Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan Deel 4

19-04-2020 11:15 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

ps.
Dit topic gaat over Harry en Meghan, maar hun familie's, vrienden of naaste collega's mogen ook genoemd worden. Alles rond Harry en Meghan.
Vader Thomas en halfzus Samantha Markle, en Meghan's vriendinnen werden in de media met regelmaat genoemd, dan mogen zeker ook Harry's familie en vriendenkring genoemd worden.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 24-04-2020 16:58
Reden: ps toegevoegd
26.33% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Nou, zullen we in dit deel eens niet de hele tijd ongefundeerd kwaadspreken over Meghan?
Ik heb een idee, elke keer als ik vind dat dat wel gebeurt, post ik een plaatje van een cavia.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
19-04-2020 00:08
Meghan en Harry zijn gespot op beveiligingscamera’s toen ze maaltijden bezorgden in Los Angeles:

https://www.tmz.com/2020/04/16/prince-h ... -covid-19/

Dat is mooi. Mijn oude collega brengt ook elke dag eten naar thuiswonende mensen die niet zelf kunnen koken. Dat doet hij sinds hij met pensioen is. Een dorpsgenoot doet dit mooie werk sinds hij werkeloos is.

Ik vraag me wel af of die beveiliging van Harry en Meghan, waar voor prins Charles jaarlijks meer dan 2 miljoen pond aan bijdraagt, in de auto zitten te wachten.
Gelukkig dat er beveiligingscamera's ophangen voor de poort van dit gebouw.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 19-04-2020 11:30
1.77% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Betty_Slocombe schreef:
19-04-2020 11:21
Nou, zullen we in dit deel eens niet de hele tijd ongefundeerd kwaadspreken over Meghan?
Ik heb een idee, elke keer als ik vind dat dat wel gebeurt, post ik een plaatje van een cavia.

Puik plan :proud:
Alle reacties Link kopieren
Voor de geinteresseerden: op Net 5 is net Harry & Meghan, a royal romance begonnen.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Fleurtje_5 schreef:
19-04-2020 11:23
Dat is mooi. Mijn oude collega brengt ook elke dag eten naar thuiswonende mensen die niet zelf kunnen koken. Dat doet hij sinds hij met pensioen is. Een dorpsgenoot doet dit mooie werk sinds hij werkeloos is.

Ik vraag me wel af of die beveiliging van Harry en Meghan, waar voor prins Charles jaarlijks meer dan 2 miljoen pond aan bijdraagt, in de auto zitten te wachten.
Gelukkig dat er beveiligingscamera's ophangen voor de poort van dit gebouw.
Afbeelding

Je buren zijn niet relevant. Het is heel lief van Meghan. Dit heeft niets te maken met de beveiliging.
anoniem_378854 wijzigde dit bericht op 19-04-2020 11:35
94.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
19-04-2020 11:29
Voor de geinteresseerden: op Net 5 is net Harry & Meghan, a royal romance begonnen.

Dank je.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Betty_Slocombe schreef:
19-04-2020 11:34
Afbeelding

Je buren zijn niet relevant. Het is heel lief van Meghan. Dit heeft niets te maken met de beveiliging.

Wat een snoezige cavia's! Ik vind Harry en Meghan ook wel types om cavia's te hebben trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
19-04-2020 11:37
Wat een snoezige cavia's! Ik vind Harry en Meghan ook wel types om cavia's te hebben trouwens.

Dat zijn gelukkig mooie cavia's. Net was die post nog grote spam. De post bevatte eerst een hele lange reeks cijfertjes en getallen zoals je ook kan zien bij spam.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 19-04-2020 11:47
17.38% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
19-04-2020 11:41
Dat zijn gelukkig mooie cavia's. Net was die post nog grote spam.
Is geen spam, is een waarschuwing. Ik neem aan dat niemand wil dat dit topic ongefundeerde haat bevat en een cavia is een vriendelijke herinnering.
Oh leuk, ik doe mee!
Ik :heart: cavia's.
En ik :heart: Meghan ook.
Hoe leuk is dat!

Afbeelding
Hier aait Meghan een hele grote rascavia:

Afbeelding
Betty_Slocombe schreef:
19-04-2020 11:21
Nou, zullen we in dit deel eens niet de hele tijd ongefundeerd kwaadspreken over Meghan?
Ik heb een idee, elke keer als ik vind dat dat wel gebeurt, post ik een plaatje van een cavia.

:worship:
Betty_Slocombe schreef:
19-04-2020 11:45
Is geen spam, is een waarschuwing. Ik neem aan dat niemand wil dat dit topic ongefundeerde haat bevat en een cavia is een vriendelijke herinnering.
Je weet zelf toch ook dat je bij bepaalde mensen niet genoeg verschillende cavia plaatjes hebt om de andere mensen( mij bv) mee te entertainen?


Edit: Ik zie dat bosschebol al een goed alternatief heeft aangedragen mocht dit voorkomen.
anoniem_64afeac72af4d wijzigde dit bericht op 19-04-2020 12:23
11.11% gewijzigd
BosscheBol1984 schreef:
19-04-2020 12:03
Hier aait Meghan een hele grote rascavia:

Afbeelding
:HA: ( true story)
Betty_Slocombe schreef:
19-04-2020 11:45
Is geen spam, is een waarschuwing. Ik neem aan dat niemand wil dat dit topic ongefundeerde haat bevat en een cavia is een vriendelijke herinnering.

Ze bedoelt denk ik dat je plaatje in de eerste instantie niet plakte, wat natuurlijk niets met spam te maken heeft.
Merys schreef:
19-04-2020 12:20
Ze bedoelt denk ik dat je plaatje in de eerste instantie niet plakte, wat natuurlijk niets met spam te maken heeft.
Ik ben een geheime Russische bot. Niet verder vertellen!
Betty_Slocombe schreef:
19-04-2020 12:37
Ik ben een geheime Russische bot. Niet verder vertellen!
:HA:
Alle reacties Link kopieren
BosscheBol1984 schreef:
19-04-2020 12:00
Oh leuk, ik doe mee!
Ik :heart: cavia's.
En ik :heart: Meghan ook.
Hoe leuk is dat!

Afbeelding
Oh wat een leuke foto <3
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Tvp ik doe weer mee!
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Leuk.. ik volg..
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
BosscheBol1984 schreef:
19-04-2020 12:00
Oh leuk, ik doe mee!
Ik :heart: cavia's.
En ik :heart: Meghan ook.
Hoe leuk is dat!

Afbeelding
Deze is echt te leuk! :heart:

Wat denk je, zouden Harry en William vroeger ook cavia's hebben gehad?
Alle reacties Link kopieren
Wat is en blijft meghan toch ontzettend mooi. Vooral als ze lacht. Zwanger zijn stond haar prachtig .
SweetFirefly schreef:
19-04-2020 11:29
Voor de geinteresseerden: op Net 5 is net Harry & Meghan, a royal romance begonnen.
Gisteren de film over William en Kate
Alle reacties Link kopieren
Ik heb diverse foto's gezien in diverse outfits> Meghan heeft de ene keer een witte broek aan, een keer een zwarte broek en een keer een beige/grijze broek met elastiek van boven en boordjes van onderen. Zijn al die foto's wel echt vraag ik me af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven