelende oma moeten zorgen.
Hij komt zoooooo vaak voorbij
Frankly my dear, I don"t give a damn
Die bijna 5 minuten durende Dierenleed doneer reclame. Komt geen eind aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
BigLizzie schreef:
24-02-2020 07:21
Die bijna 5 minuten durende Dierenleed doneer reclame. Komt geen eind aan.
Zouden die gratis, of met gereduceerd tarief, zendtijd krijgen? Van de kosten van een knappe TV campagne kan je heel wat dieren helpen. Zeker als de spots 5 minuten Ipv 10-20 seconden duren.
BigLizzie schreef:
24-02-2020 07:21
Die bijna 5 minuten durende Dierenleed doneer reclame. Komt geen eind aan.
Deze is verschrikkelijk inderdaad.
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
23-02-2020 15:47
SOS-kinderdorpen
Met die 2 kleine meisjes uit donker Afrika, die voor hun bedelende oma moeten zorgen.
Hij komt zoooooo vaak voorbij
Ik vind die meisjes en hun oma wel heel zielig moet ik zeggen. Ik vind het alleen zo gek dat ze volgens de reclame 'Mia en Evi' heten. Lijken mij nou niet de doorsnee namen in Afrika.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die nieuwe van Zeeman met dat heftig tongende stel :sick:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
De nieuwe reclame van 'Ben', condooms over een mobiel doen @(
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
Linkje naar deel 2:

entertainment/meest-irritante-reclame-d ... ges/272927
Alle reacties Link kopieren Quote
De Anastasia musical reclame, die zie ik te vaak.

De Tina musical reclame, want de musical viel zo ontzettend tegen; bijna alle mooie liedjes van Tina zijn in de musical vertaald! Afschuwelijk!

Ping pongen met Tuc koekjes.

De 'wetenschappelijke' reclame van Dreft waarbij ze met bakjes schudden.

De Peter Hahn reclame met dat stomme dansje.

De Liga koekjes reclame, Liga als 'tussendoortjah'.

De Sodastreamreclame, want zou weggooiflesjes besparen maar de siroop zelf zit in piepkleine plastic flesjes.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
SweetFirefly schreef:
02-03-2020 20:26
De Anastasia musical reclame, die zie ik te vaak.

De Tina musical reclame, want de musical viel zo ontzettend tegen; bijna alle mooie liedjes van Tina zijn in de musical vertaald! Afschuwelijk!

Ping pongen met Tuc koekjes.

De 'wetenschappelijke' reclame van Dreft waarbij ze met bakjes schudden.

De Peter Hahn reclame met dat stomme dansje.

De Liga koekjes reclame, Liga als 'tussendoortjah'.

De Sodastreamreclame, want zou weggooiflesjes besparen maar de siroop zelf zit in piepkleine plastic flesjes.
Oh echt? Dit had ik bij deze musical niet verwacht.
Dat is de reden waarom ik een soort van hekel heb aan musicals
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Alle reclames met zo’n hipstermuziekje met van dat “getik” en dan van die shots van mensen die dan iets aan het doen zijn. Kan het moeilijk uitleggen, maar misschien herkent iemand het?
Alle reacties Link kopieren Quote
"Hoe was Turkije" 563x per dag ......
Alle reacties Link kopieren Quote
hoe was Turkije idd, en die nieuwe van Albert heijn..
Relax we're all crazy, it's not a competition
Radio reclame over het stankvrije toilet van Geberit.

"Mama zou toch een verhaaltje voorlezen?"

"Jaha die wacht boven al op je.... op het toilet"
:bonk: :nooo:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind alle reclame op den duur irritant en overbodig. Zelfs goed gemaakte filmpjes zoals SPUP komen je neus uit. Als je hem tien keer gezien hebt ga je op slot, en dan wil je nummer 123 of 576 niet meer zien. Denken zij dat er na uitzending nummer 684 nog iemand denkt: "goh, nou hoor ik wat nieuws zeg; ik ga me meteen aanmelden!"

Zóveel kan het toch niet kosten om verschillende filmpjes te schieten en die afwisselend te laten zien?

Zo'n reclamefilmpje kost op prime time per 30 seconden 1000-6000 euro. Nou als je ze wat minder vaak uitzendt kan je voor dat uitgespaarde geld een stuk of zes verschillende filmpjes opnemen en die afwisselend draaien zodat je je kijkers niet verveelt en tegen je inneemt.

https://www.ster.nl/media/qe4j2qkr/npo- ... 24-feb.pdf
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven