Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan Deel 4

19-04-2020 11:15 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

ps.
Dit topic gaat over Harry en Meghan, maar hun familie's, vrienden of naaste collega's mogen ook genoemd worden. Alles rond Harry en Meghan.
Vader Thomas en halfzus Samantha Markle, en Meghan's vriendinnen werden in de media met regelmaat genoemd, dan mogen zeker ook Harry's familie en vriendenkring genoemd worden.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 24-04-2020 16:58
Reden: ps toegevoegd
26.33% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Juist een prima tijd om het te melden, dan krijgen zoveel mogelijk mensen de boodschap mee. Commentaar hadden ze toch al.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
20-04-2020 12:22
Juist een prima tijd om het te melden, dan krijgen zoveel mogelijk mensen de boodschap mee. Commentaar hadden ze toch al.
Precies. Wanneer ze het ook bekendmaken, kritiek krijgen ze toch.
Alle reacties Link kopieren
Debora schreef:
20-04-2020 07:31
Mag ik vragen hoe je op zo'n website terecht komt? En heb je zelf ook door dat dit echt bizar Engels is? Het lijkt wel of iemand alle terminologie door google translate heeft getrokken, er is geen doorkomen aan...

Randcavia geïnspireerd op de website:

Afbeelding
'Meghan Markle attending to a canine'

Nou! Echt niet te lezen die tekst, het lijkt wel alsof een Chinees het eerst vertaald heeft naar het Swahili en toen naar het Duits en toen naar Arabisch en toen Google Translate heeft gevraagd daar een artikel van te maken in het Engels.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik maakte de melding van de verschillende kleren omdat ik dacht dat ze maar 1x waren gezien met het rondbrengen van eten.

Leuk trouwens die cavia's.

Ik ben inmiddels ook fan van Camilla. Dus wat mij betreft mag het best iets breder worden getrokken.
Alle reacties Link kopieren
Prins Philip heeft iets van zich laten horen: een boodschap waarin hij alle mensen met een vitaal beroep bedankt.
Prins Harry smeekte schoonvader vuile was niet buiten te hangen
Prins Harry heeft in aanloop naar zijn huwelijk met Meghan haar vader herhaaldelijk gewaarschuwd dat praten met de Britse tabloidpers averechts zou werken. Dit concludeert The Guardian uit sms’jes van Harry die zijn opgenomen in rechtbankstukken in de zaak tegen Mail on Sunday.

Prins Harry heeft zijn schoonvader Thomas Markle gesmeekt om niet met de pers te praten, blijkt uit een reeks van sms-berichten die hij Meghans vader stuurde aan de vooravond van het huwelijk. Uit de stukken die maandag bij de rechtbank zijn ingediend, blijkt dat Harry herhaaldelijk contact zocht in de dagen voor het koninklijke huwelijk in mei 2018. Van Thomas Markle, die in Mexico woont, werd verwacht dat hij zijn dochter naar het altaar zou begeleiden, maar voordat het zover was sprak hij met Mail on Sunday en voorzag de krant van foto’s van zichzelf tijdens de voorbereidingen op de bruiloft.

Harry probeerde de situatie te redden, blijkt uit deze sms: ‘Tom, Harry weer. Ik moet je echt spreken. Je hoeft je niet te verontschuldigen, we begrijpen de omstandigheden, maar publieke uitingen maken de situatie alleen maar erger. Als je van Meg houdt en het goed wilt maken, bel me dan, want er zijn meer opties waarbij je niet met de media hoeft te praten die deze hele situatie overigens hebben gecreëerd. Dus bel me alsjeblieft zodat ik het kan uitleggen. Meg en ik zijn niet boos, we hoeven je alleen maar te spreken. Bedankt.’ Harry voegde er nog aan toe: ‘Oh, elk gesprek zal averechts werken, geloof me Tom. Alleen wij kunnen je helpen, zoals we al vanaf dag 1 proberen.’

Hartaanval
In plaats van te reageren op de smeekbedes van Harry communiceerde Thomas Markle via de Amerikaanse showbizzwebsite TMZ, die meldde dat hij een hartaanval had gehad. Meghan moest dit tijdens haar voorbereidingen op de grote dag zelf uit de pers vernemen. Meghan stuurde haar vader later een bericht om steun te bieden. ‘Ik heb het hele weekend contact met je gezocht, maar je neemt geen van onze telefoontjes op en beantwoordt geen sms. Ik ben erg bezorgd over je gezondheid en veiligheid, maar we kunnen je niet beschermen als je niet reageert. Heb je hulp nodig? Kunnen we het beveiligingsteam sturen? Het spijt me heel erg dat je in het ziekenhuis ligt, maar ik wil graag dat je contact met ons opneemt. In welk ziekenhuis lig je?’

Nadat Markle het aanbod van bewakers had geweigerd om hem tegen paparazzi te beschermen stuurde Meghan hem opnieuw een bericht. ‘Harry en ik hebben eerder vandaag een beslissing genomen en sturen dezelfde beveiligingsmedewerkers die je dit weekend hebt weggestuurd om aanwezig te zijn en om er zeker van te zijn dat je veilig bent. Ze staan voor je klaar zodra je ze nodig hebt. Bel alsjeblieft zo snel mogelijk... dit alles is ongelooflijk zorgwekkend, maar je gezondheid is het belangrijkst.’

Misbruik
In de rechtbankstukken zegt Meghan dat ze alleen nog maar schriftelijk communiceert met haar vader. Zijn laatste telefoontje op de ochtend van haar bruiloft, nog voor 05.00 uur ‘s ochtends, heeft ze gemist.

Meghan klaagt de uitgever van de Mail on Sunday aan wegens vermeende inbreuk op haar privacy en misbruik van haar persoonlijke gegevens. De krant heeft fragmenten gepubliceerd uit een brief die ze naar haar vader had gestuurd waarin ze haar beklag deed over hoe hij haar behandelt. De krant voert aan dat ze als lid van de koninklijke familie geen reële verwachting had van privacy en dat ze geen afspraak had met haar vader over geheimhouding van de brief.

De zaak tegen Mail on Sunday dient vrijdag in de rechtbank, waarbij de partijen via een videoconferentie hun standpunten uitwisselen.

https://www.ad.nl/show/prins-harry-smee ... ~a340fc49/

Zou die vader psychisch niet in orde zijn of teveel naar zijn andere dochter hebben geluisterd?
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
20-04-2020 10:42
:idee:
Maar als Meghan tijdens een hondenuitlaatrondje in Canada, in een stukje natuur waar verder geen kip te vinden is, twee "Royal Protection Officers" achter zich heeft lopen. Dan zullen de "onzichtbare beveiligers" in LA wel een heel dure uitvoering zijn.
Voor het gemak sla je weer even over dat die foto’s met een mega-lens zijn gemaakt en ze op hele grote afstand liepen?
Dat wil je niet horen, want dan kan je niet zeggen dat Meghan bewust lachend in de lens keek. Maar de camera’s waren dus in geen velden of wegen te bekennen toen ze aan het wandelen was op dat bospad.
Beetje omgekeerd om dat weer te zeggen dat de beveiliging opzichtig aanwezig was


(Verder een tvp vooral)
Alle reacties Link kopieren
@Tiana_76 Ik las het net ook... dit werpt wel een ander licht op de verhoudingen tussen Meghan en Harry enerzijds en Thomas Markle anderzijds.
De houding van pa Markle is, afgaande op deze sms-jes echt vreselijk.

De relatie tussen Meghan (en Harry) en (schoon)vader Markle was denk ik al lang voor deze berichten niet goed: Meghan heeft Harry bij mijn weten nooit voorgesteld aan haar vader en er is dus geen band opgebouwd. Alles is via de telefoon gegaan, ook het vragen om Meghan’s hand.
Waarom het zo gelopen is, zal wel nooit meer boven water komen..
mdh wijzigde dit bericht op 20-04-2020 18:58
0.80% gewijzigd
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Dit werpt zeker een ander licht op de zaak. Sneu. Nu begrijp ik hoe frustrerend het is als je vader en de pers de boel zo anders doen voorkomen. Ik vind dat ze, volgens dat artikel, wel erg lang geduld heeft gehad met haar vader en diens nukken.
Alle reacties Link kopieren
Nee, snap dat nou, Meghan is een golddiggend secreet dat met Harry trouwde om de koninklijke titel en haar vader liet vallen toen ze geen geld meer van m kon aftroggelen. Dat roepen een aantal lui hier al topic na topic en als je het maar vaak genoeg zegt, wordt het vanzelf waar. Of je schrijft het op een website in je slechtste Engels en post het hier als bewijs, want het internet heeft altijd gelijk.
Occam's razor
Debora schreef:
20-04-2020 21:19
Nee, snap dat nou, Meghan is een golddiggend secreet dat met Harry trouwde om de koninklijke titel en haar vader liet vallen toen ze geen geld meer van m kon aftroggelen. Dat roepen een aantal lui hier al topic na topic en als je het maar vaak genoeg zegt, wordt het vanzelf waar. Of je schrijft het op een website in je slechtste Engels en post het hier als bewijs, want het internet heeft altijd gelijk.
Sneu gedrag kan ook heel vermakelijk zijn. Er zijn ook veel programma's dat daarop draait, ik noem een temptation island, ex on the beach enz.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
20-04-2020 10:42
:idee:
Maar als Meghan tijdens een hondenuitlaatrondje in Canada, in een stukje natuur waar verder geen kip te vinden is, twee "Royal Protection Officers" achter zich heeft lopen. Dan zullen de "onzichtbare beveiligers" in LA wel een heel dure uitvoering zijn.
Fotografen brengen zelden een kip mee. Tenzij ze foodfotograaf zijn, maar dan nog zorgt de kok meestal voor de kip.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
20-04-2020 18:25
https://www.ad.nl/show/prins-harry-smee ... ~a340fc49/

Zou die vader psychisch niet in orde zijn of teveel naar zijn andere dochter hebben geluisterd?

Heb ik dit al eens eerder gelezen? Ik denk in het artikel over die brief (van Meghan aan haar vader) waar die vijf anonieme vriendinnen mee naar het tijdschrift People waren gestapt.
Over die inhoud van het artikel, over die brief, was Thomas Markle boos en verdrietig. Daarin klopte veel niet, hij had die brief al een paar maanden in huis en niemand laten zien omdat er dingen in stonden die hem kwetsten. Pas toen hij genoemd werd in People, over die brief, gaf hij die brief aan de pers om zich te verdedigen. Zo vertelde hij. Zeker niet oké, maar die brief kwam mede door de actie van haar anonieme vriendinnen wel als een boemerang terug bij Meghan. Meghan en Harry klagen de pers aan omdat die de inhoud iets had veranderd of iets had weggelaten.

Het artikel in die link klinkt heel netjes, als het zo gegaan is. Maarrrrrrr in dit artikel staat dat Meghan niet wist dat haar vader een hartaanval had gekregen, en dat pas hoorde tijdens de voorbereidingen van de grote dag. Kijk, dat is een punt wat ik moeilijk kan geloven, want hier op viva wisten we het al ruim van te voren. Volgens mij wisten we het al zo ergens rond de verloving. Er werd hier gediscussieerd dat ze hem niet eens persoonlijk had voorgesteld én dat ze hem niet hebben bezocht in het ziekenhuis. Iemand schreef toen nog dat het moeilijk was om even heen en weer te vliegen.

Verder geloof ik wel dat Harry met Meghan's vader in contact probeerde te komen, vooral om hem te waarschuwen voor de pers.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 20-04-2020 22:43
10.52% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Tja, waarom zou je ook zeggen dat je al maandenlang leugens in een haattopic loopt te verspreiden als je er ook gewoon een schepje bovenop kan gooien?
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
20-04-2020 22:38
Tja, waarom zou je ook zeggen dat je al maandenlang leugens in een haattopic loopt te verspreiden als je er ook gewoon een schepje bovenop kan gooien?
Precies. Maar dit is natuurlijk ook de doelgroep voor al die rioolpers: goedgelovige roddelaars.
Alle reacties Link kopieren
Was dit al gepost?

As The Duke and Duchess of Sussex now settle into the next chapter of their lives and no longer receive any publicly funded support, we are writing to set a new media relations policy, specifically as it pertains to your organisation.

Like you, The Duke and Duchess of Sussex believe that a free press is a cornerstone to any democracy — particularly in moments of crisis. At its best, this free press shines a light on dark places, telling stories that would otherwise go untold, standing up for what’s right, challenging power, and holding those who abuse the system to account.

It has been said that journalism’s first obligation is to the truth. The Duke and Duchess of Sussex agree wholeheartedly.

It is gravely concerning that an influential slice of the media, over many years, has sought to insulate themselves from taking accountability for what they say or print — even when they know it will be distorted, false, or invasive beyond reason. When power is enjoyed without responsibility, the trust we all place in this much-needed industry is degraded.

There is a real human cost to this way of doing business and it affects every corner of society.

The Duke and Duchess of Sussex have watched people they know — as well as complete strangers — have their lives completely pulled apart for no good reason, other than the fact that salacious gossip boosts advertising revenue.

With that said, please note that The Duke and Duchess of Sussex will not be engaging with your outlet. There will be no corroboration and zero engagement. This is also a policy being instated for their communications team, in order to protect that team from the side of the industry that readers never see.

This policy is not about avoiding criticism. It’s not about shutting down public conversation or censoring accurate reporting. Media have every right to report on and indeed have an opinion on The Duke and Duchess of Sussex, good or bad. But it can’t be based on a lie. They also want to be very clear: this is not in any way a blanket policy for all media.

The Duke and Duchess of Sussex are looking forward to working with journalists and media organisations all over the world, engaging with grassroots media, regional and local media, and young, up-and-coming journalists, to spotlight issues and causes that so desperately need acknowledging. And they look forward to doing whatever they can to help further opportunities for more diverse and underrepresented voices, who are needed now more than ever.

What they won’t do is offer themselves up as currency for an economy of clickbait and distortion.

We are encouraged that this new approach will be heard and respected.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
20-04-2020 18:43
@Tiana_76 Ik las het net ook... dit werpt wel een ander licht op de verhoudingen tussen Meghan en Harry enerzijds en Thomas Markle anderzijds.
De houding van pa Markle is, afgaande op deze sms-jes echt vreselijk.

De relatie tussen Meghan (en Harry) en (schoon)vader Markle was denk ik al lang voor deze berichten niet goed: Meghan heeft Harry bij mijn weten nooit voorgesteld aan haar vader en er is dus geen band opgebouwd. Alles is via de telefoon gegaan, ook het vragen om Meghan’s hand.
Waarom het zo gelopen is, zal wel nooit meer boven water komen..

In het verlovingsgesprek vertelde Harry wel dat hij telefonisch kennis gemaakt heeft met Thomas Markle.

Inderdaad hoe het een en ander gelopen is zal wel nooit boven water komen. Maar hij was eerst wel uitgenodigd voor de bruiloft. Hij vertelde in een interview met Good Morning Brittain dat hij zich aan allerlei regeltjes moest houden en dat hij niks mocht voordragen in de kerk, en dat vond hij wel moeilijk want het was zijn dochter.

Misschien wou hij zich alleen maar interessant voordoen nu zijn dochter met Harry zou trouwen. Ik weet het niet. Ik vind het een hele rare man, maar ook wel een beetje zielige man.

Als ze zeggen dat ze niet boos zijn op hem, vraag ik me wel af waarom het dan nodig is dat hij smeekt om contact met hen te krijgen. Dat hij uit het nieuws te horen krijgt dat zijn kleinkind geboren is. En dat hij zijn kleinkind nog nooit gezien heeft.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 20-04-2020 23:00
9.16% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Waarom geloof je hem wel en Markle en haar man niet?
Cavia.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
20-04-2020 22:59
Waarom geloof je hem wel en Markle en haar man niet?
Cavia.
Omdat je weet toch.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
20-04-2020 18:43
@Tiana_76 Ik las het net ook... dit werpt wel een ander licht op de verhoudingen tussen Meghan en Harry enerzijds en Thomas Markle anderzijds.
De houding van pa Markle is, afgaande op deze sms-jes echt vreselijk.

