Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 11

29-02-2020 17:43 2992 berichten
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!

AnnA_C

Afbeelding

Motto van AnnA;
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Ik kan niet meer inloggen.... 😭
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
02-03-2020 15:59
Ik kan niet meer inloggen.... 😭
Moet je telefoon ge-update worden? Ik heb dat ook wel eens gehad. Meerdere keren zelfs. Zorgt altijd voor paniek..
Telefoon aan en uit wil soms ook helpen.
Het is weer gelukt... hele dag niet (paniek inderdaad!) Het lag kennelijk aan de Wi-Fi in het gebouw waar ik was. Maar daarna herkende niantic mijn account niet meer. Net lukte het wel, maar al mijn instellingen zijn weg. Nou ja. Ik ben er weer. Dat is het belangrijkste (ik zag me alweer in level 1 beginnen)
Alle reacties Link kopieren
Ja als ik geen goed bereik heb gooit hij mij er ook wel eens uit. Zo kon ik in Phantasialand jammer genoeg helemaal niks terwijl het daar barstte van de stops en gyms.
Ah zo frustrerend!
Alle reacties Link kopieren
Als ik om welke reden dan ook weer opnieuw in moet loggen, moet ik ook altijd weer mijn u stellingen aanpassen. Vooral de adventure sync is belangrijk :)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
En de muziek uit :D
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
streepjessokken schreef:
03-03-2020 09:31
En de muziek uit :D
Ja die ook!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Sierra verslagen! Hup net in een keer. Nu die eikel van een Cliff nog maar moet dus eerst weet een rocket radar bij elkaar sparen.
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
03-03-2020 09:31
En de muziek uit :D
Ja dat is het ergste. Heb mijn telefoon daarom meestal maar op stil staan.... dat ik niet op mijn werk in eens hoor als ik hem in pauze of bij naar huis gaan aanzet....
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
03-03-2020 22:13
Ja dat is het ergste. Heb mijn telefoon daarom meestal maar op stil staan.... dat ik niet op mijn werk in eens hoor als ik hem in pauze of bij naar huis gaan aanzet....
Bij de instellingen in het spel kun je geluid en muziek uitzetten (2 aparte instellingen). Dan kun je wel gewoon je telefoon op geluid zetten.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Ik ving net een shiny makuhita!
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
04-03-2020 08:49
Bij de instellingen in het spel kun je geluid en muziek uitzetten (2 aparte instellingen). Dan kun je wel gewoon je telefoon op geluid zetten.

Als ik me wel eens verveel zet ik het geluid aan en klik dan op een pokemon in mijn voorraad om te horen welk lawaai die maakt. :rofl:

Ik weet het, net zo onzinnig als bubbelplastic stuk knijpen.. (wat ik ook heel zennnn vind, en ik kreeg vroeger altijd ruzie als mijn zus het oprolde en zo veel tegelijk liet knappen... :P )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
04-03-2020 13:45
Als ik me wel eens verveel zet ik het geluid aan en klik dan op een pokemon in mijn voorraad om te horen welk lawaai die maakt. :rofl:

Ik weet het, net zo onzinnig als bubbelplastic stuk knijpen.. (wat ik ook heel zennnn vind, en ik kreeg vroeger altijd ruzie als mijn zus het oprolde en zo veel tegelijk liet knappen... :P )
Als ze nou nog leuk zouden piepen of blaffen, maar het is allemaal dezelfde soort herrie!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
04-03-2020 13:24
Ik ving net een shiny makuhita!
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
04-03-2020 13:45
Als ik me wel eens verveel zet ik het geluid aan en klik dan op een pokemon in mijn voorraad om te horen welk lawaai die maakt. :rofl:
Dat heb ik , tot nu dan, nog nooit gedaan ;-D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de muziek altijd uit en de geluiden aan. Vind het altijd leuk om de pokemon te horen
Alle reacties Link kopieren
Bowgirl, heb je m’n pb gezien? :)
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
Alle reacties Link kopieren
Caribic_ schreef:
04-03-2020 17:35
Bowgirl, heb je m’n pb gezien? :)
Gezien, gelezen en beantwoord ;)
15 maart is inderdaad cd! Zie net in mijn agenda dat ik het wel ga redden omdat ik pas later weg hoef. Yes!

Abra deze keer, ben benieuwd.

Er is ook iets met een research waar je een kaartje voor moet kopen, maar dat ga ik niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met CD bij een sportevenement waar ik niet weg kan (wil), rand van de stad dus ik verwacht er weinig van :(
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik was vanmiddag lekker op tijd thuis en dacht lekker op pad te gaan en raids te gaan doen maar het is zulk baggerweer dat ik nog steeds op de bank zit. Heb die thondurus nog niet . Morgen ben ik vrij. Hopelijk dan beter weer.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
05-03-2020 16:36
Ik was vanmiddag lekker op tijd thuis en dacht lekker op pad te gaan en raids te gaan doen maar het is zulk baggerweer dat ik nog steeds op de bank zit. Heb die thondurus nog niet . Morgen ben ik vrij. Hopelijk dan beter weer.
Morgen start er een event. Geen idee of er dan ook nog thundurussen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Eze schreef:
05-03-2020 16:40
Morgen start er een event. Geen idee of er dan ook nog thundurussen zijn.
Nou in de groepsapp zeiden ze dat in het weekend heb je andere bosses dan doordeweeks de komende weken.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag was ik in Gouda en daar heb je een gym genaamd Adriaan wat sta je strak. Met een plaatje van een gaper. Zo is er in Nijmegen een Pijpsmoel stop. In Eindhoven een stop met een plaatje van een afvoerputje ‘krijg wat’ en een kunstwerk genaamd Rare troep. In Tilburg is een Sproeipoep stop. Arnhem: Smell those armpits. Ik vind het altijd leuk als ik zulke stops tegenkom en moet er hard om lachen. Hebben jullie ook leuke vondsten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven