Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 5 (ZONDER SPOILERS)

07-04-2020 18:17 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.
Vanaf maandag 13 juli tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
          - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
            - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

            Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
            - Familie Nagelkerke, met moeder baasje Sofie en vader Jan en acht kinderen.
            - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordy.
            - Familie Adema, het gezin met de vierling
            - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen
            - Willy Vink en haar 11 kinderen.

            Linkjes naar eerdere topics:

            Deel 1 entertainment/een-huis-vol/list_messages/249622
            Deel 2 entertainment/een-huis-vol-deel-2/list_messages/316491
            Deel 3 entertainment/een-huis-vol-deel-3/list_messages/433888
            Deel 4 entertainment/een-huis-vol-deel-4-zonde ... ges/454679
            cookielover wijzigde dit bericht op 14-07-2020 11:38
            45.75% gewijzigd
            Alle reacties Link kopieren
            Net een vlog van de Nagelkerkjes gekeken, en weer valt me op dat je die kinderen amper anders ziet dan hangend met een scherm voor de snufferd. Vooral de jongens. Ik blijf me verbazen over deze familie.
            Alle reacties Link kopieren
            .
            cookielover wijzigde dit bericht op 14-07-2020 22:34
            98.57% gewijzigd
            Alle reacties Link kopieren
            Ik heb ook gamers .Maar ze speelden ook met Lego of buiten.Ik denk dat ze nu niet lang meer op die camping zijn.Het weer wordt wat minder en er waren irritaties daar onderling,dat was voor het eerst dat ze dat toegaven,Noud en Floor gingen niet zo goed samen.Floor werd in een huis vol ook verveeld door Eline.Kan me voorstellen dat je het na al die weken ook kotsmoe bent in dat krappe huisje,Ouders en zussen gaan er af en toe nog uit.Er is verder niemand om mee te spelen,weinig ruimte geen enkele privacy en dat wordt ook nog eens constant gevolgd met een camera op je gericht.
            Alle reacties Link kopieren
            Ik had ook niet verwacht dat Nadine zo vlug na het overlijden iemand zou toelaten.Aan de andere kant is ze misschien ook wel wat bang om alleen te blijven.Ze heeft wel erg veel kinderen ,daar zit echt niet iedereen om te springen.Ik hoop dat ze op welke manier dan ook gelukkig worden.Zo te zien was ze dat al met haar kinderen samen.
            scottiewinkie schreef:
            12-04-2020 17:11
            Ik heb ook gamers .Maar ze speelden ook met Lego of buiten.Ik denk dat ze nu niet lang meer op die camping zijn.Het weer wordt wat minder en er waren irritaties daar onderling,dat was voor het eerst dat ze dat toegaven,Noud en Floor gingen niet zo goed samen.Floor werd in een huis vol ook verveeld door Eline.Kan me voorstellen dat je het na al die weken ook kotsmoe bent in dat krappe huisje,Ouders en zussen gaan er af en toe nog uit.Er is verder niemand om mee te spelen,weinig ruimte geen enkele privacy en dat wordt ook nog eens constant gevolgd met een camera op je gericht.
            Ik was best verbaasd dat ze dat toegaven. Blij verrast eigenlijk. Want weet je, in elk gezin zijn irritaties, en zeker nu. Dat ontkennen zou gewoon gek zijn. Er werd overigens meteen gezegd dat ze evengoed op de camping zouden blijven. Ik ben benieuwd, ik zou het wel weten.
            Alle reacties Link kopieren
            Rosalind schreef:
            12-04-2020 17:36
            Ik was best verbaasd dat ze dat toegaven. Blij verrast eigenlijk. Want weet je, in elk gezin zijn irritaties, en zeker nu. Dat ontkennen zou gewoon gek zijn. Er werd overigens meteen gezegd dat ze evengoed op de camping zouden blijven. Ik ben benieuwd, ik zou het wel weten.
            Wel weer typisch inderdaad, ze sommen precies op wat wij hier roepen (te klein, geen privacy, irritaties), maar dat is kennelijk niet doorslaggevend genoeg om gewoon lekker naar huis te gaan. 'We zitten hier wel op elkaar en dat is natuurlijk niet zo fijn'. Meid, je hebt een huis van 650 vierkante meter, dan hoef je niet op een kluitje te zitten :facepalm:
            Alle reacties Link kopieren
            Jan krijgt nog een orgasme van die pizza-oven. Ik heb die man zelden zo in zijn nopjes gezien.
            Cookielover schreef:
            12-04-2020 17:47
            Jan krijgt nog een orgasme van die pizza-oven. Ik heb die man zelden zo in zijn nopjes gezien.

            Dat vind ik best grappig. Hij is zo ontzettend blij met zijn pizzading, dat immer zelf bijna vrolijk van word. Hopelijk gaat hij er een aantal leuke bakflix video’s mee maken. Jan is gewoon een groot kind en dat vind ik best grappig. Met Noud samen op pad en Sophie laten schrikken was leuk. Vooral omdat hij zo’n lol had en Sophie het overduidelijk niet leuk vond.

            Ik was ook blij verrast toen ze zeiden dat niet alles zo gezellig is en dat er irritaties zijn. Het lijkt mij niet meer dan normaal dat iedereen elkaar wel eens zat is en het was prettig om te zien dat ze even niet een bakkende Kelly-family zijn, maar ook gewoon mensen met hun leuke en niet leuke dingen. Eindelijk eens iets om je mee te identificeren.
            Alle reacties Link kopieren
            *TanteSjaan* schreef:
            12-04-2020 18:04
            Dat vind ik best grappig. Hij is zo ontzettend blij met zijn pizzading, dat immer zelf bijna vrolijk van word. Hopelijk gaat hij er een aantal leuke bakflix video’s mee maken. Jan is gewoon een groot kind en dat vind ik best grappig. Met Noud samen op pad en Sophie laten schrikken was leuk. Vooral omdat hij zo’n lol had en Sophie het overduidelijk niet leuk vond.

            Ik was ook blij verrast toen ze zeiden dat niet alles zo gezellig is en dat er irritaties zijn. Het lijkt mij niet meer dan normaal dat iedereen elkaar wel eens zat is en het was prettig om te zien dat ze even niet een bakkende Kelly-family zijn, maar ook gewoon mensen met hun leuke en niet leuke dingen. Eindelijk eens iets om je mee te identificeren.
            Ik bedoelde het ook positief hoor! Nee, ik ben blij dat hij zo'n leuke hobby heeft. Heeft Sofie eigenlijk hobby's?
            *TanteSjaan* schreef:
            12-04-2020 18:04
            Dat vind ik best grappig. Hij is zo ontzettend blij met zijn pizzading, dat immer zelf bijna vrolijk van word. Hopelijk gaat hij er een aantal leuke bakflix video’s mee maken. Jan is gewoon een groot kind en dat vind ik best grappig. Met Noud samen op pad en Sophie laten schrikken was leuk. Vooral omdat hij zo’n lol had en Sophie het overduidelijk niet leuk vond.
            Sofie viel ook even lekker uit haar rol, met haar "Doe eens effe normaal man!". Heerlijk! ;-D
            Alle reacties Link kopieren
            Rosalind schreef:
            12-04-2020 18:17
            Sofie viel ook even lekker uit haar rol, met haar "Doe eens effe normaal man!". Heerlijk! ;-D
            Ze leek ineens normaal ..
            Alle reacties Link kopieren
            Was het topic even kwijt. Verlate tvp dus.
            Noalien schreef:
            12-04-2020 22:45
            Was het topic even kwijt. Verlate tvp dus.
            Welkom terug Noalien.
            Alle reacties Link kopieren
            Leuk bericht over Jay.

            https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... n7PJjrG6tM
            Alle reacties Link kopieren
            Wat leuk! Eerst Nadine, nu Jay. En dat kippenpak van hem, fantastisch 😂
            De nieuwe vriend van Nadine heet Plop?
            OMG :rofl:


            Ik vind dat Jay zijn nieuwe vriendin wel snel introduceert bij zijn kinderen, ze zijn pas sinds november samen.
            Alle reacties Link kopieren
            Bladiebladiebla2016 schreef:
            13-04-2020 08:11
            Leuk bericht over Jay.

            https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... n7PJjrG6tM
            Lijkt me een verstandige vrouw.
            Alle reacties Link kopieren
            Anyco schreef:
            13-04-2020 08:59
            De nieuwe vriend van Nadine heet Plop?
            OMG :rofl:


            Ik vind dat Jay zijn nieuwe vriendin wel snel introduceert bij zijn kinderen, ze zijn pas sinds november samen.
            Denk dat Plop zijn Facebooknaam is. Kan me niet voorstellen dat dat echt zijn voornaam is.
            Alle reacties Link kopieren
            Nadiaah79 schreef:
            13-04-2020 13:51
            Denk dat Plop zijn Facebooknaam is. Kan me niet voorstellen dat dat echt zijn voornaam is.
            Hij ziet er wel Plopperig uit :roll: :lol:
            Alle reacties Link kopieren
            Zag alweer een hele video met alleen maar Nagelkerk kinderen in bikini en badje. :-o
            Alle reacties Link kopieren
            Doorenvogels55 schreef:
            13-04-2020 16:54
            Zag alweer een hele video met alleen maar Nagelkerk kinderen in bikini en badje. :-o
            Dat slijmbadje ofzo. Daar was echt niks aan, ik had gehoopt dat dit leuk was met die meiden maar :roll:
            Alle reacties Link kopieren
            Ik heb zitten wachten tot iemand die schaar die op de grond lag eens opraapte uiteindelijk pakte diegene die hem juist niet moest pakken hem maar gooide hem ook nonchalant gewoon met een zwaai weer weg en weer lag de schaar op de grond.Ik stond er verbaasd van dat niemand er wat van zei of dat ding even wegpakte. Ze krijgen van alles toegestuurd maar een echt leuke review wordt het dan nooit ,dat is jammer
            Alle reacties Link kopieren
            Rosalind schreef:
            12-04-2020 18:17
            Sofie viel ook even lekker uit haar rol, met haar "Doe eens effe normaal man!". Heerlijk! ;-D
            Welke vlog en wanneer?
            Alle reacties Link kopieren
            Doorenvogels55 schreef:
            14-04-2020 08:52
            Welke vlog en wanneer?
            De vlog van zaterdag vanaf 3.30 ongeveer is het leuk.
            Alle reacties Link kopieren
            Cookielover schreef:
            12-04-2020 17:42
            Wel weer typisch inderdaad, ze sommen precies op wat wij hier roepen (te klein, geen privacy, irritaties), maar dat is kennelijk niet doorslaggevend genoeg om gewoon lekker naar huis te gaan. 'We zitten hier wel op elkaar en dat is natuurlijk niet zo fijn'. Meid, je hebt een huis van 650 vierkante meter, dan hoef je niet op een kluitje te zitten :facepalm:
            Ja lekker gourmetten in de kou met de jas aan.
            Ik zag opa en oma op het balkon al denk ik dat die nog gewoon langs komen.

            Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
            Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

            Terug naar boven