Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 5 (ZONDER SPOILERS)

07-04-2020 18:17 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.
Vanaf maandag 13 juli tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
          - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
            - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

            Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
            - Familie Nagelkerke, met moeder baasje Sofie en vader Jan en acht kinderen.
            - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordy.
            - Familie Adema, het gezin met de vierling
            - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen
            - Willy Vink en haar 11 kinderen.

            Linkjes naar eerdere topics:

            Deel 1 entertainment/een-huis-vol/list_messages/249622
            Deel 2 entertainment/een-huis-vol-deel-2/list_messages/316491
            Deel 3 entertainment/een-huis-vol-deel-3/list_messages/433888
            Deel 4 entertainment/een-huis-vol-deel-4-zonde ... ges/454679
            cookielover wijzigde dit bericht op 14-07-2020 11:38
            45.75% gewijzigd
            Alle reacties Link kopieren
            Lente19251003 schreef:
            14-07-2020 15:32
            Ja nu je het zegt, hij zegt in die vlog idd een paar keer ‘baby mama’. Jeetje....

            En die Buddenbruckjes, ik vind het ook bijzonder hoor, dat je van 1 inkomen twee huizen en zo veel kinderen kan financieren.
            Ik dacht dat Miquel met zijn vriendin daar zou gaan wonen maar gisteren zeiden ze dat hij in huis komt met haar .
            Zouden ze dat huis nog hebben in Heerlen dan?
            Zo ver ik begreep waren ze toen ook op zoek naar een school in Duitsland ,dat wilden ze eerst niet maar later wel .
            Maar hoe het ook gaat lopen ik denk dat Thaila de zorg voor die kleine wel op zich gaat nemen .
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Alle reacties Link kopieren
            Volgens mij moesten ze het huis in Heerlen aanhouden vanwege de zorg van Chariënne.

            Dat heeft Thaila een paar keer geschreven.
            Alle reacties Link kopieren
            Kraan en Quaedackers vind ik persoonlijk het minst leuk om te volgen en juist die twee families waren nog niet te zien ,ik hoop dat ze als ze hun uitzenden ze nog een andere familie laten zien eigenlijk.
            een èigen vàllei, een èigen vàllei
            Alle reacties Link kopieren
            Ik ben heel benieuwd naar Kraan.
            Alle reacties Link kopieren
            Cookielover schreef:
            14-07-2020 15:36
            Volgens mij moesten ze het huis in Heerlen aanhouden vanwege de zorg van Chariënne.

            Dat heeft Thaila een paar keer geschreven.
            Ik dacht vanwege de school van de jongens en dat ze dan evengoed konden afspreken.
            Wat op zich een hele aparte reden is om een HUIS aan te houden..
            En dat de oudste op stap konden daar .
            En dat ze evt terug konden als het ze niet beviel in Duitsland.
            Dat laatste begrijp ik dan nog .
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Alle reacties Link kopieren
            Byrma schreef:
            14-07-2020 15:39
            Ik dacht vanwege de school van de jongens en dat ze dan evengoed konden afspreken.
            Wat op zich een hele aparte reden is om een HUIS aan te houden..
            En dat de oudste op stap konden daar .
            En dat ze evt terug konden als het ze niet beviel in Duitsland.
            Dat laatste begrijp ik dan nog .
            Dat ook, maar dat van Chariënne had te maken met haar begeleiding? Dat moest op een Nederlands adres.
            Alle reacties Link kopieren
            De kinderen gingen na de zomervakantie toch in Duitsland naar school?
            Alle reacties Link kopieren
            In de vlog van vandaag (ja ik ben er weer vroeg bij, het is weer een rustig dagje op het werk) moet Sofie om 2.38 en 2.41 een oprisping wegslikken....ik zeg nog steeds: zwanger!
            Hm. Maar ze eet wel carpaccio.
            't Is al met al een heel gedoe
            Hoe de Buddenbruckjes aan hun geld komen vraag ik me ook af.
            Maar dat vroeg ik me ook af bij Jay. Oké, daar niet zo´n groot huis en overdreven luxe, maar wel een dikke auto, clubjes voor de kinderen, geen goedkope kleding etc. En dat met maximaal 20 uur werken?

            Ik ben benieuwd naar de familie Kraan!
            Ik was er volledig van overtuigd dat Jan en Sofie niet zo dom zouden zijn om nog een kind te nemen. Maar ik twijfel nu wel.
            Want waarom zegt dat kind steeds beebie? Dat is toch gek?

            Zou het toch waar zijn, dan vermoed ik dat ze binnenkort een aankondiging doen. Net na deze serie Een Huis Vol, zodat de aandacht weer terug naar hen gaat.
            Alle reacties Link kopieren
            Ik was er ook zeker van, tot de carpaccio. Hoewel ik Sofie ertoe in staat acht zich niks aan te trekken van dat soort risico's. Ze dronk wel een alcoholvrije cocktail...

