Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 6

29-02-2020 11:05 3010 berichten
Afbeelding
Hét topic voor al je aanraders én afraders

VERBODEN TE SPOILEREN!!



en de link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-5/list_messa ... 121?start=
Nouschi schreef:
21-11-2020 21:46
Ik realiseerde me nu pas dat de oudste zoon Charles in The Crown is.
Die kijk ik niet dus geen idee :)
Dare me uitgekeken maar waar is seizoen 2?

Tijdens mijn zoektocht naar seizoen 2 stuitte ik op een interview met de actrice die Beth speelt en zij komt uit Australië en had geen Cheerleader ervaring. Wow!
Ik dacht op z'n minst dat het een sportief familielid van Fairuza Balk was.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind the queens gambit echt heel leuk!
Henk-en-Roelie schreef:
22-11-2020 00:54
Dare me uitgekeken maar waar is seizoen 2?

Hou je adem maar niet in, die serie is gecanceld. Er is nog een kleine kans dat Netflix ermee verder gaat maar gezien corona is dat maar afwachten...
Henk-en-Roelie schreef:
22-11-2020 00:54
Dare me uitgekeken maar waar is seizoen 2?


Ken je www.imdb.com?

Daar kun je oa zien hoeveel seizoenen en zijn/komen.
Iemand die Perdida kijkt? Ik vind series nogal snel langdradig en dat vind ik bij Perdida nu ook een beetje. Ik ben bij aflevering 4. Ik wil wel graag weten hoe het afloopt.
watdachtjehiervan schreef:
22-11-2020 11:56
Iemand die Perdida kijkt? Ik vind series nogal snel langdradig en dat vind ik bij Perdida nu ook een beetje. Ik ben bij aflevering 4. Ik wil wel graag weten hoe het afloopt.
Dan kijk je de laatste aflevering.
RikM schreef:
22-11-2020 10:29
Hou je adem maar niet in, die serie is gecanceld. Er is nog een kleine kans dat Netflix ermee verder gaat maar gezien corona is dat maar afwachten...
O nee, is dan niets meer heilig in deze wereld? Ik wacht ook al een jaar op het nieuwe seizoen van You better call Saul. Werd net zo spannend in de allerlaatste aflevering, net zoals met Dare me.

Nouja, dan maar weer iets anders zoeken...
Henk-en-Roelie schreef:
22-11-2020 14:57
O nee, is dan niets meer heilig in deze wereld? Ik wacht ook al een jaar op het nieuwe seizoen van You better call Saul. Werd net zo spannend in de allerlaatste aflevering, net zoals met Dare me.

Nouja, dan maar weer iets anders zoeken...

Laatste seizoen van Better Call Saul is in de maak, maar heeft vertraging opgelopen vanwege corona. Wordt wel halverwege volgend jaar denk ik.
LīlyRose schreef:
22-11-2020 12:16
Dan kijk je de laatste aflevering.
Dat is eigenlijk best een goed idee.
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
17-11-2020 09:46
Ik ben alweer bijna door The Crown heen. Jammer hoor, zit je er zo lang op te wachten, zou je eigenlijk gewoon zuinig maximaal een aflevering per dag moeten doen. Ik vind overigens de actrice die Thatcher speelt helemaal niet zo briljant als ik in de recensies lees. Van haar stem en slepende manier van praten krijg ik echt de kriebels. Olivia Colman wordt steeds beter.
Ik ben ook niet zo weg van de Thatcher in de Crown. Gillian Anderson (X-files) doet haar best, maar het is het net niet. De stem irriteert en zit er net naast. Jammer dat het maar 10 afleveringen zijn. Is dit de laatste serie?
dolfje schreef:
22-11-2020 09:50
Ik vind the queens gambit echt heel leuk!
Vond je dat meteen vanaf het begin of wordt het op een gegeven moment leuk? Ik ben eraan begonnen maar vrij snel afgezet omdat ik de tijd om het weeshuis en beetje cliche vond. Is het de moeite waard om toch door te kijken?
Alle reacties Link kopieren
Anna2208 schreef:
22-11-2020 21:43
Vond je dat meteen vanaf het begin of wordt het op een gegeven moment leuk? Ik ben eraan begonnen maar vrij snel afgezet omdat ik de tijd om het weeshuis en beetje cliche vond. Is het de moeite waard om toch door te kijken?
Ja!
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
22-11-2020 21:41
Ik ben ook niet zo weg van de Thatcher in de Crown. Gillian Anderson (X-files) doet haar best, maar het is het net niet. De stem irriteert en zit er net naast. Jammer dat het maar 10 afleveringen zijn. Is dit de laatste serie?
Er komen nog 2 seizoenen, met nieuwe acteurs in de hoofdrollen.
De opnames voor seizoen 5 beginnen in juni 2021 en het komt 2022 op Netflix. Nog even geduld hebben dus.
dolfje schreef:
22-11-2020 21:46
Ja!
Ok, dan ga ik dat doen. Nu ben ik benieuwd :)
Afrader; de kerstfilm van Dolly Patton

Of misschien een aanrader als je van gezing in films houdt?

Ik vond het zo vreselijk dat ik na 2 minuten gestopt ben( en ik kan normaal gesproken best een zoetsappige kerstfilm waarderen)
Alle reacties Link kopieren
2 december komt er een nieuw seizoen van Virgin River. Dat vind ik leuk!
Alle reacties Link kopieren
Elizabethie schreef:
22-11-2020 21:59
Er komen nog 2 seizoenen, met nieuwe acteurs in de hoofdrollen.
De opnames voor seizoen 5 beginnen in juni 2021 en het komt 2022 op Netflix. Nog even geduld hebben dus.
Leuk! Ik kijk er in ieder geval naar uit. Prins Charles komt er dit seizoen niet best af. Ik vraag mij af hoe zijn zoons tegen hun vader aankijken als ze dit seizoen hebben gekeken. Ook koningin Elizabeth komt dit seizoen killer over dan in de vorige seizoenen. En dan nog Edward en Andrew die als een stel verwende kleuters worden neergezet. Het is in ieder geval allemaal geen reclame voor het Britse koningshuis. Die reclame was er de laatste tijd toch al niet met de Andrew-Epsteinaffaire en de Harry-Meghantoestand.
Alle reacties Link kopieren
je weet wel dat the crown deels fictie is? ik denk niet dat william en harry anders naar hun vader of oma gaan kijken door een of andere fictieve serie die is gemaakt over hun familie, zou niet best zijn zeg.
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
23-11-2020 09:53
je weet wel dat the crown deels fictie is? ik denk niet dat william en harry anders naar hun vader of oma gaan kijken door een of andere fictieve serie die is gemaakt over hun familie, zou niet best zijn zeg.
Ja, dat weet ik, maar over de situatie Charles-Diana-Camilla is natuurlijk genoeg informatie naar buiten gekomen en ik denk dat dit onderdeel aardig overeenkomt met de werkelijkheid. Alleen al het antwoord “whatever that means” van Charles bij de verloving op een vraag van een journalist of hij verliefd was, was veelzeggend. Die uitspraak is niet verzonnen, want die beelden zijn ontelbare keren op tv vertoond. De eetstoornis van Diana, het schaamteloze bedrog van Charles met Camilla, enz. zijn allemaal echt geen verzinsels.

Ik kan mij wel voorstellen dat je, naarmate je ouder wordt, sommige zaken anders gaat bekijken. Misschien kritischer, misschien ook niet. Misschien denken William en Harry er wel verschillend over. Het kan zelfs zijn dat het vertrek van Harry en Meghan er iets mee te maken heeft. Het is maar de vraag hoe warm de band met zijn vader is.
fizz wijzigde dit bericht op 23-11-2020 10:06
17.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
23-11-2020 08:36
2 december komt er een nieuw seizoen van Virgin River. Dat vind ik leuk!
Ik ook!
Ben klaar met seizoen 2 van The Alienist. Vond het een beetje tegenvallen. Had er meer van verwacht ofzo. Vooral het eind vond ik nogal afgeraffeld aanvoelen.
Wel goed acteerwerk weer maar vond seizoen 1 echt veel beter. Had dit keer ook al heel snel door wie de slechterik was. Te snel.
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
23-11-2020 08:36
2 december komt er een nieuw seizoen van Virgin River. Dat vind ik leuk!
Volgens mij op 27 nov.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
23-11-2020 10:00
Ja, dat weet ik, maar over de situatie Charles-Diana-Camilla is natuurlijk genoeg informatie naar buiten gekomen en ik denk dat dit onderdeel aardig overeenkomt met de werkelijkheid. Alleen al het antwoord “whatever that means” van Charles bij de verloving op een vraag van een journalist of hij verliefd was, was veelzeggend. Die uitspraak is niet verzonnen, want die beelden zijn ontelbare keren op tv vertoond. De eetstoornis van Diana, het schaamteloze bedrog van Charles met Camilla, enz. zijn allemaal echt geen verzinsels.

Ik kan mij wel voorstellen dat je, naarmate je ouder wordt, sommige zaken anders gaat bekijken. Misschien kritischer, misschien ook niet. Misschien denken William en Harry er wel verschillend over. Het kan zelfs zijn dat het vertrek van Harry en Meghan er iets mee te maken heeft. Het is maar de vraag hoe warm de band met zijn vader is.

Al die dingen wisten ze al, waarom zou hierdoor hun standpunt ineens veranderen? Ik vraag me eerder af óf ze dit kijken.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
23-11-2020 08:36
2 december komt er een nieuw seizoen van Virgin River. Dat vind ik leuk!
Yes, leuk! :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven