Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 5 (ZONDER SPOILERS)

07-04-2020 18:17 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.
Vanaf maandag 13 juli tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
          - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
            - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

            Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
            - Familie Nagelkerke, met moeder baasje Sofie en vader Jan en acht kinderen.
            - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordy.
            - Familie Adema, het gezin met de vierling
            - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen
            - Willy Vink en haar 11 kinderen.

            Linkjes naar eerdere topics:

            Deel 1 entertainment/een-huis-vol/list_messages/249622
            Deel 2 entertainment/een-huis-vol-deel-2/list_messages/316491
            Deel 3 entertainment/een-huis-vol-deel-3/list_messages/433888
            Deel 4 entertainment/een-huis-vol-deel-4-zonde ... ges/454679
            cookielover wijzigde dit bericht op 14-07-2020 11:38
            45.75% gewijzigd
            Rnacie schreef:
            02-07-2020 23:20
            Was dat merel achter het stuur?
            Dacht ik ook even maar nee. Zou ook niet kunnen, ze is pas 15.
            Alle reacties Link kopieren
            Het rapport van Guusje , de opmerking : ja dat heeft ze niet van de melkboer dat gedrag . Fijn dat heel Nederland en België dit nu ook weet
            ( nou ja ; de kindfans, kinderachtige fans , en de mensen die niks te doen hebben en uit ergernis te vlog kijken om hier in het uithoekje te roddelen dan )
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Alle reacties Link kopieren
            Die mensen zouden hun kinderen moeten beschermen en een veilig thuis moeten bieden.
            Zij doen het tegenovergestelde.
            Ze zetten echt ALLES publiekelijk neer.
            :
            ongemakkelijke foto's van baby tot puber
            filmpjes
            kinderen in badkleding zo'n oerlelijke bikini's die mama dan mooi vindt want het zijn "Maddey's kleuren ,daar hou ik van " :pukey:
            Pedo's houden daar ook van maar mama en pappa geven daar allemaal niks om , is al vaker aangekaart ze blijven het doen .
            gister in de vlog meisjes weer in bikini ( en ook nog zeggen hoe ze het bovenstukje omhoog moet doen etc ) en dat stukje op dat rapport :nope:
            Helemaal geen privacy iedereen weet en ziet alles van hun. Van wc tot slaapkamers en van opgedoft tot in bed liggend.
            Alleen wat die twee zelf onder de pet willen houden ,wat hun zelf aan gaat dan niet , zoals dat die katten weg gingen en een of ander infantiel projectje weer voor tv .Maar dat laatste wel steeds aankaarten natuurlijk om interessant te doen en kijkers vast te houden.

            Wat zijn dit toch akelige lui.
            Wat kwamen deze mensen anders over in Een huis vol .

            Zelf zorgt ze wel dat ze uit beeld blijft in bikini of korte broek maar haar gezin en au pair worden ongevraagd gebruikt als materiaal om centjes binnen te hengelen .
            Ff voor de duidelijkheid : zij doen dit als document voor later ! Niet dat ze geld willen verdienen over de rug van hun kinderen !! Zeer zeker NIET. En ook niet om beroemd te willen zijn .

            Maarr leuk dat je kijkt naar deze vlog en we vinden het stikleuk als je op de RRRRRRóde knop drukt om te abonneren . blablabl en tot de volgende keer ,we vinden het leuk als je abonneer.... :facepalm: :facepalm: :facepalm:
            Wat leveren die abonnees dan toch op dat ze daar zo op gebrand zijn ? Dat moet te maken hebben met meer bekendheid krijgen , want daar kicken die mensen echt enorm op . Alles moet er voor wijken . Ook de privacy van de kinderen .
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Alle reacties Link kopieren
            Niets aan toe te voegen. We kwamen al tot de conclusie dat die lui niet sporen. Pa en ma zijn om te kotsen.
            Alle reacties Link kopieren
            Sofie is leermeester.... :facepalm: In haar dromen denk ik.
            Alle reacties Link kopieren
            Doorenvogels55 schreef:
            03-07-2020 09:04
            Sofie is leermeester.... :facepalm: In haar dromen denk ik.
            :whip: ik krijg daar héél rare beelden bij die ik niet wil zien maar ik ben een beelddenker.. speciale beelden zeg maar
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Alle reacties Link kopieren
            toevoeging : Niet in zwart leer maar in Maddey's kleuren ,natuurlijk.
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Alle reacties Link kopieren
            Ik snap er niks van, Sofie leermeester. Jan okee, dat is een ervaren bakker en die zal een onervaren bakker heus veel kunnen leren. Maar Sofie??? Wat moet je van haar leren? Lunchen en shoppen?
            't Is al met al een heel gedoe
            Alle reacties Link kopieren
            Het is volgens mij gewoon weer een momentje wat Sofie wilt pakken samen
            met Jan. Naast Jan staan wanneer hij iemand leert om een brood te bakken.
            Alle reacties Link kopieren
            Jeej die rapporten op insta inderdaad.
            Mijn dochter van 10 zou het al vervelend vinden als ik haar rapport ongevraagd in mijn WhatsApp status zou zetten of ongevraagd door zou appen naar Jan en alleman. Rapporten worden thuis bekeken en dochter mag verder bepalen aan wie ze het wilt laten zien.

            Kinderen hebben ook recht op hun privacy.
            Je zet je eigen functionerings gesprek van het werk toch ook niet zomaar online.
            Dan waarom wel een rapport.
            Mijn dochter zou niet amused zijn, zo zie je die Kids zijn echt gedrild door Sofie.
            Ze weten niet beter. Wat een rare mensen.
            Alle reacties Link kopieren
            Wow wel heftig van die rapporten inderdaad. En dan zal het vast wel weer 'gevraagd' zijn, maar ja als kinderen op geen enkel vlak benul hebben van privacy en al helemaal gewend zijn aan alles in de openbaarheid slingeren zullen die vast wel instemmend reageren.
            En wat te denken van de naam van de leerkracht van de kinderen? Wordt ook ff openbaar gemaakt. Zou er zelf niet van gediend zijn!
            Haha

            Hier ging het vaak over het vreten van s. Zegt jan nu ff uitdrukkelijk dat s. Langzaam eet
            Alle reacties Link kopieren
            Ja, die naam van de leerkracht was niet eens onherkenbaar gemaakt! Op Insta of Facebook waren er zelfs mensen die kritisch reageerden op die rapporten, kun je nagaan. Privacy bestaat niet voor Sofietje, behalve als het om haarzelf gaat. Van haar weten we namelijk bijna niets. Nou ja, niet dat er zoveel te weten valt, die vrouw is een leeg vat. Maar toch.
            Die zwemkleding stoorde me ook, tenminste, het filmen ervan. We weten dat er online vieze mannetjes rond dit gezin cirkelen, Guusje had er eentje op haar Instagram, en die zal zéker ook de filmpjes bekijken. Domme, domme Sofie.
            't Is al met al een heel gedoe
            Expreszo schreef:
            03-07-2020 15:34
            En wat te denken van de naam van de leerkracht van de kinderen? Wordt ook ff openbaar gemaakt. Zou er zelf niet van gediend zijn!
            DAT! Ze doen overdreven de camera naar beneden om geen omstanders mee te filmen als ze door een winkel ofso lopen en dan wel de voornaam en achternaam van de juf op het net gooien. Ongelooflijk en enorm dom allemaal, op zijn aller- aller en meest positief gedacht is dat ze trots zijn op de resultaten.

            Tja!

            Opmerking bij Guusje: "niet altijd het laatste woord willen hebben." Tjongejonge, arm kind. En bij Floor: "Matig, slordig werk" Tja, ook logisch, het interesseert de ouders niks hoe of met wat ze hun schooltas inpakken, lekker voorbeeld ook.

            Ik begin dit ook bijna emotionele kindermishandeling te vinden, zo ga je niet om met de privacy van minderjarige kinderen.
            Oja, die makke schaapjes als Guusje en Floor zullen ongetwijfeld hun 'toestemming' gegeven hebben aan ma om die rapporten op het net te pleuren. Zowel Noud als Madelief hebben vast hartgrondig NEE geroepen, hulde voor die twee slimmerds!
            Andrieske1976 schreef:
            03-07-2020 15:59
            Zowel Noud als Madelief hebben vast hartgrondig NEE geroepen, hulde voor die twee slimmerds!
            Vorig jaar niet :hyper:

            https://www.youtube.com/watch?v=gvwSc6wGS7o&t=254
            Alle reacties Link kopieren
            Marcel Deijs
            Beheerder
            Na langdurig aandringen van de beheerders heb ik besloten om beheerder te blijven in deze groep.
            Dames bedankt hè



            :roll:
            Je kon't altaid nog bakker worre
            Alle reacties Link kopieren
            makiko schreef:
            03-07-2020 19:06
            Marcel Deijs
            Beheerder
            Na langdurig aandringen van de beheerders heb ik besloten om beheerder te blijven in deze groep.
            Dames bedankt hè



            :roll:

            :yes: gelukkig :roll:
            Alle reacties Link kopieren
            Rosalind schreef:
            02-07-2020 19:12
            " Voor Noud lijkt ons de school heel goed en Eline wilde het heel graag".
            Tja.
            Maar als ik het goed begrijp gaan beiden niet?
            Lekker duidelijk.
            Ik heb de vlogs niet gezien, maar hoop voor de kinderen dat ze echt niet naar die school gaan. Ik heb zelf van september tot de kerst op die school gezeten, het was verschrikkelijk!

            En als ze het toch doen, dan zullen sofie en Jan snel wel achter komen dat ze verkeerde keuze hebben gemaakt
            #doeslief
            Toen waren ze vast net onder jouw beheer. Madelief was toen nog te jong om NEE te zeggen en Noud toen naief en nu te wijs. Maar ik heb een vraag voor u, wat vind je zelf nu van al deze kritiek in dit uithoekje, je schiet voortdurend in de verdediging met bewijzen van en dat mag, maar eerlijk gezegd telt voor jou het aantal abonnees meer dan het verlies van privacy van die kinderen?
            Alle reacties Link kopieren
            Ze sporen ook echt niet om die rapporten inclusief naam juffrouw en commentaar op fb en insta te zetten. Gestoord zijn ze gewoon!
            #doeslief
            Alle reacties Link kopieren
            Heerlijk dit Buddenbruckje Afbeelding
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Alle reacties Link kopieren
            :bonk: Marcel ... :rofl:

            Madelief heeft die een rapport dan ?
            Die zat toch in groep 2 ? Ik ben toe aan lege tv maar ik denk dat ik de vlog ga kijken van vandaag ,ook altijd ontspannend.
            Waarschijnlijk was het echt heel saai want ik zie er niks over hier ,dat maakt mij nou juist nieuwsgierig :whistle:
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            OMG wat een discussies weer over naar huis of op de camping blijven. Sofie zegt 80x dat ze dan aaaaalles van 10 man mee naar huis moeten slepen en dat het eeecht nog warm blijft. Niks familie overleg.
            En ondertussen hangt iedereen weer binnen op de bank. Floor in een bikini die echt niet netjes zit. Die bikini was overigens wel leuk (in tegenstelling tot die van Guusje) maar je moet gewoon niet alles willen filmen of laten zien. Net als die rapporten.
            Waarom doen ze dat toch? Reportage voor later my ass. Want waarom moeten we dan "gratis" abonneren?

            Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
            Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

            Terug naar boven