            Vond de afsluiting van vandaag zo triest, arme Madelief die dat 's avonds vanuit haar bedje moest doen. Zo'n intiem moment, voor je gaat slapen, hoort veilig en rustig te zijn, nog even voorlezen, nog even de dag doornemen...nee in plaats daarvan moet ze die achterlijke riedel weer opzeggen voor de vlog. Sneu!
            't Is al met al een heel gedoe
            Alle reacties Link kopieren
            Hee Pingu, ik heb de vlog nog niet gezien! Niet spoilen!

            Nee hoor, grapje :P Er is meestal toch niks aan en ik vind het een samenvatting ook wel zo makkelijk.

            Had Sofie last van misselijkheid?
            Alle reacties Link kopieren
            Cookielover schreef:
            14-07-2020 16:32
            Hee Pingu, ik heb de vlog nog niet gezien! Niet spoilen!

            Nee hoor, grapje :P Er is meestal toch niks aan en ik vind het een samenvatting ook wel zo makkelijk.

            Had Sofie last van misselijkheid?
            Zo zag het er wel uit!

            Voor de rest mis je niets, veel langdradig gedoe met Guusjes kinderfeestje in een trampolinehal.
            't Is al met al een heel gedoe
            Ik ben de serie uit 2016 nog eens aan het terugkijken, die staat niet meer bij uitzendinggemist, maar wel op youtube, met de families Baumgard, Adema en Vink.

            Dan zie je dat pa Baumgard nu toch veel ouder is geworden in die vier jaar. Ik denk dat het ernstige ongeluk van zijn dochter hem erg heeft getekend in zijn gezicht.
            Byrma schreef:
            14-07-2020 15:39
            Ik dacht vanwege de school van de jongens en dat ze dan evengoed konden afspreken.
            Wat op zich een hele aparte reden is om een HUIS aan te houden..
            En dat de oudste op stap konden daar .
            En dat ze evt terug konden als het ze niet beviel in Duitsland.
            Dat laatste begrijp ik dan nog .
            Dit is wat er gezegd werd in de serie, in december/januari.
            Cookielover schreef:
            14-07-2020 15:42
            Dat ook, maar dat van Chariënne had te maken met haar begeleiding? Dat moest op een Nederlands adres.
            Welke begeleiding krijgt dat meisje? Gaat het er niet om dat Charienne vanaf een NL adres naar een Nederlandse ZMLK-school kan?

            Ik weet echt niet welke andere begeleiding het meisje krijgt. Ze zou wel meer begeleiding mogen krijgen, maar niet alleen van buiten het gezin.
            Er staat mij iets van bij dat de bb het huis in Heerlen niet meer hebben. Was het niet zo dat ze het huis in Heerlen leeg aan het maken waren in de vorige reeks van een huis vol?
            Alle reacties Link kopieren
            watdachtjehiervan schreef:
            14-07-2020 18:46
            Er staat mij iets van bij dat de bb het huis in Heerlen niet meer hebben. Was het niet zo dat ze het huis in Heerlen leeg aan het maken waren in de vorige reeks van een huis vol?
            Ze verhuisden toen . Er was nog te zien dat Thaila haar zoons met de camera in de gaten hield in het huis in Heerlen .
            Je kon't altaid nog bakker worre
            Alle reacties Link kopieren
            Andrieske1976 schreef:
            14-07-2020 16:44
            Ik ben de serie uit 2016 nog eens aan het terugkijken, die staat niet meer bij uitzendinggemist, maar wel op youtube, met de families Baumgard, Adema en Vink.

            Dan zie je dat pa Baumgard nu toch veel ouder is geworden in die vier jaar. Ik denk dat het ernstige ongeluk van zijn dochter hem erg heeft getekend in zijn gezicht.
            https://www.npostart.nl/een-huis-vol/19 ... RV_1577617
            Je kon't altaid nog bakker worre
            Alle reacties Link kopieren
            Byrma schreef:
            14-07-2020 15:39
            Ik dacht vanwege de school van de jongens en dat ze dan evengoed konden afspreken.
            Wat op zich een hele aparte reden is om een HUIS aan te houden..
            En dat de oudste op stap konden daar .
            En dat ze evt terug konden als het ze niet beviel in Duitsland.
            Dat laatste begrijp ik dan nog .

            Nee was id om de zorg van Chariënne. Heeft Thaila verschillende keren verklaard.
            Alle reacties Link kopieren
            Doorenvogels55 schreef:
            14-07-2020 18:58
            Nee was id om de zorg van Chariënne. Heeft Thaila verschillende keren verklaard.
            Ah okay
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Wat bedoel je met die link? Dat is seizoen 2 uit 2012. Ik had kennelijk het seizoen (2016) met de familie Vink half gevolgd en kon die niet vinden op NPO-gemist. Staat nog wel op youtube.
            Alle reacties Link kopieren
            Andrieske, deze link gaat naar de homepage van het programma op NPO Start, de seizoenen van 2012 t/m 2020 staan erop: https://www.npostart.nl/een-huis-vol/KN_1682194
            Alle reacties Link kopieren
            Cookielover schreef:
            14-07-2020 15:38
            Ik ben heel benieuwd naar Kraan.
            Haha ik ook
            Alle reacties Link kopieren
            Dat ongeluk bij de dochter van familie baumgard is wel echt heftig. Eugene heeft het er echt wel moeilijk mee.

            Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
            Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

            Terug naar boven