De relatie tussen Meghan (en Harry) en (schoon)vader Markle was denk ik al lang voor deze berichten niet goed: Meghan heeft Harry bij mijn weten nooit voorgesteld aan haar vader en er is dus geen band opgebouwd. Alles is via de telefoon gegaan, ook het vragen om Meghan’s hand.
Waarom het zo gelopen is, zal wel nooit meer boven water komen..

Al die berichten over H en M mogen we dus niet geloven, Maar zijn die sms-jes dan wél betrouwbaar? Ze zijn geplaatst door The Guardian, dat is toch ook een Engelse pers.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
20-04-2020 23:08
Al die berichten over H en M mogen we dus niet geloven, Maar zijn die sms-jes dan wél betrouwbaar? Ze zijn geplaatst door The Guardian, dat is toch ook een Engelse pers.
Nee, joh, Harry en Meghan dienen valse sms'jes in als bewijsstukken in een rechtszaak.

Sjongejongejonge.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
20-04-2020 23:16
Nee, joh, Harry en Meghan dienen valse sms'jes in als bewijsstukken in een rechtszaak.

Sjongejongejonge.

Dus als foto's en berichten over H en M in de media verschijnen zijn die bij voorbaat onbetrouwbaar, en als sms-jes van H of M in de media verschijnen zijn die betrouwbaar en dienen die als bewijsstukken ? Heb jij de bewijsstukken al gezien?

De eerste hoorzitting vind vrijdag 24 april pas plaats, ondanks de coronacrisis, dat melden Britse media op basis van rechtbankdocumenten die in handen zijn van PA


De hoorzitting op 24 april, zal vanwege het coronavirus buiten de rechtszaal worden behandeld las ik.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
20-04-2020 23:35
Dus als foto's en berichten over H en M in de media verschijnen zijn die bij voorbaat onbetrouwbaar, en als sms-jes van H of M in de media verschijnen zijn die betrouwbaar en dienen die als bewijsstukken ? Heb jij de bewijsstukken al gezien?

De eerste hoorzitting vind vrijdag 24 april pas plaats, ondanks de coronacrisis, dat melden Britse media op basis van rechtbankdocumenten die in handen zijn van PA


De hoorzitting op 24 april, zal vanwege het coronavirus buiten de rechtszaal worden behandeld las ik.
Weet je, ik heb er echt geld voor over om jou als advocaat van de tegenpartij op te zien treden. Ik zie het al voor me. "Nee meneer de rechter, sms verkeer in de telefoon van mevrouw Markle is nep en kan niet gediend worden als bewijs. Ook hoeven we niet te bellen om bevestigd te krijgen dat telefoonnummer van van mijn client is. Graag dien ik als bewijs dit artikel van msn.com in."
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
20-04-2020 22:55
In het verlovingsgesprek vertelde Harry wel dat hij telefonisch kennis gemaakt heeft met Thomas Markle.
Het blijft vreemd dat ze nooit persoonlijk kennis hebben gemaakt en dat pa Markle dus is uitgenodigd voor de bruiloft van zijn dochter met Harry die hij zelfs nog nooit de hand heeft geschud. En het is toch niet zo dat H en M niet het vliegtuig konden nemen...

Als ze zeggen dat ze niet boos zijn op hem, vraag ik me wel af waarom het dan nodig is dat hij smeekt om contact met hen te krijgen. Dat hij uit het nieuws te horen krijgt dat zijn kleinkind geboren is. En dat hij zijn kleinkind nog nooit gezien heeft.
Toen (dwz in aanloop naar de trouwplechtigheid) waren ze niet boos. Inmiddels wel :P
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
21-04-2020 00:00
Weet je, ik heb er echt geld voor over om jou als advocaat van de tegenpartij op te zien treden. Ik zie het al voor me. "Nee meneer de rechter, sms verkeer in de telefoon van mevrouw Markle is nep en kan niet gediend worden als bewijs. Ook hoeven we niet te bellen om bevestigd te krijgen dat telefoonnummer van van mijn client is. Graag dien ik als bewijs dit artikel van msn.com in."
:rofl:
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven