Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 5 (ZONDER SPOILERS)

07-04-2020 18:17 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.
Vanaf maandag 13 juli tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
          - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
            - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

            Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
            - Familie Nagelkerke, met moeder baasje Sofie en vader Jan en acht kinderen.
            - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordy.
            - Familie Adema, het gezin met de vierling
            - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen
            - Willy Vink en haar 11 kinderen.

            Linkjes naar eerdere topics:

            Deel 1 entertainment/een-huis-vol/list_messages/249622
            Deel 2 entertainment/een-huis-vol-deel-2/list_messages/316491
            Deel 3 entertainment/een-huis-vol-deel-3/list_messages/433888
            Deel 4 entertainment/een-huis-vol-deel-4-zonde ... ges/454679
            cookielover wijzigde dit bericht op 14-07-2020 11:38
            45.75% gewijzigd
            Alle reacties Link kopieren
            De Baumgard's vind ik op zich ook leuke ,warme mensen , echt een hecht gezin zelfs een beetje te hecht :ik begrijp niet waarom ze met zoveel volwassenen in een huis wonen . het lijkt wel of ze zelf geen eigen leven mogen opbouwen.

            Die paashaas van Nagelkerke is al dagen in het nieuws van andere chocolatier's ( begin Maart al in België bij diverse online gezien ) , is niet door hun verzonnen . geintjes zijn leuk maar ik persoonlijk vind het een gewaagd , niet leuk geintje ; er gaan mensen dood aan .Het wachten bij hun is op corona ijs denk ik .Is ook niet grappig.

            Bij Buddenbruck is het gezellig , Thaila heeft haar haar een andere kleur gegeven ,staat leuk
            Alle reacties Link kopieren
            Bij Buddenbruck , ik zie daar dat ze echt lol hebben met elkaar en ook heel natuurlijk ; elkaar af en toe af willen slachten. :biggrin:
            Haarkleur is mooi bij haar.
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Alle reacties Link kopieren
            Thaila ziet er echt goed uit vind ik! Veel minder moe en die nieuwe haarkleur heeft haar ook goed gedaan.

            Dat van die Baumgards vind ik ook raar. Er zijn natuurlijk grote Italiaanse families die nog steeds met z'n allen in een groot landhuis wonen met grond er om heen, maar zij wonen gewoon in een doorzonwoning.

            Dat die paashaas met mondkapjes op al op meerdere plekken was opgedoken wist ik niet, maar dat veranderd de zaak wel. Soof hoopt nu op een krantenartikel in BN/De Stem denk ik: 'Bij de ijssalon van de familie Nagelkerke staan er nu paashazen met mondkapjes in de vitrine.' Soof: 'Ja, goed bedacht van mij toch?'
            Alle reacties Link kopieren
            scottiewinkie schreef:
            08-04-2020 12:12
            De Baumgard's vind ik op zich ook leuke ,warme mensen , echt een hecht gezin zelfs een beetje te hecht :ik begrijp niet waarom ze met zoveel volwassenen in een huis wonen . het lijkt wel of ze zelf geen eigen leven mogen opbouwen.

            Die paashaas van Nagelkerke is al dagen in het nieuws van andere chocolatier's ( begin Maart al in België bij diverse online gezien ) , is niet door hun verzonnen . geintjes zijn leuk maar ik persoonlijk vind het een gewaagd , niet leuk geintje ; er gaan mensen dood aan .Het wachten bij hun is op corona ijs denk ik .Is ook niet grappig.

            Bij Buddenbruck is het gezellig , Thaila heeft haar haar een andere kleur gegeven ,staat leuk
            Vind ik ook. Nou nou wat grappig een haas met mondkapje....not.
            Alle reacties Link kopieren
            De corona grappen . ja dat soort grappen bestaan altijd bij rampen en ellende.Humor houdt de mens op de been. Ik vind wel dat er verschil is tussen een grap op social media plaatsen of delen .Of een product maken en dit verkopen.
            Sowieso vind ik het zakelijk geen goed idee om met een ziekte de draak te steken.(privé ook niet natuurlijk) Er geld aan verdienen is not done. Rumag had ook die shirts toch die in de ban werden gedaan ? Ik heb het niet helemaal gevolgd door omstandigheden ,weinig nieuws gevolgd. Is in principe hetzelfde.
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Alle reacties Link kopieren
            Byrma schreef:
            08-04-2020 13:14
            De corona grappen . ja dat soort grappen bestaan altijd bij rampen en ellende.Humor houdt de mens op de been. Ik vind wel dat er verschil is tussen een grap op social media plaatsen of delen .Of een product maken en dit verkopen.
            Sowieso vind ik het zakelijk geen goed idee om met een ziekte de draak te steken.(privé ook niet natuurlijk) Er geld aan verdienen is not done. Rumag had ook die shirts toch die in de ban werden gedaan ? Ik heb het niet helemaal gevolgd door omstandigheden ,weinig nieuws gevolgd. Is in principe hetzelfde.
            De topman van Rumag is zelfs opgestapt.
            Alle reacties Link kopieren
            Cookielover schreef:
            08-04-2020 13:15
            De topman van Rumag is zelfs opgestapt.
            Dat hoeft dan ook weer niet maar het is gewoon niet grappig , het is een ziekte waar mensen aan overlijden ,nabestaanden zien die producten ook .Ik heb het ook onderschat in het begin hoor en wat van die grappen gedeeld en gemaakt maar sta er nu anders in dan weken geleden.

            Terug naar vrolijker berichten ;de Jelies hebben wel een leuke plek achter hun tuin met een sloot en strook bos.
            sloot is wel wat akelig met jonge kinderen die nog niet kunnen zwemmen maar ideaal om te spelen daar
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Alle reacties Link kopieren
            Byrma schreef:
            08-04-2020 13:42
            Dat hoeft dan ook weer niet maar het is gewoon niet grappig , het is een ziekte waar mensen aan overlijden ,nabestaanden zien die producten ook .Ik heb het ook onderschat in het begin hoor en wat van die grappen gedeeld en gemaakt maar sta er nu anders in dan weken geleden.

            Terug naar vrolijker berichten ;de Jelies hebben wel een leuke plek achter hun tuin met een sloot en strook bos.
            sloot is wel wat akelig met jonge kinderen die nog niet kunnen zwemmen maar ideaal om te spelen daar
            Wij allemaal denk ik :-|

            Leuk dat plekje van de Jelies. Weet nog dat ze in Een Huis Vol door de struiken naar het voetbalveld gingen :-D
            *TanteSjaan* schreef:
            08-04-2020 11:09
            Overigens vond ik die paashaas van de Nagelkerkjes best grappig...
            Zeker grappig en leuk overgenomen van anderen:

            https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200312_04887230
            https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200324_04900187
            https://www.bussumsnieuws.nl/nieuws/alg ... -paashaas-
            https://favorflav.com/nl/new/foodnews/c ... arantaine/
            https://www.limburger.nl/cnt/dmf2020040 ... mgesmolten
            scottiewinkie schreef:
            08-04-2020 12:12
            Het wachten bij hun is op corona ijs denk ik .Is ook niet grappig.
            Een andere ijssalon was ze in augustus 2019 al voor: https://www.facebook.com/ijssalondavinc ... 87/?type=3
            Byrma schreef:
            08-04-2020 13:14
            Sowieso vind ik het zakelijk geen goed idee om met een ziekte de draak te steken.(privé ook niet natuurlijk) Er geld aan verdienen is not done. Rumag had ook die shirts toch die in de ban werden gedaan ? Ik heb het niet helemaal gevolgd door omstandigheden ,weinig nieuws gevolgd. Is in principe hetzelfde.
            In principe niet hetzelfde. Rumag deed alsof de opbrengst (na kosten) naar het Rode Kruis ging. In werkelijkheid bleef hun winstmarge bestaan en hetzelfde en verhoogden ze de prijs met 10 euro die naar het Rode Kruis ging. Dat werd door Lubach vertaald naar misleiding.

            Die paashaas wordt niet verkocht onder het mom van steun, maar is gewoon een actuele gimmick. Zoals oranje tompouces tijdens het WK. Mijn moreel kompas is vast niet zo prachtig afgesteld als dat van jou...
            Alle reacties Link kopieren
            Ik vind de Adema's zo'n leuk gezin! Volg ze nog steeds op Instagram, de vierling :-D
            Alle reacties Link kopieren
            FeyreVrijhof schreef:
            08-04-2020 14:58
            Ik vind de Adema's zo'n leuk gezin! Volg ze nog steeds op Instagram, de vierling :-D
            Jaaa! Lijkt me zo leuk als dat pubers zijn :)
            Alle reacties Link kopieren
            Cookielover schreef:
            08-04-2020 15:02
            Jaaa! Lijkt me zo leuk als dat pubers zijn :)
            Hahaha ik hoop dan dat ze nog een keer op tv komen! Dat andere programma met de vierling vond ik toen ook erg leuk om te kijken.
            De Adema’s waren ook heel rap met verwijderen van reacties die ze niet aanstonden anders. En bij een kritische noot kreeg je dagenlang haat reacties van aanhangers.
            Moeder heeft in het begin echt heel veel oproepen gedaan voor gratis spullen. An sich begrijpelijk, maar het moest dan wel van een bepaald merk.
            Zie nu af en toe een update en dat is wel leuk.
            Alle reacties Link kopieren
            Expreszo schreef:
            08-04-2020 16:28
            De Adema’s waren ook heel rap met verwijderen van reacties die ze niet aanstonden anders. En bij een kritische noot kreeg je dagenlang haat reacties van aanhangers.
            Moeder heeft in het begin echt heel veel oproepen gedaan voor gratis spullen. An sich begrijpelijk, maar het moest dan wel van een bepaald merk.
            Zie nu af en toe een update en dat is wel leuk.
            Moeten ze allemaal toch zelf weten. Ik heb er geen last van en ik vind het zes leuke meiden die ze opvoeden!
            Alle reacties Link kopieren
            Expreszo schreef:
            08-04-2020 16:28
            De Adema’s waren ook heel rap met verwijderen van reacties die ze niet aanstonden anders. En bij een kritische noot kreeg je dagenlang haat reacties van aanhangers.
            Moeder heeft in het begin echt heel veel oproepen gedaan voor gratis spullen. An sich begrijpelijk, maar het moest dan wel van een bepaald merk.
            Zie nu af en toe een update en dat is wel leuk.
            Echt? Had ik niet verwacht van ze. De Kraantjes en de Buddenbruckjes gaan er wel goed mee om vind ik. Die zijn niet gaan vloggen of zoals de Jelies elke dag ook zo'n enorm verhaal met foto's op Instagram plaatsen, zoals Sofie doet. Gewoon af en toe een fotootje of een paar foto's met iets wat ze gedaan hebben.
            Cookielover schreef:
            08-04-2020 16:42
            Echt? Had ik niet verwacht van ze. De Kraantjes en de Buddenbruckjes gaan er wel goed mee om vind ik. Die zijn niet gaan vloggen of zoals de Jelies elke dag ook zo'n enorm verhaal met foto's op Instagram plaatsen, zoals Sofie doet. Gewoon af en toe een fotootje of een paar foto's met iets wat ze gedaan hebben.
            Wat fijn voor ze dat ze jouw goedkeuring hebben!
            Ik vind dat met z'n allen in een eengezinswoning ook apart. Kom zelf uit een groot gezin, op een gegeven moment wil iedereen normaal zijn eigen plekje, maar dan helemaal!

            Maar ma Baumgard heeft wel een punt. Toen wij bij de voedselbank liepen (die door het hamsteren al minder krijgen, dus ook minder kunnen uitdelen), hadden wij echt niet in de ergste hamstertijd voldoende boodschappen kunnen doen. Want alleen wat dure a-merken bleven op een gegeven moment liggen. Sterker nog, zelfs nu hadden we op een gegeven moment een probleem, want man heeft een nachtschade-allergie, dus aardappels eten zit er niet in. Tomaat ook niet. Enige pasta (dat en rijst zijn voor ons dus standaard nu) die een paar weken geleden nog te koop was, was de tricolore van een duur merk - waarbij de rode gekleurd was met tomaat. Dat zijn van die dingen waar veel mensen niet bij nadenken, en zij dus wel. Kan je zeggen dat het wéér over eten gaat, klopt, maar ik word er wel blij van.

            Ik heb net de Buddenbruckjes even opgezocht, en Thalia ziet er inderdaad goed uit! Een stuk beter dan ik van haar gewend ben op tv. Blijkbaar doet het haar goed dat ze nu de ruimte hebben, fijn!
            anoniem_64b9936e770be wijzigde dit bericht op 08-04-2020 17:10
            2.51% gewijzigd
            Oeps, gequote in plaats van gewijzigd :proud:
            Alle reacties Link kopieren
            watdachtjehiervan schreef:
            08-04-2020 16:54
            Wat fijn voor ze dat ze jouw goedkeuring hebben!
            Goedkeuring? Ik geef m'n mening, ik ben blij dat die gezinnen normaal zijn gebleven en niet hun kinderen exploiteren zoals Jan en Sofie of hier sneu mee gaan schrijven zoals Marcel Deijs.
            Alle reacties Link kopieren
            Cookielover schreef:
            08-04-2020 16:42
            Echt? Had ik niet verwacht van ze. De Kraantjes en de Buddenbruckjes gaan er wel goed mee om vind ik. Die zijn niet gaan vloggen of zoals de Jelies elke dag ook zo'n enorm verhaal met foto's op Instagram plaatsen, zoals Sofie doet. Gewoon af en toe een fotootje of een paar foto's met iets wat ze gedaan hebben.
            Het kan ook zijn dat de Kraantjes nu ze een baby er bij hebben weer in Een Huis Vol komen .En Quinten deed het goed denk ik voor de kijkcijfers.
            En de Buddenbrucks omdat er een kleinkind komt. Misschien is dat de reden dat ze niet zo heel veel prijsgeven ,ik heb ook niet gezien dat dat kleinkind er komt op de pagina bij de Buddenbruckjes zelf. Net zoals ze niet vertelde dat Thaila zwanger was afgelopen jaar.
            De Jelies posten wel veel inderdaad , we komen er vanzelf achter àls er een nieuw seizoen op tv komt.
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Alle reacties Link kopieren
            Ik vind de berichtjes van de Jelies leuk, lieve ouders denk ik.
            Alle reacties Link kopieren
            Doorenvogels55 schreef:
            08-04-2020 22:35
            Ik vind de berichtjes van de Jelies leuk, lieve ouders denk ik.
            Ja dat lijkt me ook,die kinderen hebben ook van die pret ogen.
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            watdachtjehiervan schreef:
            08-04-2020 16:54
            Wat fijn voor ze dat ze jouw goedkeuring hebben!
            Amen.

            Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
            Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

            Terug naar boven