Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan Deel 4

19-04-2020 11:15 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

ps.
Dit topic gaat over Harry en Meghan, maar hun familie's, vrienden of naaste collega's mogen ook genoemd worden. Alles rond Harry en Meghan.
Vader Thomas en halfzus Samantha Markle, en Meghan's vriendinnen werden in de media met regelmaat genoemd, dan mogen zeker ook Harry's familie en vriendenkring genoemd worden.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 24-04-2020 16:58
Reden: ps toegevoegd
26.33% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hier een link https://www.myeveryday.news/post/harry- ... royal-life
lisa2 schreef:
19-04-2020 16:01
Ik heb diverse foto's gezien in diverse outfits> Meghan heeft de ene keer een witte broek aan, een keer een zwarte broek en een keer een beige/grijze broek met elastiek van boven en boordjes van onderen. Zijn al die foto's wel echt vraag ik me af.
Hoi! Net zoals je het hok van een cavia regelmatig moet verschonen, doen veel mensen ook regelmatig schone kleren aan.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
19-04-2020 11:21
Nou, zullen we in dit deel eens niet de hele tijd ongefundeerd kwaadspreken over Meghan?
Ik heb een idee, elke keer als ik vind dat dat wel gebeurt, post ik een plaatje van een cavia.
Afbeelding
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
19-04-2020 11:34
Afbeelding

Je buren zijn niet relevant. Het is heel lief van Meghan. Dit heeft niets te maken met de beveiliging.
Die linker cavia lijkt op Harry! Qua haar dan.
Alle reacties Link kopieren
lisa2 schreef:
19-04-2020 16:01
Ik heb diverse foto's gezien in diverse outfits> Meghan heeft de ene keer een witte broek aan, een keer een zwarte broek en een keer een beige/grijze broek met elastiek van boven en boordjes van onderen. Zijn al die foto's wel echt vraag ik me af.

Daar is op internet een hele discussie over gaande. Er zou een body double genaamd Christine Mathis gebruikt zijn. Ik denk zelf dat het Meghan wel echt is.

De reden van de discussie is dat Harry de laatste tijd gezien zou zijn in Londen, maar daar zijn vooralsnog geen foto’s van.

En de filmpjes die Harry op internet heeft gezet lijken dezelfde achtergrond (keukenkastjes) te hebben: dat zou betekenen dat hij eerder in Californië was terwijl iedereen dacht dat hij nog in Canada zat, of dat hij telkens in het huis van prinses Eugenie (Ivy Cottage, onderdeel van Kensington Palace) zit. Het is echter met geen mogelijkheid zeker te weten van een paar niet al te scherpe beelden.

Ik hou het er vooralsnog op dat het Meghan zelf is en Harry waarschijnlijk zelf is.
lisa2 schreef:
19-04-2020 16:03
Hier een link https://www.myeveryday.news/post/harry- ... royal-life

Dat zijn gewoon foto's van verschillende dagen.
Harry heeft ook verschillende broeken aan.
Alle reacties Link kopieren
lisa2 schreef:
19-04-2020 16:03
Hier een link https://www.myeveryday.news/post/harry- ... royal-life

Ik geloof wel dat dit Harry en Meghan zijn. Goed van hun dat ze dit vrijwilligerswerk doen. Ik zag vanmorgen ook al een filmpje. De ene keer dragen ze gummi handschoenen én mondkapje, en de andere keer helemaal geen gummi handschoenen, en overhandigd Harry de tas zonder-handschoenen aan de meneer (die ook geen handschoenen draagt) die de trap af kwam, en Harry houd dan met zijn schoen de poort open.

Ze staan op de foto omdat er een beveiligingscamera hangt, maar die foto's in je link, waar ze over straat lopen, en die gemaakt zijn bij de auto, zijn volgens mij handmatig gemaakt.

Ze rijden en lopen zo over straat. Ik zie niemand van de beveiligingsmensen die hen in de gaten moeten houden, de beveiliging waar men jaarlijks meer dan 4 miljoen voor moet betalen. En waar prins Charles jaarlijks meer dan 2 miljoen aan bijdraagt.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
19-04-2020 22:50
Ik geloof wel dat dit Harry en Meghan zijn. Goed van hun dat ze dit vrijwilligerswerk doen. Ik zag vanmorgen ook al een filmpje. De ene keer dragen ze gummi handschoenen én mondkapje, en de andere keer helemaal geen gummi handschoenen, en overhandigd Harry de tas zonder-handschoenen aan de meneer (die ook geen handschoenen draagt) die de trap af kwam, en Harry houd dan met zijn schoen de poort open.

Ze staan op de foto omdat er een beveiligingscamera hangt, maar die foto's in je link, waar ze over straat lopen, en die gemaakt zijn bij de auto, zijn volgens mij handmatig gemaakt.

Ze rijden en lopen zo over straat. Ik zie niemand van de beveiligingsmensen die hen in de gaten moeten houden, de beveiliging waar men jaarlijks meer dan 4 miljoen voor moet betalen. En waar prins Charles jaarlijks meer dan 2 miljoen aan bijdraagt.

:lightbulb:
Dat is ook de bedoeling van beveiliging, dat je ze niet ziet.
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond was bij Blauw Bloed een kort filmpje waarop Harry's stiefmoeder Camilla een videoboodschap in sprak. En dat deed Camilla echt heel mooi.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
lisa2 schreef:
19-04-2020 16:03
Hier een link https://www.myeveryday.news/post/harry- ... royal-life
Mag ik vragen hoe je op zo'n website terecht komt? En heb je zelf ook door dat dit echt bizar Engels is? Het lijkt wel of iemand alle terminologie door google translate heeft getrokken, er is geen doorkomen aan...

Randcavia geïnspireerd op de website:

Afbeelding
'Meghan Markle attending to a canine'
Occam's razor
Debora schreef:
20-04-2020 07:31
Mag ik vragen hoe je op zo'n website terecht komt? En heb je zelf ook door dat dit echt bizar Engels is? Het lijkt wel of iemand alle terminologie door google translate heeft getrokken, er is geen doorkomen aan...

Randcavia geïnspireerd op de website:

Afbeelding
'Meghan Markle attending to a canine'
Het is een website waar iedereen die dat wil "nieuws" op mag posten. Ik kan er ook iets laten posten, dus. Over dat cavia's de wereld kunnen redden.
Oh, wat een leuk nieuwtje over Camilla zeg! Ik vind, sinds dit topic éigenlijk over H en M moet gaan, maar nu opeens ook over C gaat we het wel iets breder mogen trekken.

Camilla :heart: ook diertjes, hoe leuk is dat *smelt*

Afbeelding
Ze zijn zelfs colour coordinated met z'n beidjes! :loveys:
Camilla mag dit jaar een nieuw vervoersmiddel kiezen! Hoe gaaf!!

Afbeelding
Nu ga ik mijn leven zoeken.
Zoek leven, zoek!
H&M vs de pers:

,Dit gaat niet over het vermijden van kritiek. Het gaat er niet om het publieke debat af te kappen of nauwkeurige journalistiek te censureren’', zo werd het paar door hun woordvoerders geciteerd. ,,De media hebben het volste recht om nauwkeurig verslag uit te brengen en een eigen mening te hebben over de hertog en hertogin van Sussex, goed of slecht. Maar dat kan niet enkel gebaseerd zijn op onwaarheden en leugens.’’

Onder de nieuwe richtlijnen ontvangen de vier tabloids geen updates en foto’s meer van het echtpaar en worden de betreffende journalisten geweerd van toekomstige media-evenementen.'
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet over welke tabloids dat gaat, maar toen journalist Chris Ship van de week op Twitter werd gevraagd het stel met rust te laten, antwoordde hij dat de pers was uitgenodigd door het team van H en M zelf om te berichten over hun eten rondbrengen-actie.
hamer wijzigde dit bericht op 20-04-2020 09:19
2.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Overigens is er deze week een digitale hoorzitting in de zaak van Meghan tegen het moederbedrijf van de Daily Mail.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
20-04-2020 08:00
H&M vs de pers:

,Dit gaat niet over het vermijden van kritiek. Het gaat er niet om het publieke debat af te kappen of nauwkeurige journalistiek te censureren’', zo werd het paar door hun woordvoerders geciteerd. ,,De media hebben het volste recht om nauwkeurig verslag uit te brengen en een eigen mening te hebben over de hertog en hertogin van Sussex, goed of slecht. Maar dat kan niet enkel gebaseerd zijn op onwaarheden en leugens.’’

Onder de nieuwe richtlijnen ontvangen de vier tabloids geen updates en foto’s meer van het echtpaar en worden de betreffende journalisten geweerd van toekomstige media-evenementen.'
Ik geef ze groot gelijk!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
20-04-2020 09:17
Ik weet niet over welke tabloids dat gaat, maar toen journalist Chris Ship van de week op Twitter werd gevraagd het stel met rust te laten, antwoordde hij dat de pers was uitgenodigd door het team van H en M zelf om te berichten over hun eten rondbrengen-actie.
The Sun, Daily Mail, Daily Express en Daily Mirror.
Dat zijn echt wel de sensatiekranten waarbij de Telegraaf een serieuze krant bij is, vergeleken.

Volgens mij zijn het ook de kranten waar her en der nog wat rechtszaken tegen lopen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
19-04-2020 23:09
:lightbulb:
Dat is ook de bedoeling van beveiliging, dat je ze niet ziet.

:idee:
Maar als Meghan tijdens een hondenuitlaatrondje in Canada, in een stukje natuur waar verder geen kip te vinden is, twee "Royal Protection Officers" achter zich heeft lopen. Dan zullen de "onzichtbare beveiligers" in LA wel een heel dure uitvoering zijn.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
BosscheBol1984 schreef:
20-04-2020 07:50
Oh, wat een leuk nieuwtje over Camilla zeg! Ik vind, sinds dit topic éigenlijk over H en M moet gaan, maar nu opeens ook over C gaat we het wel iets breder mogen trekken.

Camilla :heart: ook diertjes, hoe leuk is dat *smelt*

Afbeelding

Harry en Meghan, de familie en vrienden van beiden. Vader Thomas en halfzus Samantha Markle, en Meghan's vriendinnen worden met regelmaat genoemd, dan zeker ook Harry's familie en vriendenkring.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
20-04-2020 10:42
:idee:
Maar als Meghan tijdens een hondenuitlaatrondje in Canada, in een stukje natuur waar verder geen kip te vinden is, twee "Royal Protection Officers" achter zich heeft lopen. Dan zullen de "onzichtbare beveiligers" in LA wel een heel dure uitvoering zijn.


Nee hoor, die kosten niets meer dan gewone beveiliging.
Op een bospaadje kun je bewakers wat moeilijk verstoppen, maar als je Bea bv in het wild ziet, of WA op werkbezoek, dan zie je de beveiliging niet of nauwelijks, maar ze zijn er wel degelijk.
Alle reacties Link kopieren
Mooi nieuw topic!!!
Heerlijk niet meer die discussie over de achternaam.
En een leuke reminder. Cavia's
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
20-04-2020 10:32
The Sun, Daily Mail, Daily Express en Daily Mirror.
Dat zijn echt wel de sensatiekranten waarbij de Telegraaf een serieuze krant bij is, vergeleken.

Volgens mij zijn het ook de kranten waar her en der nog wat rechtszaken tegen lopen.

Dank voor de informatie.
Dat zijn inderdaad bladen waartegen zaken lopen. Maar ik vrees dat zo’n aankondiging midden in een Corona-crisis niet een verstandige zet is. Dat gaat bakken met commentaar opleveren, schat ik zo in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven