Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 5 (ZONDER SPOILERS)

07-04-2020 18:17 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.
Vanaf maandag 13 juli tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
          - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
            - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

            Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
            - Familie Nagelkerke, met moeder baasje Sofie en vader Jan en acht kinderen.
            - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordy.
            - Familie Adema, het gezin met de vierling
            - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen
            - Willy Vink en haar 11 kinderen.

            Linkjes naar eerdere topics:

            Deel 1 entertainment/een-huis-vol/list_messages/249622
            Deel 2 entertainment/een-huis-vol-deel-2/list_messages/316491
            Deel 3 entertainment/een-huis-vol-deel-3/list_messages/433888
            Deel 4 entertainment/een-huis-vol-deel-4-zonde ... ges/454679
            cookielover wijzigde dit bericht op 14-07-2020 11:38
            45.75% gewijzigd
            Pingu schreef:
            30-06-2020 16:46
            Haha, dat was nog best grappig gedaan met die hoogwerker. Junior noemde het tenminste nog een brmbrm.
            Verder héél erg saai hoe Jan uitlegt dat er allemaal containers staan voor het afval, wie interesseert dat nou? En hoe hij Junior tussen die vuilniszakken had gezet.......ik vond het toch een beetje vies.
            En opvallend hoe veel aandacht Madelief nu ineens krijgt. Leuk voor het meisje natuurlijk, maar wel doorzichtig.
            Haha, ja, " hoe heet dat ook weer, nee, het geen broembroem, Junior" zegt pa tegen zijn zoontje, eerder steeds alle kinderen er op gewezen dat ze zijn brabbelwoordjes niet letterlijk moesten herhalen, maar auto moesten zeggen, pa en ma daar zelf al een paar keer op betrapt. Vanachter de camera andere kinderen commanderen om iets te doen. Ma weer in de flegmatieke houding al etend en Sissy weer aan het eind van de tafel met lege stoelen om zich heen. Hele gezellige familie.

            Kan mij wel voorstellen met dat warme weer dat het beter vertoeven is rondom de 'caravan' dan in het 'woonhuis' met een zwembad op loopafstand.
            Alle reacties Link kopieren
            En Sofie zit gewoon aan de drank volgens Jan. :yes:
            Alle reacties Link kopieren
            Sissy wordt weer lekker genegeerd. 2 dames naast elkaar en Sissy een km verderop alleen .
            Doorenvogels55 schreef:
            30-06-2020 18:15
            Sissy wordt weer lekker genegeerd. 2 dames naast elkaar en Sissy een km verderop alleen .
            Ja, dat viel mij ook op. Sofie had een vriendin aan tafel zitten (nu ja, vriendin..uhh..kennis, die met de kinderen, behalve dat blerkind, die 24 uur per dag zorg nodig heeft door Sissy, mas, mas, mas) naar het zwembad was geweest, want Sofie had/heeft het immers druk met andere zaken. Beide aan tafel en Sissy in de aupair-hoek.
            anoniem_394668 wijzigde dit bericht op 30-06-2020 20:04
            0.20% gewijzigd
            Alle reacties Link kopieren
            Toch snap ik Sissy ook niet helemaal, dat ze helemaal geen Nederlands spreekt (als ik in het buitenland aupair was, zou ik toch echt de taal daar leren) en die oortjes die ze vaak in heeft...
            't Is al met al een heel gedoe
            Alle reacties Link kopieren
            Doorenvogels55 schreef:
            30-06-2020 18:13
            En Sofie zit gewoon aan de drank volgens Jan. :yes:
            Ze zei wel dat het geen wijn was, misschien bitter lemon. Ik heb er ook wel mijn twijfels over, of ze nou wel of niet zwanger is.

            Aan de ene kant denk ik: nee. Aan de andere kant toch: ja. Het dragen van die ruime jurken, het hijgen van een trap oplopen (maar dat was een tijdje terug ook al), haar buikpijn en het hardlopen is ook bij één of twee keer gebleven.
            Alle reacties Link kopieren
            Maar soit, we zien het wel over een tijdje (of niet).
            Alle reacties Link kopieren
            Pingu schreef:
            30-06-2020 20:03
            Toch snap ik Sissy ook niet helemaal, dat ze helemaal geen Nederlands spreekt (als ik in het buitenland aupair was, zou ik toch echt de taal daar leren) en die oortjes die ze vaak in heeft...
            Misschien leert ze de taal wel door haar oortjes. In de serie Oogappels leerde Erik terwijl hij rende door het bos ook Chinees door zijn oortjes.
            Pingu schreef:
            30-06-2020 20:03
            Toch snap ik Sissy ook niet helemaal, dat ze helemaal geen Nederlands spreekt (als ik in het buitenland aupair was, zou ik toch echt de taal daar leren) en die oortjes die ze vaak in heeft...
            Zij wordt ook niet echt gestimuleerd daarin, ze lijkt mij ook niet een helder licht, sorry. Misschien een goedkoop aupairburo waar ze haar vandaan gevist hebben. Eigenlijk een verkapte slavernij.
            Alle reacties Link kopieren
            O ja, dat zou kunnen, dat ze NL leert zo, hoewel ik volgens mij Sophie eens ergens heb zien schrijven dat ze naar muziek luistert.
            't Is al met al een heel gedoe
            Alle reacties Link kopieren
            Ik denk niet dat Sofie in de gaten heeft wat Sissy aan het doen is.

            Ik bedoel: als Sofie aan Sissy vraagt wat ze luistert, denk ik dat het Sofie niet echt boeit. Misschien wil Sissy een heel verhaal beginnen en denkt Sofie al: ach, laat maar.

            Want als Soof aan bijvoorbeeld Madelief of Guusje wat vraagt is dat ook niet bepaald gemeend.
            Alle reacties Link kopieren
            krulllenbol schreef:
            29-06-2020 23:23
            Nadine post de laatste dagen veel foto’s van haar nieuwe liefde. Ze zijn verloofd. Ik persoonlijk vind het wel erg snel gaan, vooral voor de kinderen. Als ik me niet vergis is dit de 2e lover na de dood van haar man. Ik vraag mij af hoe ze elkaar hebben ontmoet, haar jongste is net een jaar.
            Nadine haar jongste zoontje is bijna 2, is in september 2018 geboren, hij was net 4 maanden toen Michel overleed vorig jaar januari.

            In april/mei had Nadine inderdaad kort iets met 1 of andere Plop die vol tattoos zat. Maar die heeft ze snel gedumpt, hij vond dat hij niet genoeg aandacht van haar kreeg. En achteraf bleek het ook 1 of andere player te zijn die meerdere vrouwen tegelijk had.

            Ze woont nog niet samen met haar huidige vriend. Verloofd zijn zegt ook niks. Ik ken mensen die al 15 jaar "verloofd" zijn en nog steeds niet samenwonen.
            Alle reacties Link kopieren
            Cookielover schreef:
            30-06-2020 20:05
            Misschien leert ze de taal wel door haar oortjes. In de serie Oogappels leerde Erik terwijl hij rende door het bos ook Chinees door zijn oortjes.
            Die had ook een leraar Chinees hoor :-)
            Alle reacties Link kopieren
            Roseaux schreef:
            30-06-2020 20:50
            Die had ook een leraar Chinees hoor :-)
            Dat is waar :-D
            Alle reacties Link kopieren
            Ik heb Sofie al een paar keer geërgerd JUNIOR horen roepen als hij er tussen door zeurt .
            Ze zeggen dat ze geen negende krijgen nu.
            Het wachten is op het volgende project.
            Ook opvallend: Junior staat met de stofzuiger,rotherrie ik doe dat liefst als er niemand thuis is ,stoort enorm en dan zit niemand in de weg.
            Maar daarna wil Noud iets vertellen en zegt Sofie ,weer geërgerd, ja hij mag zo weer aan.. Ze hebben de stofzuiger dus aan staan voor een 2 jarige om mee te spelen. :roll: Daar zullen wel weer mensen over vallen :ze hadden al kritiek dat ze slecht waren voor het milieu met hun veel kinderen,vliegreizen naar vakantiehuis,hele dag rondrijden .

            Ik heb Sissie helemaal niet zien zitten in de vlog :$

            Die vriend van Nadine komt heel puberaal over op mij.
            Alle reacties Link kopieren
            scottiewinkie schreef:
            30-06-2020 21:34
            Ik heb Sofie al een paar keer geërgerd JUNIOR horen roepen als hij er tussen door zeurt .
            Ze zeggen dat ze geen negende krijgen nu.
            Het wachten is op het volgende project.
            Ook opvallend: Junior staat met de stofzuiger,rotherrie ik doe dat liefst als er niemand thuis is ,stoort enorm en dan zit niemand in de weg.
            Maar daarna wil Noud iets vertellen en zegt Sofie ,weer geërgerd, ja hij mag zo weer aan.. Ze hebben de stofzuiger dus aan staan voor een 2 jarige om mee te spelen. :roll: Daar zullen wel weer mensen over vallen :ze hadden al kritiek dat ze slecht waren voor het milieu met hun veel kinderen,vliegreizen naar vakantiehuis,hele dag rondrijden .

            Ik heb Sissie helemaal niet zien zitten in de vlog :$

            Die vriend van Nadine komt heel puberaal over op mij.
            Belachelijk. Een kind van 2 met de stofzuiger.

            Sissy zat ergens aan het eind van de tafel, alleen.
            Doorenvogels55 schreef:
            30-06-2020 21:38
            Belachelijk. Een kind van 2 met de stofzuiger.

            Sissy zat ergens aan het eind van de tafel, alleen.
            AAAAAANNNN AAAAANNN, paar maanden geleden was dat het woord voor de stofzuiger, Sofie, kijk eens wat Junior zegt, hij zegt AAN en daarmee bedoelt ie de stofzuiger.

            Over Sissy alleen aan het eind van de tafel met lege stoelen om zich heen heb ik nu al drie keer gemeld.

            Vooral doorgaan met de marketing van dit gezin, dokter van der ploeg aka editor, misschien helpt het ze opvoeden.
            Sofie vertelt zeeeer uitgebreid waarom ze nu toch terug naar huis gegaan zijn. Ik vermoed dat het echte verhaal is dat de kinderen helemaal klaar waren met de camping.
            En het is duidelijk, alleen Junior hoeft geknuffeld te worden :(
            anoniem_382756 wijzigde dit bericht op 30-06-2020 22:51
            1.27% gewijzigd
            Alle reacties Link kopieren
            Rosalind schreef:
            30-06-2020 22:32
            Sofie vertelt zeeeer uitgebreid waarom ze nu toch terug naar huis gegaan zijn. Ik vermoed dat het echte verhaal is dat de kinderen helemaal klaar waren met de camping waren.
            En het is duidelijk, alleen Junior hoeft geknuffeld te worden :(
            Dat laatste vond ik weer zo belachelijk van dat domme wijf. Echt hoor. Akelige moeder.
            Doorenvogels55 schreef:
            30-06-2020 22:51
            Dat laatste vond ik weer zo belachelijk van dat domme wijf. Echt hoor. Akelige moeder.
            Lees eigenlijk nooit instagram van dit gezin, maar moet af en toe wel door de reacties hier (te nieuwsgierig, haha) en dan dit:
            Even wat meer ritme, allemaal lekker een eigen kamer en ik vind het ook lekker nu ik veel werk dat junior in de buurt is zodat ik even kan knuffelen tussendoor. Nu zijn de oudste kids en junior op
            Op hun youtubevlogs (die ik wel af en toe volg) lopen ze een week achter en daar heb ik al enorm commentaar op. De kwoot van vandaag op instagram lijkt ook gespeeld, "even wat meer ritme" huh? Wie moest die arme kinderen meeslepen naar de kerreven? Veel werk? Junior in de buurt en knuffelen tussendoor? HUH

            Er is iets mis met dit gezin.
            Sowieso, alsof knuffelen het enige is dat je met je kind(eren) doet.
            Nou ja, zij misschien wel.
            Rosalind schreef:
            01-07-2020 00:07
            Sowieso, alsof knuffelen het enige is dat je met je kind(eren) doet.
            Nou ja, zij misschien wel.
            Ik maak het een graatje erger, lekker kroelen. Sofie houdt van beebies om mee te kroelen, zodra ze zelf iets kunnen zeggen heeft ze er geen zin meer in en het kind ook niet meer, daarom zegt Junior bijna niks, want zolang ie niks zegt blijft ma hem kroelen.

            Haartjes kammen en staartjes opsteken moeten ze het na die tijd mee doen.
            Alle reacties Link kopieren
            Andrieske1976 schreef:
            01-07-2020 00:18
            Ik maak het een graatje erger, lekker kroelen. Sofie houdt van beebies om mee te kroelen, zodra ze zelf iets kunnen zeggen heeft ze er geen zin meer in en het kind ook niet meer, daarom zegt Junior bijna niks, want zolang ie niks zegt blijft ma hem kroelen.

            Haartjes kammen en staartjes opsteken moeten ze het na die tijd mee doen.
            Zeg dat wel. Kan niet vertellen wat een dom mens ik die Sofie vind. Echt wat een moeder zeg. En dan die chagrijnige kop als ze gefilmd wordt en dat nog net niet door had. En zoals ze tegen Sissy doet, geeft goed weer hoe ze is. En dat samen dit en samen dat. Dan denk ik: dat mens spoort niet. Zal wel balen zijn als de kinderen thuis zijn. Onee toch niet, Sofie wil knuffelen ....onee alleen met Jengel :facepalm: . Dat vervelende joch met zijn gegil. Kan weinig positiefs benoemen bij dit gezin. Kinderen komen chronisch echte aandacht tekort.
            Alle reacties Link kopieren
            Wanneer begint de Zomervakantie in het Zuiden? Zijn de kinderen weer 6 weken thuis. Ik ben benieuwd of ze naar Spanje gaan.
            geneet van 't laeve
            Alle reacties Link kopieren
            Ze draait alles elke keer zo dat het net is alsof zij het allemaal hebben zoals het het ideaalste is .
            Dan is het de camping wat helemaal je van het is en dan het huis . Straks Spanje.
            Terwijl er geen logica in zit want de ene keer zitten ze met regen op de camping en de andere keer met 36 graden.

            Sowieso is die camping leuk voor de jongere kinderen om te spelen maar voor de rest is het natuurlijk 8x niks.
            Veel te klein .Je kunt niet allemaal zitten aan tafel of op de bank dus de helft zit buiten ,ook bij kou of ligt op een stapelbed. Als het regent zit je noodgedwongen binnen op elkaar geplakt ,je hoort elk geluid van elkaar . Als het heet is is het zo te zien niet om uit te houden ik heb nergens een airco zien hangen . Maar vader en moeder naaien er zelf steeds tussen uit naar huis , rondrijden en uit eten .

            Die arme au pair ook. Kon die maar eens ergens vertellen hoe de vork in de steel zit,hopelijk komt ze voor zichzelf op.Ze komt uit een totaal andere cultuur en heeft niet in de gaten dat werken uitgebuit worden in ons land anders is dan in haar vaderland.
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.

            Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
            Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

            Terug naar boven