Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 5 (ZONDER SPOILERS)

07-04-2020 18:17 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.
Vanaf maandag 13 juli tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
          - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
            - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

            Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
            - Familie Nagelkerke, met moeder baasje Sofie en vader Jan en acht kinderen.
            - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordy.
            - Familie Adema, het gezin met de vierling
            - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen
            - Willy Vink en haar 11 kinderen.

            Linkjes naar eerdere topics:

            Deel 1 entertainment/een-huis-vol/list_messages/249622
            Deel 2 entertainment/een-huis-vol-deel-2/list_messages/316491
            Deel 3 entertainment/een-huis-vol-deel-3/list_messages/433888
            Deel 4 entertainment/een-huis-vol-deel-4-zonde ... ges/454679
            cookielover wijzigde dit bericht op 14-07-2020 11:38
            45.75% gewijzigd
            Alle reacties Link kopieren
            en Shayquan : wil je dit stukje er alsjeblieft uitknippen ? :proud:
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Alle reacties Link kopieren
            Byrma schreef:
            14-07-2020 20:23
            en Shayquan : wil je dit stukje er alsjeblieft uitknippen ? :proud:
            Haha, ja :)
            Alle reacties Link kopieren
            Byrma schreef:
            14-07-2020 20:23
            en Shayquan : wil je dit stukje er alsjeblieft uitknippen ? :proud:
            Haha grappig ja.
            Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
            Alle reacties Link kopieren
            Ik kreeg de indruk dat de vriendin van Miguel eigenlijk niet de naam wilde verklappen maar dat niet durfde te zeggen.
            Ze gaat wel heel lief met die kinderen om , die haar ook gelijk omhelzen. Ze slaan elkaar een hersenschudding maar zijn ook lief voor elkaar , ook tegen dat baby broertje.
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Oma Baumgard is een aluhoedje, die vriendin van die Buddenbruck die een baby krijgt is volgens mij ook een beetje zwakzinnig en die meid Jelies die 14 wordt vind ik zo infantiel en kinderlijk overkomen. Misschien zegt dat meer over mijn kinderen dan over die van Jelies maar ik vind ze zo kleuterachtig en jong en naief aandoen. Echt niet van deze wereld. Een beetje dommig ofzo. En dan dat giechelige. Ik krijg de indruk dat die mensen allemaal een beetje wereldvreemd zijn.
            Moeder Jelies lijkt mij weer zwanger trouwens.
            blauwebessensap schreef:
            14-07-2020 20:38
            Oma Baumgard is een aluhoedje, die vriendin van die Buddenbruck die een baby krijgt is volgens mij ook een beetje zwakzinnig en die meid Jelies die 14 wordt vind ik zo infantiel en kinderlijk overkomen. Misschien zegt dat meer over mijn kinderen dan over die van Jelies maar ik vind ze zo kleuterachtig en jong en naief aandoen. Echt niet van deze wereld. Een beetje dommig ofzo. En dan dat giechelige. Ik krijg de indruk dat die mensen allemaal een beetje wereldvreemd zijn.
            Moeder Jelies lijkt mij weer zwanger trouwens.
            Ik heb met Eugene te doen.Hij wordt maar gecommandeerd :doe dit en doe dat en laat dit.
            Op zijn vrije dag moet hij wat doen van Samantha.

            Dat meisje dat zwanger is is misschien wat verlegen en onwennig door die camera .
            Ze is ook pas 17 .

            Jennie is een puber , stoere Jennie zegt ze zelf gangstergirl dt is de taal tegenwoordig , lief dat ze haar kont tegen de kribbe mag gooien . Valt me reuze mee. Niks mis met haar , ze is net 14 geworden tijdens het filmen. Die mensen lachen graag.

            Moeder zal niet zwanger zijn ze is juist afgevallen . Dat zie je al in deze 2 uitzendingen , afgelopen seizoen was ze een stuk voller.

            Heb je ook nog wat over de vloggende familie? nu je toch bezig bent :-D

            Maar het zegt niks over jou kinderen , vertel eens?
            Alle reacties Link kopieren
            blauwebessensap schreef:
            14-07-2020 20:38
            Oma Baumgard is een aluhoedje, die vriendin van die Buddenbruck die een baby krijgt is volgens mij ook een beetje zwakzinnig en die meid Jelies die 14 wordt vind ik zo infantiel en kinderlijk overkomen. Misschien zegt dat meer over mijn kinderen dan over die van Jelies maar ik vind ze zo kleuterachtig en jong en naief aandoen. Echt niet van deze wereld. Een beetje dommig ofzo. En dan dat giechelige. Ik krijg de indruk dat die mensen allemaal een beetje wereldvreemd zijn.
            Moeder Jelies lijkt mij weer zwanger trouwens.
            Volgens mij zegt deze post vooral wat over jezelf.
            Alle reacties Link kopieren
            Ik vind Jennie ook ietwat kinderlijk, maar zeker niet kleuterachtig of wereldvreemd.

            Het gezin leeft anders, maar niet afgesloten van de wereld.
            Alle reacties Link kopieren
            De Jelies-kids zijn toch ook nog kinderen ? De oudste is net 14 geworden.
            Ik zie niet wat je bedoelt .
            En ja die mensen lachen graag Harry kwam zelfs lachend uit moeder ,alleen had hij nog geen tanden .
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Alle reacties Link kopieren
            Ik zal straks even een nieuw topic aanmaken trouwens, dat we er niet straks twee of drie hebben :)
            Alle reacties Link kopieren
            Niks mis met de familie Jellies, lijken me keurig opgevoede kinderen die nog iets van normen en waarden meekrijgen.
            Heel anders dan de Buddenbruck waar respect voor ouders en spullen etc ver te zoeken is...heb wel bewondering voor de opvoeding van de Jellies.
            Alle reacties Link kopieren
            Cookielover schreef:
            14-07-2020 20:52
            Ik zal straks even een nieuw topic aanmaken trouwens, dat we er niet straks twee of drie hebben :)
            is het weer "een topic vol ?"
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Alle reacties Link kopieren
            Byrma schreef:
            14-07-2020 20:54
            is het weer "een topic vol ?"
            :proud:
            Alle reacties Link kopieren
            Sofie en Jan vanavond uit eten met vrienden, dan zouden ze morgen best over kunnen slaan, want vanavond al geweest.

            Nee!! Dan moeten we bijkletsen en praten over de zaken, woensdag datenight is heilig :yes:

            :roll:
            Alle reacties Link kopieren
            Ik sta elke keer te kijken van de Jelies .
            Ik had vooroordelen toen ik de eerste keer las dat er een gelovig gezin meedeed. Dat is heel anders als ik gedacht had . Johan die die bar maakt . Dat de meisjes voetballen,hoe leuk ze met elkaar omgaan. Hoe de kinderen ook tegen hun ouders doen en helpen.Streng maar lief en respectvol.
            Er wordt wel flink gesnoept daar .
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Alle reacties Link kopieren
            Eindelijk wat over hoe t gaat met shayla (toch)over t ongeluk en erna ,ik moest toch wel effe slikken toen ik haar zag lopen,maar ze doet t toch maar na zo n ernstig ongeluk .
            Alle reacties Link kopieren
            .
            cookielover wijzigde dit bericht op 14-07-2020 23:54
            99.58% gewijzigd
            Yipyapper schreef:
            14-07-2020 20:48
            Ik heb met Eugene te doen.Hij wordt maar gecommandeerd :doe dit en doe dat en laat dit.
            Op zijn vrije dag moet hij wat doen van Samantha.

            Dat meisje dat zwanger is is misschien wat verlegen en onwennig door die camera .
            Ze is ook pas 17 .

            Jennie is een puber , stoere Jennie zegt ze zelf gangstergirl dt is de taal tegenwoordig , lief dat ze haar kont tegen de kribbe mag gooien . Valt me reuze mee. Niks mis met haar , ze is net 14 geworden tijdens het filmen. Die mensen lachen graag.

            Moeder zal niet zwanger zijn ze is juist afgevallen . Dat zie je al in deze 2 uitzendingen , afgelopen seizoen was ze een stuk voller.

            Heb je ook nog wat over de vloggende familie? nu je toch bezig bent :-D

            Maar het zegt niks over jou kinderen , vertel eens?
            En dan een heel verhaal over een action schilderij met lampjes erin. Hoe kom je erbij? Die dingen liggen voor een paar euro in een hoek in de action en niemand die die spuuglelijke gevallen wil en Eus maar gaten boren in zijn strakke muur. Die is gek.

            Ik heb heel veel ervaring met pubers en ik vind Jennie echt heel wereldvreemd. Dat is geen puber dat is echt nog een meisje. Net als moeder die klinkt namelijk ook nog als een kind.
            Maar wel een lieve familie. Al heb ik echt nul komma nul met het geloof en word ik er altijd een beetje iebelig van ook. Maar vind die kinderen wel lief en hoewel ik die vader een te blij ei vind doet ie het toch leuk (ik geef het toe hahaha)

            Ik vond Thaila deze uitzending ook leuk en dat hok vol losgeslagen kinderen ook. Dat daar iets niet klopt was mij allang helder. Hoe ze het doen met geld: we zullen het vast nooit weten. Veel sponsoring sowieso.
            En wellicht een flink PGB voor die oudste meid. Thaila zal misschien een flinke som krijgen om voor haar te zorgen thuis.

            Baumgards vond ik wel weer leuk om te zien maar ik zou helemaal overprikkeld raken in zo'n huis vol (letterlijk dus)
            Ze moeten gewoon langs elkaar heen schuifelen om van a naar b te komen. Wat een treurnis.
            Ik vind het wel verbazingwekkend dat Junior ruim twee moet zijn voordat iemand eindelijk eens het idee krijgt met hem een kleurplaat te maken. Dat was een jaar geleden ook al leuk geweest en ontzettend leuk en leerzaam voor die kleintjes!
            Byrma schreef:
            14-07-2020 20:59
            Ik sta elke keer te kijken van de Jelies .
            Ik had vooroordelen toen ik de eerste keer las dat er een gelovig gezin meedeed. Dat is heel anders als ik gedacht had . Johan die die bar maakt . Dat de meisjes voetballen,hoe leuk ze met elkaar omgaan. Hoe de kinderen ook tegen hun ouders doen en helpen.Streng maar lief en respectvol.
            Er wordt wel flink gesnoept daar .
            Zo denk ik er ook over, de vorige keer vond ik kleine Harry een irritant joch tussen al die lieve meisjes, nu een spontane, vrolijke, grappige jongen met zijn navel en later poepen.. :rofl:

            Ook hoe de ouders reageren op de opmerkingen van de kinderen, begripvol. "Een transgender vinden wij raar, maar een transgender vindt ons ook raar."

            {of zit ik al te verklappen, oeps)
            Alle reacties Link kopieren
            Ik snap niet hoe de familie baumgart niet gillend gek worden met zn alle zo op elkaar! Ik vraag me af hoe ze het normaal doen, nu op eugene zn verjaardag zat het al helemaal vol met alleen hun zelf, waar zou normaal de familie gaan zitten dan????
            #doeslief
            Loesiepoesie schreef:
            14-07-2020 21:50
            Ik snap niet hoe de familie baumgart niet gillend gek worden met zn alle zo op elkaar! Ik vraag me af hoe ze het normaal doen, nu op eugene zn verjaardag zat het al helemaal vol met alleen hun zelf, waar zou normaal de familie gaan zitten dan????
            Stap eens voor de corona-tijd een normale kroeg binnen, kun je eens zien hoeveel mensen op de vierkante meter passen. :mrgreen:
            Loesiepoesie schreef:
            14-07-2020 21:50
            Ik snap niet hoe de familie baumgart niet gillend gek worden met zn alle zo op elkaar! Ik vraag me af hoe ze het normaal doen, nu op eugene zn verjaardag zat het al helemaal vol met alleen hun zelf, waar zou normaal de familie gaan zitten dan????
            Dat snap ik ook niet. Zoveel (bijna) volwassen kinderen in een (klein) huis, aaarrrgghhhh!!
            Die dochter met kind was toch al 27 ofzo? Waarom zoek je dan geen eigen woonruimte?
            Rosalind schreef:
            14-07-2020 22:01
            Dat snap ik ook niet. Zoveel (bijna) volwassen kinderen in een (klein) huis, aaarrrgghhhh!!
            Die dochter met kind was toch al 27 ofzo? Waarom zoek je dan geen eigen woonruimte?
            uhhh, woningnood en wachttijd misschien?
            Alle reacties Link kopieren
            Andrieske1976 schreef:
            14-07-2020 22:03
            uhhh, woningnood en wachttijd misschien?
            Las laatst ergens in een interview met de familie dat Tyrona en haar vriend graag een huisje willen huren om daar samen met hun zoontje gewoon als gezin te wonen en dat Tyrona al 7 jaar ingeschreven staat bij de woningbouwvereniging, haar vriend woont ook nog bij zijn ouders. Maar ze moeten gewoon wachten, staan op plek 160 ofzo en urgentie hebben ze geen recht op.

            Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
            Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

            Terug naar boven